Dat is wel zo handig .... Haha... Hier gaat het naar de spaarrekening ...quote:Op maandag 14 mei 2012 22:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dan moet diegene dat wel op zijn spaarrekening hebben.
Je gaat toch niet voor de lol rente mislopen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Haal het bedrag van de teruggave van je spaarrekening. Als je het geld over maandje van BD krijgt stort je het terug. Tadaaaa! Niet meer wachten!
En vervolgens blijk je een fout te hebben gemaakt en moet je 500 euro betalen aan de BD.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Haal het bedrag van de teruggave van je spaarrekening. Als je het geld over maandje van BD krijgt stort je het terug. Tadaaaa! Niet meer wachten!
I heff speziul forces! Hij lag op de mat vanochtendquote:Op maandag 14 mei 2012 08:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik voel het aan mijn water, die brief valt morgen op de mat
Vroege postbode.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
I heff speziul forces! Hij lag op de mat vanochtendaaaaaaaah ik ben goed!
Kan gewoon. Op de homepage staat de link naast de "U heeft nog xxx-dagen voordat uw F-biljet wordt uitgereikt"-teller.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:18 schreef kikkerbril het volgende:
Misschien een domme vraag maar ik las hier enkele malen dat mensen na 1 juli in willen loggen met hun digid op de site van de belastingdienst om te zien wanneer de brief wordt verstuurd.
Met je digid kun je toch alleen wijzigingen aanbrengen in je financiele situatie aldaar? En anders zou je toch ook nu al kunnen kijken of de brief wordt verstuurd? Nogmaals een stomme vraag misschien maar ik zag hem in voorgaand topic 1 of 2 keer voorbijkomen.
Beter :-)) welke dagtekening?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Warsaw het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS BRIEF BINNEN HOWOEOHEOEOEOEOEOEO
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef Warsaw het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS BRIEF BINNEN HOWOEOHEOEOEOEOEOEO
Bij mij komen de brieven sowieso niet met TNT.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:42 schreef mezelf013 het volgende:
Hier wisselt het , de ene keer komen de brieven met TNT en de andere keer met selekt post oid...
Dagtekening zegt niet zoveel aangezien dat nogal verschilt per keer qua binnenkomst brief en uitbetaling. 1 Ding is wel feit voor je dat de betaling inmiddels op je rekening staat of onderweg naar je is!quote:
Hier is het TNT ook altijd een verassing hoelang een brief erover doet ...maar met Sandd of select post, die lopen niet dagelijks ..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij mij komen de brieven sowieso niet met TNT.
Dat zal bij mij niet anders zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:46 schreef samara het volgende:
Gisteren de brief en vandaag staat het op de rekening.
Nu de gaten vullen![]()
....
PostNL.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:33 schreef mezelf013 het volgende:
[..]
Hier is het TNT ook altijd een verassing hoelang een brief erover doet ...maar met Sandd of select post, die lopen niet dagelijks ..
Ik kreeg vorige keer toch echt een brief binnen via TNT.quote:
https://www.google.nl/#hl(...)enst+1+april+berichtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:29 schreef Klonker het volgende:
Ik heb, als student, het formulier ergens voor 1 april ingeleverd maar er staat nog steeds geen geld, mijn teruggave, op m'n rekening...
Hoort dit zo lang te duren?
Nee jouw post voegt lekker veel toequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:14 schreef Lindytje het volgende:
Heb jij even een hoop tijd verdaan aan het maken van deze post die vol algemene wetenswaardigheden staat die volgens mij iedereen hier in het topic wel weet... Of anders in de OP te vinden zijn.
C'mon.quote:
Hoi,quote:
Daar bedoelen ze mee dat er word gekeken of je nog wat aan betalingen open hebt staan zo ja dan verekenen ze dat en krijg je het resterende uitbetaald, mocht je niks open hebben staan dan krijg je gewoon het bedrag wat op je aanslag staat vermeld uitbetaald voorzover ik weet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ben gewend te moeten bijbetalen, en kreeg dan altijd een "voorlopige aanslag". Nu krijg ik geld terug, en krijg ik een "Mededeling: Verrekening of terugbetaling". Heeft dat dezelfde status van een voorlopige aanslag?
Nee. Immers, als er geen aanslag is vastgesteld, weten ze ook niet welk bedrag ze kunnen verrekenen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik ben gewend te moeten bijbetalen, en kreeg dan altijd een "voorlopige aanslag". Nu krijg ik geld terug, en krijg ik een "Mededeling: Verrekening of terugbetaling". Heeft dat dezelfde status van een voorlopige aanslag?
Dus ik kan alsnog een voorlopige aanslag verwachten, naast deze twee (!) brieven?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee. Immers, als er geen aanslag is vastgesteld, weten ze ook niet welk bedrag ze kunnen verrekenen.
Waarschijnlijk wel, al weet ik natuurlijk niet wat er allemaal is verrekend (dat staat toch in die brieven?)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dus ik kan alsnog een voorlopige aanslag verwachten, naast deze twee (!) brieven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |