Dappere meidquote:
Geen idee. Zaterdag ofzo m'n 5km gedaan en dat ging allemaal heel soepeltjes en vlotjes, en toen werd ik de volgende ochtend wakker met een niet meewerkende spier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef Razztwizzle het volgende:
En nu weer aan het werkomdat ik door een heel lang mentorgesprek waar ik achteraf nog gezeur over kreeg met een ouder niks gedaan kreeg vanmiddag.
grrrr zulke oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu weer aan het werkomdat ik door een heel lang mentorgesprek waar ik achteraf nog gezeur over kreeg met een ouder niks gedaan kreeg vanmiddag.
Nee, zulke ouders zijn motiverend voor een kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gatsie, geen wonder dat ze stress en faalangst heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Soms wel! Cursussen uitkiezen, literatuuranalyses maken, etc.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja mis je het studeren, maria?
En hoe krijgen jullie altijd van die passende take all-plaatjes?
Nee echt niks in huis helaasquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria dan doe je als laatse T een stukje fruit en geen yoghurt..
Majo, heb je geen pot of diepvries groente?
Pot spinazie, blik dop/wortelen met wat gebakken uien, gehakt enzo...
Trouwens, als je patat kan halen dan kan je NU nog even naar de winkel
Stap 1: je vriend om meer support vragen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:52 schreef MaJo het volgende:
Mijn lijstje van vandaag is waardeloos
O: 2 boterhammen met vlokken
L: pisolet met filet american en ei
T: ham-kaas croissant
Vriendlief zou na zijn werk boodschappen halen maar hij belt net dat hij te moe is om dat nog te doen en dat hij toch niet zo'n honger heeft. Lekker dan
Opties: of patat halen of nog een boterham eten
Ja, sinds de wervel op zijn plek zit weer beter. Ben nog wel moe, maar Freud gaat zo mijn rug masseren, zodat ik lekker kan slapenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
An, hoe is het nu?
Succes morgen
En altijd potten groente en gezonde dingen in de vriezer! Eeuwen houdbaar en altijd makkelijk.
Plannen mensen!
Trusten
Gewoon kauwen en slikkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat weg?![]()
mo: beetje rekken en proberen te masseren?
Vertel mij wat over pindakaas.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Gewoon kauwen en slikkenlekker hoor. Pindakaas!
Gewoon genoeg pindakaas smeren dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vertel mij wat over pindakaas.Maar wordt dat niet ontzettend droog met een rijstwafel? Doet me een beetje denken aan beschuit met pindakaas.
Dat wilde ik ook net typen.. maar toen dacht ik vis met satesaus... niet slechtquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vis met pindakaas? Ik weet het niet.
Vissate, ongetwijfeld!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vis met pindakaas? Ik weet het niet.
Detailsquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, maar satésaus is niet hetzelfde als pindakaas direct uit het potje.
Met een lepel erbij? En stukjes nootquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot je in een restaurant satésaus besteld en een pot pindakaas op tafel krijgt.
Nee, niets mis met 't tempo. Gewoon spiertje verrekt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:56 schreef Viking84 het volgende:
Oh, das balen, Mo... en je was nog wel zo voorzichtig aan het opbouwen. Misschien toch een te hoog tempo?
woo. 800 kcals op een dag!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Woo! Vooral salade gegeten en maar klein stukje lasagne!
Je had toch KH-lose lasagne gemaakt? Waarom heb je er dan weinig van genomen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Woo! Vooral salade gegeten en maar klein stukje lasagne!
Tis wel mooi om dat allemaal te zien, blame culture at its best.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't vorig jaar weer opgepakt. Interessant om te zien, hoe de verhoudingen binnen zo'n groep vol haaien in elkaar steekt/verandert/etc. Laat me wel zien dat ik nooit zo de 'harde zakenwereld' in zou moeten
1: hij zou me hierin wel wat meer kunnen steunen jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Stap 1: je vriend om meer support vragen.
Stap 2: de koelkast voor een aantal dagen vullen, iets heul lekkers voor jezelf maken en zeggen dat je te moe was om voor twee te koken.
Ik moet wel zeggen dat hij het niet beloofd had maar ik had hem gesmst en hij moest tot half 9 werken dus ik ging er vanuit dat het wel zou lukken. Maar om 10 voor 9 belde hij dus en ja toen kon ik niks meer. Ik had eigenlijk gewoon zelf boodschapjes moeten halenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef Nallie het volgende:
Mooi An!
En beetje vaag Majo, niet zo aardig van m!
Lijstje:
O: overnight oats van deze
T: appel, rijstwafel pindakaas
L: dubbele speltbh met zalm en komkommer
T: glas sojadrink en hand nootjes
S: half uur steppen
T: wat cherrytomaatjes
D: Vegaburger van zwarte bonen en kikkererwten, frietjes van zoete aardappel en een spinazie/linzensalade
T: stukje banana-brownie met wat yoghurt
Het was een lekker dagje! En over 2 nachtjes ben ik jarig!!!
Nou moet ik heel lang wachten op de fotoquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
Zo mijn zelfbeeld heeft ook weer een boost gekregen![]()
En ik mag 4 broeken laten innemen want vorige zomer was ik nogal wat breder.
Het mexx jasje is binnen, zal morgen een foto nemen. Kleiner dan 36 kan imho niet maar vermoed dat ik weer tentidee heb?
Dat kan niet. Want in de tomaten, courgette en aubergine zitten ook gewoon carbs. Dus kom alsnog te hoog uit probably, maar lunch met alleen een plakje gerookte zalm is ook niet echt een optie. En voor de rest was er voor iedereen 1 belegd broodje en een krentenbol. Die laatste heb ik uiteraard niet genomen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je had toch KH-lose lasagne gemaakt? Waarom heb je er dan weinig van genomen?
* Perruche gaat douchen, thee zetten en met een boekje naar bed!
Heel lang wachten que?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Nou moet ik heel lang wachten op de fotoBen benieuwd, ben gek op jasjes!
Ik ga zo ook nokken....tot laters
Jawelquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef the85mc het volgende:
Ik dacht: hè mn fruit? ik heb helemaal geen fruit gegeten vandaag![]()
Tellen tomaatjes ook mee als fruit? *insert hier vragend lief kijkende smiley*
Maar Jagar, ik heb bij jou altijd het gevoel alsof ik het toch nooit goed kan doen. Je blijft t altijd te weinig vinden. En dat ís het mss ook voor jou, maar mijn metabolisme is naar de tering dus ik kan gewoon niet meer eten zonder enorm aan te komen. En ik ben 'maar' 1.74 en ik sport niet atm. Afgelopen weken niet door het dieet en nu niet ivm die uitwisseling. Na Engeland weer!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
woo. 800 kcals op een dag!
Ik denk elke keer dat ik er niet meer op moet reageren, maar ik kan het nooit laten. XM, je eet veeeeeeel te weinig!
Joh anders dan mag je toch een bepaald iets niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank je. Vind het idd al heel wat dat ik de D compleet omgegooid heb. Enige echte met carbs was nu m'n L. Voor morgen wordt de D met het team een uitdaging. We'll see. Overdag kan ik het vrij gemakkelijk lowcarb houden, dat scheelt.
Dat moet beroerde wijn geweest zijn dan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 05:57 schreef Tinkepink het volgende:
Boh. Gisteren o,3 l wijn gedronken. En nu heb ik een kater.
Op andere dagen heb je daar wel zin in?quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:35 schreef Viking84 het volgende:
Mogguh! Benieuwd of ik nog thuiskom vanavond. Geen zin om ergens te stranden vandaag.
Heb je dat regelmatig dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:46 schreef Viking84 het volgende:
Die zag ik aankomen. Bedoel eigenlijk dat ik geen zin heb in ergens crashen in hsum, niet op een verregend perron staan. Daar heb ik uiteraard nooit zin in
.
Ik hoop dat het een heel gevulde salade wordt, met ei kip zalm en/of veel substantiële groente. Als je bij je D ook nog eens dingen laat staan / overslaat, wordt t wel heel karig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat weet ik wel. Maar geen menukeuze vanavond. Er wordt gekookt. Wat de pot schaft zeg maar.
Enfin. Planning:
O: 200 gr. kwark met 1 el gebr. lijnzaad
T: - presentatie geven
L: salade ergens in de stad
D: ??
Hoop zo dat het iets van vlees met groente is en niet een of andere pasta.
Precies de regio waar het los gaat vanmiddag.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:01 schreef Phaidra het volgende:
Gelukkig mag ik vandaag met de trein naar eindhoven, mooie planning
Noedelsoepquote:
Nee, integendeel. Ik ben het alleen niet meer gewend om te drinken, heb overdag te weinig water gedronken en ben moe.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat moet beroerde wijn geweest zijn dan.
Yesss! Hij is zo cute! Ik voel me net alsof ik een kind krijgquote:
^ wat die daar zegt!quote:
Wow! Meer eten inderdaad! Hop vanavond spareribs stampen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ wat die daar zegt!
Ik ben ook al verliefdik dacht gisteren laat ik me eens wegen, 106
![]()
![]()
Da's -7 in twee weken
Misschien eet ik toch te weinig de laatste tijd...
Tink, dit is dequote:Op donderdag 10 mei 2012 08:44 schreef Tinkepink het volgende:
Oja, in Duitsland ook zie ik. Maar van een paar pittige regen- en onweersbuien hoeft het verkeer toch nog niet direct plat te liggen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:48 schreef V1z0R het volgende:
Novem, 's weekends eet ik dat soort spul dus ookShoarma, patat...
Doordeweeks is denk ik het probleem, nu ik niet sport maar klus heb ik veel minder honger en eet ik maar iets van 2100 i.p.v. 3600...
[..]
Tink, dit is de [ afbeelding ]
[ afbeelding ], dit is Tink....
Nou, ik moet nog een uurtje inhalen van eerder deze week, dus dat wilde ik vandaag doen, maar ik zie wel even iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 07:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou gewoon internet in de gaten houden. Als het een bende dreigt te worden, moet je gewoon gaan.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:48 schreef V1z0R het volgende:
Doordeweeks is denk ik het probleem, nu ik niet sport maar klus heb ik veel minder honger en eet ik maar iets van 2100 i.p.v. 3600...
[..]
Tink, dit is de [ afbeelding ]
[ afbeelding ], dit is Tink....
Ok, 2100 is idd niet veel en met klussen verbrandt je best wat! Ik zit op 1800/2000 en val er ook op af en ben heel wat kleinerquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:48 schreef V1z0R het volgende:
Vergelijk hem eens met het normale NS tekenquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
En ik zit hier al bijna een uur en heb alleen nog maar over katten en thee die niet meer verkrijgbaar is gekletst![]()
. Dus ik ga even wat doen, geloof ik.
Eten!quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:48 schreef V1z0R het volgende:
Mja, blijkbaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:57 schreef Novem het volgende:
[..]
Ok, 2100 is idd niet veel en met klussen verbrandt je best wat! Ik zit op 1800/2000 en val er ook op af en ben heel wat kleiner
Dat Tink even moest bedenken hoe zo'n prutsers NS en ProFail ook alweer warenquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
En ik zit hier al bijna een uur en heb alleen nog maar over katten en thee die niet meer verkrijgbaar is gekletst![]()
. Dus ik ga even wat doen, geloof ik.
Een hele bak kwarkquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
Over afvallen gesproken, die man van mij krimpt ook waar je bij staat. Hij sport niet zoveel meer en hij eet ook minder.
Ik ben 'm nu dus een beetje a/h forcefeeden
Hij krijgt 7 boterhammen mee met beleg, dikke laag pindakaas, paar plakken vleeswaar op zijn brood etc. Een bakje rauwe groente en ik maak een dipsausje zodat hij niet op "droge" stukken groente zit te knagen.
Maar wat kan ik 'm nog meer meegeven?
Nootjes kan hij niet eten ivm beugel. Of hij kan het wel eten, maar dan springen zijn plakkertjes van zijn gebit af
Zalm etc. kan ik 'm niet meegeven op brood, want dan gaan zijn collega's zeiken over wat hij allemaal eet. Het zijn echt van die cliche Nederlanders
Meer boterhammen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
Over afvallen gesproken, die man van mij krimpt ook waar je bij staat. Hij sport niet zoveel meer en hij eet ook minder.
Ik ben 'm nu dus een beetje a/h forcefeeden
Hij krijgt 7 boterhammen mee met beleg, dikke laag pindakaas, paar plakken vleeswaar op zijn brood etc. Een bakje rauwe groente en ik maak een dipsausje zodat hij niet op "droge" stukken groente zit te knagen.
Maar wat kan ik 'm nog meer meegeven?
Nootjes kan hij niet eten ivm beugel. Of hij kan het wel eten, maar dan springen zijn plakkertjes van zijn gebit af
Zalm etc. kan ik 'm niet meegeven op brood, want dan gaan zijn collega's zeiken over wat hij allemaal eet. Het zijn echt van die cliche Nederlanders
Ja...quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
gewoon doorkauwen, ik pas!
En buik inhouden om gesp te zien?
hij eet al kwark voor hij zijn bed ingaat, nog meer kwark = overkill.quote:
geloof het of niet, maar als je leidinggevende ontzettend stigmatiserend is en bevooroordeeld dan is het adapt or die.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meer boterhammen.Is pastasalade een mogelijkheid? Of krijgt hij daar ook al gezeur mee? Blokjes kaas, worstjes?
En; lekker boeiend wat je collega's van je eetgewoontes vinden.![]()
Siral: In de tussentijd iets van vrijwilligerswerk proberen te vinden? Dan ben je in ieder geval bezig.
Hij krijgt al kip meequote:Op donderdag 10 mei 2012 09:22 schreef loveli het volgende:
Kipfilet koken en dat in dikke plakken op brood? Bak zilvervliesrijst + paprika + ei + nog wat veggies, 'salade' van geraspte wortel, zwarte/kidney/whatever bonen, tonijn, gekookte bloemkool en meer van dat soort dingen.
Oh zo, ik snapte het deel 'Dit is... en dit is...' niet helemaalquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vergelijk hem eens met het normale NS teken
Wow, jij had haastquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:15 schreef Novem het volgende:
Mooie lijst Siral! Hopelijk vindtnje snel wat, weet hor naar het is om maar thuis te zitten en jezelf oo te vreten.
En ik mijn broertje maar vertellen dat hij moet nokken met zo eten zoals hij nu doet. Hij is 19 en eet als een varken, overal mayo op, veel chocolade, wit brood, sultanas, chips, tosti's, hele flessen cola en vruchtensap, liters melk en kilo's chocopops. Kerel eet 0,0 van eiwitten of groente. Fruit daarintegen doet 'ie wel! Maargoed, suiker addict...quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja...
Als tiener door veel suikers vreten en zuipen dik geworden, dus m'n lichaam heeft lekker veel vetcellen om m'n middel aangemaakt
En dat is de plek waar de laatste resten dus nog zitten...
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:31 schreef loveli het volgende:
Stamppot met een kuiltje jus *indert sad jompelsmiley*
Meh, bekrompen volk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar als je leidinggevende ontzettend stigmatiserend is en bevooroordeeld dan is het adapt or die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |