SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 10:11:11 ]
quote:
Ik heb het nooit gekund dus dat is makkelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:54 schreef Nebo het volgende:
Ik kan overigens niet meer bowlen. Één vinger per gat is te weinig grip voor mij. Ik kom elke keer in het gootje. Mijn balgevoel is normaal beter.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef Nebo het volgende:
Vanaf acht bier zijn de hekjes toch wel welkom
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:01 schreef Nebo het volgende:
Vanaf acht bier zijn de hekjes toch wel welkom
Trusten Sharquote:
Mogguh!quote:
Toch te stevig gegamedquote:
ik wel, maar dat komt door de regen. Fluffy plat haar ftwquote:
Bagger weerquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit met een plusikop op het werk door die stomme regen
[..]
Nee juist goedMorgen weer
Hoe awesome zou het zijn, als je 's ochtends wakker wordt en je hebt ineens een afroquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
1 euro voor een Footlong subway broodje
http://www.socialdeal.nl/(...)05L-fris-naar-keuze/
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:06 schreef Reintji het volgende:
Bonus: ook geen natte broek aan, want kostuum van de zaak
Subklacht: om half vijf een klamme broek
Dat zou geen klacht moeten zijn neequote:
nee, er schijnt al een beestenbende te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef Reintji het volgende:
Zeg Pheno, moet er ook een soort van kale GAM SC splintergroepering komen?
Val je wel gelijk minder opquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:06 schreef Poit het volgende:
Ik zit er stiekem ook weer aan te denken om de tondeuse eroverheen te (laten) halen..
Zie ik er alleen gelijk uit als een pool... Zeker als ik weer met een treetje halve liters door de stad loop
Polen vallen idd totaal niet op tussen Marokkanenquote:
In de binnenstad is het aantal Polen in Gouda een stuk groter dan Marokkanenquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Polen vallen idd totaal niet op tussen Marokkanen
Euroshopperquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:09 schreef Reintji het volgende:
Als het een treetje schültenbrau is toch niet?
Hell yeah.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Tja, daar ga je. Met een kilozak zoute pinda's zeker.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)e-bay-blokkeren.html
Klopt, maar nu moet ik Sickbeard op mijn NAS weer anders in gaan stellen omdat hij straks de series niet direct meer van TPB kan plukken maar dat via een proxy moet doen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Las laatst ergens dat na de blokkade van The Piratebay bij XS4all en Ziggo het aantal bezoekers vanuit Nederland gegroeid was![]()
Werkt echt goed joh, dingen blokkeren..
Ik gebruik al jaren geen torrents meer..quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar nu moet ik Sickbeard op mijn NAS weer anders in gaan stellen omdat hij straks de series niet direct meer van TPB kan plukken maar dat via een proxy moet doen.
Ik ben blij dat net alles vol automateutisch werkt en dan mag ik er wéér mee gaan rommelen
censuur FTW!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Ach, in allebei de gevallen zoek je naar een bestandje en gaat de rest automagisch.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe alles met torrents, vind ik eigenlijk fijner werken dan nieuwsgroepen.
spotnet via xs4all ftwquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe alles met torrents, vind ik eigenlijk fijner werken dan nieuwsgroepen.
Ahja, snelheid boeit me niet. Ik laat mijn NAS alles downloaden en die staat toch 24/7 aanquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, in allebei de gevallen zoek je naar een bestandje en gaat de rest automagisch.
Grootste voordeel van nieuwsgroepen vind ik dat de snelheid altijd max is.
Nadeel van nieuwsgroepen is dat de diversiteit en beschikbaarheid van downloads toch minder is. (of anders kost het zoeken me teveel moeite)
ik heb geen 120Mbit om 1,5 uur te gaan zitten wachten op een download.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ahja, snelheid boeit me niet. Ik laat mijn NAS alles downloaden en die staat toch 24/7 aanOf iets dan binnen 1 uur of 1,5 uur binnen is zal me jeuken
Ondertiteling komt meestal overdag NL tijd pas onlinequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik download vooral series en films, die worden toch 's nachts online gezet (US time) en staan tegen de tijd dat ik wakker wordt op mijn NAS.
Ubersnel internet is overrated
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Nou, ik zit nu halverwege seizoen 4 van Breaking Bad en m'n spaans is toch niet zo bestquote:
Ik doe alles nog via tweaknews. Misschien maar eens opzeggen en die van XS4all gaan gebruiken.. Hoe is de retentie bij xs4all? Ik kan nu dingen van ruim 2 jaar oud nog zonder problemen downloaden.quote:
Die urlquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brein
Tim Kuik![]()
http://fucktimkuik.org/
Is toch prima te volgen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu halverwege seizoen 4 van Breaking Bad en m'n spaans is toch niet zo best
[..]
Ik doe alles nog via tweaknews. Misschien maar eens opzeggen en die van XS4all gaan gebruiken.. Hoe is de retentie bij xs4all? Ik kan nu dingen van ruim 2 jaar oud nog zonder problemen downloaden.
Oei, zo ver lag jij niet voor qua leeftijd dacht ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
op mijn leeftijd heb je subs nodig
kom jij nog welachter, jongeman!
Nee hoor, een kwartier lang geouwehoer over het kartel in het spaans is goed te volgenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is toch prima te volgen?Zoveel spaans is het niet, en het belangrijkste wordt in het engels underboobled volgens mij.
nope, volgens mij ook niet, maar dat gebeurt gewoon ineens. Je zit gewoon lekker chill een filmpie te kijken en ineens heb je geen idee meer waar het over gaat, wie wat zegt, etc etc.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oei, zo ver lag jij niet voor qua leeftijd dacht ik
Misschien moet je die waterpijp dan eens laten staan!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nope, volgens mij ook niet, maar dat gebeurt gewoon ineens. Je zit gewoon lekker chill een filmpie te kijken en ineens heb je geen idee meer waar het over gaat, wie wat zegt, etc etc.
die waterpijp is al bijna 13 maanden niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien moet je die waterpijp dan eens laten staan!
kinderenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die waterpijp is al bijna 13 maanden niet meer aangeraakt
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:00 schreef koei het volgende:
[..]
Leugenaar! Dan betaal je er alsnog 1,50 voor omdat het 3D is
Ik heb je trouwens met bevrijdingsdag nog gezien bij het bevrijdingsfestival in Zmeer! Alleen je liep heel hard voorbij dus had geen zin om "Vladje!" te roepen... Plus dat ik met mensen was die nog denken dat ik een beschaafde vrouw ben...
2 jaar is wel nice damn.. , of de retentie zo goed is durf ik niet te zeggen , heb zelf geen payserver.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, ik zit nu halverwege seizoen 4 van Breaking Bad en m'n spaans is toch niet zo best
[..]
Ik doe alles nog via tweaknews. Misschien maar eens opzeggen en die van XS4all gaan gebruiken.. Hoe is de retentie bij xs4all? Ik kan nu dingen van ruim 2 jaar oud nog zonder problemen downloaden.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn collega's wouden gamen dus natuurlijk heb ik ze de paardengame gestuurd
Ze gaan wel helemaal los
Dan zet ik er een logotje van A'dam inquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien wilt Gemeente Amsterdam hem wel kopen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dan zet ik er een logotje van A'dam in
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn collega's wouden gamen dus natuurlijk heb ik ze de paardengame gestuurd
Ze gaan wel helemaal los
http://nl.supernews.com/quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Uni laat weten dat ze per direct verder willen met de game
Ik zit nu hier: http://www.tweak.nl/?page=consument/usenet/over_tweaknewsquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://nl.supernews.com/
http://nl.supernews.com/super-special/
Heb nu deze sinds een maand, daar voor vrij lang eweka. Ik zou er eens naar kijken als ik jou was
Ah nee, dacht dat je naar iets anders aan het kijken was, omdat je vroeg hoe het met die van XS4ALL zatquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zit nu hier: http://www.tweak.nl/?page=consument/usenet/over_tweaknews
Erg tevreden overIk zie 900 dagen retentie.. Meer dan genoeg.
Ik heb nu xs4all en weet dat die goede nieuwsgroepen hebben. Zonde natuurlijk om voor iets te betalen wat je al in je pakket hebt zitten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah nee, dacht dat je naar iets anders aan het kijken was, omdat je vroeg hoe het met die van XS4ALL zat
Ga zo doorquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
quote:
Jaaa ik zag m ook al!! Helemaal waar!quote:
Hell yeah!quote:
Vroeger steelde hij nog de uefa cup!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mja het is een HOAX lees ik nuPR stunt voor een of ander Ajax museum
Daar heeft ie een taakstraf voor gekregen toenquote:
Fixed for personal gain.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is Poit toch goddelijk..
Waarom is hij toch zo slecht voor je..
quote:
Wtfquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Er zat hier een muis in de kruidvat hebben ze er een kat op los gelaten en hij had hem nog gevangen ook![]()
episch filmpje geworden
Ik heb het filmpje doorgestuurd naar Gwen, check even op haar telefoonquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf! Staat ie ook op YouTube?
Hopelijk werkt internet morgen weer, 3G is bagger hier en duurt echt te lang om te laden
NOMS!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is chocolade toch goddelijk..
Waarom is dat spul toch zo slecht voor je..
nice, vanavond eens kijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit s02e01 van Episodes is vandaag uitgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:24 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
weet je wat lekker wakker worden is?ik werd wakker van gesnurk arghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:24 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
weet je wat lekker wakker worden is?Dat zal inderdaad lekker wakker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Duct tape om de snavel, opgelostquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hier werden we wakker van een krijsende vogel. Maar dat gaat elke dag zo al 3 weken lang.
Hahha jij denkt dat dat beest zich laten vangen en dan ducttape om dr snavel laat doenquote:
In laten slapen is te bruutquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahha jij denkt dat dat beest zich laten vangen en dan ducttape om dr snavel laat doen
Ken je onze vogels duidelijk niet
Ja moeten we nog een keer uitproberen, maar ik heb geen doek dat groot genoeg is en vergeet er steeds 1 te kopen. Zodra we opstaan zijn ze ook weer zo mak als lammetjes, heel irritantquote:
Zou ik ook nooit doen!quote:
Een dekbedovertrek ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja moeten we nog een keer uitproberen, maar ik heb geen doek dat groot genoeg is en vergeet er steeds 1 te kopen. Zodra we opstaan zijn ze ook weer zo mak als lammetjes, heel irritant
Ja maar ik zit me dan af te vragen of ze nog wel genoeg lucht krijgen dan...quote:
Een matig T-shirt van een of andere game in maatje XXXL .quote:
Doek erover heen en aan de kant van de muur een stuk open laten , of helemaal open.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar ik zit me dan af te vragen of ze nog wel genoeg lucht krijgen dan...
Haha natuurlijk wel. Je moet de kooi niet inpakken in plastic ofzo natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar ik zit me dan af te vragen of ze nog wel genoeg lucht krijgen dan...
Yepyep katten hebben natuurlijk de korste weg nodig, ze mogen geen tijd verspillen want dat gaat van hun slaap-tijd afquote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik werd wakker van een kat die besloot over mijn hoofd heen te sprinten, aangezien dat de kortste weg van de vensterbank naar de deur is
Te gekke standjes aangenomen met die snurkende kerel van vannacht?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Mjin rug is gisteravond naar de klote gegaan terwijl ik druk weekend voor de boeg heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te gekke standjes aangenomen met die snurkende kerel van vannacht?Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee, een vriendinnetje sliep bij mij want ze moet vandaag voor school een test doen en dan hoeft ze niet zo vroeg op!
Wel rustig aan doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Mjin rug is gisteravond naar de klote gegaan terwijl ik druk weekend voor de boeg heb
Daar kan je ook gekke standjes mee doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klinkt goed
Maar nee, een vriendinnetje sliep bij mij want ze moet vandaag voor school een test doen en dan hoeft ze niet zo vroeg op!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klinkt goed
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te gekke standjes aangenomen met die snurkende chick van vannacht?FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hmpf..quote:
* Pheno sluit VLC weerquote:
Te laat, already happened in my mindquote:
Ah tofquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Altron het volgende:
Woot! , m'n nieuwe headset is binnen.
Een Sennheiser PC360 G4ME
Jaquote:
Vergeet vooral niet op de juiste momenten de microfoon uit te zettenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja
Hij kreeg erg goeie reviews , en ben sowieso wel ''fan'' van sennheiser.
Die dingen gaan bij mij altijd erg lang mee , en het geluid is imo altijd super.
Dit is overigens wel de eerste keer dat ik een headset heb met microfoon , had altijd zo'n staande omdat de meeste headsets gewoon bagger zijn met zo'n microfoontje eraan of het zijn dingen die niet over je oren heen vallen.
Maar goed , met zo'n staande mic ga ik altijd automatisch te ver naar voren zitten waardoor ik last van m'n rug krijg , een aantal jaren geleden ging het nog wel...maar ik wordt ouder....
Ik zou zo'n staande mic niet eens meer willenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja
Hij kreeg erg goeie reviews , en ben sowieso wel ''fan'' van sennheiser.
Die dingen gaan bij mij altijd erg lang mee , en het geluid is imo altijd super.
Dit is overigens wel de eerste keer dat ik een headset heb met microfoon , had altijd zo'n staande omdat de meeste headsets gewoon bagger zijn met zo'n microfoontje eraan of het zijn dingen die niet over je oren heen vallen.
Maar goed , met zo'n staande mic ga ik altijd automatisch te ver naar voren zitten waardoor ik last van m'n rug krijg , een aantal jaren geleden ging het nog wel...maar ik wordt ouder....
Dat vergeet ik zo vaakquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet op de juiste momenten de microfoon uit te zetten
Denk dat ik dat hierna ook niet meer wilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zou zo'n staande mic niet eens meer willen.
Haha , daarom heb ik ook altijd push-to-talk aan staanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet op de juiste momenten de microfoon uit te zetten
Lekker gaar is dat ....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dadelijk maar eens kijken of de buren het internet probleem hier gaan oplossen, ze zijn paar dagen geleden aan het boren geweest.
En sinds die dag, vrijwel geen internet en amper tv
Dat vind ik tijdens een potje gamen zwaar irritant.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:12 schreef Altron het volgende:
Haha , daarom heb ik ook altijd push-to-talk aan staan
Valt opzich wel mee , heb hem gewoon op m'n middle-mouse knop.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat vind ik tijdens een potje gamen zwaar irritant.
Gebruik zelf de muteknop op mijn headset (als ik er om denk)
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had in mijn wow tijdperk zelfs nog wel eens dat als ik bij XS4ALL aan het telefoneren was de push-to-talk button indrukte als ik ging praten![]()
![]()
![]()
Middle mouse heb ik vaak al in gebruik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee , heb hem gewoon op m'n middle-mouse knop.
Mute knope vergeten is altijd te meesterlijk :p
Zo heb ik wel eens mee gemaakt toen ik nog wow speelde dat er een ventje door z'n moeder werd geownd.
Hele discussie tussen hem en z'n moeder , en uiteindelijk.
''MOM its not even 10 yet !''
/blabla went offline.
Dat is meerdere keren voorgevallen hierquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef Poit het volgende:
Gewoon lekker schijten en iedereen mee laten genieten
* Poit gaat een wireless headset kopen!
Haha het blijft mooiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn oma heeft nog op mijn wow-ventrillo kanaal lopen ouwehoeren en mijn wow-guildies hebben voor mijn moeder gezongen toen ze uit de kroeg thuis kwamen toen ze moest optreden en nog even ging zingen heb ik ook de hele raid mee laten genieten
plus nog mijn nachtelijke dronken gesprekken
Die voer je nu gewoon via WAquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn oma heeft nog op mijn wow-ventrillo kanaal lopen ouwehoeren en mijn wow-guildies hebben voor mijn moeder gezongen toen ze uit de kroeg thuis kwamen toen ze moest optreden en nog even ging zingen heb ik ook de hele raid mee laten genieten
plus nog mijn nachtelijke dronken gesprekken
mijn moeder wel, ik had tijdens gamen altijd koptelefoon op omdat mamma gek van de geluiden werd maar ik hoorde haar dan nooit roepenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe je ook echt over de telefoon_!
Geen idee, geen muziek hierquote:
quote:
Dat is wel heel lekker het weekend in gaanquote:
SCOOTAAAH ! , die muziek blijft te meesterlijkquote:
Blijft goedquote:
En ook bij Awk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb vroeger bij Ward op school gezeten en ken hem persoonlijkNu jij weer AQ.
quote:
Ken hem niet eensquote:
Heerlijk raggenquote:
mama appelsapquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moest hardop lachen om die ondertiteling![]()
oma naaien? luilak hang je jas op
dit dusquote:
night !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice zo even kijken :-)quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb vroeger bij Ward op school gezeten en ken hem persoonlijkNu jij weer AQ.
Dat kind kijkt ook echt tofquote:
Nee ik blijf het gewoon hier neer gooien!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:05 schreef SummerBreeze het volgende:
AQ, waarom dump je toch steeds dingen van skoften.net? Kun je niet beter gewoon vragen of er een link naar die pokkesite in de OP kan komen te staan? Scheelt jou een hoop werk en ons een hoop nutteloze posts.
dusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:07 schreef AQuila360 het volgende:
Meteen een lange voor jou SB!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:35 schreef SuperFruitig het volgende:
AQ 1990 belde, ze wilden hun plaatjes terug
Niet helemaal waar, varus is een standsafwijking van een gewricht. dit hoeft niet persee de knie te zijn.quote:
Nee dat is waar.. maar Varus betekend wel letterlijk 'Bow Legged'quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, varus is een standsafwijking van een gewricht. dit hoeft niet persee de knie te zijn.
voor knie zou het Genum Varum moeten zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:56 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee dat is waar.. maar Varus betekend wel letterlijk 'Bow Legged'Ik vind hem ieder geval goed bedacht
Zeg! Ik deel Melz niet met jou!!quote:
Over drie weken moet je welquote:
Like a proquote:Op zondag 13 mei 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Fruitje ik heb in dat spookjes level alle 3 de muntjes gevonden en de twee levels erna ook uitgespseeld met 3 muntjes alleen die daarna mis ik 1 muntje, maar ds viel uit omdat hij leeg was
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Over drie weken moet je wel![]()
[..]
Like a pro
GODVERF ik ben hem nu aan het kopen!quote:
Qua Gameplay redelijk, gewoon een groot gebied waarin je kan queesten en je in zal blijven totdat je de mainquest verder volgt... Maar in het verhaal zitten behoorlijke keuzes die je echt wel in andere situaties gooit...quote:Op zondag 13 mei 2012 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GODVERF ik ben hem nu aan het kopen!
Hij is wel super liniear toch?
Heb je wel dorpjes waar je een beetje kunt rond lopen en wat praten en/of dingen kunt kopen of upgraden?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Qua Gameplay redelijk, gewoon een groot gebied waarin je kan queesten en je in zal blijven totdat je de mainquest verder volgt... Maar in het verhaal zitten behoorlijke keuzes die je echt wel in andere situaties gooit...
Jaquote:Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je wel dorpjes waar je een beetje kunt rond lopen en wat praten en/of dingen kunt kopen of upgraden?
Mooi!quote:
jupquote:Op maandag 14 mei 2012 00:17 schreef Morgen- het volgende:
Heeft iemand hier al minecraft voor de xbox? Ik ga hem morgen halen
En ik ga 'm niet eens kopen...quote:
Trololol?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
En ik ga 'm niet eens kopen...
Ik ben zo teleurgesteld in de beta...
Nee, echt waar.quote:
Mogguh!quote:
Oh ja geen idee. Diablo 1 vond ik fantastisch en deel 2 vond ik sowieso al niet veel meer aan eigenlijk. Dus dat derde deel hoeft voor mij niet zo nodigquote:
Beta viel mij ook tegen.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sharquote:
Hear hear!quote:Op maandag 14 mei 2012 09:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Beta viel mij ook tegen.
Sowieso ga ik hem niet kopen, niet echt mijn type spel. En wil nog een leven houden
[..]
Shar![]()
Dat kan , maar als je deze game niets vind , blijf dan aub ver weg bij hack&slash rpg's want dan is dat genre niets voor jouquote:Op maandag 14 mei 2012 09:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daarom jarenlang Diablo MP gespeeld (via dial-up) en D2 kapot gespeeld.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat kan , maar als je deze game niets vind , blijf dan aub ver weg bij hack&slash rpg's want dan is dat genre niets voor jou
Deel 1 blijft favoriet. Maar ook D2 heb ik begin dit jaar nog weken gespeeld.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh ja geen idee. Diablo 1 vond ik fantastisch en deel 2 vond ik sowieso al niet veel meer aan eigenlijk. Dus dat derde deel hoeft voor mij niet zo nodig
zeker!quote:
Is dat Cheryl Cole in je ava? Zij isquote:
Uiteraard! Mooiste ooit!quote:Op maandag 14 mei 2012 09:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is dat Cheryl Cole in je ava? Zij is
Oh ja das ook goed! Wat ben je toch een lieverd!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Lot hoe snel heb jij die kwasten nodig? Ik krijg namelijk over paar maanden als de nieuwe collectie uitkomt een set maar ik heb er al genoeg dus anders mag je die wel hebben
Je kan het genre zat zijn hé , en dat ben je als ik je zo hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 09:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daarom jarenlang Diablo MP gespeeld (via dial-up) en D2 kapot gespeeld.
Nee, het genre zal zeker niets voor mij zijn..
Ik vond de beta gewoon tegenvallen omdat ik die health-orbs debiel vind, die runes nergens op slaan en ik totaal niet zit te wachten op allerlei "massacre" "killstreaks" en dergelijke berichten op het scherm. Het is gvd geen shooter! (en ook daar hoeft het niet...)
Ik wil daarom ook niet meer aan een MMO beginnen, vroeger er te veel verslaafd aan geweestquote:Op maandag 14 mei 2012 10:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Je kan het genre zat zijn hé , en dat ben je als ik je zo hoor
Dat je vroeger dit soort spellen helemaal kapot gespeeld heb wil niet zeggen dat je dat nu nog zou doen.
Ik ben mmo's helemaal zat , terwijl ik ook jarenlang zwaar verslaafd aan mmo's was.
Same..quote:Op maandag 14 mei 2012 10:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wil daarom ook niet meer aan een MMO beginnen, vroeger er te veel verslaafd aan geweest
Daaromquote:Op maandag 14 mei 2012 10:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja das ook goed! Wat ben je toch een lieverd!Ik wil namelijk mijn losse kwasten de deur uitdoen want het is allemaal goedkope rotzooi en een keer een fatsoenlijk setje gebruiken.
Maar heb idd geen zin om er veel geld tegen aan te kwakken omdat ik het doordeweeks toch niet kan gebruiken.
Waarom niet ?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga maar geen diablo aanschaffen denk ik
Dan raakt ze verslaafdquote:
Jij bent awesomequote:Op maandag 14 mei 2012 10:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DaaromGebruik nu nog ff wat je hebt dan fixen we de rest later wel
Ja maar dat is juist wat we aan het doen zijn!quote:
Nee Fruit, wat je nu zegt is niet waar!quote:
Jamaar die boobie show was voor mijn kleding en makeup lenen, dus we staan nu weer gelijk, dus dat wordt nog een nieuwe ronde de badkamer inquote:Op maandag 14 mei 2012 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist wat we aan het doen zijn!
Tit for tat
Oh ja natuurlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar die boobie show was voor mijn kleding en makeup lenen, dus we staan nu weer gelijk, dus dat wordt nog een nieuwe ronde de badkamer in
Hahahahhahaahquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Dan wordt het toch het kanten setje op 3 juni!
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Dan wordt het toch het kanten setje op 3 juni!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |