quote:
Hij heeft er volgens mij een stuk of 10 van.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Dat hemd heeft hij wel vaak aan.
Sylvana met haar domme vragen.
Maakt het meteen een stuk boeienderquote:
Jij komt buiten?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis zie een geweldige hoogleraar en het eerste wat ik hoor is een vraag van die doos : 'Wat is schijtzak in het Engels.'
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef padlarf het volgende:
Matthijs wordt keihard geowned. Kan de professor voortaan DWDD presenteren?
Shit, gemistquote:
Neequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef padlarf het volgende:
Kan de professor voortaan DWDD presenteren?
hij gaat meer verdienen dan Matthijs bij zn nieuwe baan dus ik vrees van nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef padlarf het volgende:
Matthijs wordt keihard geowned. Kan de professor voortaan DWDD presenteren?
Die nam de fotoquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef snellejelle het volgende:
Wat zit die vrouw achter Hansie Hansie dom te lachen.
Nekschot er voor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef snellejelle het volgende:
Wat zit die vrouw achter Hansie Hansie dom te lachen.
Matthijs wordt er bang van.quote:
Mooi he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
matthijs wordt helemaal nerveus, het duurt hem veel te lang.
Ik ben kotsmisselijk onderhand.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Hij is eigenlijk de Marijke Helwegen onder de professoren.
EEN KOP BOVEN HET MAAIVELD! HAK HEM ER AF!!!1 1quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Hij heeft in ieder geval geen last van valse bescheidenheid.
tussen een politici die aan zijn reputatie probeert te denken kan ie dom liggen, tegen deze man is ie volstrekt kansloosquote:
hij kan dan ook niet acterenquote:
quote:
in de kern is het wit, de rand is blauwigquote:
ik verwact van niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Stond er nog een gast in de planning of was dit het?
ik hoop van nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Stond er nog een gast in de planning of was dit het?
Alleen blauw heeft dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef marcodej het volgende:
Maar hoe zit het dan met groen, rood etc.?
Niet. Hij is proffessor in de VS (harvard meen ik)?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
Geweldig
Hoe lang woont ie al in Nederland ? Zijn Nederlands is perfect
Hij woont niet in Nederland.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
Geweldig
nee joh hoge kijkcijfers voor ditquote:
hij is NL en woont in USA.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:21 schreef tong80 het volgende:
Geweldig
heeft met breking te maken en de golflengtes, daarom kan de lucht ook rood zijnquote:
Juist maar om dat Mathijs uit te leggen ......quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
heeft met breking te maken en de golflengtes, daarom kan de lucht ook rood zijnbij bijvoorbeeld zons ondergang
Ok verkeerd begrepen.quote:
Nee, verstrooing is afhankelijk van de grootte van de deeltjes en golflengte (d.w.z. de kleur van het licht). Omdat blauw licht een korte golflengte heeft wordt het meer verstrooit, maar bij grotere deeltjes worden ook andere kleuren goed verstrooit.quote:
ik ben ook wel geintereseerd geworden!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:24 schreef BlueMage het volgende:
Die gekke natuurkundige en de Lucky maken alles goed.
Dat boek van die gast lijkt me wel een leuk verjaardagscadeau voor mij, zal het eens aan mijn ouders doorgeven.
twitter:DieuwkeWDD twitterde op woensdag 09-05-2012 om 20:30:35#Lewin in #dwdd: Proef 2 wordt nu uitgevoerd en op Dwdd.nl gezet. reageer retweet
Mja maar ik denk dat m'n vader dit ook boeiend vindt en die leest niet zo heel goed Engels.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben ook wel geintereseerd geworden!al denk ik dat ie in het engels leuker is
Die verkocht ie beter
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:04 schreef marcodej het volgende:
http://twitter.com/dijkshoorn/status/200295419241185280
6 dgn te vroegquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Oei ik ben vergeten waarom de lucht ook alweer blauw is en de wolken wit.
Je bent te verstrooid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Oei ik ben vergeten waarom de lucht ook alweer blauw is en de wolken wit.
Waarom vraag je dat aan ons?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom geloof ik die tweets van Dijkshoorn niet.
Dat gaat dagen duren, sterkte.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga zeker kijken als hij dat college gaat geven.
YOU DON'T SAY!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:25 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij loopt Nico echt uit zijn nek te lullen op twitter
die hinnikende sylvana steedsquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef frenkck het volgende:
2e proef staat online:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/93941
Die vraag ook aan Lewin op een gegeven momentquote:
Probleem is dat de helft waar is geloof ik, maar je weet het bij die vent nooitquote:
"Wat was het Engelse woord voor "schijtzak" ? " ook echt relevant idd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die vraag ook aan Lewin op een gegeven moment![]()
Jezus, dat hoor ik nu ook zeg....godverdomme zeg.... alsof ze gemarteld wordt....ofzo...quote:
Werd ze dat maar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jezus, dat hoor ik nu ook zeg....godverdomme zeg.... alsof ze gemarteld wordt....ofzo...
Mwoah... Ik.kan slecht tegen mensen die lang van stof zijn en niet to the point komen. Het feit dat ie schijt aan Matthijs had, vond ik wel vermakelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:38 schreef Lone_Gunman het volgende:
Wat een eindbaas zegEcht jammer dat hij niet meer tijd kreeg. Naar zo iemand kan je uren luisteren.
Je bedoeld,echt jammer dat hij niet meteen over zijn proefjes begon ipv de helft van de tijd over het boek te praten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:38 schreef Lone_Gunman het volgende:
Wat een eindbaas zegEcht jammer dat hij niet meer tijd kreeg. Naar zo iemand kan je uren luisteren.
Ik kan me voorstellen dat het langdradig is. Maar ik vind het verhaal/de passie eromheen in de wetenschap net zo belangrijk. Anders is het al gauw een goochelaar die een truuk uitvoert.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwoah... Ik.kan slecht tegen mensen die lang van stof zijn en niet to the point komen. Het feit dat ie schijt aan Matthijs had, vond ik wel vermakelijk.
Zie onder je post.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:01 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Je bedoeld,echt jammer dat hij niet meteen over zijn proefjes begon ipv de helft van de tijd over het boek te praten.
quote:- Hero Brinkman stelt vanavond drie partijleden aan ons voor en vertelt meer over zijn politieke partij OBP.
- Tom Egbers schreef het boek Rory Storm. Storm was zowel hardloper, als bandlid van The Hurricanes; drummer: Ringo Starr..
- Golden Earring heeft een nieuwe plaat uit: Tits 'n Ass. Over de totstandkoming werd ook een documentaire gemaakt.
Muziek is er van Fresku en tafelheer is Theo Maassen.
Wat is er nu weer mis met Maassen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Brinkman![]()
Golden Earring![]()
Fresku![]()
Maassen
Vrouwonvriendelijkquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:02 schreef Specularium het volgende:
- - Golden Earring heeft een nieuwe plaat uit: Tits 'n Ass. Over de totstandkoming werd ook een documentaire gemaakt.
boehoequote:Op donderdag 10 mei 2012 16:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijk![]()
Hihi nee ik vind hem niet grappig en hij is zo hyperactief en neurotisch.
Mijn fansquote:
George bedoelje zeker.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef Karina het volgende:
Nou met Cesar zou ik wel een beschuitje willen eten
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijk![]()
Je verwart Theo met iemand anders, Myjer?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijk![]()
Misschien bedoelt ze die ene van KUTHOEREN!@quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je verwart Theo met iemand anders, Myjer?
En als je één van die twee niet grappig vindt, dan mis je iets...
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Fresku is dat weer zo'n groene thee bandje
Bedoel je niet: mijn idolen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn fansGeorge
Barry
Cesar
en Rinus
![]()
hihihihihihihiquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bedoel je niet: mijn idolen?
Of, eeh, zijn ze echt fan van jou?
Fans?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mijn fansGeorge
Barry
Cesar
en Rinus
![]()
Jammer genoeg kan ik vanavond niet in Paradiso zijn
![]()
ik krijg morgen hun nieuwe cd thuis
Mwoa, Teeuwen en Myjer zijn goed. Ik vind Maassen nét een tandje minder.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:55 schreef opgebaarde het volgende:
Je verwart Theo met iemand anders, Myjer?
En als je één van die twee niet grappig vindt, dan mis je iets...
Hallo miljoenen!quote:
NEEEEEE!!!!!!qquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Fresku is dat weer zo'n groene thee bandje
Zal een hoop strafblad bijelkaar zijn. Of van die uitgerangeerde Harry Mens types.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:22 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd naar die club van Hero.
Hoop strafblad is niet erg, Hero is politieman.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zal een hoop strafblad bijelkaar zijn. Of van die uitgerangeerde Harry Mens types.
Too slow.quote:
Moet bij hem altijd aan een tampon denken.quote:
klopt, vrouwen zijn lekker.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Vrouwen zijn NIET leuk... helaas moet ik het toegeven.
Conolly is leuk!quote:
laats z'n roadtrip door Amerika dvdbox in een nachtje gekeken, 5 uur aan Bill Connelly op z'n tricycle die door Amerika sjeestquote:
Ik weet nog precies wat ik deed.quote:
Dat doen de spelers zelf wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Nou niet laten vallen zodat er een deuk in komt.
Yep, en adem halen en posten.quote:
Die is inderdaad goed. Ook in 1x gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:34 schreef Elusive het volgende:
[..]
laats z'n roadtrip door Amerika dvdbox in een nachtje gekeken, 5 uur aan Bill Connelly op z'n tricycle die door Amerika sjeestaanrader deluxe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |