quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:14 schreef mignonne het volgende:
Lamb kiek!
hij is nog te groot maar ik ben er erg blij meehet stofje is erg fijn en ik vind het een mooi broekje <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja daar heb ik een hoop van iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:17 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja heel veel, allemaal van die piepkleine leggingkjes enzo, heerlijke stofjes..
quote:25% korting online!
Je krijgt nu 25% korting* op een item naar keuze op hm.com. Gebruik kortingscode 9800. Deze aanbieding geldt nog t/m 13 mei. Wees er dus snel bij!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de dpam site was hij niet meer in de juiste maat dus mijn ik wil geen kinderen vriendin is in Parijs gaan kijken voor me![]()
Dus nu gaat Olivier voortaan zwemmen in deze
![]()
[ afbeelding ]
Ook heel vaak Hema spulquote:
vergelijkbaar? met dat tuniekje?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef -Spring het volgende:
Ik heb drie keer met een vergelijkbaar jumpsuitje bij Wibra in mn handen gestaan, maar het teruggehangen omdat het niet echt handig is met een zindelijk meisje.
En ipv dat roze shirtje met dat meisje heb ik een roze shirt met een vogeltje in een kooitje genomen.
Doe ik welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:28 schreef PureEvil het volgende:
Tuinbroeken zijn leuk ! of broekjes met bretels![]()
Kan ik dat ook doen bij mn meisje?
Niet eensquote:
Ik had een hele sexy strakke.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb zelf als student nog een tuinbroek gehad. Een echte, foute.
In die carrier vind ik hem wel leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Niet lopend, maar wel in tuinbroek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wal! Ik herinner me ze van foto's.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Daar heb jij helemaal geen weet van!
Van vakantie bij je ouders, dacht ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Welke foto's dan? Ze heeft mijn benen uit betere periodes ja. Ik mag hopen dat ik ooit zulke benen had, ten minste ;-).
Daar zie ik R. helemaal in voor me!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik wil mijn zoon hierin stoppen. Dit is echt zo helemaal R <3.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G10_0931_310R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.55]&set=key[width],value[3076]&set=key[height],value[3597]&set=key[x],value[535]&set=key[y],value[512]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik voel me gevleid.
Kleine Groof op S's leeftijd:aaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wolf heeft je kapsel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Zo zou ik zo graag op vakantie willen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik voel me gevleid.
Kleine Groof op S's leeftijd
Ik opper het al jaren (Oostenrijk dan) maar N zegt dat je lek wordt gestoken door de insecten op zulke weitjes en niet eens kun gaan liggen door de rode mieren.quote:
Dat is net een plaatje uit mijn fotoalbums, dit soort riviertjes, die kapselsquote:
'Geen rooie mieren?' vraagt N.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee joh! Niet waar hoor. Wel wat koud zo'n beekje uit de bergen wellicht maar ik heb het tot nu toe altijd overleefd zonder kleerscheuren.
Next valt toch wel mee? Ik heb deze voor Wolf, Meimeltje heeft hem ook voor Dyonquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:58 schreef Mevr_Mus het volgende:
Dank! Zal eens bij h&m gaan kijken. Next en Boden durf ik uit financieel oogpunt eigenlijk niet meer te bekijken
Vind van deze het stofje niet zo leuk... Zoiets zoek ik, maar dan in maat 80:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:28 schreef Kyara het volgende:
H&M heeft ze!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G80 99568 35039 26 2412 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Toch maar even m'n laptop opstarten dan (op telefoon is het net spijkerstofquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:17 schreef Poppejans het volgende:
Zie mijn post, die tuinbroek heeft een streepje
Ben effe foto aan t uploaden van heel dichtbij. Het is half linnen, half katoen dus heel dun en luchtigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:19 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Toch maar even m'n laptop opstarten dan (op telefoon is het net spijkerstof).
Oeh die is ookquote:
SPOILER: TIP! Alleen vandaag geldigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij niet, ik vroeg me ook al af of je ook gewoon twee keer iets kon bestellen en dan bij je nieuwe bestelling ook de korting krijgt.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:19 schreef -Spring het volgende:
Geldt er geen minimum bedrag? Zie geen voorwaarden staan.
raar dat ze die dingen niet buiten deze actie heeft gelatenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben nog wel zo evil geweest om even een cadeaubonnetje te bestellen (van 15 voor 5 dus) voor als er weer spul op voorraad is, trololol
hmm, ik zat te twijfelen of het iets is voor een 4-jarige, maar dat kan nog net denk ik...?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een leuke dingen hebben ze daar!!
Helaas voor jongens niets meer in maat 98 van wat ik leuk vind.
Deze is er nog wel in de maat van oudste, maar kan dit nog wel voor een 5-jarige? (ik had hm dus graag in maat 98 willen hebben)
[ afbeelding ]
Ik twijfel te veel, dus doe het niet...4 jaar is misschien net de grens?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, ik zat te twijfelen of het iets is voor een 4-jarige, maar dat kan nog net denk ik...?
Die wilde ik ook voor Niels!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een leuke dingen hebben ze daar!!
Helaas voor jongens niets meer in maat 98 van wat ik leuk vind.
Deze is er nog wel in de maat van oudste, maar kan dit nog wel voor een 5-jarige? (ik had hm dus graag in maat 98 willen hebben)
[ afbeelding ]
Dan is dat aangepast, want vanmorgen kon je nog wel iets van ¤ 5,- bestellen en dan betaalde je 0!quote:Op zondag 13 mei 2012 13:43 schreef Kleurdoos het volgende:
ja dat kan.
maar of ze ermee akkoord gaan achteraf...?
en er geldt een minimum bedrag, hoeveel weet ik niet, maar een romper van een tientje kan iig niet
ik stuur m wel door TZTquote:Op zondag 13 mei 2012 17:04 schreef bodpa09 het volgende:
Shit, man die jumpsuit met die walvis! Op!![]()
Ik vond dat drumstel shirt wel wat voor Niels, Twink!
idem hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:30 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
uhuhben benieuwd of ik het krijg....
op zich wel ja. Ben in staat te bellen om te vragen hoe het zitquote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem hoor.
ik heb nu ook 3 rompers, een jumpsuit en een cadeaubon. Ik zou mijzelf tegen mn kop slaan als nu iedereen t wel krijgt en ik braaf zat te doen met mn ene jumpsuit
ik ook, een romper en lelijke haarelastiekjes, omdat ik anders niet aan 10+ kwamquote:Op zondag 13 mei 2012 17:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb ook wel wat dingen bij elkaar besteld hoorik zit tussen fatsoenlijk en niet fatsoenlijk in
Ik ook. Twee stukken op mijn naam en rekening en één op die van N.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb ook wel wat dingen bij elkaar besteld hoorik zit tussen fatsoenlijk en niet fatsoenlijk in
Hier ook. Maar toch andere naam en rekeningnummer. Daar gaat het om, toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik wel alles op mijn eigen naam...kan ook nog wel die van M. doen, maar is hetzelfde adres
Slim! Ik ook.. Toch nog maar iets uitzoeken danquote:Op zondag 13 mei 2012 17:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik doe via paypall, zien ze sowieso geen gegevens
werkt de code dan ook, neeeeee meen je niet!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:59 schreef Sannne het volgende:
Als het niet mag heeft mevrouw zelf pech. Had ze maar in dr voorwaarden moeten zetten. Ik heb me gewoon bedacht, wil jumpsuit 2 toch ook erbij bestellen. En oja, dan werkt de code ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van E!
Lekkere pakjes nu mijn mini besluit kruippogingen te gaan doen!
ik denk dat ze nog wel een disclaimer gaat verzinnenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef Gerberaatje het volgende:
En hoe het zit met de gratis bestellingen dat durf ik niet te zeggen
er staat in de voorwaarden dat ze die te allen tijde mag aanpassenquote:Op zondag 13 mei 2012 18:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik denk dat ze nog wel een disclaimer gaat verzinnen
heel heel heel rap
+1quote:Op zondag 13 mei 2012 17:54 schreef lily het volgende:
kom ik ook nog eens aankakken
alles (wat ik leuk vind) is weg
klopt, maar niet nadat men al de betaling verricht heeft ?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
er staat in de voorwaarden dat ze die te allen tijde mag aanpassen
geen idee, ik dacht te allen tijdequote:Op zondag 13 mei 2012 18:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klopt, maar niet nadat men al de betaling verricht heeft ?
Ach, Marie heeft Geduld.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben benieuwd hoe marie t gaat oplossen
lijkt mij niet, ze moet je dan wel het geld teruggeven.. je kan niet zeggen als winkel: nouja, jammerdebammer, ik doe hier niet aan mee maar ik ga je geld wel houden en dan verplicht ik je ook nog even om wat te kopen in mijn winkelquote:Op zondag 13 mei 2012 18:38 schreef Marrije het volgende:
Wordt nog een heel gedoe met geld terugstorten, of je krijgt daar een tegoed code voor ofzo...
nou, goed...die gratis bestellingen lijken me niet goedquote:Op zondag 13 mei 2012 18:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou ja, dit is wel een goede manier om van je oude voorraden af te komen
die zijn lief jaquote:Op zondag 13 mei 2012 20:07 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb een Snoozy jumpsuit in mn mandje gemikt, die kan ik niet laten liggen voor 8 euro hoor
Die heb ik ook voor de mijnequote:Op zondag 13 mei 2012 20:11 schreef lily het volgende:
Ik heb een shirtje voor Leah besteld
[ afbeelding ]
oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef Poppejans het volgende:
Lily, ik die van mij ook niet, maar ik leg deze dus weg voor een tweede![]()
Nee dat shirtje heb ik tijdje geleden al elders gekochtquote:Op zondag 13 mei 2012 20:12 schreef Sannne het volgende:
Hoeveel losse bestellingen heb jij gedaan Gerberaatje? Lol....
ja die wilde ik ook beide..maar maten en uitverkocht enzoquote:Op zondag 13 mei 2012 20:00 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ga toch nog maar eens kijken
[ afbeelding ]
Deze is zo leuk maar helaas uitverkocht!
[ afbeelding ]
En deze... maar ben bang dat hij smal valt dus niet aan mijn dame besteed is..
Van al die losse ¤ 0,50 tot ¤ 8,- bestellingenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:00 schreef flugeltje het volgende:
Die is d'r reis naar de malediven al aan het boeken
Dat kroketje heb jij weer van dr gejat hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 21:33 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja heel nobel van je dat ze dan iig nog wat te eten heeft aankomende week.
Nouja t blijft idd idioterie.. zoals ik al zei.. maar wie weet is het allemaal part of r masterplan en wil ze snel van r webshop af!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef Gerberaatje het volgende:
Joh, grote kans dat ze zich alsnog ergens op beroept zodat ze niet hoeft te leveren, geld terug en lesje geleerd. Big deal. Als je een webshop begint of hebt dan moet je van dit soort dingen wel op de hoogte zijn... zo niet, dan is het toch best stom...
Als je mij toch niet had.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Gelukkig ben jij er nog om er iets van te zeggen
Of ze is gewoon heel aardigquote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nouja t blijft idd idioterie.. zoals ik al zei.. maar wie weet is het allemaal part of r masterplan en wil ze snel van r webshop af!
ik zit overigens al wel een paar uur te wachten op mail van r!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:50 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Of ze is gewoon heel aardigeen soort FHF
Heb je een speciaal verzoekje gestuurd, wacht je nog op de bevestiging van je bestelling of wacht je tot het licht op rood gaat?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zit overigens al wel een paar uur te wachten op mail van r!
wel bij t vooruit betalen..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
0,95 deed ie niet, minimum bedrag was te laag dus ze gaat niet helemaal het schip in
Misschien zit ze gewoon na te borrelen van een moederdag-etentje en weet ze van niksquote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef Kleurdoos het volgende:
en pisces, op een bevestiging van r fout en dat ze alles gaat annulerenik vraag me af wat ze momenteel aan t doen is namelijk ! want serieus, ze moet nu toch wel doorhebben dat er iets niet klopt???! En toch staat t nog op de site..
ja ik ook duhquote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een bevestigingsmail ontvangen.
en ik heb een jongetje dat nog niet zindelijk is dus dat scheelt ook weer geldquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze hebben wel hele schattige meisjes onderbroekjes
quote:
nouja van dattem!quote:Op maandag 14 mei 2012 07:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Ik had al wel lang een mailtje verwacht met gewijzigde voorwaarden! Of zou die arme Marie er nog erg over na aan het denken zijn of ze hier wel onderuit kan komen?Als je een webshop hebt, en zeker met zo'n kortingscode voor 1 dag (nouja langer zelfs blijkbaar) dan ben je niet op vakantie ofzo, ze moet het toch wel gezien hebben dat de webshop vrijwel leeg is
zich afvragend of ze haar welverdiende vakantie nog kan annuleren, sowieso of ze komende maand nog voldoende te eten zal hebben voor haar geliefde gezinnetjequote:
Ws heeft ze handmatig de actie eraf gehaald.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:55 schreef Marrije het volgende:
maakt op zich niet zoveel uit, er stond bij dat het geldig was tot 24.00 uur.
Zo lijkt het inderdaad wel!quote:Op maandag 14 mei 2012 15:45 schreef -Spring het volgende:
Ze is gewoon bovenaan begonnen met versturen en komt er halverwege ("huh, dat adres komt me bekend voor?") pas achter dat er door dezelfde mensen meerdere bestellingen zijn gedaan.
Dan is er mss toch ergens een belletje gaan rinkelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja tís wel mijn eerste fatsoenlijke bestelling die verzonden is. (jumpsuit + romper) dus toen had ik nog geen aparte bestelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |