Wij weten geen details, dat hoeft ook niet. Nouk wilde niet meer, hij wel. Er is geen fout of goed, slechts twee mensen die een andere kant op willen. Ik denk dat het voor beide partijen pijnlijk is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
En moet nouk dan in een relatie blijven waar ze niet in wil zitten?
Als ze weet wat ze wil, wat kan ze dan doen? Nog een maandje wachten? nog 2 maanden? nog 6 maanden?
De andere die het er niet mee eens is zal het er nooit mee eens.
Daarom, maar je kan niet bij elkaar blijven omdat één van de twee wel door wil, je moet er samen achter staan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij weten geen details, dat hoeft ook niet. Nouk wilde niet meer, hij wel. Er is geen fout of goed, slechts twee mensen die een andere kant op willen. Ik denk dat het voor beide partijen pijnlijk is.
Ja, vechten voor je relatie! Tot je er bij neer valt!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
terecht! die vrouwen geven altijd zomaar op! kweek een ruggegraat!![]()
Het ging me niet om noukquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij weten geen details, dat hoeft ook niet. Nouk wilde niet meer, hij wel. Er is geen fout of goed, slechts twee mensen die een andere kant op willen. Ik denk dat het voor beide partijen pijnlijk is.
Dank je, het is een specialiteit inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ging me niet om nouk
Gefeliciteerd met de gave om precies het verkeerde er uit te pakken.
Wat komt er verstandige praat uit jou vandaag. Is het bier op?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom, maar je kan niet bij elkaar blijven omdat één van de twee wel door wil, je moet er samen achter staan.
Draaikont? Nog steeds hetzelfde standpunt hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je, het is een specialiteit inderdaad.
Wees dan duidelijker, draaikont.
But I didquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, vechten voor je relatie! Tot je er bij neer valt!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, en we zijn nog steeds de zooi daarvan aan het opruimen
Dat is geheel en alleen aan haar en ze heeft haar keuze gemaakt. En ze kan ook alleen zelf bepalen of dat de juiste keuze is geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
En moet nouk dan in een relatie blijven waar ze niet in wil zitten?
Als ze weet wat ze wil, wat kan ze dan doen? Nog een maandje wachten? nog 2 maanden? nog 6 maanden?
klopt.quote:De andere die het er niet mee eens is zal het er nooit mee eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
dit klinkt alsof je haar zoontje gaat vermoordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, en we zijn nog steeds de zooi daarvan aan het opruimen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je haar zoontje gaat vermoorden
Ja. En de enige manier om bier te krijgen is naar de *ril* afdelingsborrel *ril* te gaan. Ik denk dat ik even oversla.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat komt er verstandige praat uit jou vandaag. Is het bier op?
Dat geeft helemaal geen zooi als je dat lichaampje in het leeuwenverblijf in Artis gooit hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
dit klinkt alsof je haar zoontje gaat vermoorden
Oh jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier? Kinderen zijn Het Kwaad in de puurste vorm!
duivelsgebroed, dat is het.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier? Kinderen zijn Het Kwaad in de puurste vorm!
omgekeerde wereld hier, ik raak helemaal in de warquote:
Wie ben jij, wat heb jij met Heatwave gedaan?quote:
Werd eens tijd dat die gast volwassen werd zegquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie ben jij, wat heb jij met Heatwave gedaan?
Dat sowieso.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werd eens tijd dat die gast volwassen werd zeg.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie moet dan nu de eeuwige jeugd hebben nu?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat staatver toch? HWquote:
We gaan allemaal doodquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie moet dan nu de eeuwige jeugd hebben nu?
Da's lief, maar ik was niet onvriendelijk toch?quote:
Neee, ik wil nog nietquote:
Nee hoor, integendeelquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's lief, maar ik was niet onvriendelijk toch?
Niet?quote:
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe alleen alsof. Komt het een beetje overtuigend over?
Ja he! Somebody give that boy a beerquote:
Ehm, 36, hoezo?quote:
"Wij"? Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Deze situatie hebben wij irl mee gemaakt.
Oh no, poor mequote:Op donderdag 10 mei 2012 14:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja wij! Want je bent in gedachten toch altijd bij ons!
Huh, wat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kent me te goed..quote:
gatverdammequote:
Heee ik ben net nog afgewezenquote:
Zie jij het nog maar te worden... Jij... Helmonder!quote:
OK, neuken?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heee ik ben net nog afgewezenDoe lief!
Neuh, dit weekend niet.quote:
Yay!quote:
Neuken?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heee ik ben net nog afgewezenDoe lief!
Je bent te laat Qquote:
ik zal nooit zo oud worden als ik eruit ziequote:Op donderdag 10 mei 2012 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie jij het nog maar te worden... Jij... Helmonder!
je voelt je 428?quote:
hoeveel liter heb je in te halen?quote:
Neuh, dat zit wel goedquote:
je bent toch niet gestopt met zuipen drinken he?quote:
Nu niet van die rare dingen zeggen he!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent toch niet gestopt met zuipen drinken he?
ah, ik hoef me niet ongerust te makenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet van die rare dingen zeggen he!
Nee, het gaat goed met mij, ondanks allesquote:
kop op, het zijn geen schreeuwende Chinese kinderenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
Waarom presteer ik het altijd naast kinderen of schreeuwende Chinezen terecht te komen?
Ja. Ja, toch wel. Vooral die moeder, jeetjequote:Op donderdag 10 mei 2012 15:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kop op, het zijn geen schreeuwende Chinese kinderen
vooral die moeder is een kind?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ja, toch wel. Vooral die moeder, jeetje.
Karma is a bitchquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
Waarom presteer ik het altijd naast kinderen of schreeuwende Chinezen terecht te komen?
vraag eens of ze malle babbe isquote:
Je hebt schijnbaar nogal wat goed te maken uit een vorig levenquote:
Volgens mij was ik toen een slang.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt schijnbaar nogal wat goed te maken uit een vorig leven
Thank god!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet van die rare dingen zeggen he!
quote:
Is bijna helemaal weg nu.quote:
Ben de laatste dagen veel te veel aan de zuip (door omstandigheden, dat dan weer wel).quote:
Ik ben al 2 weken uit de roulatie, zwaar ziek geweestquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben de laatste dagen veel te veel aan de zuip (door omstandigheden, dat dan weer wel).Vodka en slivovic.
Dus ik blijf proberen je bij te benen.
* 100% Tukker wrijft over het levertje.
Hoeveel weken moet jij nog?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, dus dat is de sleutel tot twee weken niet zuipen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken uit de roulatie, zwaar ziek geweest
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dus dat is de sleutel tot twee weken niet zuipen!
Klinkt goed! Waar kan ik dat krijgen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Paar dagen fikse koorts doet wonderen!
Wel afgevallen ook? Scheelt ook weer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken uit de roulatie, zwaar ziek geweest
Sterkte met je omstandighedenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben de laatste dagen veel te veel aan de zuip (door omstandigheden, dat dan weer wel).Vodka en slivovic.
Dus ik blijf proberen je bij te benen.
Minder dan gehooptquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel afgevallen ook? Scheelt ook weer.
Ach nee man, da's een fabel verzonnen door dikkerdjes..quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:17 schreef 100% Tukker het volgende:
More cushing for the pushing, Miss...
Hoest eik met hoedjesman?
Een stuk beter dan de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee man, da's een fabel verzonnen door dikkerdjes..
Met hoedje gaat het super![]()
En hoe is het met jou?
Ik nog steeds niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een stuk beter dan de afgelopen dagen.
Ik heb vanavond nog maar een liter bier op ipv een liter slivovic.
Baba is gestopt met roken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik nog steeds niks![]()
Maar what's up?
Uh-oh..quote:
quote:
More singles!quote:
Ja man, dit stuk vreten heeft het druk!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:27 schreef El_Matador het volgende:
Snuit leeft ook nog dus. Dat stemt vrolijk.
Jij houdt de Europese economie levend. Daar mag je trots op zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja man, dit stuk vreten heeft het druk!en daar is niets mis mee.. Iets te veel projecten in 1x op de vork genomen.
E_M is ook immer vrolijk gestemd!
Op veilige afstand van ons.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zit op mijn plekkie hier. Weekje Peru, morgen terug naar huis. Colombia
Ik ben altijd vrolijk. Mits bier uiteraard maar dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:27 schreef El_Matador het volgende:
Snuit leeft ook nog dus. Dat stemt vrolijk.
Als dat zou kloppen zou het wederom een bevestiging zijn van de waarheid waarin ik momenteel leef en dat zou ik als zeer plezierig ervaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou best mooi zijn. Als het zou kloppen.
Dus je hebt je daar vermaakt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:26 schreef HeatWave het volgende:
OK, ik dacht gisteren dat het een pre-Sziget-party was in de Melkweg, het bleek een soort verzamelingspunt voor 19-21 jarige sletjes te zijn ofzo.
Echt niet normaal daar.
Ik heb echt de hele avond mijn ogen uitgekekenquote:
Dat zal Q nooit doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ie bier gaat drinken.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ie meer bier gaat drinken.
Dat heeft hij nog steeds niet gedaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Lapswans makelaar moet me vandaag laten weten dat ik het huis heb, want ik wil volgende week verhuizen
Dat schiet ook niet op zeg, tering hey.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Lapswans makelaar moet me vandaag laten weten dat ik het huis heb, want ik wil volgende week verhuizen
Dan mag hij meehelpenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Nee, als ik hem moest betalen was hij wat mij betreft allang werkloos geweest. Al schijnt dit wel de stijl van dat kantoor te zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:56 schreef Tally het volgende:
Dat heeft hij nog steeds niet gedaan?
Betaal je die vent? Daar zou ik ook even mee wachten
quote:
Tijdens de bezichtiging (op 2 mei!!) zei hij; ' Je kunt er morgen in als je wilt'. Roep dat soort geouwehoer dan niet, als het niet waar is.quote:
Echt zo waardeloos.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Tijdens de bezichtiging (op 2 mei!!) zei hij; ' Je kunt er morgen in als je wilt'. Roep dat soort geouwehoer dan niet, als het niet waar is.
Story of my life.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:20 schreef Tally het volgende:
1 iemand roept dat je een lekker ding bent met dikke tieten en je fotoboek word meteen veelvuldig bezocht
Alleen gekeken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt de hele avond mijn ogen uitgekeken.
Ik was er ook (weer)!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:20 schreef Tally het volgende:
1 iemand roept dat je een lekker ding bent met dikke tieten en je fotoboek word meteen veelvuldig bezocht
Ach mijn ego is ook weer opgepoetst. En bevestiging dat ik het toch niet zo verkeerd doe in het blauwequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik was er ook (weer)!
My daily doses Tally!
Qtie! Ik kom weer naar je toe dit weekend!quote:
Koel!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Qtie! Ik kom weer naar je toe dit weekend!Naja, beetje dan.
Ik kan niet wachten! Waar ga je zitten?quote:
In de bosjes, zoals altijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten! Waar ga je zitten?
Ja maar wélke?quote:
Toch wel knap, dat je vanuit de bosjes 3 hoog kan gluren!quote:
Ik ben knap!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch wel knap, dat je vanuit de bosjes 3 hoog kan gluren!
Dat is waar. Kale man hequote:
Overachieverquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ik ga als een trein met werk vandaag! Smooth sailing!
Kroeg!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overachiever.
Ik zit gewoon licht katerig te wachten tot het 17:30 is om weer de kroeg in te gaan.
Dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overachiever.
Ik zit gewoon licht katerig te wachten tot het 17:30 is om weer de kroeg in te gaan.
Wat, tuktuk ook kaal?quote:
Mooi zo, vreselijk als een vent magerder is dan ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eén met een zachte kussen onder het shirtje.
Verkuttenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorMoet een week inhalen ook he.. En er is een show in Frankfurt zondag waarvoor ik dus echt niks wil verkutten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooi zo, vreselijk als een vent magerder is dan ik.
* 100% Tukker gaat vanavond maar niet hardlopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nooit geweten! Zie je, dat krijg je er dus van he, met je stiekeme gedoequote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kalend.Gemillimeterd 4 teh win! Jeweetz!
Bierbuik!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehehe ja een mager ding ben je wel.quote:
Ik doe als sinds mijn enkelblessure geen zak meerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Bierbuik!!
Ik moet wel eens aan mn conditie gaan werken eigenlijk maar met dit weer heb ik geen zin om heel veel naar buiten te gaan..
Ik niet meer!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehehe ja een mager ding ben je wel.
Ik was vroeger ook heel erg mager.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik niet meer!Was ik vroeger wel. 50% aangekomen in 7 jaar tijd.
Volgens mij heb ik er hier nooit echt een geheim van gemaakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nooit geweten! Zie je, dat krijg je er dus van he, met je stiekeme gedoe
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik gooi nog een bittergarnituurtje in het frituur.Het mag van Missb.
Bij je geboorte?quote:
Ach wel!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er hier nooit echt een geheim van gemaakt.
dat zou mij ook gebeuren na m'n 30ste, werd me voorgehouden. Ik merk er nog weinig vanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier doet wonderen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat zou mij ook gebeuren na m'n 30ste, werd me voorgehouden. Ik merk er nog weinig van
ik ben gedoemd een mager scharminkel te blijven dusquote:
Ja! Maar een te zacht kussentje is ook niet leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef missbehavin het volgende:
kloptquote:
Nee idd, dat ook weer niet. Maar ik vind het stiekem dus helemaal niet leuk datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja! Maar een te zacht kussentje is ook niet leuk
dumpen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd, dat ook weer niet. Maar ik vind het stiekem dus helemaal niet leuk dateen veel plattere buik heeft dan ik
Hahaha, beter dan een met een muffintopquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Nee idd, dat ook weer niet. Maar ik vind het stiekem dus helemaal niet leuk dateen veel plattere buik heeft dan ik
True, true!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, beter dan een met een muffintop
quote:
Als het liefdeskind van Wesley Sneijder en Gregory House MD. Ongeveer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach wel!Ik heb geen flauw idee hoe je er uit ziet man.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als het liefdeskind van Wesley Sneijder en Gregory House MD. Ongeveer.
Niet zeuren, je hebt een week thuis gezetenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
Zo, nu heb ik geen zin meer in werken. Ik wil weekend verdomme!
Ja, whooptiedoo, met dikke koortsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt een week thuis gezeten
het is het een of het anderquote:
Ms kan ik 'm vetmesten. Hoewel dat vast niet gaat lukken, aangezien ik vaak meer eet dan hij.quote:
Toen het begon, zat ik in Utrecht. Leuk,quote:
Is er tenminste iemand verstandigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen het begon, zat ik in Utrecht. Leuk,zijn bed uitzweten met 40 graden koorts en dan wel stug naar huis willen rijden
Mocht niet van 'm..
Ja, ik moest toch naar huis...quote:
Ja, hij heeft diensten moeten omgooien en heeft mij naar huis gereden om de volgende ochtend met de trein weer terug te gaan.quote:
Echte liefdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hij heeft diensten moeten omgooien en heeft mij naar huis gereden om de volgende ochtend met de trein weer terug te gaan.
Het is ook een schatjequote:
Ik neem zo een broodje vast frituurvet en een glas vloeibare reuzel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:30 schreef ArTiC het volgende:
omdat platte buiken toch niet gewaardeerd worden heb ik maar een frietje speciaal besteld
Ja eh, zonder foto's o.i.d. haal ik me de vreselijkste dingen in mijn hoofd.quote:
Freaks?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, zonder foto's o.i.d. haal ik me de vreselijkste dingen in mijn hoofd.(zoals de baby uit die hele oude horrorfilm waarvan ik de naam even kwijt ben
Nee, die nietquote:
Zwart wit? Hoe moeten wij dat nu weten, zo oud zijn we niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die nietZ/w film.. aargh hoe heet ie nou..
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zwart wit? Hoe moeten wij dat nu weten, zo oud zijn we niet.
En het verschil met normaal is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef missbehavin het volgende:
Kut, dit wordt dus piekeren tot ik er bij neer val
Ah stfuquote:
Oh crap, ik leer het nooit he?quote:
gelukkig niet lekker dingquote:
quote:
Nope... En godver, hoe heet die film nouquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat wijsheid met de jaren komt.
Maar dan had dat er nu toch wel moeten zijn
Geef eens wat meer hintsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nope... En godver, hoe heet die film nou
Is dat een slinkse manier om achter mijn adres te komen, Qutie?quote:
Ik moet je toch een beetje stalken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat een slinkse manier om achter mijn adres te komen, Qutie?![]()
Yes, Eraserhead!quote:
Woei, gefeliciteerd!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zegt me niksquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yes, Eraserhead!Nu kan ik rustig slapen vannacht
It's weirdquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's geen hintquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorryquote:
quote:
tofquote:
Heb hem bijna gevonden hoor! Wel veel hoekjes daar die precies hetzelfde er uit zien.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat een slinkse manier om achter mijn adres te komen, Qutie?![]()
Bergpolder
Stalkert!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tof
het hele blok?
subtiel: wat is je adres?
ik ga niet in de bosjes zitten met een verrekijkerquote:
Weet je wel hoe eng dat is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga niet in de bosjes zitten met een verrekijker![]()
ik bel gewoon aan
http://www.funda.nl/koop/(...)ham-kuyperlaan-9-ai/quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:10 schreef ArTiC het volgende:
tof
het hele blok?
subtiel: wat is je adres?
ik zal het nodig hebbenquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Kijk tuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou!![]()
Is nie duur niequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)ham-kuyperlaan-9-ai/
De laatste x dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |