Lima producten vind ik nooit zo lekker. Hun chocomelk is ook niet erg lekker.quote:Op maandag 25 juni 2012 08:27 schreef jerney het volgende:
Maar nu heb ik deze gevonden
[ afbeelding ]
De pompoen-kastagnesoep van Lima zou ik links laten liggen. Wel knap dat iets smakeloos en vies tegelijk kan zijn
Ik ken de Lima producten niet, ik weet niet of die ook in Nederland te koop zijn?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef TechXP het volgende:
[..]
Lima producten vind ik nooit zo lekker. Hun chocomelk is ook niet erg lekker.
Bovenstaande soep had ik ook vaak. Maar ben er mee gestopt. Zit iets van palmolie in. En probeer dat te mijden.
Ik heb hem er even bij gepakt, maar ik zie geen palmolie hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:23 schreef TechXP het volgende:
[..]
Lima producten vind ik nooit zo lekker. Hun chocomelk is ook niet erg lekker.
Bovenstaande soep had ik ook vaak. Maar ben er mee gestopt. Zit iets van palmolie in. En probeer dat te mijden.
Niets van palm? Oh, dan hebben ze het inmiddels mss aangepast. Ga direct eens checken bij natuurwinkelquote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef jerney het volgende:
Ik heb hem er even bij gepakt, maar ik zie geen palmolie hoor.
Misschien hebben ze hun ingrediėnten inmiddels aangepast?
Nope, olijfolie.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:25 schreef TechXP het volgende:
[..]
Niets van palm? Oh, dan hebben ze het inmiddels mss aangepast. Ga direct eens checken bij natuurwinkel
Top!quote:Op maandag 25 juni 2012 16:56 schreef Selestha het volgende:
Goed, ik ga het proberen. Ik ga een maand veganistisch eten om te zien wat het voor me doet en hoe ik me er bij voel ondanks de glutenintolerantie.
Wortelsquote:Tips voor de beginnende veganist TechXP en Jerney? Wat kan ik niet missen in mijn voorraadkast?
Quinoa als ontbijt? Dat klinkt interessant! Is dat een soort van pap-achtig gerecht wat je dan krijgt? Het klinkt wel lekker. En eet je dat dan warm of koud?quote:Op maandag 25 juni 2012 17:20 schreef TechXP het volgende:
[..]
Top!
[..]
Wortels
Ik heb nooit zoveel voorraad, maar wat ik standaard heb is meestal kikkererwten, want als ik wil snacken kan ik die lekker in een pan bakken met kruiden. Erg lekkere snack voor 's avonds
En quinoa is denk ook handig. Volgens mij glutenvrij? Als je dat lekker mengt met wat groenten en tomatensausje heb je binnen korte tijd een lekker voedzaam gerecht. Of quinoa met bosbessen en kokosmelk als ontbijt.
Hier mijn recept: http://www.plantaardigmaandag.nl/2010/08/16/quinoa-met-bosbessen/quote:Op maandag 25 juni 2012 17:26 schreef Selestha het volgende:
Quinoa als ontbijt? Dat klinkt interessant! Is dat een soort van pap-achtig gerecht wat je dan krijgt? Het klinkt wel lekker. En eet je dat dan warm of koud?
Ik had nog nooit van quinoa gehoordquote:Op maandag 25 juni 2012 18:49 schreef TechXP het volgende:
[..]
Hier mijn recept: http://www.plantaardigmaandag.nl/2010/08/16/quinoa-met-bosbessen/
Zie ook de foto. Je kan het koud of warm eten. Net wat je wilt.
Kikkererwten inderdaad, ook lekker door een snelle curry. Currypasta's zijn dus ook wel handig.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:56 schreef Selestha het volgende:
Goed, ik ga het proberen. Ik ga een maand veganistisch eten om te zien wat het voor me doet en hoe ik me er bij voel ondanks de glutenintolerantie.
Tips voor de beginnende veganist TechXP en Jerney? Wat kan ik niet missen in mijn voorraadkast?
quote:Op maandag 25 juni 2012 19:56 schreef jerney het volgende:
Ey er is ook nog een receptentopic he, stelletje anarchisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi ! Ik heb me meteen op de mailinglist gezetquote:Op maandag 25 juni 2012 20:44 schreef broccolitaart het volgende:
Ik zag iets over Ekoplaza in Den Haag. Voor de amsterdammers hier, er zijn verscheidene ekoplazas te vinden in AmsterdamMisschien is marqt ook iets?
http://www.marqt.nl/
Uw inschrijving is met succes bevestigd.
Bedankt voor het bevestigen van uw aanmelding.
Margt
Utrechtsestraat 17
Amsterdam
Ma-Zo 09.00 - 21.00 uur
Marqt
Overtoom 21
Amsterdam
Ma-Za 09.00 - 21.00 uur
Zo 10.00 - 1900 uur
Thanks !
quote:Op maandag 25 juni 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]maar die van mij was niet echt een veganistisch recept
Dan ben je helemaal stout bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ekoplazaquote:Op maandag 25 juni 2012 20:44 schreef broccolitaart het volgende:
Ik zag iets over Ekoplaza in Den Haag. Voor de amsterdammers hier, er zijn verscheidene ekoplazas te vinden in AmsterdamMisschien is marqt ook iets?
Ik heb die kaart van mij er eens bijgepakt, jeweetwel dat ding dat je moest uitprintenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:32 schreef TechXP het volgende:
Komen jullie ook zaterdag naar het dit duurzame food festival in Amsterdam? Alles is 100% plantaardig! Met een food & lifestyle markt, gratis films, geweldig feest en veel gezelligheid!! http://www.viva-las-vegas.nl/
Sorryvegaspam.
Maar ik kwam bij de AH ook nog smeersels tegen voor op bruchetta. Stonden 3 soorten. 2 daarvan waren dacht ik vegan. Een daarvan met gegrilde groenten.
En net bij de Jumbo heb ik van Tropical Coconut Drink gehaalt. Is ook vegan.
Ow... dus de markt en de BBQ zijn ook gewoon hier?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef TechXP het volgende:
Alles staat hier: http://www.viva-las-vegas.nl/food-festival/
Adres, routebeschrijving e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |