SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:
quote:
helaas.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Joh, dat maakt opeens de hele TT duidelijk... not.
uiteraard.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:30 schreef 2Happy4U het volgende:
leeell heb jij zeker wel whatsapp of noh?
paas je nummer eens danquote:
quote:
quote:
leuke knul hoor, ik had 'm ooit op hvyesquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
leuke knul hoor, ik had 'm ooit op hvyes
serieusquote:
kan best, via wat danquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
serieus
enkele jaren geleden maar toch
onmogelijkquote:
Nee serieus, ergens in 2010quote:
Echt wel op Facebookquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:37 schreef 2Happy4U het volgende:
ik had nooit foto's op hyves / facebook though
Ohja kan wel. Was maar eventjes.quote:
dit account ja, maar was van '10 tot eind '11 gebanned hierop.quote:
ik stond ook al te kijkenquote:
zou het niet meer weten, was lid van genoeg rare hyvesquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik stond ook al te kijkenmaar zoiets had je wel, weet niet meer wat het exact was, ook weer 2 jaar geleden
nooit mee wat gedaan, inmiddels verwijderdquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:45 schreef leeell het volgende:
[..]
zou het niet meer weten, was lid van genoeg rare hyves
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haiii zero
K ga vanmiddag naar een high tea toch, weetje wat voor cadeau ik heb voor dat meisje?
Een zak met daarop: cakeje voor jou!!
Maar er zit helemaal geen echte cake in maar een kaars cake. Grappig he?
Zijn er nog vragen/
quote:heeyy,
Ik ben gisteren toch wel vies hard geschrokken en ik wil dat ge effe men bericht leest op de website hier beneden. Ik heb dat speciaal via een website gedaan zodat alleen gij en ik het kunnen bekijken.
Bekijk het bericht effe snel: http://www13.prive- berichtjes.com/?
Ge moet daar wel effe op reageren.
thanks nogmaals :Bquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeroo gewoon gaan.
PEter Awww beterschap nogmaals
[..]dsnkje
lobbi hihiquote:
Ik ben de eerste ronde al.doorgekomen. goedgekeurd door kb's main mann ptr tochquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Gekeurd worden door KB'Ã vriendinnen omggg
Hahaquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben de eerste ronde al.doorgekomen. goedgekeurd door kb's main mann ptr toch
Uitgeslapen. En een les gevolgd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat hebben jullie gedaan vandaag?
Niks.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jawel. Was voorbereid als een van de weinigen dus dan is't altijd wel grappigquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wajoow. Was het een interessante les?
[..]
Oh jammer.
High tea en naar de biosquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IN JE BIPSquote:
qbiduafowsisquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt worm ook mensen genoemd?
watquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt worm ook mensen genoemd?
als een neger jouw 'mijn neger' noemt is dat een complimentquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef Trollscience het volgende:
zegt degene dietokiohotel
luistert
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef Trollscience het volgende:
luistert
![]()
Heb geen raam aan straatkant.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gooi water(urine)ballonnen uit je raam op mensen
Een stel gekke Duitsers != josti's.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef Trollscience het volgende:
luistert
![]()
Kusquote:
leuk zegggquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef Crack_ het volgende:
KLINK? Ik heb vakantiewerk
Nouja, ben uitgenodigd voor zo'n vaknatiekrachtenbijeenkomst ding
Boos?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rot op met je autistische programmertekentjeswiskunde
tokio hotel = plebs32
omg thuis ditmaal? Ik fix slingers !quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat is de tradionele Cosmo is rijk en trakteert jullie op vanalles meet bij Cosmo thuis.
Ok niet bij mij thuis dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg thuis ditmaal? Ik fix slingers !
Het was niet serieusquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het is een nader te bepalen gastenlijst.
in het vondelpark kab ik ook alingefs in de bomen hangen liefjequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ok niet bij mij thuis duswe gaan wel weer naar locatie A.
We doen wel een verlaten fabriekshal.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in het vondelpark kab ik ook alingefs in de bomen hangen liefje
quote:
quote:
ben ik uitgenodigd?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat is de tradionele Cosmo is rijk en trakteert jullie op vanalles meet bij Cosmo thuis.
nee die claim ik sryquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:00 schreef leeell het volgende:
ga ik wel gezellig naar dastan, ja toch dasss![]()
![]()
Ja prima maar ik denk dat ik niemand blij maak als ik gitaar ga spelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alleen als gitaar en verjaardagskusjes.
jouw reactie had een sneer op deze verdient, en toch laat ikquote:
as ifquote:
echte haatliefde dus bebequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
jouw reactie had een sneer op deze verdient, en toch laat ik
duidelijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
jouw reactie had een sneer op deze verdient, en toch laat ik
minimalistisch typen , android toetsenbord allesquote:
Maar kijk, ik ben homo dus ik kan hem claimen en jij niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
as if
Dastan is nog altijd mijn prins der perzen![]()
geen liefde van jouw kantquote:
Gay barquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:05 schreef Furdinand het volgende:
wat moet ik spelen op de gitaar dan cos?
jij deed altijd gemenig nu doe ik het eventjes terug, verder is onze vriendschapsbalk (denk aan de sims) redelijk vol jatogquote:
valt me tegen, je moet mn rug hebbenquote:
Dat zegt niks, ik weet niet eens precies hoe oud mijn zussen zijn.quote:
teruggenomenquote:
absoluut, en mijn WC balk is zojuist ook geheel leeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij deed altijd gemenig nu doe ik het eventjes terug, verder is onze vriendschapsbalk (denk aan de sims) redelijk vol jatog
fijn_!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:06 schreef leeell het volgende:
[..]
absoluut, en mijn WC balk is zojuist ook geheel leeg.
quote:
ga eens gauw spelen danquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als ik het ooit gespeeld zou hebben dan wel.
bijna goetquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nossa nossa aisertjoepeguu melissa melisaa
beste strategy ooitquote:
Wel veel gespeeld in Z-Kquote:
ik dacht dat jij koreaboo was? als jij ooit een koreaanse vriendin wilt moet je wel minstens in platinum league zittenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik dacht dat jij koreaboo was? als jij ooit een koreaanse vriendin wilt moet je wel minstens in platinum league zitten
Geen Grandmaster zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik dacht dat jij koreaboo was? als jij ooit een koreaanse vriendin wilt moet je wel minstens in platinum league zitten
denken dat het niet zo isquote:
link naar profielquote:
Ik volg het niet meer denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
denken dat het niet zo isga maar vragen aan haar vader of je met haar mag trouwen
[..]
link naar profiel
dBlinGquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
denken dat het niet zo isga maar vragen aan haar vader of je met haar mag trouwen
[..]
link naar profiel
welke ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Leell speciaal voor jou download ik nu ok? Crappy internet.
leugensquote:
en daarom zal jij geen koreaanse vriendin krijgen die met jou starcraft speeltquote:
k dan nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
leugens
[..]
en daarom zal jij geen koreaanse vriendin krijgen die met jou starcraft speelt [ afbeelding ]
Civilization V Game of the Year Editionquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:37 schreef leeell het volgende:
[..]
welke ?
1?
2?
3?
4?
5?
CtP 1?
CtP 2?
Alpha Centauri ?
vragen, vragen
Wie zegt dat ik Starcraft wil spelen? Dat is niet het soort RTS dat ik leuk vind.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
leugens
[..]
en daarom zal jij geen koreaanse vriendin krijgen die met jou starcraft speelt [ afbeelding ]
is de minste imoquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Civilization V Game of the Year Edition
Including DLC:
Civilization and Scenario Pack: The Mongols
Civilization Pack: Babylon
Cradle of Civilization Map Packs: Mesopotamia, Americas, Asia and Mediterranean
Double Civilization and Scenario Pack: Spain and Inca
Civilization and Scenario Pack: Polynesia
Civilization and Scenario Pack: Denmark - The Vikings
Explorer's Map Pack
Beter bestaat niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Starcraft wil spelen? Dat is niet het soort RTS dat ik leuk vind.
Zeg dat eerder dan mongol.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef leeell het volgende:
[..]
is de minste imo
wel leuk nog hoor
maar ik ben meer oldschool fan
bewijs t maar knulquote:
en dat noemt zich koreabooquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Starcraft wil spelen? Dat is niet het soort RTS dat ik leuk vind.
Dat noem ik mezelf helemaal niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bewijs t maar knul
[..]
en dat noemt zich koreaboo
pylon probe pylon probe pylon probequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bewijs t maar knul
[..]
en dat noemt zich koreaboo
JA SMAAK DIT DAT CIVILIZATION IV COMPLETEquote:
weeabooquote:
quote:
niks mis met eerst testenquote:
quote:
Soa heeft me nooit echt kunnen bekoren, dan liever homeworldquote:
Nog nooit gespeeld, moet nog doen en Rezania inmaken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:45 schreef leeell het volgende:
[..]
Soa heeft me nooit echt kunnen bekoren, dan liever homeworld
nej, da's het 3e spelquote:
quote:
brotoss is wel tof, alleen tijd niet meer gespeeldquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:44 schreef Zeroku het volgende:
als je bosstoss speelt zorgen dat pylon probe pylon probe en geen supply block. xx
wat een wannabe, al de klassiekers niet spelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld, moet nog doen en Rezania inmaken.
bosstoss >>>>>>>quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
brotoss is wel tof, alleen tijd niet meer gespeeld
mothership tantoehard generfdquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
bosstoss >>>>>>>
Die colossus en motherships.
quote:
dat niet beamenquote:
wel waar thoughquote:
dota is de kanker dat custom games dooddequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef leeell het volgende:
WC II > WC III (vanilla dan, DOTA en suchs even weggelaten)
populair =/= goedquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef Zeroku het volgende:
Dota is zo'n beetje de moeder van alle populaire games atm.
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
Wie siene alle Dota we gonna have a party tutututududu
Als er weet ik hoeveel spellen op gebaseerd zijn wil dat wel iets zeggen. En dat die spellen ook tot GotY worden verkozen en door weet ik hoeveel miljoen mensen worden gespeeld.quote:
Het is makkelijk om te spelen, zegt niet dat iets goed is. Hetzelfde geld voor CoD, het is populair omdat het makkelijk en snel is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als er weet ik hoeveel spellen op gebaseerd zijn wil dat wel iets zeggen. En dat die spellen ook tot GotY worden verkozen en door weet ik hoeveel miljoen mensen worden gespeeld.
onterechte klachtquote:
quote:
DotA 2 en HoN zijn allebei niet makkelijk te spelen. LoL daarentegen wel, op een redelijk niveau.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is makkelijk om te spelen, zegt niet dat iets goed is. Hetzelfde geld voor CoD, het is populair omdat het makkelijk en snel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |