quote:Natasja Froger begeleidt samen met scheidingscoach Yolande de Best scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
Het aantal echtscheidingen is de afgelopen jaren fors toegenomen. Eén op de drie kinderen krijgt nog voor hun 16e te maken met een scheiding van hun ouders. Vaak zijn de ouders dusdanig verwikkeld in een onderlinge strijd dat er geen goede communicatie meer mogelijk is.
Met alle gevolgen van dien voor de kinderen. In Echt Scheiden staat het belang van de kinderen centraal.
Ja maar er was geen werk voor haar in het dorpquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef computergirl het volgende:
ergens in die 5 jaar had dat mens toch kunnen bedenken om zelf een baan te zoeken ipv klagen?
Volgens mij was zij gastouderquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Hij was toch 5 jaar werkloos? Zij ook?
Die mens. Raul.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef computergirl het volgende:
ergens in die 5 jaar had dat mens toch kunnen bedenken om zelf een baan te zoeken ipv klagen?
Snap sowieso niet waarom al die mensen aan dit programma mee doen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is hier nu zo ingewikkeld aan? Een gewone scheiding toch?
Jij neukt alleen achter het station?quote:
jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij neukt alleen achter het station?
En verslonsde vrouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is hier nu zo ingewikkeld aan? Een gewone scheiding toch?
Valt me op dat dit al de derde vrachtwagenchauffeur is in de reeks, het heerst daar zeker in die branche
Juist.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:39 schreef Bayswater het volgende:
Ik weet nog wel een vent op mijn werk voor Daan
Daan is die vrouwquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:44 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
In dat geval kan Daan beter bij zijn "vrouw" blijven.
quote:
Dat wordt weer smullen dadelijkquote:
En zijn trots waarschijnlijk!quote:
Ruimt wel goed op.quote:
Ach ja, om bokken staat de bokvis bekend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar dacht Gerda Smit toch anders over...
Of zijn vriendin hield niet zo van tweedehands spullen. Je blijft altijd de gebruikssporen zien van de vorige eigenaar.quote:
Die moet dadelijk verkocht worden. komt de taxateur langs.quote:
goed ideequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die moet dadelijk verkocht worden. komt de taxateur langs.
Ik begrijp sowieso niet dat mensen dit op tv zouden willen hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk een 'gewone' scheiding. Begrijp niet dat dit op tv moet
inderdaad ja, zie het nu pasquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef Bayswater het volgende:
Zijn bovenlip beweegt niet als hij praat.
Maar waarom niet even verder zoeken naar eentje met een kinderkamer erbij?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef Bayswater het volgende:
Oow, tis voor de huurwoning. Wil wel even de schuld opgeteld zien.
Niet urgent genoeg denk ik. En mevrouw Froger gaat daar niet op wachten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
Maar waarom niet even verder zoeken naar eentje met een kinderkamer erbij?
Heeft ze niet stiekem een trauma?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:23 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook weleens 3 wk met mijn kinderen alleen op vakantie gegaan en ze hebben er niks van geleden. Mijn dochter was toen ook 3
oei oei oei toch...quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn dochter. Vast. Ik koop nooit ALLE dingen die ze uit het kruidvatkrantje wil....
Haar vriend oraal bevredigd nu dochter bij papa isquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef Bayswater het volgende:
Zo, bloemetjes buitengezet de avond ervoor
quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haar vriend oraal bevredigd nu dochter bij papa is
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat knap dat zij haar gezicht in de plooi hield toen hij vertelde dat zijn nieuwe vriendin hem gedumpt had... en nog zijn hand vasthouden ook! Wat zal die gelachen hebben toen ze weer alleen was
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat knap dat zij haar gezicht in de plooi hield toen hij vertelde dat zijn nieuwe vriendin hem gedumpt had... en nog zijn hand vasthouden ook! Wat zal die gelachen hebben toen ze weer alleen was
heelquote:
Kennen elkaar 20 jaar toch?quote:
Typerend inderdaad, en de inrichting van het huisquote:
ook dat jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Typerend inderdaad, en de inrichting van het huis
Hypotheek is dus geen schuld?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:43 schreef Bayswater het volgende:
Gaan we weer de schulden optellen
Oow, uitkopen klinkt beter voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |