quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:06 schreef Drugshond het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mary Jane Girls - In My House 1985
Stiekum een best heel goed nummer.
Funk, Disco, vleugje tafkap Rick James, leuk baslijntje, en de clip mag er ook wezen.
Het nummer waarvan de covers beter waren met als absolute top...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:47 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]![]()
Ook best een leuk nummer (vindt ik)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cameo - Word Up
Idd een mooi nummerquote:Op zondag 17 juni 2012 09:02 schreef Drugshond het volgende:Apart nummer, maar mooi.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rare Bird - Sympathy (TOTP 1970)_HQ
en met Nana Mouskouri ook niet. Ik kan het even niet opbrengen daar een clipje van te zoeken...quote:Op zondag 17 juni 2012 15:20 schreef chufi het volgende:
Hier is de Griekse economie ook niet door te herstellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Demis Roussos - Forever and ever, 1973
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:38 schreef trabant het volgende:
[..]
en met Nana Mouskouri ook niet. Ik kan het even niet opbrengen daar een clipje van te zoeken...
Met David Kaffanetti AKA David Kaff AKA Viv "Spinal Tap" Savage op toetsen.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:02 schreef Drugshond het volgende:Apart nummer, maar mooi.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rare Bird - Sympathy (TOTP 1970)_HQ
Tja, het blijft hangen he?quote:Op maandag 2 juli 2012 03:31 schreef Drugshond het volgende:Het is klote... maar elke zot kent dit nummer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jacques Herb - Manuela (1971)
Dan denk ik meteen aan Toppop natuurlijk waar lekker tekeer gingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:10 schreef Iwanius het volgende:
1 nummer dat boven alles staat als het om anarchie gaat is:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iggy Pop - Lust For Life
Stiekem heel erg goed. Monument voor een bepaalde stroming.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:06 schreef Cherna het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sisters of Mercy - Alice
Deze is toch mooier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:21 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet slapen, daarom een slaperig nummerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enigma - Sadeness [HQ]
Ook helemaal bekeken, erg leuk idd. Draagt nog meer bij aan de sfeer die je toch al voelt wanneer je alleen een nummer hoort.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over Toppop gesproken: laatst deze complete aflevering gekeken, leuk om eens te zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toppop Oudejaars overzicht 1976 met Krijn Torringa en Ad Visser
Compleet met paar minuten storing
Leuk, ook die jonge koppies van Anita Meijer, BZN en Felix Meurders met een weelderige haardos incluis Chriet Titulaer baard.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over Toppop gesproken: laatst deze complete aflevering gekeken, leuk om eens te zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toppop Oudejaars overzicht 1976 met Krijn Torringa en Ad Visser
Compleet met paar minuten storing
meer vanquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef chufi het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mungo Jerry - In The Summertime ORIGINAL 1970
Niet slecht maar de beste Summertime is natuurlijk :quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:48 schreef chufi het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mungo Jerry - In The Summertime ORIGINAL 1970
Vaker gepost.. met recht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:26 schreef lexgauw007 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pastorale
Deze is waarschijnlijk ook al vaker gepost.quote:
Gaaf nummer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:11 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Deze is waarschijnlijk ook al vaker gepost.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Cure - "M"
Wat mij betreft het gehele album.quote:
Net zoiets als copacabanaquote:Op maandag 2 juli 2012 03:31 schreef Drugshond het volgende:
Het is klote... maar elke zot kent dit nummer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop