Taal is niet mijn vakquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn grammatica dan weer beter.
Dank jequote:
Gooi je vertalingen gewoon hier neer en wij helpen je wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank jeAl voel ik me al stukken beter dan gister. Al heb ik niet echt de griep, ik zit er net tegenaan. Ik voelde me gister te goed om niks te doen en te verrot om lang iets te doen
Ik heb hier een lijst met ongeveer 1500 losse woorden, en m'n vertaalgeheugen doet het niet.quote:
Ja, dan wel. Maar old first intel, jeweetzquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je een beetje sjieke MBP hebt draait dat toch wel?
Ga als de Joker!quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil wel helpen hoor CL!!
Zo nieuw paspoort halen en dan eerst nieuwe fotos maken maar die zijn altijd echt te lelijk want je mag helemaal niks!!
Mag dat welquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:17 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, paspoort, dat moet ik ook nog, maar dat kan pas nadat ik uit Amerika ben. Ik heb het ESTA al aangevraagd en daar staat het oude paspoortnumme nog9 juni weer thuis, 12 juni verlopen. Nice.
Volgens de ambassadesite wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag dat welZe begonnen me in Engeland al een keer te waarschuwen dat het met een maand verschil al krap werd.
Checkquote:1. In het bezit zijn van een geldig, machine-leesbaar paspoort, uitgegeven door één van de VWP landen en een staatsburger zijn (niet enkel inwoner) van dat land. Het paspoort moet minstens geldig zijn tot het einde van het verblijf in de V.S.
Ligt per land weer anders. Japan zeurde er ook niet om, dat was vorige maand.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht dat het vaak een half jaar geldig moet zijn
Was ik niet naar LA gegaan had ik het nu ook al geregeld, maar ja, nu kan het pas later.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ow
nou ja ik ga het maar gewoon ff alvast doen
Laatst zag ik zelfs een termijn van 4 maanden oid. Weet niet meer welk land.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag dat welZe begonnen me in Engeland al een keer te waarschuwen dat het met een maand verschil al krap werd.
Egypte heeft bv een half jaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laatst zag ik zelfs een termijn van 4 maanden oid. Weet niet meer welk land.
*proest*quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ow
nou ja ik ga het maar gewoon ff alvast doen
moet toch ook een uittreksel uit het gba voor de coffeeshop
de toon van de gemeentehuis dame veranderde wel serieus even toen ik dat zei :s
ik snap echt het taboe rond softdrugs niet
Daar at ik vaak met mijn ex.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
En anyway het is toch vooral om in de grass te kunnen eten
Ze willen buitenlanders buitensluiten. Dus die komen nu naar Nijmegen, omdat dat nu de zuidelijkste stad is zonder registratiequote:
lekker daar he!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*proest*
[..]
Daar at ik vaak met mijn ex.![]()
Heb het hele verhaal eigenlijk nauwelijks gevolgd maar ik moet als niet-gebruiker ook geregistreerd staan als ik bijvoorbeeld daar iets wil eten?
Ze hadden er lekkere pasta's en de burgers waren ook niet verkeerd iigquote:
Plus, de straatdealer verkoopt dat ook rustig aan mennekes van 14, hell, soms IS de straatdealer een menneke van 14.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:22 schreef Memento-Mori het volgende:
het was vnml hier om de overlast op straat tegen te gaan,. parkeeroverlast etc. nu wordt er gewoon flink gedeald op straaten mensen die denken dat zo minder mensen drugs gebruiken zijn heel naïef, t wordt alleen erger want de straatdealer heeft een breed assortiment aan middelen dus ach waarom dan niet een keer meteen wat coke, xtc of iets anders halen/
ik krijg dus vandaag mijn pas en wil er echt morgen meteen eten eigenlijk hahaquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hadden er lekkere pasta's en de burgers waren ook niet verkeerd iig
Omdat drugs=slecht, drank=gezellig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het echt een bizar plan ja
maar ik snap ook niet waarom mensen opeens zo veel moeilijker doen als het om softdrugs gaat dan bijv om drank
dat dus.. ook cijfers gezien mbt drugsgebruik met criminologie en in NL is het aan de lage kant, juist door het gedoogbeleid maar goedquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Plus, de straatdealer verkoopt dat ook rustig aan mennekes van 14, hell, soms IS de straatdealer een menneke van 14.
NIKS!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dus.. ook cijfers gezien mbt drugsgebruik met criminologie en in NL is het aan de lage kant, juist door het gedoogbeleid maar goed
Pas is gewoon puur voor het recht om binnen te komen. Plus, alleen mensen uit Tilburg mogen dus een pas van die shop. En mensen die in plaatsen wonen zonder shop kunnen dus nergens een pas aanvragen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Voor het eten? Nouja genoeg andere plekken waar je ook lekker kan eten.
Wist niet dat je daarvoor een pas nodig had om een coffeeshop binnen te gaan.
Wat een onzin eigenlijk. Maar goed... ik heb niets met (soft)drugs en alcohol.
ik heb ook niets met drugs. nog nooit een hijsje van een sigaret. laat staan joint gehad, Maar dit beleid is om te jankenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Jij kan er gewoon niet tegenquote:
het is echt (in die prijsklasse) mijn favo restaurantquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
Ja dat is kut, ik kan dus niet met rhu mee naar die toko want nu ben ik benieuwd wat er zo lekker aan het eten isquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pas is gewoon puur voor het recht om binnen te komen. Plus, alleen mensen uit Tilburg mogen dus een pas van die shop. En mensen die in plaatsen wonen zonder shop kunnen dus nergens een pas aanvragen.
Zonder andere inkomsten uit eten gaan ze allemaal zo failliet.
Ja, ik wil het nu ook proeven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is kut, ik kan dus niet met rhu mee naar die toko want nu ben ik benieuwd wat er zo lekker aan het eten is
Rhu gaat binnen wel even wat halen, dan eten we het voor de deur op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik wil het nu ook proeven.
Ohja rhu, anders stel je voor dat ze een afhaalrestaurant worden.
Ach, ik compenseer dat wel weer. Qua alcohol dan. Nog nooit wiet gerookt. Wel jaartje sigaretten maar dat vond ik ook zonde van het geld, kocht er liever computeronderdelen van.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:37 schreef Pheno het volgende:
Nooit gerookt, en alcohol is ook niet echt aan me besteedDus boring Ph. goed boredom
Klinkt als een datequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rhu gaat binnen wel even wat halen, dan eten we het voor de deur op.
haha ja dat zei ik ook al!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik wil het nu ook proeven.
Ohja rhu, anders stel je voor dat ze een afhaalrestaurant worden.
Ik drink af en toe op een feest een drankje. Verder heb ik ook liever iets zonder alcohol. Not Judging Non-Drinkers Clubquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:37 schreef Pheno het volgende:
Nooit gerookt, en alcohol is ook niet echt aan me besteedDus boring Ph. goes boredom
Ik kan erg slecht tegen rook, en alcohol, mja, ik heb er niets mee. Een biertje, heel af en toe, soms wat sterkers, maar eigenlijk sporadisch dus. In Japan sinds een half jaar of zo weer eens alcohol op, sakequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik compenseer dat wel weer. Qua alcohol dan. Nog nooit wiet gerookt. Wel jaartje sigaretten maar dat vond ik ook zonde van het geld, kocht er liever computeronderdelen van..
Ja, ik denk eerder dat er een algeheel verbod komt en dat ze dan failliet zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja dat zei ik ook al!!
Maar grrr gaat gewoon zich verkiesbaar stellen en wij gaan op hem stemmen en dan gaat hij het afschaffen en dan gaan we daar eten om het te vieren
Wel weggeven? Gratis eten van rhu!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat mag met de drugs toch ook. Je mag alleen niet doorverkopen.
Gewoon teruggooienquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
In Wageningen deelden ze zaterdag Jillz uit
"Met je vrienden nuttigen."quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel weggeven? Gratis eten van rhu!
iddqdquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik zit ergens vast met het spelletje
Je weet waar ik woon he.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan thuis toch ook wel? Daar is ook vrijheid.
Defilé is leuk, maar het was nat en druk dus ben verder niet echt de stad in geweest.quote:
gewoon werken, niets vrijheid.quote:
Ben naar bevrijdingsfestival in Utrecht geweest, is toch maar 5 minuten lopen vanaf mn huis. Allemaal B-artiesten maar ach, het was wel gezellig.quote:
I know, er ligt een heel keukenkastje vol in huis met die vormpjes etc.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ja is ook gewoon bento, ik zie alleen vaker die schattige dingetjes.
Mensen geven het eerder op en blijven gewoon doorlopen met hun problemen. Begrafenis kost niet zoveel vergeleken met een langdurig medisch traject.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:04 schreef MissMSX het volgende:
Hoe precies wordt de zorg goedkoper als ik voor elke scheet een verwijsbrief moet hebben? #vervolgafspraak
Zorg en efficiënt werkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:04 schreef MissMSX het volgende:
Hoe precies wordt de zorg goedkoper als ik voor elke scheet een verwijsbrief moet hebben? #vervolgafspraak
kloptquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen geven het eerder op en blijven gewoon doorlopen met hun problemen. Begrafenis kost niet zoveel vergeleken met een langdurig medisch traject.
Ondertussen kun je betr de begrafenisondernemer bellen dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klopt
Ik heb al maanden een bloedprikbrief liggen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
hihi nog even over de wietpas:
bij de burgerking in maastricht moeten ze mensen gaan ontslaan omdat ze sinds de invoering van de wietpas 30% minder omzet hebben
Water?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn nieuwe plantjes hun wekelijkse hapje gegeven
vloeibaar hapje natuurlijk
wat zal je staan te kijken als er komkommers aan komenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Tegan het volgende:
Ik heb negen groenteplantjes gekocht voor 1,80 samen. Als het goed is worden het allemaal kroppen sla en andijvie.
Ze zijn al zo groot dat je er al sla en andijvie in kan ontdekkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zal je staan te kijken als er komkommers aan komen
die lusten toch ook de sla?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze zijn al zo groot dat je er al sla en andijvie in kan ontdekken. Toen ik ze kocht al. Dus foolproof gardening enzo. En ik heb wortelzaadjes geplant voor de bunnies.
tofquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:27 schreef Tegan het volgende:
Klopt. Maar alles is voor de bunnies. En de sla ook voor mij.
hier ookquote:
Normaal vind ik dat prachtig maar ik moet nog op de fiets erdoorquote:
quote:
met speciaal groeispulliequote:
plantendopingquote:
past wel bij hoe ik mij voelquote:
wel biologisch natuurlijkquote:
en toen trok dat gaatje dicht terwijl Grrrrrr er net infietstequote:
Sommige mannen duiken op alles wat ook maar een gat heeft.quote:
en dat was nog wel een droog gatquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mannen duiken op alles wat ook maar een gat heeft.
Waarquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Tegan het volgende:
Ik heb negen groenteplantjes gekocht voor 1,80 samen. Als het goed is worden het allemaal kroppen sla en andijvie.
Dan voel je het beter.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en toen trok dat gaatje dicht terwijl Grrrrrr er net infietste
Wat dus nat word als Grrrrrr in de buurt komtquote:
Kijk es onder de eettafel of het bed?quote:
helaasquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk es onder de eettafel of het bed?
was ook vies benauwd weer vandaag, hier tenminste.... tussen de buiten doorquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Hier is het droog. En het stikt buiten van de muggen, gatver.
Ja hier bij zo'n boerquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarik betaal me hier scheel aan zulke dingen.
M'n paprikaplantjes doen het nog goed
Geef je dat iedere weekquote:
ja dat moet elke weekquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja hier bij zo'n boer.
[..]
Geef je dat iedere week.
aardbeienquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Tegan het volgende:
Owja en. Ik heb op de markt een krat aardbeien gekocht voor 5 euro. Dus nu hebben mama, ik, en mijn twee zussen allevier twee bakken. Wat zal ik gaan maken?
Zoiets voor moederdag?
[ afbeelding ]
dat is het geheimquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef Tegan het volgende:
Waar haal je die chocoladerollen vandaan?
Hij klinkt trouwens mega-easy.
Je moet ze bij de aardbeienkweker zelf halen, de aardbeien van het land zijn hier altijd van een prima prijs, maar dat moet je nog ff geduld hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Een krat aardbeienhier kost 1 bakje al 3,50 ofzo
Da's te ver rijdenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet ze bij de aardbeienkweker zelf halen, de aardbeien van het land zijn hier altijd van een prima prijs, maar dat moet je nog ff geduld hebben
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/i_cant_believe_you_made_90494
maar dan met aardbei ipv framboos
[ afbeelding ]
Ik wil tzt wel een kistje komen bezorgenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's te ver rijdenZou ik met paprika eigenlijk ook wel willen, en ander caviavoer.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik wil tzt wel een kistje komen bezorgen
Ja wat rubbereend zegt. Gewoon een keer langs de boeren rijden en dan waar een bordje te koop staat kijken. Bij een kweker ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's te ver rijdenZou ik met paprika eigenlijk ook wel willen, en ander caviavoer.
Hadden we elkaar nu maar twintig jaar eerder gekend. Toen werkte ik in een kas waar ze paprika's kweekten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef CherryLips het volgende:
En toen was je een kansloze puberquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hadden we elkaar nu maar twintig jaar eerder gekend. Toen werkte ik in een kas waar ze paprika's kweekten.
Hoe kom je daar nou bij?quote:
Nou ja, 'kansloze puber' is natuurlijk dubbelop.quote:
Jawel, tegenwoordig werk ik niet meer in een kas.quote:
Gelukkig hebben je meeste collega's het IQ van een parikaquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel, tegenwoordig werk ik niet meer in een kas.
Dat hadden de collega's in de kas ook. Voordeel bij mijn huidige werkgever is dat ze aantrekkelijker zijn om naar te kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:24 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig hebben je meeste collega's het IQ van een parika
Sappige paprika's?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hadden de collega's in de kas ook. Voordeel bij mijn huidige werkgever is dat ze aantrekkelijker zijn om naar te kijken.
Neuh... Meer richting appel- of peervormig.quote:
Ik was een hele toffe puber.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, 'kansloze puber' is natuurlijk dubbelop.
Uhuh. Wie niet... wie niet...quote:
Niet!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
Over een paar dagen heb ik een jaar de sleutel van mijn crib. #timeflies
Wat is dat snel bergafwaarts gegaan na afloop van je puberteit.quote:
Heul wel. Echt een jaar wonen is pas over 1,5 maand ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet!Je zit er net een paar maanden
Ik word met de jaren toffer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat snel bergafwaarts gegaan na afloop van je puberteit.
Je knaldate van afgelopen weekend natuurlijk.quote:
JA jij, maar hij kan toch moeite doen voor een nieuwe datequote:
Nouja, wie weet dan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA jij, maar hij kan toch moeite doen voor een nieuwe date
Als ik ooit weer vrijgezel ben, toch?quote:
Ja, tenzij je lelijk bent natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik ooit weer vrijgezel ben, toch?
Sssssssshallowquote:
Gelukkig hanteren we dezelfde ontbindende voorwaarden.quote:
Welke?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
De andere eigenschappen weet ik al van.
Ik heb wel wat voorraad opgebouwd na die zes seksloze jaren.quote:
Dat is je eigen keuzequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel wat voorraad opgebouwd na die zes seksloze jaren.
quote:
Dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:06 schreef Tegan het volgende:
Nou, als dat geen neuken wordt vanavond...
Van wie?quote:
De MiniMe's.quote:
Binnen nu en 18 jaar zeker.quote:
Het is nog even afwachten of hij ook aan die wensen van jou gaat voldoen.quote:
Precies...quote:
Wie?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is nog even afwachten of hij ook aan die wensen van jou gaat voldoen.
MiniMe.quote:
Zeven stuks vertel ik net nog.quote:
Is er een wachtlijst?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heb ik jaren geleden al gevraagd aan Air.
Hoezo? Wil jij ook een MiniAir?quote:
Repelsteeltje heet Teganquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef Tegan het volgende:
Jij mag de tweede zoon wel hebben van mij hoor.
Zeg maar gewoon 'ja' op alles.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Tally het volgende:
Ik val midden in een gesprek half slaperig dus ik snap er allemaal niets vam
Air heeft 7 kinderen, maar niet met mij, want hij en ik neuken nooit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Tally het volgende:
Ik val midden in een gesprek half slaperig dus ik snap er allemaal niets vam
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air heeft 7 kinderen, maar niet met mij, want hij en ik neuken nooit.
Geen 'ja', maar close enough.quote:
Die post ik alleen nog maar op Feesboek. Blijft een mooie foto, die ene waar ik het eerder al over had.quote:
Te laat, daar trapt ze niet meer in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:45 schreef Tegan het volgende:
Miss, doe eens een mooie Mia-pic posten![]()
. Pretty please.
Dan komen ik en rhu wel thee drinken.
Voorlopig blijft dat ook nog zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:47 schreef Tegan het volgende:
Het is idd al lang geleden dat ik Mia zag.
quote:
Graag ik wil de poes van Miss graag zien!quote:
Omdat 'ik'.quote:
Ik heb nog een mooie 'drie op een rij' foto van ze.quote:
Meisjes plagen...quote:
Volgende keer tena ladyquote:
Die ontvoer je niet zo makkelijk.quote:
Weinig last van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:43 schreef Pheno het volgende:
De werkende mens met eigen auto wordt harder geraakt door die reiskostenvergoeding die wegvalt
Ik ook. Fiets.quote:
Of benenwagen. Maar eigenlijk alleen maar de fiets. Ik zou vaker naar mn werk moeten lopen eigenlijk, die 5 minuten extra buiten kan ik goed gebruiken om wakker te worden.quote:
Dat zou een boel verklaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien ruik ik natte bontkraagjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf dat een mooi plaatje vindenquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
Even een schrikmoment voor het weekend.Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zouden ze je kunnen ontslaan toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat is het nut van zo'n broek als je ook gewoon in je blote aarsch kunt lopen?
Dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Gedverdemme, die drek is al lauw als het over de toonbank gaat. Laat staan als het thuis bezorgd is
Een slim businessplan is het zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het wel getuigen van ondernemers spirit hoor
en alle problemen zijn te overkomen
Die gaan sowieso nee zeggen, dit is typisch zo'n gevalletje: Gewoon doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
Wel een beetje ondoordacht om niet met McDrek te overleggen. Maar het zijn nog "kinderen" natuurlijk.
inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die gaan sowieso nee zeggen, dit is typisch zo'n gevalletje: Gewoon doen.
Jurkjes uitzoeken voor mensenquote:
dat zeg ik liever nietquote:
haha je zit in de buurtquote:
volgens mij werkt dat niet omdat etsy te 'klein' isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet eerst iets kleins via Etsy ofzo opzetten?
Maar om te beginnen, kijken hoe het looptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij werkt dat niet omdat etsy te 'klein' is
leuk als je zelf wat kettingen maakt en die verkoopt of zo maar niet als je 'serieus' iets van plan bent
maar dan krijg je toch nooit een realistisch beeld van hoe het loopt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar om te beginnen, kijken hoe het loopt
Je kunt Etsy zelf ook uitbreiden natuurlijk, en als dat steeds beter gaat lopen uitbreiden met je eigen website enzo. Maar dan moet je ook bereid zijn om naar het buitenland te verzenden en met PayPal te werken enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan krijg je toch nooit een realistisch beeld van hoe het loopt?
als je serieus een bedrijf zou willen starten in what ever je op etsy verkoopt zit je met veel snellere verloop, grotere voorraden, grotere investeringen etc, een andere manier van je producten aan de man brengen, een andere manier van reclame maken etc
ja maar dan nog is etsy geen realistische afspiegeling van de realiteitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt Etsy zelf ook uitbreiden natuurlijk, en als dat steeds beter gaat lopen uitbreiden met je eigen website enzo. Maar dan moet je ook bereid zijn om naar het buitenland te verzenden en met PayPal te werken enzo.
Leuke plaats!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Edenaar beschiet daklozenopvang met luchtbuks
christus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |