Ik moet bekennen dat ik dus "zooi" heb tot nog toe. Het smaakt als papier of karton. Heb nu vegetarische snitzel gehaald bij een andere winkel. Die vegetarische kaasdingen van de Lidl gaan wel maar die heb ik nog niet gehad deze periode, dat was een half jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:49 schreef jerney het volgende:
En ik hoop dat je lekkere vleesvervangers hebt getroffen, want er zit ook wat zooi tussen.
Je moet de notenburgers van C1000 eens proberenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dus "zooi" heb tot nog toe. Het smaakt als papier of karton. Heb nu vegetarische snitzel gehaald bij een andere winkel. Die vegetarische kaasdingen van de Lidl gaan wel maar die heb ik nog niet gehad deze periode, dat was een half jaar geleden ofzo.
In de supermarkten is over het algemeen weinig lekkers te vinden, al zijn de schnitzels en nuggets van Alpro wel lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dus "zooi" heb tot nog toe. Het smaakt als papier of karton. Heb nu vegetarische snitzel gehaald bij een andere winkel. Die vegetarische kaasdingen van de Lidl gaan wel maar die heb ik nog niet gehad deze periode, dat was een half jaar geleden ofzo.
Lekker is die, hm!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:06 schreef Selestha het volgende:
@Guus:
Mijn favoriete supermarkt-vegaburger:
[ afbeelding ]
Heel goed te doen met wat gebakken uien voor de smeuigheid
Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en die balletjes, als je ze ergens in doet zoals pastasaus, kan je ze ook in vieren snijden. Dan heb je lekker veel.
Nou dat was lang niet slechtquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké, dit heb ik in huis en je ziet het aan de datum die moet vandaag op anders kan
ik het weggooien en da's zonde![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin meer om boodschappen te doen dus ik ga improviseren met
wat ik in huis heb.
Paprika, rood, geel en groen
Uien
Kipkruiden
Zilvervliesrijst
Ik heb ook wel bruine bonen in huis, maar dan ligt het wel erg zwaar op de maag met
dit weerdus die laat ik maar weg...
wordt vervolgd
Nog een leukere:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef TechXP het volgende:
Ik kick deze maar weer omhoog, want de VeggieChallenge 2013 is van start gegaan. Doen jullie ook (weer) mee?
http://www.veggiechallenge.nl
Yoghurt vond ik het minst moeilijk om te vervangen sinds de mild& creamy van Alpro op de markt is. De vanilleyoghurt in de 750 ml pakkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hele leven is een veggie-challenge
Ik ga komende week een paar dagen veganistisch proberen. Dat wordt nog lastig want ik eet best veel kaas en yoghurt.
Oh, dankje voor de tip!quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Yoghurt vond ik het minst moeilijk om te vervangen sinds de mild& creamy van Alpro op de markt is. De vanilleyoghurt in de 750 ml pakken
Volgens hun site wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh hebben ze daar ook gewone ongezoete yoghurt van? Fijn om knoflooksaus mee te maken!
Ik ook inderdaad, zit nu op 97% veganistisch, is wel lekker goedkoop ook! Je kan veel betere producten betalen omdat dierlijke producten zo'n groot deel van je geld opslokken.. Ben ik nu achterquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:18 schreef Milchat het volgende:
Cool! Ik was toch al zowat veganistisch aan het eten, dus ik zal eens kijken hoeveel ik dan bespaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |