Dat je dat niet kent.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet wat Dudeljo is, is dat iets uit het Zuiden?
Wat is het leukste aan die evenementen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:55 schreef Strega het volgende:
Morgen of zaterdag (ligt aan het weer) naar Haarzuilen, Italië Evenement. Kaartjes gewonnen. Zin in!
Ooit gehoord van sarcasme...quote:
De Italiaanse waren enz. Ik heb een tijdje in Italië gewoond, en ben gek op de italiaanse keuken en leven. Alle kook, design, lekker, boeken, kunst enz. enz. is daar te zien en te koop. Plus ik ontmoet dan wat mensen die ik normaal alleen spreek per pc enzo of bestellingen doe. Het is eigenlijk een hele grote italiaanse fair, op het terrein van een heel mooi kasteel. Een beetje van " La vita é bella!`quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat is het leukste aan die evenementen?
Ohhhhhhhh, ik ben plaatsvervangend jaloersquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
De Italiaanse waren enz. Ik heb een tijdje in Italië gewoond, en ben gek op de italiaanse keuken en leven. Alle kook, design, lekker, boeken, kunst enz. enz. is daar te zien en te koop. Plus ik ontmoet dan wat mensen die ik normaal alleen spreek per pc enzo of bestellingen doe. Het is eigenlijk een hele grote italiaanse fair, op het terrein van een heel mooi kasteel. Een beetje van " La vita é bella!`
Ik heb niks met tralalalalaa-muziek en carnavalquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat je dat niet kent.
Maar ik wil je niet dom laten lijken.
Tuvok, I understand, You are a Vulcan man.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk; Muis gaat een Italiaans liedje zingen, maar ze brult over Guus
Nee Muis, nee!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuvok, I understand, You are a Vulcan man.
You have just gone without For seven years about.
Paris, please find a way, To load a hypospray.
I will give you the sign. Just aim for his behind.
Hormones are raging, Synapses blazing,
It's all so very illogical.
Illogical. Illogical.
Niet schelden, zo vlak voor moederdagquote:
Je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moeder je moederquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet schelden, zo vlak voor moederdag
Oeh das een fijne Bosquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:37 schreef Bos81 het volgende:
De vrienden van Select Vracht zijn weer langs geweest, Hij ging al naar de buren.. Maar goed ik mag weer chips van Lays testen..
Alleen nu het geduld opbrengen om de zak te laten liggen, tot het onderzoeksbureau de online enquete toestuurt..quote:
Die heb ik op een Top 40 Cassette, grijs gedraaidquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:59 schreef Bos81 het volgende:
Dit nummer heb ik volgens mij al jaren niet meer gehoord, Maar toch kan ik toch redelijk goed meebléren![]()
Ja dit is voor ons beide natuurlijk behoorlijk jeugdsentimentquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik op een Top 40 Cassette, grijs gedraaidKan hem ook meebléren
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dit is voor ons beide natuurlijk behoorlijk jeugdsentiment![]()
Nog zeehonden gezien?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:09 schreef Qwea het volgende:
pffff, ik ben thuis.
Ik was godverdehoeren zeikensnat
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze al in de spiegel gekeken heeft vandaag.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze al in de spiegel gekeken heeft vandaag.
Awwwwwquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:32 schreef Qwea het volgende:
krijg ebola!
En ik heb de keizer, billy, sjon ende kees patatjes lopen voeren
En ze staan hendig sjiek op de kiek.
Ligurië!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, ik ben plaatsvervangend jaloersTi amo Italia
Waar heb je ongeveer gewoond?
Guus Advocaat?quote:
Ik zag toevallig op het intranet van de instelling hier dat ze op het landgoed ook flink aan het geocachen zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:27 schreef Miniem het volgende:
Moggeh![]()
Weinig te doen vandaag, miss wat geocaches uitzoeken en doen.
Luv is in zhe air?quote:
Deze ligt vrijwel in onze achtertuin. Nou ja, half uurtje lopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:27 schreef Miniem het volgende:
Moggeh![]()
Weinig te doen vandaag, miss wat geocaches uitzoeken en doen.
Zodra ze klaar is met die hoge darmspoeling een fles helium er in leegblazen. Up!quote:
Wat een leuke mat! En leuk weer nieuwe plantjes op komstquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:08 schreef Miniem het volgende:
Placemat bij de Xenox gescoord![]()
[ afbeelding ]
En weer nieuw zaad binnen, dus die ga ik zo zaaien.
[ afbeelding ]
Fijn dat hij goed opknaptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Pa mag maandag alweer naar huis, ze snappen daar niet hoe dat kan dat hij nu alweer over de afdeling loopt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
Palladiums, die droeg ik toen ik 14 was, een jaar of 18 geleden
Winkel mag maar online gaan ze bij velen t/m 45.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Online is alles te bestellen, maar je bedoelt zeker een gewone winkel zodat je ze kunt passen?
Ah oke!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Winkel mag maar online gaan ze bij velen t/m 45.
Jaquote:
Vind dit model niet zo tofquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
http://www.zalando.nl/pal(...)s-p1312c00n-101.html
Maat 46 en 54,95
Ik snap het helemaal, je wilt een specifieke versie die je echt mooi vindt! En ywquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vind dit model niet zo tof
Had deze gepast in mt 46 omdat ze de andere niet meer had in de winkel.
Misschien bestel ik wel de blauwe.
Thnx though.
Hij lijkt wel te vliegen zo met zijn oren, mooie ouwequote:
Is het deze inktblauw? Mooiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef Miniem het volgende:
Heb het laatste paartje 46 in het blauw besteld.![]()
Voor 45 euro gekocht, kortingsbonnen opsnorren FTW![]()
[ afbeelding ]
Stuk ongeduldquote:
STINKHOERTJEquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Lalalala thuis, hoe laat was jij thuis Baaf?
Wij stonden verdomme voor Maastricht nog 4 km in de file![]()
Chico en zeehond
Ja, doe me es dat bedrag en je rek nr pm'en dan, domme hoer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Doekoe krijg ik nog ja, was ik alweer vergeten![]()
Natte muts die je dr bent.
Mooi dat die bus wel gewoon reed ook hea![]()
Niet haten op dikke sappige worsten, muisjequote:
Oh enne Miniem, erg mooie boots! Ik hou er van!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:58 schreef Miniem het volgende:
Heb het laatste paartje 46 in het blauw besteld.![]()
Voor 45 euro gekocht, kortingsbonnen opsnorren FTW![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je er het weekend ook nog was, maar helaas dus...quote:
Waar het hart vol van is met al die DD cupsquote:
Ik mag hopen dat ik geen borst in mijn hart heb.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is met al die DD cups
Nee, maar misschien hartjes op je borsten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik geen borst in mijn hart heb.
Ook niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, maar misschien hartjes op je borsten?
Doe je lekker een tukje!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Boh ik ben moeeeeeeeeeeeee!
Ik ging vanmorgen al om 6.30 wandelen op de dijk en ik lag nog na middernacht te smssen met Q
Kinderboerderij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh en geloof t of niet, Sonic is weer mee naar huis gekomen...
Hij zou bij Ien en Jo in de tuin gaan wonen maar Jo vond dat ie wat veel poepte ( tja) en dat vond ie niet zo een fijn idee vanwege hun kleindochter ( seriously
) dus wat doe ik er nu mee dan?
Nou ja, wat een vreemde reden, dan eerst maar op het balkonquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Hij zou bij Ien en Jo in de tuin gaan wonen maar Jo vond dat ie wat veel poepte ( tja) en dat vond ie niet zo een fijn idee vanwege hun kleindochter ( seriously
Ik vind het heerlijk, meestal zit er wel een egel of wat in onze achtertuin, ze zijn gek op slakken!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik denk dat ik toch maar een fijne habitat op het balkon ga maken voor hem, schijnbaar is ie gedoemd om te blijven. Volgens mij heeft die sukkelaar geen flauw idee wat ie in de natuur moet doen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]had ze een rol poepzakjes gegeven.
Allemachtig.
Hij zal het niet erg vinden , hij vindt het wel goed bij jouquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik denk dat ik toch maar een fijne habitat op het balkon ga maken voor hem, schijnbaar is ie gedoemd om te blijven. Volgens mij heeft die sukkelaar geen flauw idee wat ie in de natuur moet doen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Wat ben je toch een schatjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga morgen maar wat takken zoeken en die in de richel van het balkon douwen, zodat de regen er wel door kan lopen maar Sonic er niet meer in kan pleuren, want die sukkel kan er wel in, maar dan niet meer uit![]()
En dan een trapje zodat zijn hok open kan blijven en hij er zelf in en uit kan, kan ik daar zijn voer veilig stellen voor de honden. En dan maak ik nog wel een lage bak met grond waar ie fijn in kan graven en een poedel- en drinkbakje waar ie niet in kan verzuipen.
Ik heb hem niet in leven gehouden om hem alsnog roadkill te laten worden
NO FUCKING WAAAAAAAAAY!quote:
Braaf!quote:
Mo was piiiiissedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Boh ik ben moeeeeeeeeeeeee!
Ik ging vanmorgen al om 6.30 wandelen op de dijk en ik lag nog na middernacht te smssen met Q
Hij liep er gewoon bij te kwispelenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:43 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, ik heb Sjon de hele vakantie niet geschopt volgens mij.
Alleen af en toe gebitchslapt, maar dat vindt ie echt keilekker
Wat een hoerige hater die lamlul!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mo was piiiiissed
"GODVERDOMME ZET DIE TELEFOON TOCH ES UIT"
*pling*
"AAAAARG. IK FLIKKER HEM ZO HET RAAM UIT!
*pling*
"DENISE, ZET DAT KUTDING UIT!"
Hij kwispelt echt als ik m mep hequote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een hoerige hater die lamlul!
En jij bent ook een smeerlap met je gelieg over die aardappels
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef oh-oh het volgende:
Mo belt, Q zit te zuupn op Texel.
NEE MAN, IK HEB GEEN AARDAPPELS VOOR JE GESCHILD IN EEN PANNETJE WATER KLAARGEZET, DIE WORDEN KEIZOMPIG, DAT GAAT NIET!
![]()
Luie hoer ben je
Ik was nuchter toen ik aankwamquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, ach ja, je had ook maar 9 bier op of zo
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Als jij je grote smoel had gehouwe had ie erin getrapt
Aaah domme snol. Welke? Die met het logo of die met Texelse ofzo erop?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:50 schreef oh-oh het volgende:
Ow en dat glas dat onderin de buggy zat, dat flikkerde net hier beneden kaput met uitladen, gelukkig had je dr meer gejat
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja daar kom je nu nie meer mee weg he muppet
Jo deed het, ik niequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah domme snol. Welke? Die met het logo of die met Texelse ofzo erop?
Neem ik zoeen andere mee als ik naar Maastricht komquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jo deed het, ik nie![]()
Ik heb nu nog die met de vuurtoren er op
quote:
Ja, je ben een fakking ondankbaar wijfquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh joh, 1 glas is wel zat hoor.
Jij met je ruk Heineken glas van de bood, wat de neuk moet ik daar nou mee![]()
Waar hejje dat gelaten trouwens?
Tot een uur gelee wel. Strak blauwe lucht, nu bewolkt.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:54 schreef oh-oh het volgende:
´t Schattigst is dat je om je eigen domme opmerkingen moet janken van het lachen, met snot en al
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee, echt, ik wil een Skuumkoppeglas, want daar staat Texel op en zo.
Smst ze heel trots dat ze een glas voor me heeft gejat op de boooood.
Komt ze aankakken met zo een superordinair Heineuken glas![]()
JE MOEST TOCH EEN BIERGAS OF NIE DAN???
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:58 schreef oh-oh het volgende:
k vond het nog best sneu want ze waren vet aardig daar
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet echt oppassen dat ik elke boot nie bood ga noemen nu
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:01 schreef oh-oh het volgende:
Hoer, ik hoef heul nie meer te smssen met je nu, en ook niet te whatsappen
Gewoon nu al gaan sparen, dan moeten we ze van de bood afmeppen volgende keerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]volgende keer zal ik wat langer mijn kut niet wassen
![]()
![]()
"JA JIJ NOEMT ELK FUCKING EILAND DE RAZENDE BOL."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon nu al gaan sparen, dan moeten we ze van de bood afmeppen volgende keer![]()
Oh en Baaf en ik hebben op de Teso de Razende Bol nog gezien
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
"JA JIJ NOEMT ELK FUCKING EILAND DE RAZENDE BOL."
AWWWquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:09 schreef Barbaaf het volgende:
En weder thuis ...
[..]
Stuk ongeduld
Ben nog aan het uitzoeken, hier vast eentje vooraf:
[ afbeelding ]
Ahhh, beetje raar jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Kon ze je hondjes nog uit elkaar houden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef oh-oh het volgende:
Jeez, ach ja, je had ook maar 9 bier op of zo
Jwel, maar toen ze die zag had ze ook pas 3 bier of zo op, daarna ging ze verder zuupnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kon ze je hondjes nog uit elkaar houden?
Krijg de schijtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jwel, maar toen ze die zag had ze ook pas 3 bier of zo op, daarna ging ze verder zuupn![]()
Bushaltebordjes lezen lukte bv nie meer
quote:
Ik heb vanmiddag nog aan je gedacht Bosjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef Bos81 het volgende:
Fuck die chips zijn superlekker. Maar ik mag er niks overzeggen![]()
quote:
Okeequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog aan je gedacht Bosje, toen ik langs de chips liep, zag wat nieuwe nootjes en chips en dacht toen aan je projectje
Een heel klein stukje met Wijnaldumquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduzna en Bosje, hebben jullie misschien gister 'Hand van god' gezien met voetbalspelers?
Ah oke!quote:
Nee, heb het bij de reclamespotjes ervoor gehouden. Altijd zelfde verhaal bij dat soort dingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduzna en Bosje, hebben jullie misschien gister 'Hand van god' gezien met voetbalspelers?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd zelfde verhaal bij dat soort dingen.
Echt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
Vaduz! Jij bent toch helemaal in to die voetbalstickers? De bezorger heeft ze vanochtend uit de Telegraaf gegaptIk ben uiterst overstuur, waar haalt hij het lef vandaan!
Zo ga je niet met je eervolle taak als krantenbezorger om neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt.Oeh, dat maakt me kwaad zeg.
Ja, ik ben into, heb er nu bijna 200 in mn boek! (inclusief Ola) Maar nu is de Plus-actie weer weg, wil niet volle pond betalen.
Potver, ik begin over die albums, jij en Bos winkelen en ik heb hem nog nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt.Oeh, dat maakt me kwaad zeg.
Ja, ik ben into, heb er nu bijna 200 in mn boek! (inclusief Ola) Maar nu is de Plus-actie weer weg, wil niet volle pond betalen.
Ik heb er ook een behoorlijk stel, maar ook enorm veel dubbelen, Straks even wat in mijn agenda plakken. Heb iig het feestend Oranje uit 1988 dubbelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo ga je niet met je eervolle taak als krantenbezorger om nee
OlaDie mag hier ook wel blijven plakken hoor! 200 is netjes trouwens
Dat is waar je het voor doetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een behoorlijk stel, maar ook enorm veel dubbelen, Straks even wat in mijn agenda plakken. Heb iig het feestend Oranje uit 1988 dubbel
En een beetje soppen Lutquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef Lutte het volgende:
En een beetje stoer te pochen dat ik voetballers ken
Dan moet je vooral de onbekendere pakken. Iedereen kent wel Zlatan, Iniesta, C. Ronaldo, özil Gewoon Sokratis Papastathopoulus plakkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is waar je het voor doet
Ik vind het vooral leuk om stickertjes te plakkenEn een beetje stoer te pochen dat ik voetballers ken
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef oh-oh het volgende:
voor het uitzoeken van de foto´s mag ik nog wel een week vrij nemen
Whehe, beter teveel dan te weinigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef oh-oh het volgende:
voor het uitzoeken van de foto´s mag ik nog wel een week vrij nemen
Lekker laten liggen tot je weer zin hebt, anders is het echt niet leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou eat your heart out, en dit is pas van de maandag en de dinsdag, nu heb ik heul geen zin meer
Owen Meany is echt mn favo boek van hemquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik even mijn boek uit lezen, zodat de review komende week online gaat. Morgen misschien beginnen in Bidden wij voor Owen.. van Irving, moet even kijken hoe ik met mijn tijd zit vanwege eventuele andere review boeken komende tijd, want het is natuurlijk wel een dikke pil, anders een dunner werkje voor de zekerheid..
Ja, dat zei je al toen ik hem in Maart kocht. Maar ik moet er denk ik wel iets van 3 weken voor uit trekken en als er dan een reviewboek in die tijd komt, moet ik dat boek weer opzij leggen en dat wil ik niet..quote:
Lutte die zaten de afgelopen weken toch bij de Vrouw dat boekje wat vrijdags bij de telegraaf zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
Vaduz! Jij bent toch helemaal in to die voetbalstickers? De bezorger heeft ze vanochtend uit de Telegraaf gegaptIk ben uiterst overstuur, waar haalt hij het lef vandaan!
Boek heb ik al, stickers zou ik wel willenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Lutte die zaten de afgelopen weken toch bij de Vrouw dat boekje wat vrijdags bij de telegraaf zit.
Wij hebben namelijk een krantendepot.
Ik heb net gekeken maar deze week zitten ze er niet in of moeten ze in de Telegraaf zelf zitten?
Ik heb wel nog een boek en de stickers van de afgelopen weken als iemand die spaart.
Sonicquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de fans![]()
![]()
Baaf mag jij online hier met camera voor je gezicht?
Dan moet je een adres PM- en dan stuur ik ze wel op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Boek heb ik al, stickers zou ik wel willen
Ja graagquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan moet je een adres PM- en dan stuur ik ze wel op.
Die 4 wat in het boek zitten wil je die ook nog hebben dan ?
Heel professioneel , alles voor een mooie fotoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Baaf in actie:
[ afbeelding ]
Alleen deed Sonic niks meer![]()
Maar ik ben heel benieuwd naar jouw foto´s![]()
Oh, en ik heb nog een toffe van je van op de schorren, sta je heel ver weg, die moet ik ook ff uppen
Nee ze zijn hetzelfde ik heb 2 boeken hier met allebei 4 stickers,met de voetballers Fanis Gekas, Jacub Blaszczykowski, Xabi Alonso en Philipp Lahmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja graagIk denk dat dat per boek verschilt.. of niet?
PM komt er aan
Oh wat een mooie fotoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de fans![]()
![]()
Baaf mag jij online hier met camera voor je gezicht?
Ik weet alleen dat Irene Moors komt, maar vind het programma altijd leuk, wie komt er nog meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, verheug je je al op van der Vorst zo?????
Toffe fotoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Baaf in actie:
[ afbeelding ]
Alleen deed Sonic niks meer![]()
Maar ik ben heel benieuwd naar jouw foto´s![]()
Oh, en ik heb nog een toffe van je van op de schorren, sta je heel ver weg, die moet ik ook ff uppen
OKee, die heb ik alle 4 inderdaad al..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ze zijn hetzelfde ik heb 2 boeken hier met allebei 4 stickers,met de voetballers Fanis Gekas, Jacub Blaszczykowski, Xabi Alonso en Philipp Lahm
BRAMquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Irene Moors komt, maar vind het programma altijd leuk, wie komt er nog meer
Vooral die achternaam goed oefenen en vaak achter elkaar uitspreken..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Betrapt
Thx voor de tips Bos, hier ga ik indruk mee maken
Oh tofquote:
Ohquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt veel mooie foto´s van hem kunnen maken daar lekker in t gras![]()
Pis er staan er nu al bijna 70 op FB he
Oh mn bolletjesonicquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef Barbaaf het volgende:
Op gegeven moment had Sonic er inderdaad niet zoveel zin meer in:
[ afbeelding ]
![]()
Zomaar een leuke, teveel idd. om nu allemaal uit te zoeken:
[ afbeelding ]
grutto met kluut
Wow dat oog van Sonicquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:47 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie lepelaar!
Ik heb nog wel wat close-ups van Sonic
[ afbeelding ]
quote:
Oh jaquote:
Maar hij kwikte niet met z'n staartquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Zei jij niet dat t geen kwikstaart was?
![]()
Oh, en hoe heet mn lavasteen nog es???
Ik gok je lokjesquote:
Dat dusquote:
Okee, ik heb er niet echt spijt van hoor. Dat was toen erg in.. Ik was een kind en ja je liet je nog een beetje leiden door de adviezen en wensen van je moeder.. Die wilde dat bij mij.. Tja dan zeg je als tien-jarige niet snel nee.. Nu zou ik absoluut geen verf in mijn haar willen. A past niet bij mij en B je wilt niet weten hoeveel complimenten ik krijg over mijn haar..quote:
Jeeeeee wel opletten , tis leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Kak ik heb de helft al gemist, dat wordt terugkijken!
Wat tof Bos!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef Bos81 het volgende:
B je wilt niet weten hoeveel complimenten ik krijg over mijn haar..
Ik zit bijna m'n knieën tegen elkaar te schoppen om wakker te blijvenquote:
Kjkt ook het programma vaker zeer?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Je merkt wel dat ie zich op zn gemak voelt bij Peter
Oh jaquote:
Wandel-tuk ze straks, lekker eigen bedje!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Nou he he, ik kan gaan wandelen en mn nest in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |