quote:Natasja Froger begeleidt samen met scheidingscoach Yolande de Best scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
Het aantal echtscheidingen is de afgelopen jaren fors toegenomen. Eén op de drie kinderen krijgt nog voor hun 16e te maken met een scheiding van hun ouders. Vaak zijn de ouders dusdanig verwikkeld in een onderlinge strijd dat er geen goede communicatie meer mogelijk is.
Met alle gevolgen van dien voor de kinderen. In Echt Scheiden staat het belang van de kinderen centraal.
Ja maar er was geen werk voor haar in het dorpquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef computergirl het volgende:
ergens in die 5 jaar had dat mens toch kunnen bedenken om zelf een baan te zoeken ipv klagen?
Volgens mij was zij gastouderquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Hij was toch 5 jaar werkloos? Zij ook?
Die mens. Raul.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef computergirl het volgende:
ergens in die 5 jaar had dat mens toch kunnen bedenken om zelf een baan te zoeken ipv klagen?
Snap sowieso niet waarom al die mensen aan dit programma mee doen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is hier nu zo ingewikkeld aan? Een gewone scheiding toch?
Jij neukt alleen achter het station?quote:
jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij neukt alleen achter het station?
En verslonsde vrouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is hier nu zo ingewikkeld aan? Een gewone scheiding toch?
Valt me op dat dit al de derde vrachtwagenchauffeur is in de reeks, het heerst daar zeker in die branche
Juist.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef Bayswater het volgende:
Ik weet nog wel een vent op mijn werk voor Daan
Daan is die vrouwquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:44 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
In dat geval kan Daan beter bij zijn "vrouw" blijven.
quote:
Dat wordt weer smullen dadelijkquote:
En zijn trots waarschijnlijk!quote:
Ruimt wel goed op.quote:
Ach ja, om bokken staat de bokvis bekend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar dacht Gerda Smit toch anders over...
Of zijn vriendin hield niet zo van tweedehands spullen. Je blijft altijd de gebruikssporen zien van de vorige eigenaar.quote:
Die moet dadelijk verkocht worden. komt de taxateur langs.quote:
goed ideequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die moet dadelijk verkocht worden. komt de taxateur langs.
Ik begrijp sowieso niet dat mensen dit op tv zouden willen hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk een 'gewone' scheiding. Begrijp niet dat dit op tv moet
inderdaad ja, zie het nu pasquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef Bayswater het volgende:
Zijn bovenlip beweegt niet als hij praat.
Maar waarom niet even verder zoeken naar eentje met een kinderkamer erbij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef Bayswater het volgende:
Oow, tis voor de huurwoning. Wil wel even de schuld opgeteld zien.
Niet urgent genoeg denk ik. En mevrouw Froger gaat daar niet op wachten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
Maar waarom niet even verder zoeken naar eentje met een kinderkamer erbij?
Heeft ze niet stiekem een trauma?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook weleens 3 wk met mijn kinderen alleen op vakantie gegaan en ze hebben er niks van geleden. Mijn dochter was toen ook 3
oei oei oei toch...quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn dochter. Vast. Ik koop nooit ALLE dingen die ze uit het kruidvatkrantje wil....
Haar vriend oraal bevredigd nu dochter bij papa isquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef Bayswater het volgende:
Zo, bloemetjes buitengezet de avond ervoor
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haar vriend oraal bevredigd nu dochter bij papa is
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat knap dat zij haar gezicht in de plooi hield toen hij vertelde dat zijn nieuwe vriendin hem gedumpt had... en nog zijn hand vasthouden ook! Wat zal die gelachen hebben toen ze weer alleen was
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat knap dat zij haar gezicht in de plooi hield toen hij vertelde dat zijn nieuwe vriendin hem gedumpt had... en nog zijn hand vasthouden ook! Wat zal die gelachen hebben toen ze weer alleen was
heelquote:
Kennen elkaar 20 jaar toch?quote:
Typerend inderdaad, en de inrichting van het huisquote:
ook dat jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Typerend inderdaad, en de inrichting van het huis
Hypotheek is dus geen schuld?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef Bayswater het volgende:
Gaan we weer de schulden optellen
Oow, uitkopen klinkt beter voor ze
Huis is meer waard dan de hypotheek. Schat dat de hypotheek de helft is van de waarde van het huis (1994 gekocht). Moet hij wel iets van 40.000 euro ophoesten om haar uit te kopenquote:
Ja ok zo bekeken wel ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Huis is meer waard dan de hypotheek. Schat dat de hypotheek de helft is van de waarde van het huis (1994 gekocht). Moet hij wel iets van 40.000 euro ophoesten om haar uit te kopen
Kinderen de schuld van de scheiding. Dat mevrouw de brui er aan gaf en een dikke reet kreeg is niet zo erg.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kinderen de schuld van de scheiding. Dat mevrouw de brui er aan gaf en een dikke reet kreeg is niet zo erg.
Ik heb de eerste 2 minuten gemist, maar dit heb ik niet meegekregen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kinderen de schuld van de scheiding. Dat mevrouw de brui er aan gaf en een dikke reet kreeg is niet zo erg.
He, you killed the topicquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 minuten gemist, maar dit heb ik niet meegekregen?Alleen dat hij zoon niet meer 'moet'.
Nee dat deed de reclamequote:
Is ook maar mijn interpretatie he.... Ik hou vaak van een tikje overdrijven. Maar idd zeggen dat je je zoon niet moet. Zo'n klein mannetje....triest!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 minuten gemist, maar dit heb ik niet meegekregen?Alleen dat hij zoon niet meer 'moet'.
Tja als je met 3 tieners op straat staat, wie zou er dan urgenter zijn vraag ik me af...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha die vrouw denkt zo even een woning te kunnen vinden met 4 slaapkamers.
Hoewel, ze krijgt zowaar urgentie
Heb je een zonnesteek?quote:
Met een camera-team erbij krijg je dingen vaak makkelijker gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
waarom zou zij een urgentie moeten krijgen?
Er scheiden tig mensen per dag, als die allemaal een urgentie moeten krijgen gaat het nergens meer over. Ik weet wel dat je in mijn gemeente voor dit geen urgentie krijgt.
Is ook steeds minder, scheiden is hier (gelukkig) ook geen urgentie meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
Er scheiden tig mensen per dag, als die allemaal een urgentie moeten krijgen gaat het nergens meer over. Ik weet wel dat je in mijn gemeente voor dit geen urgentie krijgt.
Zelfs zonder scheiden weet ik dat in mijn gemeente een alleenstaande moeder ALTIJD urgentie krijgt. En maar goed ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
True, maar wie moet er dan wel urgente krijgen vraag ik me afquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:01 schreef MissJ het volgende:
Hoe keihard om dit als kind van je eigen ouder te horen (of later terug te zien)quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het ergens ook een beetje pijnlijk, dat filmpje in de bios. Jochie was een ongelukje en daarna lukte niets meer... Hoe leuk als hij dit later / nu bekijkt...
Ik vind het niet vreemd hoor, moet je die 3 kinderen met moeder in een tent laten wonen dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelfs zonder scheiden weet ik dat in mijn gemeente een alleenstaande moeder ALTIJD urgentie krijgt. En maar goed ook.
Mijn idee!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd hoor, moet je die 3 kinderen met moeder in een tent laten wonen dan?
Bij ons o.a. asielzoekers die een verblijfsvergunning hebben. Worden ook in een flat gestopt hoor. Geen huis.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True, maar wie moet er dan wel urgente krijgen vraag ik me af
I lolledquote:
Hmmm, laat ik daar maar niet op reagerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bij ons o.a. asielzoekers die een verblijfsvergunning hebben. Worden ook in een flat gestopt hoor. Geen huis.
Ik zag zijn reactie al, maar die kerel mag wel in een flatjequote:
Een woning vinden is nou eenmaal je eigen verantwoording, en zo hoort het ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd hoor, moet je die 3 kinderen met moeder in een tent laten wonen dan?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmm, laat ik daar maar niet op reageren
Oh dan kunnen we urgentie geheel afschaffen, toppiequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een woning vinden is nou eenmaal je eigen verantwoording, en zo hoort het ook.
Vinden is niet zo moeilijk, krijgen vaak lastigerquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een woning vinden is nou eenmaal je eigen verantwoording, en zo hoort het ook.
Is wel zo eerlijk voor alleenstaanden, waarom hebben die minder recht op een woning?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan kunnen we urgentie geheel afschaffen, toppie
bij mij in de gemeente (voor zover dat nog steeds zo is, want ik praat nu over een paar jaar geleden dat ik daar door mijn werk mee te maken had) krijg je urgentie als er sprake is van een handicap of anders medisch iets. Als je bijvoorbeeld in een woning met trap woont maar je naar een gelijkvloerse woning moet. Zoiets. Voor daklozen werd trouwens ook nooit een urgentie gegeven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True, maar wie moet er dan wel urgente krijgen vraag ik me af
Och laat hem. Mannen snappen dat meestal niet. Die kunnen makkelijker bij een vriend crashen voor een paar maanden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan kunnen we urgentie geheel afschaffen, toppie
Een alleenstaande kan veel makkelijker een poosje iets kleins huren, met 3 tieners in huis kun je niet een jaar in een studio van 30m2 gaan wonenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is wel zo eerlijk voor alleenstaanden, waarom hebben die minder recht op een woning?
Dan kunnen vrouwen dat ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Och laat hem. Mannen snappen dat meestal niet. Die kunnen makkelijker bij een vriend crashen voor een paar maanden.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:09 schreef waxmask het volgende:
Het blijft een LUL dus...wie gaat hem een keer slaan?
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met 3 kinderen? Dat zijn wel HEEL goede vrienden!
Nee, dat zijn de kleine lettertjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met 3 kinderen? Dat zijn wel HEEL goede vrienden!
Killed the topicquote:
Was al een keer eerderquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Maar weet iemand of dit de eerste keer is dat een aflevering komt met oudere kinderen?
Ah, dank je!quote:
hahahah Scheiding aanvragen en Natascha bellen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Pfff, een half uur mijn moeder aan de lijn.
Veel centjes verdiend aan de ellende van anderen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Die decadente villa altijd van die scheidingsfeeks
Daar is een hoop geld in te verdienenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Die decadente villa altijd van die scheidingsfeeks
Was mijn schoonmoeder niet gelukkig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
hahahah Scheiding aanvragen en Natascha bellen...
Het was dat, of het huis uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:30 schreef StephanL het volgende:
Ja ga lekker je overwaarde uitgeven in deze tijden
Tis in ieder geval beter dan een onderwaarde hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:30 schreef StephanL het volgende:
Ja ga lekker je overwaarde uitgeven in deze tijden
Ja dat wel, maar je weet niet wat de toekomst gaat doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Tis in ieder geval beter dan een onderwaarde hebben
Nog allemaal samenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Nu mis ik ook het belangrijke stuk
Wie woont er nu in het huis en watskebeurt?
Tot zij een nieuw huis heeft of blijven ze samen?quote:
Dat eerstequote:Op woensdag 23 mei 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot zij een nieuw huis heeft of blijven ze samen?
Zeg jij het maar, ik volg welquote:
En streng kijkt ze altijd alsof ze strafwerk krijgen..quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:44 schreef RenRen- het volgende:
Waarom leest die vrouw van een script? Die coach? Heel irritant
Yolande 'won't somebody please think of the children' de Best-Meijer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En streng kijkt ze altijd alsof ze strafwerk krijgen..
Tijd voor een straatverbodquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef Ole het volgende:
Los!
Hij heeft een huis aan de overkant gekocht
Das toch eeh apartquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:31 schreef Ole het volgende:
Los!
Hij heeft een huis aan de overkant gekocht
Tegenpool van de blauwhelmquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef lady-wrb het volgende:
maar dat rode haarwat afschuwelijk, het lijkt wel een soort helm
dit ja, en de kinderen zien ook allesquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Ole het volgende:
Moet toch minstens een straat tussen zitten hoor. Zie je tenminste niet wie er op 'bezoek'komen.
Wel als ze in de rode bioscoop stoelen zitquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
ze kleurt niet eens in het interieur met dat rode hoofd
maar die hebben ze niet thuisquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel als ze in de rode bioscoop stoelen zit
Ze gaan scheidenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, iemand een samenvatting?
Net begonnen. Hij wil nog wel. Heeft een huis recht aan de overkant gekochtquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, iemand een samenvatting?
Ah dank je!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Net begonnen. Hij wil nog wel. Heeft een huis recht aan de overkant gekocht
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:36 schreef WcPot het volgende:
Ik snap die man wel ik zou ook gek worden om de hele dag tegen een rood pittig kort kapsel aan te kijken
Kort pittig kapsel vs lange pittige armquote:
viel mij ook al opquote:
Financieel medewerker. Hij is Controller dacht ikquote:
Achter de kassa dusquote:
quote:
Volgens mij is zij juist de moeilijkste in die relatie, en hij komt meer als een goedzak over.quote:
Precies, hij moest jaren alles veranderen maar waarschijnlijk is zij zelf gewoon zelf het probleem en in een midlife crisis terecht gekomen. Maar wel in het huis blijven wonen en haar hand ophouden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij is zij juist de moeilijkste in die relatie, en hij komt meer als een goedzak over.
Is ze boos over de stookkostenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Precies, hij moest jaren alles veranderen maar waarschijnlijk is zij zelf gewoon zelf het probleem en in een midlife crisis terecht gekomen. Maar wel in het huis blijven wonen en haar hand ophouden.
Nu al een bewaarexemplaarquote:
Heul vreemd van hemquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:54 schreef Ole het volgende:
Hij wil niet meebetalen aan de stookkosten want hij heeft het nooit koud
Misschien heeft dat rode pittige korte kapsel het wel heel snel koud. En gelijk de CV maximaal aan en dat haar man dan zegt van heiijjjjjjj dat kost veelste veel trek maar een extra trui aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind haar een harde bitch en hem een beetje vreemd. (hoe kom je erop om te vallen over stookkosten? )
IJskonijn is hetquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien heeft dat rode pittige korte kapsel het wel heel snel koud. En gelijk de CV maximaal aan en dat haar man dan zegt van heiijjjjjjj dat kost veelste veel trek maar een extra trui aan
Zullen ze inderdaad al vaker ruzie over hebben gehad, 22 graden is ook wel erg hoog .quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien heeft dat rode pittige korte kapsel het wel heel snel koud. En gelijk de CV maximaal aan en dat haar man dan zegt van heiijjjjjjj dat kost veelste veel trek maar een extra trui aan
Heb nu al een paar afleveringen gezien maar als (vooral de) man wordt je toch altijd flink genaaid met partner alimentatie. Je wilt toch van elkaar af denk ik dan...quote:
Eerst hing daar een foto van hun samenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:00 schreef Bayswater het volgende:
Zo'n levensgrote foto van je kinderen is wel wat overdreven.
Heb ik ook van een paar collega's met ervaring gehoord, een vrouw kan een aardige aanslag op je portemonnee doen voor alimentatie. Maarja, doen ze ook als je bij elkaar bent.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:00 schreef teckna het volgende:
[..]
Heb nu al een paar afleveringen gezien maar als (vooral de) man wordt je toch altijd flink genaaid met partner alimentatie. Je wilt toch van elkaar af denk ik dan...
Daar moet hij dadelijk ook nog aan meebetalen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef Day het volgende:
Het is vast al tig keer gezegd, maar.....dat haar!
Levensgroot?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:00 schreef Bayswater het volgende:
Zo'n levensgrote foto van je kinderen is wel wat overdreven.
Je zou er bijna aan twijfelenquote:
ja hèquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]en een mooitje ook
wat een lief jochie!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]en een mooitje ook
wat een lief jochie!
Datquote:
Vind ik ook. Moe vooral.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind haar er oud en moe uitzien en hem juist niet.
Haarlem verneem ik net.quote:
Vandaar dat het jochie behoorlijk bekakt praat en pa en ma een stuk minder.quote:
Was ons nog niet opgevallenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef MissJ het volgende:
ik kijk nu pasZie gelijk een rood pittig kort kapsel
nee he, dat dacht ik alquote:
dit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:27 schreef Day het volgende:
Echt, welke kapper heeft tegen haar gezegd: moet je doen!
Net andersom gek.quote:
nee die kleur is lekkerquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef amaranta het volgende:
Lekker rood, kort en pittig.
Mooie tattoo ook. Pittig.
Pittig, pittig, pittig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |