quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:14 schreef mignonne het volgende:
Lamb kiek!
hij is nog te groot maar ik ben er erg blij meehet stofje is erg fijn en ik vind het een mooi broekje <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja daar heb ik een hoop van iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:17 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja heel veel, allemaal van die piepkleine leggingkjes enzo, heerlijke stofjes..
quote:25% korting online!
Je krijgt nu 25% korting* op een item naar keuze op hm.com. Gebruik kortingscode 9800. Deze aanbieding geldt nog t/m 13 mei. Wees er dus snel bij!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de dpam site was hij niet meer in de juiste maat dus mijn ik wil geen kinderen vriendin is in Parijs gaan kijken voor me![]()
Dus nu gaat Olivier voortaan zwemmen in deze
![]()
[ afbeelding ]
Ook heel vaak Hema spulquote:
vergelijkbaar? met dat tuniekje?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef -Spring het volgende:
Ik heb drie keer met een vergelijkbaar jumpsuitje bij Wibra in mn handen gestaan, maar het teruggehangen omdat het niet echt handig is met een zindelijk meisje.
En ipv dat roze shirtje met dat meisje heb ik een roze shirt met een vogeltje in een kooitje genomen.
Doe ik welquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:28 schreef PureEvil het volgende:
Tuinbroeken zijn leuk ! of broekjes met bretels![]()
Kan ik dat ook doen bij mn meisje?
Niet eensquote:
Ik had een hele sexy strakke.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb zelf als student nog een tuinbroek gehad. Een echte, foute.
In die carrier vind ik hem wel leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Niet lopend, maar wel in tuinbroek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |