trustenquote:
Dat doen die van mij ook, als er een vogeltje aan de andere kant van het glas zitquote:
Wat was de vraag? Ik heb hem niet gehoordquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:41 schreef MeMenno het volgende:
De hond van z'n (uit m'n hoofd) tante terug brengen#nietlikken #ikhounietvanhonden
Zie ttquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat was de vraag? Ik heb hem niet gehoord
daar kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef themauster het volgende:
Ik kwam tijdens het radiozappen net langs de gedichten van Jan van Veen, godver wat wordt je daar melig van
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef themauster het volgende:
Ik kwam tijdens het radiozappen net langs de gedichten van Jan van Veen, godver wat wordt je daar melig van
quote:
Vooral de laatste refrein inzet is briljant.quote:
Nou ja zeg! En de afwas dan? Die doen we er ook gewoon nog even bij hoor!quote:
Dat is jullie geradenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja zeg! En de afwas dan? Die doen we er ook gewoon nog even bij hoor!
je kunt ook best zelf ff met een borsteltje de pannen beroerenquote:
Ik hoorde net een ruft bulderen uit mijn achterkant. Maar dat bedoel je zekers niet hihihihquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
ok, wat gaan we nu horen...ben wel benieuwd...
nee gekkie, ik bedoel de muziek op 3fmquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoorde net een ruft bulderen uit mijn achterkant. Maar dat bedoel je zekers niet hihihih
Kan ik ook met mijn geslachtsdeel, dat doe ik toch ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook best zelf ff met een borsteltje de pannen beroeren
niet? ow....ik dacht dat iedere man dat deedquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan ik ook met mijn geslachtsdeel, dat doe ik toch ook niet
trusten!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh om 6:15 uur gaat de wekker
Trusten allemaal, morgen live from Groningen
Slaap lekker mop, zwaai je even als je langs komt rijden??quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh om 6:15 uur gaat de wekker
Trusten allemaal, morgen live from Groningen
JAAA TUURLUKquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker mop, zwaai je even als je langs komt rijden??![]()
Die eerste vond ik geweldig, van Die Antwoord krijg ik gehoortechnisch een epileptische aanvalquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
Hobo Humpin Sobo Babe!
wat een plaat!
en dan straks ook nog Die Antwoord. hoe gek wil je het hebben?
moet je het hele album eens proberen. dan beland je waarschijnlijk schuimbekkend op de grond! wat een eclectische puinzooi. like itquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Die eerste vond ik geweldig, van Die Antwoord krijg ik gehoortechnisch een epileptische aanval
Ja, ik gok van wel... M'n linkerarm begint al stuiptrekkingen te vertonenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je het hele album eens proberen. dan beland je waarschijnlijk schuimbekkend op de grond! wat een eclectische puinzooi. like it
ga erop zitten! dan blijft ie wel stil denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik gok van wel... M'n linkerarm begint al stuiptrekkingen te vertonen
Typt zo lastig... En daarbij komt dat ik zwaar linkshandig benquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga erop zitten! dan blijft ie wel stil denk ik
hahah, ja dan heb je idd een probleem..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Typt zo lastig... En daarbij komt dat ik zwaar linkshandig ben![]()
Vaag genoeg alleen niet tijdens het gebruik van m'n mobiel, dat doe ik met rechts
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hahah, ja dan heb je idd een probleem..
en ik ga pitten! trusten allemaal
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 07:07:38Wakker worden met het onthutsende nieuws dat de Facebook pagina van Britt Dekker geblokkeerd. Wat een klap ofzo! Goedemorgen trouwens! reageer retweet
wat is Jan de Hoop toch ook een held!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:08 schreef hole1988 het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 07:07:38Wakker worden met het onthutsende nieuws dat de Facebook pagina van Britt Dekker geblokkeerd. Wat een klap ofzo! Goedemorgen trouwens! reageer retweet
Heb de hele week vrijquote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
Het is vrijdag mensen
Volgende week een korte week
Zat ik nog maar op schoolquote:
Ja dinsdag komt zaagmansquote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:59 schreef Civilian het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen! Het weekend staat voor de deur! En daarna staat het weekend ook al weer bijna voor de deur
Ik zie nergens gebash staan op deze pagina op Domien, maar Domien is wel lief ja. Jullie moeten ook ophouden met het bashen van Giel. Giel is gewoon goed, anders wint hij ook niet zoveel prijzenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat gebash op Domien niet eens een keer ophouden? Neemt nogal zielige proporties aan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:14 schreef Paul het volgende:
Waarom zijn er nou niet meer Giel luisteraars hier, zo jammer vind ik dat
Je kan ook overdrijven met je Gielliefde.. Het is maar een DJquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zie nergens gebash staan op deze pagina op Domien, maar Domien is wel lief ja. Jullie moeten ook ophouden met het bashen van Giel. Giel is gewoon goed, anders wint hij ook niet zoveel prijzenen heeft hij zoveel luisteraars. Dat er toevallig hier op fok Giel haters zijn, dat zal wel weer dan
.
Welk nummer was dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
WAUW WAUW WAUWGodsamme
Hoe kan je de essentie uit een nummer halen
Het is Paultjuuuuuuuuuuuh. Die kan niet normaal doen, helaas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook overdrijven met je Gielliefde.. Het is maar een DJ
Ik ben oprecht geinteresseerd in zijn weekendplannen hoor? Heb hem zelfs een tweet er over gestuurd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat gebash op Domien niet eens een keer ophouden? Neemt nogal zielige proporties aan.
Ik zie tegenstrijdige signalen in je postquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Hold on van de Alabama Shakes door Kensington
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geinteresseerd in zijn weekendplannen hoor? Heb hem zelfs een tweet er over gestuurd!
Hold On van de Alabama Shakesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zie tegenstrijdige signalen in je postIs het nou wel of niet goed?
Ha. Ha.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geinteresseerd in zijn weekendplannen hoor? Heb hem zelfs een tweet er over gestuurd!
Vanaf dag 1 al eigenlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:20 schreef alors het volgende:
In the eeeeeeeeeeeheeeenddd, in the eeeheeeeend, in the eeeheeend, in the eeeeheeeend, jezus ik ben deze plaat zooo zat![]()
Wat een held hèquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij I Was Made for Loving You beginnen over Guilty Pleasure![]()
![]()
.
Kak, gemist...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:44 schreef wolfrolf het volgende:
Goodmorning vanaf de A27
Onderweg naar Groningen! *zwaait naar Noes*
Die valse bescheidenheid ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
Hier Paul:
Met foto en al
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Giel is bescheiden hoor, als je dat niet doorhebt, snap je Giel gewoon niet.quote:
Nou, een béétje Kiss-fan zal niet gauw toegeven dat ie dat een goed nummer vindt...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij I Was Made for Loving You beginnen over Guilty Pleasure![]()
![]()
.
De eerste keer dat ik hem hoorde dacht ik bij het refrein dat het weer een Coldplay nummer was.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:20 schreef alors het volgende:
In the eeeeeeeeeeeheeeenddd, in the eeeheeeeend, in the eeeheeend, in the eeeeheeeend, jezus ik ben deze plaat zooo zat![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem hoorde dacht ik bij het refrein dat het weer een Coldplay nummer was.
Zelfs Blof en Di-rect hebben tegenwoordig zo'n vreselijk koortje in hin nummers
quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Lenny Kravitz... Maar ik vind deze versie maar kut
Was jij dat in één van de AT-auto's die ik tegenkwam op de A28?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallo vanuit ergens in Groningen
Waddefak jongeh
Laatst haalden er ook een zooitje van die auto's in, schrok me lam. Over de derde baan, met rood kruis en loeiend hardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was jij dat in één van de AT-auto's die ik tegenkwam op de A28?
9 Audi's, BMW's, Mercedessen enz met blauwblauw aan
Das geen klaagzangquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef Sersjee het volgende:
De zon op m'n bolletje en dan deze muziek. Echt wel dat het zomer is.
Welke zonquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef Sersjee het volgende:
De zon op m'n bolletje en dan deze muziek. Echt wel dat het zomer is.
Ik vonnut stoerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Laatst haalden er ook een zooitje van die auto's in, schrok me lam. Over de derde baan, met rood kruis en loeiend hard
Ik kan me anders herinneren dat er volop geplast werd op dit nummerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Crowded House en klaagzang in één zin is onmogelijk.
Als je ze tegenkomt misschien, maar als ze achterop komen schrik je je lam. Zeker als de radio wat harder staat en je in gedachten bentquote:
Maar wat heb jij dan net gedaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Crowded House en klaagzang in één zin is onmogelijk.
Altijdquote:
Nog gespeeld op het open podium op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
Within Temptation met Ice queen. En ja, dat nummer vind ik echt geweldig
Een van de weinige nummers waar ik, na de eerste keer luisteren, verliefd op werdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog gespeeld op het open podium op de middelbare school
Dat dus...quote:
Kijk uit Da_Sandman wordt boosquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:48 schreef alors het volgende:
Kijk Domien weer hilarisch zijn met zijn luchtalarm![]()
Als hij meeleest zou hij z'n weekenden ook niet meer delen...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef alors het volgende:
Hij leest mee, of heeft meer klachten gekregen via andere kanalen, hij heeft het wel eens een heel nummer volgehouden
Gatverdamme!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:56 schreef minthy het volgende:
Dit vind ik een schijtplaat, kan er niks aan doen
Nee ik zat in de VW Caddy-lac.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was jij dat in één van de AT-auto's die ik tegenkwam op de A28?
9 Audi's, BMW's, Mercedessen enz met blauwblauw aan
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Sersjee het volgende:
Roel, mocht je nog langs de Herdgang of het stadion komen, roep even dat die Zonneveld niet kan keepen. Bij voorbaat dank!
Vorig jaar om deze tijd was het elke week Plagequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom begint Claudia altijd met een kutplaatDan is de toon alweer gezet natuurlijk!
Keane
Wat nog veel erger is is die nicht met zijn scheve smoel op National Geographic die tegen honden fluistert.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom begint Claudia altijd met een kutplaatDan is de toon alweer gezet natuurlijk!
Keane
Wat nog veel erger is, is dat op maandagavond na In Love With Sterretje (als ik een uur heb kunnen genieten van Mandyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat nog veel erger is is die nicht met zijn scheve smoel op National Geographic die tegen honden fluistert.
Kleine pleister zijn depuppies
Daar is niks mis meequote:
Lekker ding mangquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat nog veel erger is, is dat op maandagavond na In Love With Sterretje (als ik een uur heb kunnen genieten van Mandy), Tabatha takes over begint en het eerste wat je ziet deze alienkop is:
[ afbeelding ]
En dan is dit nog een redelijk vriendelijke foto
Jonguh, ga ff pm'en over Mandy, ik wil dat niet lezen!111quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar serieus aantrekkelijk vindt.
Geeft niks schat!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Ontvrienden en ontvolgen" is de enige oplossing
Sorry Minthy
Allang gedaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Ontvrienden en ontvolgen" is de enige oplossing
Sorry Minthy
Daar is toch niks mis mee?! Als dat er al verkeerd uitziet is het niet zo vreemd dat ik zo'n laag zelfbeeld heb...quote:
Nee zij is juistquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee?! Als dat er al verkeerd uitziet is het niet zo vreemd dat ik zo'n laag zelfbeeld heb...!!
Nou, vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee zij is juist![]()
![]()
![]()
Alleen daarvoor kijk ik naar In Love With Sterretje
En ze is nog schattig ook
Maar daarna komt dat programma van Tabatha de alien
Werksequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar...
Ik ga naar m'n werk, laatste dienstje!![]()
Nou, dit dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heavy Cross
Wat blijt dit toch een bazenplaat....
't Is sowieso een bericht van drie dagen geleden. Lekker zitten slapen bij de NOS.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef Paul-89 het volgende:
Goede toevoeging die correspondent vanuit Spanje.
Dat ook idd, maak er dan een goed/uitgebreid item van. Nu heeft hij alleen 3x negro gezegd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Is sowieso een bericht van drie dagen geleden. Lekker zitten slapen bij de NOS.
Dat interview van Drenthe ja, maar de reactie daarop nog niet toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
't Is sowieso een bericht van drie dagen geleden. Lekker zitten slapen bij de NOS.
Ook zeker een dag oud.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat interview van Drenthe ja, maar de reactie daarop nog niet toch?
Dalijk gaat Stenders een nieuwe G-Unit track droppen mange!quote:
Weet jij meer dan wij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ik de MH van Alain Clark al afkraken?
Overdrijven is ook een vak...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:31 schreef alors het volgende:
Tsja best aardig maar nu al zo vaak gedraaid dat ik liever wat anders heb ivm een naderende limiet.
Gezien de tijden lijkt het me dan een goed idee dat je eens een andere hobby dan 3FM luisteren gaat zoeken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
40 keer en ik denk dat ik ze alle 40 wel heb gehoord.
Ja verdommes wat is die MH dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:45 schreef minthy het volgende:
En wie is het geworden? Ik kom net binnenstormen met Wham
Al gelezen via Twitter, zegt me zo niets![]()
Ik heb het nummer nog niet gehoord, dus het zou zo maar shit kunnen zijnquote:
dankje. heb huisbaas even gebeld. hij krijgt de ideallink in zijn mail dus dan kan hij direct betalen en zou het goed moeten komen. tot die blijf ik duimen. en niet schrikken als ik tijdens EW niet aanwezig ben...ik leef nogquote:
Zeg maar gerust faalbaas dus!!1quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
kut. huisbaas heeft niet betaald. upc heeft internet nu tijdelijk aangesloten zodat er betaald kan worden. probleem is dat huisbaas hier niet woont dus ik vraag me af of hij de ideal-link wel gaat krijgen. daarvoor sluit upc tijdelijk internet aan zodat je automagisch op die idealpagina terecht komt. nu heb ik dat weten te omzeilen maar nu is het de vraag hoe lang dat werkt en hoe lang het duurt voor upc de stekker er helemaal uittrekt....
iig hoop ik hier tegen EW weer te zijn...
maar ik ga geen foto posten hoor!quote:
lekkere huisbaasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
kut. huisbaas heeft niet betaald. upc heeft internet nu tijdelijk aangesloten zodat er betaald kan worden. probleem is dat huisbaas hier niet woont dus ik vraag me af of hij de ideal-link wel gaat krijgen. daarvoor sluit upc tijdelijk internet aan zodat je automagisch op die idealpagina terecht komt. nu heb ik dat weten te omzeilen maar nu is het de vraag hoe lang dat werkt en hoe lang het duurt voor upc de stekker er helemaal uittrekt....
iig hoop ik hier tegen EW weer te zijn...
quote:
yup.quote:
twitter:Michonnet twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 18:51:44En dan ontmoet je eindelijk je grote idool...
reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Michonnet twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 18:51:44En dan ontmoet je eindelijk je grote idool... [ link | afbeelding ] reageer retweet
met leven! gewoon leven! 1 grote dolle boel in de wereld. en er is een nieuwe mayakalender gevonden die nog 7000 jaar doorgaat!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:05 schreef CindieY het volgende:
Kinderen van 1.5 die niet in 't vliegtuig mogen omdat ze op een terroristenlijst staan, treinkaartjes kopen voor een cello... Waar zijn we nou helemaal mee bezig?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Michonnet twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 18:51:44En dan ontmoet je eindelijk je grote idool... [ link | afbeelding ] reageer retweet
Ja, laat iedereen maar in dat Hollywood-sprookje gelovenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met leven! gewoon leven! 1 grote dolle boel in de wereld. en er is een nieuwe mayakalender gevonden die nog 7000 jaar doorgaat!
u bent een varken? die kunnen vrij lang volhouden...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:16 schreef MohMi het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaah, tijd voor een uren durend oorgasme!Ekstra Weekend!!!!!!!!!!!
sorryquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, laat iedereen maar in dat Hollywood-sprookje geloven
toch al gauw een minuutje vermoed ik. welkom bij de club der streamersquote:
quote:
wagner american cheese onino geloof ik...of van OEtker. Cheese Onion is het iig welquote:
Sounds goodquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wagner american cheese onino geloof ik...of van OEtker. Cheese Onion is het iig wel
twitter:
een medestander! wil je met me trouwen?quote:
Als je nou een lekkere blondine van 18 was geweest, a laquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:![]()
![]()
[..]
een medestander! wil je met me trouwen?
]
ow, ik dacht dat jij een leuke blonde meid van half/eind 20 was. sorry, dan verwar ik je met iemand anders...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je nou een lekkere blondine van 18 was geweest, a laBen niet van de mannenliefde
hehehequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat jij een leuke blonde meid van half/eind 20 was. sorry, dan verwar ik je met iemand anders...
ja, sorry. dat blonde klopt dan niet, maar ik dacht dat jij je UI bent....quote:
Domme koeienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef hole1988 het volgende:
yup en ik heb de blokkade ontweken door andere dnsserver in te stellen. ik weet dus niet exact wanneer ie gedeblokkeerd wordt, maar ik kan internettenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee Shandysloerie, heeft je huisbaas gelapt?
Und? problemen met de huisbaas?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup en ik heb de blokkade ontweken door andere dnsserver in te stellen. ik weet dus niet exact wanneer ie gedeblokkeerd wordt, maar ik kan internetten
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 19:26:48#weeeeeekkkeeeeennddd #ekstraweekend #3fm ......oh ja.... En #tafelhengst #vlahoer #slakpak #gutscavia en #steektepel reageer retweet
neuh, de lapzwans is vergeten internet te dokken en daardoor liep ik bijna mijn 3fmavond misquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, de lapzwans is vergeten internet te dokken en daardoor liep ik bijna mijn 3fmavond mis
dat einde ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
godallejezus. carnaval is toch al geweesT?
niet gezien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |