Volgens mij was ik toen een slang.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt schijnbaar nogal wat goed te maken uit een vorig leven
Thank god!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet van die rare dingen zeggen he!
quote:
Is bijna helemaal weg nu.quote:
Ben de laatste dagen veel te veel aan de zuip (door omstandigheden, dat dan weer wel).quote:
Ik ben al 2 weken uit de roulatie, zwaar ziek geweestquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben de laatste dagen veel te veel aan de zuip (door omstandigheden, dat dan weer wel).Vodka en slivovic.
Dus ik blijf proberen je bij te benen.
* 100% Tukker wrijft over het levertje.
Hoeveel weken moet jij nog?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, dus dat is de sleutel tot twee weken niet zuipen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken uit de roulatie, zwaar ziek geweest
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dus dat is de sleutel tot twee weken niet zuipen!
Klinkt goed! Waar kan ik dat krijgen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Paar dagen fikse koorts doet wonderen!
Wel afgevallen ook? Scheelt ook weer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken uit de roulatie, zwaar ziek geweest
Sterkte met je omstandighedenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben de laatste dagen veel te veel aan de zuip (door omstandigheden, dat dan weer wel).Vodka en slivovic.
Dus ik blijf proberen je bij te benen.
Minder dan gehooptquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel afgevallen ook? Scheelt ook weer.
Ach nee man, da's een fabel verzonnen door dikkerdjes..quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:17 schreef 100% Tukker het volgende:
More cushing for the pushing, Miss...
Hoest eik met hoedjesman?
Een stuk beter dan de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee man, da's een fabel verzonnen door dikkerdjes..
Met hoedje gaat het super![]()
En hoe is het met jou?
Ik nog steeds niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een stuk beter dan de afgelopen dagen.
Ik heb vanavond nog maar een liter bier op ipv een liter slivovic.
Baba is gestopt met roken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik nog steeds niks![]()
Maar what's up?
Uh-oh..quote:
quote:
More singles!quote:
Ja man, dit stuk vreten heeft het druk!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:27 schreef El_Matador het volgende:
Snuit leeft ook nog dus. Dat stemt vrolijk.
Jij houdt de Europese economie levend. Daar mag je trots op zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja man, dit stuk vreten heeft het druk!en daar is niets mis mee.. Iets te veel projecten in 1x op de vork genomen.
E_M is ook immer vrolijk gestemd!
Op veilige afstand van ons.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zit op mijn plekkie hier. Weekje Peru, morgen terug naar huis. Colombia
Ik ben altijd vrolijk. Mits bier uiteraard maar dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:27 schreef El_Matador het volgende:
Snuit leeft ook nog dus. Dat stemt vrolijk.
Als dat zou kloppen zou het wederom een bevestiging zijn van de waarheid waarin ik momenteel leef en dat zou ik als zeer plezierig ervaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou best mooi zijn. Als het zou kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |