Ik heb dus al aan verschillende talenten shows meegedaan en al verschillende dingen geprobeerd, maar nog nooit iets gewonnen.
noem maar op van dansen tot zingen , maar vonlgens mij kan ik gewoon niks. ik wil echt heel graag beroemd worden en alle mensen entertainen, maar het lukt gewoon niet.
nu ben ik al een tijdje aan het oefenen met mijn nieuwe act, alleen mijn moeder heeft hem gezien(vond het echt geweldig)
oke dus ik begin zo met het nummer the eye of the tiger en begin snel the dansen, onder het dansen doe ik mijn shirt en broek uit . dus ik sta daar dan alleen in mijn onderbroek, ik haal dan mijn penis te voor schijn en doe die in een soort van harnas (lijkt op een onderbroek). Dat harnas zit aan allerlij touwtjes vast aan een soort katrol aan het plafond , dan wordt ik opgehezen.
in de lucht doe ik dus een show met licht lazers en allerlei trucjes op de maat van de beat, onder tussen was lady gaga met poker face draaiende. ik heb het gefilmd en vond het zelf niet verkeerd maar is dit echt mijn talent ?
ik ben hier al best een tijdje mee bezig , het is nog niet hellemaal klaar .
heeft iemand nog tips of iets dergelijks om mijn show nog beter te maken ?
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX