Dat is geen kwestie waar ik hier op doel.quote:
De vrouw is verklaarbaar.quote:
Nessie is echt wel realquote:
Eerst de film kijken, dan pas de juiste smilie erbij zoekenquote:
Ik heb de film (die wat jij net postte) gekeken en kwam tot de conclusie dat dit de best passende smiley was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:10 schreef merino het volgende:
[..]
Eerst de film kijken, dan pas de juiste smilie erbij zoeken
YEA! I'M RIGHT!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik heb de film (die wat jij net postte) gekeken en kwam tot de conclusie dat dit de best passende smiley was.
Dat is de trailer niet de filmquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik heb de film (die wat jij net postte) gekeken en kwam tot de conclusie dat dit de best passende smiley was.
Oké, dom voorbeeld:quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:13 schreef summer2bird het volgende:
Reptilians? Illuminatie? De geestenwereld?
TS, waar doel je op?
En als ik een script schrijf over de wedergeboorte van Maya De Bij dan zeg jij ook: ''Maar dat bestaat gewoon!''quote:
Laat wetenschappers dit eerst maar eens verklaren. Gaat zo sowieso nooit lukken.quote:
quote:
dat is inderdaad een interessante... ik hem hem gebookmarked om later even rustig terug te lezenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:11 schreef BlackLodge het volgende:
Puma Punkueen van mijn favoriete mysteries.
En deja vu, ook zoiets.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:33 schreef Maron het volgende:
Voorgevoel..het zesde zintuig, of hoe je het wil noemen..
En hoe kan het dat je het voelt als er iemand naar je kijkt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:33 schreef Maron het volgende:
Voorgevoel..het zesde zintuig, of hoe je het wil noemen..
Dat is inderdaad een abstract begrip, dat iedereen kent maar niemand echt kan definiëren.quote:
Een daarvan is deze:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een abstract begrip, dat iedereen kent maar niemand echt kan definiëren.
Liefde is ook zoiets. Iedereen weet wat het is, maar niemand kan zeggen wat het werkelijk is, of er een strakke definitie van geven. Maar het bestaat wel, toch, hoop ik?
De menselijke geest dan.. Die moet wel bestaan, zou je denken. Er wordt al heel lang een speciale tak van de wetenschap aan gewijd.
Dat is wel zo, wanneer je verliefd bent ontstaan er namelijk extra stoffen in je lichaam, dus liefde is wel waarneembaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een abstract begrip, dat iedereen kent maar niemand echt kan definiëren.
Liefde is ook zoiets. Iedereen weet wat het is, maar niemand kan zeggen wat het werkelijk is, of er een strakke definitie van geven. Maar het bestaat wel, toch, hoop ik?
De menselijke geest dan.. Die moet wel bestaan, zou je denken. Er wordt al heel lang een speciale tak van de wetenschap aan gewijd.
Das verliefdheid...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:07 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Dat is wel zo, wanneer je verliefd bent ontstaan er namelijk extra stoffen in je lichaam, dus liefde is wel waarneembaar.
Wat is het exacte verschil tussen verliefdheid en liefde dan volgens jou?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das verliefdheid...
Maar, geluk dan, dat is mss. een beter voorbeeld.
Verliefdheid is een zeer tijdelijke vorm van - meestal - goedaardige waanzin.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Wat is het exacte verschil tussen verliefdheid en liefde dan volgens jou?
Contradictio in terminis.quote:Een fenomeen waarvan het bewijs gewoon strak ligt, maar wat niet wetenschappelijk kan onderbouwd worden.
Is liefde dan niet iets wat ontstaat uit verliefdheid? Of treedt verliefdheid alleen op bij mensen die 'zich willen voortplanten'?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Verliefdheid is een zeer tijdelijke vorm van - meestal - goedaardige waanzin.
Maar je kunt liefde voelen voor je moeder, je zus, je vak, je beste vriend, je partner, je kind..
Als alles van verliefdheid afhing, zouden relaties nooit erg duren.
Misschien kan liefde wel ontstaan uit verliefdheid. Volgens mij is verliefdheid zeker wel nauw verbonden met geilheid, hoewel mensen die geil zijn beslist niet verliefd op elkaar hoeven te zijn, meen ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Is liefde dan niet iets wat ontstaat uit verliefdheid? Of treedt verliefdheid alleen op bij mensen die 'zich willen voortplanten'?
Dat zijn afbeeldingen van branden, zo te zien..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De lijkwade van Turijn
Het verhaal van de Mary Celeste
Taos Hum
Voynich Manuscript
De Bermuda Driehoek
Jack The Ripper
The Bimini Road/Wall
Waar is het lichaam van Jimmy Hoffa.
Wie en waar is Dan B. Cooper
etc.. etc..
Zeldzaam, maar wel verklaarbaar: Vuurregenbogen:
[ afbeelding ]