abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111363368
Hallo beste mensen van TRU. Ik kom hier niet zo vaak, maar heb nu wel iets wat ik graag met jullie zou willen delen!

Ik lees vaak over UFO's enzo die mogelijk zouden zijn gespot, maar vaak zijn deze verhalen nep of zo ongeloofwaardig dat het gevolg is dat je eigenlijk aan alle berichtgeving over UFO's begint te twijfelen. Nu heb ik zelf iets meegemaakt, waardoor deze twijfel bij mij echt volledig is weg genomen.

Ik zat gisteravond even in de tuin met een glas wijn in de hand te genieten van het gefluit van vogels, toen ik wat gerommel hoorde in de schuur. Dus ik loop er naartoe (denkend dat het een kat ofzo is, die heb je in mijn buurt nogal veel), kijk ik een of ander donkergroen/paars wezen RECHT in de ogen. Echt, ik ben nog nooit zo bang geweest. Het was er donker, dus ik kon op de vormen en de kleur na eigenlijk niet zoveel van het wezen zien. Behalve die ogen, ze waren ongeveer zo groot als pingpongballen en ze gloeiden een beetje. Het leken wel hete kolen die nog maar enkele tellen uit het vuur waren gehaald.

Ik probeerde het op een lopen te zetten, maar het was zo donker dat ik over een hark struikelde en met mijn handen over de grond schraapte. Terwijl ik een beetje lag te kreunen van de pijn, en op handen en voeten de ruimte aan het aftasten was, voelde ik plotseling een hand die mij bij mijn been greep. Ik schopte naar achteren in de hoop dat hij los zou laten, maar het was alsof zijn handen aan mij vastgelijmd zaten. Wat er vervolgens gebeurde is eigenlijk te gênant voor mij om te vertellen, maar is toch een essentieel detail in mijn verhaal. Het wezen scheurde met zijn lange dunne vingers mijn broek aan gort, drukte op wat knopjes (aan het gepiep te horen) en schoof een koud glad object recht naar binnen. Brrrr, wat was dat een naar gevoel. Ik voelde mij beschaamd.

Je kunt je voorstellen dat ik verder niet echt om heb kunnen kijken naar het wezen, maar wat ik wel heb gezien is hoe hij in een soort bootvormig vliegend toestel werd opgepikt. Het was niet zoals je UFO's vaker ziet, dit was meer een soort grote witte waas waar het wezen in 'verdampte'.

Afijn, ik vraag me nu echt af wat dit wezen bij mij naar binnen heeft geschoven. Een 'aliendeskundige' die ik heb gebeld gaat er vanuit dat het om een satelliet gaat, waarmee buitenaardse wezens zeer gedetailleerd gegevens kunnen ophalen over je lichaam en omgeving. Over die satelliet maak ik me niet zo'n zorgen, ik heb toch niets te verbergen. Wel is een ongemakkelijke bijkomstigheid dat iedere keer bij het laten van een wind, een steekvlam uit de satelliet schiet. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik al heel wat nieuw ondergoed heb moeten aanschaffen.

Heeft iemand anders ervaringen hiermee? Laat het me weten!
pi_111363564
:')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:15:52 #3
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_111363600
:') :')
pi_111363621
nee, eigenlijk nooit last van
pi_111363626
Hoe veel cm was het?
Groot fan van User Wotte
pi_111363662
Hak je arm er eens af.

Gewoon om te checken of je wakker bent en indien ja, kijken of die satelliet de drastisch wijzigingen in jouw lichaam doorgeeft

Groetjes aan je vriendin
pi_111363676
Pics van je zusje :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_111363686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Hoe veel cm was het?
Ik weet het niet.. heb even geprobeerd te voelen maar ik kon er niet bij. Dus hij zit wel behoorlijk diep denk ik. :{
pi_111363706
Het zal wel een wild zwijn geweest zijn, die beesten schijnen met de beste apparatuur rond te lopen.
pi_111363753
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:19 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Ik weet het niet.. heb even geprobeerd te voelen maar ik kon er niet bij. Dus hij zit wel behoorlijk diep denk ik. :{
Dan weet ik wat het is.
Maar weet niet of je dat nieuws kan ontvangen.
Groot fan van User Wotte
pi_111363814
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dan weet ik wat het is.
Maar weet niet of je dat nieuws kan ontvangen.
Het nieuws ontvangen? Het is een satelliet, geen schotel.
pi_111363864
quote:
15s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:25 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Het nieuws ontvangen? Het is een satelliet, geen schotel.
Dat denk ik dus wel.
Je bent slachtoffer geworden van het nieuwe omroepbestel van de planeet Tremblinuru,
Groot fan van User Wotte
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:30:47 #13
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111363946
_O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_111364240
quote:
Het wezen scheurde met zijn lange dunne vingers mijn broek aan gort, drukte op wat knopjes (aan het gepiep te horen) en schoof een koud glad object recht naar binnen.
Heeft die alien dat er ook weer uit gehaald of loop je nog rond met een stuk buitenaards ijzer in je achterste, TS?
  donderdag 10 mei 2012 @ 01:51:54 #15
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111364375
quote:
5s.gif Op donderdag 10 mei 2012 01:08 schreef Sanddr het volgende:
Hallo beste mensen van TRU. Ik kom hier niet zo vaak, maar heb nu wel iets wat ik graag met jullie zou willen delen!

Ik lees vaak over UFO's enzo die mogelijk zouden zijn gespot, maar vaak zijn deze verhalen nep of zo ongeloofwaardig dat het gevolg is dat je eigenlijk aan alle berichtgeving over UFO's begint te twijfelen. Nu heb ik zelf iets meegemaakt, waardoor deze twijfel bij mij echt volledig is weg genomen.

Ik zat gisteravond even in de tuin met een glas wijn in de hand te genieten van het gefluit van vogels, toen ik wat gerommel hoorde in de schuur. Dus ik loop er naartoe (denkend dat het een kat ofzo is, die heb je in mijn buurt nogal veel), kijk ik een of ander donkergroen/paars wezen RECHT in de ogen. Echt, ik ben nog nooit zo bang geweest. Het was er donker, dus ik kon op de vormen en de kleur na eigenlijk niet zoveel van het wezen zien. Behalve die ogen, ze waren ongeveer zo groot als pingpongballen en ze gloeiden een beetje. Het leken wel hete kolen die nog maar enkele tellen uit het vuur waren gehaald.

Ik probeerde het op een lopen te zetten, maar het was zo donker dat ik over een hark struikelde en met mijn handen over de grond schraapte. Terwijl ik een beetje lag te kreunen van de pijn, en op handen en voeten de ruimte aan het aftasten was, voelde ik plotseling een hand die mij bij mijn been greep. Ik schopte naar achteren in de hoop dat hij los zou laten, maar het was alsof zijn handen aan mij vastgelijmd zaten. Wat er vervolgens gebeurde is eigenlijk te gênant voor mij om te vertellen, maar is toch een essentieel detail in mijn verhaal. Het wezen scheurde met zijn lange dunne vingers mijn broek aan gort, drukte op wat knopjes (aan het gepiep te horen) en schoof een koud glad object recht naar binnen. Brrrr, wat was dat een naar gevoel. Ik voelde mij beschaamd.

Je kunt je voorstellen dat ik verder niet echt om heb kunnen kijken naar het wezen, maar wat ik wel heb gezien is hoe hij in een soort bootvormig vliegend toestel werd opgepikt. Het was niet zoals je UFO's vaker ziet, dit was meer een soort grote witte waas waar het wezen in 'verdampte'.

Afijn, ik vraag me nu echt af wat dit wezen bij mij naar binnen heeft geschoven. Een 'aliendeskundige' die ik heb gebeld gaat er vanuit dat het om een satelliet gaat, waarmee buitenaardse wezens zeer gedetailleerd gegevens kunnen ophalen over je lichaam en omgeving. Over die satelliet maak ik me niet zo'n zorgen, ik heb toch niets te verbergen. Wel is een ongemakkelijke bijkomstigheid dat iedere keer bij het laten van een wind, een steekvlam uit de satelliet schiet. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik al heel wat nieuw ondergoed heb moeten aanschaffen.

Heeft iemand anders ervaringen hiermee? Laat het me weten!
ik heb dat ik zuur pis in plaats van vuurscheten laten. :')
hele WC-bril is weggebrand, echt Klote! :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111366649
Een fulltime ONZ'er die een topic opent in TRU ?
:W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_111366673
Onzin is een deurtje verder, maar ik moest lachen om de meligheid. :)
Slotje.
pi_111366745
nog een poging..
Modden vanaf een mobiel blijft een gedoe..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')