trustenquote:
Dat doen die van mij ook, als er een vogeltje aan de andere kant van het glas zitquote:
Wat was de vraag? Ik heb hem niet gehoordquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:41 schreef MeMenno het volgende:
De hond van z'n (uit m'n hoofd) tante terug brengen#nietlikken #ikhounietvanhonden
Zie ttquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat was de vraag? Ik heb hem niet gehoord
daar kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef themauster het volgende:
Ik kwam tijdens het radiozappen net langs de gedichten van Jan van Veen, godver wat wordt je daar melig van
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:48 schreef themauster het volgende:
Ik kwam tijdens het radiozappen net langs de gedichten van Jan van Veen, godver wat wordt je daar melig van
quote:
Vooral de laatste refrein inzet is briljant.quote:
Nou ja zeg! En de afwas dan? Die doen we er ook gewoon nog even bij hoor!quote:
Dat is jullie geradenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja zeg! En de afwas dan? Die doen we er ook gewoon nog even bij hoor!
je kunt ook best zelf ff met een borsteltje de pannen beroerenquote:
Ik hoorde net een ruft bulderen uit mijn achterkant. Maar dat bedoel je zekers niet hihihihquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
ok, wat gaan we nu horen...ben wel benieuwd...
nee gekkie, ik bedoel de muziek op 3fmquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hoorde net een ruft bulderen uit mijn achterkant. Maar dat bedoel je zekers niet hihihih
Kan ik ook met mijn geslachtsdeel, dat doe ik toch ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt ook best zelf ff met een borsteltje de pannen beroeren
niet? ow....ik dacht dat iedere man dat deedquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan ik ook met mijn geslachtsdeel, dat doe ik toch ook niet
trusten!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh om 6:15 uur gaat de wekker
Trusten allemaal, morgen live from Groningen
Slaap lekker mop, zwaai je even als je langs komt rijden??quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Oh om 6:15 uur gaat de wekker
Trusten allemaal, morgen live from Groningen
JAAA TUURLUKquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker mop, zwaai je even als je langs komt rijden??![]()
Die eerste vond ik geweldig, van Die Antwoord krijg ik gehoortechnisch een epileptische aanvalquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
Hobo Humpin Sobo Babe!
wat een plaat!
en dan straks ook nog Die Antwoord. hoe gek wil je het hebben?
moet je het hele album eens proberen. dan beland je waarschijnlijk schuimbekkend op de grond! wat een eclectische puinzooi. like itquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Die eerste vond ik geweldig, van Die Antwoord krijg ik gehoortechnisch een epileptische aanval
Ja, ik gok van wel... M'n linkerarm begint al stuiptrekkingen te vertonenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je het hele album eens proberen. dan beland je waarschijnlijk schuimbekkend op de grond! wat een eclectische puinzooi. like it
ga erop zitten! dan blijft ie wel stil denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik gok van wel... M'n linkerarm begint al stuiptrekkingen te vertonen
Typt zo lastig... En daarbij komt dat ik zwaar linkshandig benquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga erop zitten! dan blijft ie wel stil denk ik
hahah, ja dan heb je idd een probleem..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Typt zo lastig... En daarbij komt dat ik zwaar linkshandig ben![]()
Vaag genoeg alleen niet tijdens het gebruik van m'n mobiel, dat doe ik met rechts
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hahah, ja dan heb je idd een probleem..
en ik ga pitten! trusten allemaal
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 07:07:38Wakker worden met het onthutsende nieuws dat de Facebook pagina van Britt Dekker geblokkeerd. Wat een klap ofzo! Goedemorgen trouwens! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |