abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113423514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 23:49 schreef jerney het volgende:
En ik hoop dat je lekkere vleesvervangers hebt getroffen, want er zit ook wat zooi tussen. :D
Ik moet bekennen dat ik dus "zooi" heb tot nog toe. Het smaakt als papier of karton. Heb nu vegetarische snitzel gehaald bij een andere winkel. Die vegetarische kaasdingen van de Lidl gaan wel maar die heb ik nog niet gehad deze periode, dat was een half jaar geleden ofzo.
pi_113423584
Oh, de vegetarische pizza van de Lidl is verrassend ok :)
pi_113425751
@Guus:

Probeer eens groentenburgers of falafelburgers van de natuurwinkel, daar zit meestal veel meer smaak aan dan die supermarktvleesvervangers.
pi_113430091
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik dus "zooi" heb tot nog toe. Het smaakt als papier of karton. Heb nu vegetarische snitzel gehaald bij een andere winkel. Die vegetarische kaasdingen van de Lidl gaan wel maar die heb ik nog niet gehad deze periode, dat was een half jaar geleden ofzo.
Je moet de notenburgers van C1000 eens proberen :Y

Daar maak ik altijd hamburgers van, dus gewoon op een wit broodje met tomaat,
schjijfje augurt, beetje ketchup en mayo, en gebakken uitjes, wat jij lekker vindt :P

effe zoeken... (8>

ah... hiero :+ Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)

woensdag 27 juni 2012 @ 09:31:38 #130
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_113448391
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

In de supermarkten is over het algemeen weinig lekkers te vinden, al zijn de schnitzels en nuggets van Alpro wel lekker. :) Geruld sojagehaktdinges van Goodbite is ok zolang je het stevig kruidt en er tomatenblokjes in saus bij doet voor het vochtgehalte.

Kijk eens bij het vriesvak of ze worstjes en wokreepjes van Fry's hebbeb, die zijn echt heel goed.

Je kunt inderdaad beter langs een natuurwinkel gaan. Provencaalse balletjes van Soto vind ik erg lekker. Die hebben ook mediterraanse, maar weet niet of dat wat is, want daar zit zuivel in, maar zal vast ok smaken.
Seitankroketjes van Maya zijn ook erg lekker.

Neem eens een kijkje in Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)
We zijn al bij deel 3 inmiddels ;)
  woensdag 27 juni 2012 @ 09:33:37 #131
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_113448430
Oh, de vegetarische knakworstjes van de AH at ik vroeger wel graag O+
pi_113450005
De enige vleesvervangers van de supermarkt die ik wel lekker vind zijn Goodbite balletjes en hamburgers, maar die doe ik dan wel ergens door. Die balletjes zijn lekker met pindasaus of door de tomatensaus bij pasta ofzo ;)
pi_113501733
@Guus:

Mijn favoriete supermarkt-vegaburger:

Heel goed te doen met wat gebakken uien voor de smeuigheid :9
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 juni 2012 @ 13:53:30 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_113509262
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:06 schreef Selestha het volgende:
@Guus:

Mijn favoriete supermarkt-vegaburger:

[ afbeelding ]

Heel goed te doen met wat gebakken uien voor de smeuigheid :9
Lekker is die, hm! :9
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 28 juni 2012 @ 13:55:55 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_113509365
Oh en die balletjes, als je ze ergens in doet zoals pastasaus, kan je ze ook in vieren snijden. Dan heb je lekker veel :9 .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_113512527
Oké, dit heb ik in huis en je ziet het aan de datum die moet vandaag op anders kan
ik het weggooien en da's zonde (8>

Ik heb geen zin meer om boodschappen te doen dus ik ga improviseren met
wat ik in huis heb.

Paprika, rood, geel en groen
Uien
Kipkruiden

Zilvervliesrijst

Ik heb ook wel bruine bonen in huis, maar dan ligt het wel erg zwaar op de maag met
dit weer :P dus die laat ik maar weg...

wordt vervolgd (8>
pi_113514746
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en die balletjes, als je ze ergens in doet zoals pastasaus, kan je ze ook in vieren snijden. Dan heb je lekker veel :9 .
Dat doe ik ook altijd :D Ze zijn allebei even lekker :)
pi_113517067
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juni 2012 15:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké, dit heb ik in huis en je ziet het aan de datum die moet vandaag op anders kan
ik het weggooien en da's zonde (8>

[ afbeelding ]

Ik heb geen zin meer om boodschappen te doen dus ik ga improviseren met
wat ik in huis heb.

Paprika, rood, geel en groen
Uien
Kipkruiden

Zilvervliesrijst

Ik heb ook wel bruine bonen in huis, maar dan ligt het wel erg zwaar op de maag met
dit weer :P dus die laat ik maar weg...

wordt vervolgd (8>
Nou dat was lang niet slecht :P

Ik heb de desblokjes ook iets kleiner gesneden en bestrooid met kipkruiden
Alles samen met de gesneden uien en paprika in een pan (met olijfolie) gedaan.

Even een kwartiertje / 20 minuten ofzo laten stoven en KLAAR ! :D

Ik heb er alleen tijdens het eten nog wat ketchup bijgedaan oO<

pi_113559297
Lieve VeggieChallenger,

Proficiat!
De meesten van jullie staan voor de eindstreep van de juni-editie van de VeggieChallenge.
Dat vieren we morgen met een groot 100% plantaardig festival! in Studio K in Amsterdam.
Jullie zijn natuurlijk allemaal welkom!

Voor de anderen begint de VeggieChallenge over 2 dagen, op 1 juli. Hebben jullie er zin in?

Al bijna 2000 deelnemers geven het goede voorbeeld door voor een duurzamer dieet te kiezen!
En dat werpt natuurlijk zijn vruchten af.

Met zijn allen haalden we op 30 dagen qua broeikasgassen zo'n 720 auto's voor een maand van weg,
spaarden we minstens 200 dierenlevens en verkleinden we onze gezamenlijke ecologische voetafdruk
met maar liefst 88.000 m2 (ongeveer 8 grote voetbalvelden)! *O*
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:10:48 #140
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_124538585
Ik kick deze maar weer omhoog, want de VeggieChallenge 2013 is van start gegaan. Doen jullie ook (weer) mee?

http://www.veggiechallenge.nl
pi_124556803
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef TechXP het volgende:
Ik kick deze maar weer omhoog, want de VeggieChallenge 2013 is van start gegaan. Doen jullie ook (weer) mee?

http://www.veggiechallenge.nl
Nog een leukere:

http://veggiecredits.nl/

Geld verdienen door een maandje vegetarisch of veganistisch te eten, fulltime of parttime!

Ik ga voor een maandje vegetarisch, dat lukt me glutenvrij nog wel :)
  woensdag 27 maart 2013 @ 11:05:26 #142
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124559399
Ik doe mee. 1 dag vegan en 4 dagen veggie. Moet te doen zijn, ik eet al steeds minder vlees en kaas moet ik laten staan omdat ik te vet word :')
L'Enfer, c'est les autres.
pi_124560744
Mijn hele leven is een veggie-challenge :P
Ik ga komende week een paar dagen veganistisch proberen. Dat wordt nog lastig want ik eet best veel kaas en yoghurt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_124561858
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hele leven is een veggie-challenge :P
Ik ga komende week een paar dagen veganistisch proberen. Dat wordt nog lastig want ik eet best veel kaas en yoghurt.
Yoghurt vond ik het minst moeilijk om te vervangen sinds de mild& creamy van Alpro op de markt is. De vanilleyoghurt in de 750 ml pakken :9~
pi_124562175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Yoghurt vond ik het minst moeilijk om te vervangen sinds de mild& creamy van Alpro op de markt is. De vanilleyoghurt in de 750 ml pakken :9~
Oh, dankje voor de tip!
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:05:22 #146
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124562997
Oh hebben ze daar ook gewone ongezoete yoghurt van? Fijn om knoflooksaus mee te maken!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_124592822
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh hebben ze daar ook gewone ongezoete yoghurt van? Fijn om knoflooksaus mee te maken!
Volgens hun site wel.
  dinsdag 23 april 2013 @ 03:42:32 #148
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_125628362
Ik heb een groep aangemaakt voor Fok!'ers die meedoen met de veggiechallenge:
http://veggiechallenge.nl/groep/?id=4&naam=Fok!

Tijdens de veggiechallenge komt in beeld hoeveel er door groep gezamenlijk bespaart wordt.

Wordt lid en join :)
pi_125643398
Cool! Ik was toch al zowat veganistisch aan het eten, dus ik zal eens kijken hoeveel ik dan bespaar :)
pi_125650232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:18 schreef Milchat het volgende:
Cool! Ik was toch al zowat veganistisch aan het eten, dus ik zal eens kijken hoeveel ik dan bespaar :)
Ik ook inderdaad, zit nu op 97% veganistisch, is wel lekker goedkoop ook! Je kan veel betere producten betalen omdat dierlijke producten zo'n groot deel van je geld opslokken.. Ben ik nu achter :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')