ik ook, vorig jaar op 1 april aangifte gedaan - 23 juni uitbetaaldquote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin.
Ik wacht elk jaar tot op de laatste dag zo'n beetje om het in te sturen. De momenten dat ik daarna een bericht ontving was verschillend.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:17 schreef Pollewoppie het volgende:
pff eind december ingediend en nog niks gekregen
vorig jaar was ik later met indienen maar had ik het sneller!
Voor 1 april moet de aangifte toch binnen zijn?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:01 schreef wekky het volgende:
Eind April verstuurd, zaterdag de post maar nog geen geld volgens mij.
Je hebt gelijk...quote:Op maandag 14 mei 2012 10:26 schreef mezelf013 het volgende:
[..]
Voor 1 april moet de aangifte toch binnen zijn?
ik voelde ook iets aan mijn waterquote:Op maandag 14 mei 2012 08:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik voel het aan mijn water, die brief valt morgen op de mat
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik voelde ook iets aan mijn waterNog geen brief, wel al geld op rekening
januari hierquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:17 schreef Pollewoppie het volgende:
pff eind december ingediend en nog niks gekregen
vorig jaar was ik later met indienen maar had ik het sneller!
Precies!! Vroeg of laat indienen maakt idd niks uit, het is maar net hoe snel die ambtenaren werken.. bij de ene gemeente gaat dat verwerken wat sneller dan bij de andere!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:51 schreef Warsaw het volgende:
Als ik de reacties zo teruglees maakt het geen bal uit wanneer je aangifte hebt gedaan, en is het een kwestie van geluk. Ik heb begin maart aangifte gedaan en heb ook nog niks.
*proest*quote:Op maandag 14 mei 2012 14:34 schreef leontientje het volgende:
Nu ben ik van nature al niet al te geduldig aangelegd.......maar door het volgen van dit forum (met alle enthousiaste meldingen van diegenen die het binnen hebben) word ik toch wel erg hyper.
Zo voelde ik het zojuist ook "ineens" aan mijn water toen ik het las van een ander......helaas, mijn "radar" is stuk ;-)
Want: nog niets op de rekening, en ook nog geen brief.
We gaan nog even vrolijk (lees: tandenknarsend) door met wachten.
Tandenknarsend? WTFFquote:Op maandag 14 mei 2012 14:34 schreef leontientje het volgende:
Nu ben ik van nature al niet al te geduldig aangelegd.......maar door het volgen van dit forum (met alle enthousiaste meldingen van diegenen die het binnen hebben) word ik toch wel erg hyper.
Zo voelde ik het zojuist ook "ineens" aan mijn water toen ik het las van een ander......helaas, mijn "radar" is stuk ;-)
Haal het bedrag van de teruggave van je spaarrekening. Als je het geld over maandje van BD krijgt stort je het terug. Tadaaaa! Niet meer wachten!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:34 schreef leontientje het volgende:
Dan moet diegene dat wel op zijn spaarrekening hebben.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Haal het bedrag van de teruggave van je spaarrekening. Als je het geld over maandje van BD krijgt stort je het terug. Tadaaaa! Niet meer wachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |