kelere... ik ook nietquote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef jerney het volgende:
En daarom ga ik niet mee in dat soort discussies in mijn topic
Wanneer was dat dan volgens jou? Dat is nu een wilde gok voor mij dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
Nee. Het dieet waarin we geevolueerd zijn, wat we als laatste heel lang hebben gegeten, dat is ons 'normale' dieet. Dit is waar ons lichaam zich op heeft aangepast.
Eigenaardige definitie van consensus hou jij erop na.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef TechXP het volgende:
Sorry, maar het zijn harde feiten/consensus. Het is raar om dan daar tegen in te gaan he...
Iedereen mag voor zich bepalen hoe ver hij die maand gaat. Vind ik eigenlijk wel goed. Zo is het laagdrempelig voor de mensen die er wel voor open staan, maar van zichzelf denken dat ze niet zo lang zonder vlees kunnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:27 schreef Deliah het volgende:
Eén dagje per week zonder vlees. Laten ze de hele maand zonder vlees eten.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef Spanky78 het volgende:
[quote]Je zegt het goed: MINDER dierlijk eiwit, niet GEEN dielijk eiwit. Dat is meteen het probleem van alle wakker-dier-volkert-vega-palestina-sjaal-dr.martens-zeikstralen.
ik doe mijn best, ik doe mijn bestquote:En wel roken zeker.
En ik word moe van al die vleesvreters hier, je HOEFT toch niet mee te doen.quote:Ik word een beetje moe van al die propaganda met een moraal gelijk.
Goh...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:36 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik durf hier en nu direct te beweren dat ik er meer vanaf weet dan jij. Een vegetarisch dieet bevat overigens ook gewoon dierlijk eiwit oa uit melk en/of ei.
zucht...quote:Op maandag 28 mei 2012 01:36 schreef RobinOok het volgende:
Eigenaardige definitie van consensus hou jij erop na.
geef de moed niet opquote:
Het is niet dat je de mensen vraag om NOOIT meer vlees te etenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:06 schreef TechXP het volgende:
Misschien leuk als Fok!'ers ook mee doen met de VeggieChallenge?
Zie http://www.veggiechallenge.nl/
Daag jezelf 30 dagen uit om minder dierlijke producten te eten. Dagje in de week geen vlees of de melk vervangen met havermelk ofzo. Je kan zelf kiezen welke uitdaging je aan gaat.
Zodoende bespaar je de aarde een beetje meer. En natuurlijk dieren. En beter voor je gezondheid en het milieu. Nou ja.. genoeg goede voordelen
Wie doet er mee?
Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar ik hoop dat het een succes was !quote:Beste VeggieChallenger,
Op dinsdag 5 juni gaan we met het VeggieChallenge team en deelnemers gezellig dineren bij Deli
Social in Amsterdam. Je krijgt maar liefst een volledig plantaardig 3-gangendiner voor maar 12,50!
Daarnaast is dit de perfecte gelegenheid om nieuwe mensen te ontmoeten, recepten & ervaringen uit
te wisselen. Bovendien zijn wij ook erg nieuwsgierig naar alle deelnemers!
Kom je ook?
Ah dan snap ik nu de Tech in je usernaamquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:09 schreef TechXP het volgende:
Kaart heb ik ontworpenDit weekend ga ik de iPhone app va de vegamap afmaken. Dat komt er ook nog aan
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:06 schreef Guus Muisarm het volgende:
Vandaag vegetarische hamburgers en vegetarisch gehakt gehaald .
Ik ga er niet zo hard voor als ik eerst zei in het topic maar ik ga wel wat doen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Leuk !
Op pad in Amsterdam en zin in een snelle hap?
Of wil je al een tijd een restaurant-uitje plannen?
Stichting Viva Las Vega’s stelt met trots de nieuwe VegaMap voor.
Deze plattegrond van Amsterdam toont je alle hotspots voor vega-vriendelijk eten, drinken en winkelen.
Vanaf nu gratis af te halen bij Vega-Life in Amsterdam.
Of voor 1,5 euro thuisgestuurd.
Bestellen kan via info@viva- las-vegas.nl
Ik heb hem !quote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:09 schreef TechXP het volgende:
Kaart heb ik ontworpenDit weekend ga ik de iPhone app va de vegamap afmaken. Dat komt er ook nog aan
quote:Op maandag 25 juni 2012 17:37 schreef Selestha het volgende:
Ik ga een maandje veganisme proberenGewoon omdat ik nieuwschierig ben hoe ik me dan voel en wat het doet voor mijn lichaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |