Ik zou Gerrit Hiemstra bellen, die heeft verstand van water enzo..quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:35 schreef Sanddr het volgende:
Hallo mensen, ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik wilde vanavond even mijn bad vullen, en toen hij bijna vol zat wilde ik de kraan dichtdraaien. Maar nu is de kraan afgebroken!
Het water blijft maar stromen en de hele vloer staat al blank... ik kan de stop er niet uit trekken want die heb ik vast gesoldeerd. Wat moet ik in vredesnaam doen? De loodgieter neemt niet op..
Je kunt er vast een theedoek in proppen en vastmaken met tape oid. Zo moeilijk is het niet. Gewoon zorgen dat er iets voor of inzit dat sterker is dan de druk van dat water.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:35 schreef Sanddr het volgende:
Hallo mensen, ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik wilde vanavond even mijn bad vullen, en toen hij bijna vol zat wilde ik de kraan dichtdraaien. Maar nu is de kraan afgebroken!
Het water blijft maar stromen en de hele vloer staat al blank... ik kan de stop er niet uit trekken want die heb ik vast gesoldeerd. Wat moet ik in vredesnaam doen? De loodgieter neemt niet op..
Nog niks gevonden wat er in past? En anders ga je toch naar meterkast (daar zit bij ons ook de waterleidingen). Sluit je de totale waterleiding naar je huis af.quote:
Lees de OP, die neemt niet op...quote:
Serieus of zit je te trollen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:44 schreef Sanddr het volgende:
Oké ik las dus die posts over iets erin stoppen te laat... ik heb wat aan de leidingen zitten sleutelen en die vielen uit elkaar. Gvd nu loopt hier ook water uit
quote:
quote:
Daarom zei ik het dus ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 01:44 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Welke loodgieter werkt dan ook na twaalven?
Zei ik ook al gewoon hoofdkraan dichtdraaien dat er helemaal geen water meer naar je huis toe gaat. Dan kan je dag erna wel loodgieter bellen.quote:
Dat zijn ook gaten waar je gewoon iets in kunt stoppen hoor sjaak.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:44 schreef Sanddr het volgende:
Oké ik las dus die posts over iets erin stoppen te laat... ik heb wat aan de leidingen zitten sleutelen en die vielen uit elkaar. Gvd nu loopt hier ook water uit
Je leidingen zijn niet geaard?quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:48 schreef Sanddr het volgende:
Foto maken? Hoe verdomme.. ik sta zo erg te shaken
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:49 schreef Rens-Reith het volgende:
Misschien moet je iemand bellen met een leidinggevende functie
Dude het is wel duidelijk hoor. Als je zo erg paniek was geweest ga je echt niet op Fok! zitten chatten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:50 schreef Sanddr het volgende:
GeaarD? Sorry wat is dat ik heb hier echt totaal geen verstand van..
Dit dus! Next!quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:51 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Dude het is wel duidelijk hoor. Als je zo erg paniek was geweest ga je echt niet op Fok! zitten chatten.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:35 schreef Sanddr het volgende:
HELP! Kraan afgebroken, water blijft stromen
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Een klein probleempje.
Fleshlight
Uigaan!
HELP! Kraan afgebroken, water blijft stromen
Wat is mijn talent ?
Alien waargenomen?
hihi garping jongens
Jullie moeten nog heel wat leren over trollenquote:
het is een troll kneus, kijk eventjes goed tussen de reacties en anders eens in nachtbagger van onzquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:23 schreef Jellereppe het volgende:
Wat een topic. Drie pagina's en bijna geen zinnige reacties. Niemand die TS even helpt op misschien een user na.
Ik heb hem genoeg zien trollen in nachtbagger. Maar stel dat het een serieuze topic zou zijn. Dan ga je men niet daarop beoordelen. Afijn, zal de reacties eens goed lezen. Daar ben ik overheen gegleden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is een troll kneus, kijk eventjes goed tussen de reacties en anders eens in nachtbagger van onz
Een serieuze topicquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik heb hem genoeg zien trollen in nachtbagger. Maar stel dat het een serieuze topic zou zijn. Dan ga je men niet daarop beoordelen. Afijn, zal de reacties eens goed lezen. Daar ben ik overheen gegleden.
Ik weet het niet. Een mens heeft rare kronkels.quote:Op donderdag 10 mei 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een serieuze topic
Water loopt over en dan ga je een topic openen
Denk na idiot
jij bent er 1 van jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 02:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Een mens heeft rare kronkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |