Waarom posten ouders of wat dan ook dit alsnog op yt?quote:
Kijken of het 2e strookt met het eerste.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Aanpakt als hoe ze het moeten doen of hoe ze het nu doen?
idd wangekquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom posten ouders of wat dan ook dit alsnog op yt?
quote:
Reis was iets van 20 euro de man, inclusief 2 biertjes. Achteraf nog wel wat bij moeten betalen uiteraard. Was 1,50 voor een biertje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Heeft de bus omzetgarantie of hoe zit dat? Want drankjes betaal je apart?
Trieste ouders heb je dan.quote:
Ja wij moesten iets meer lappen maar dan was het bier wel inbegrepen, het was alleen wel op net na de afsluitdijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Reis was iets van 20 euro de man, inclusief 2 biertjes. Achteraf nog wel wat bij moeten betalen uiteraard. Was 1,50 voor een biertje.
Ik kon hier wel om lachen. Wat een mongool ben je dan als ouders als je je koter op een stepje van zo'n steile helling af laat gaan.quote:
dat heeft nog lang geduurdquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wij moesten iets meer lappen maar dan was het bier wel inbegrepen, het was alleen wel op net na de afsluitdijk
We waren net 45minuten onderweg iddquote:
En er vervolgens mee te koop te lopen via youtube.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kon hier wel om lachen. Wat een mongool ben je dan als ouders als je je koter op een stepje van zo'n steile helling af laat gaan.
Ik moest hier wel om lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ook nog dat kind laten doen heGaat hem nooit lukken.
Je weet dat er in VBL aparte wedstrijdtopics zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!GOL!!!!!
Dit dus, geweldige speler manquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
Wat een geweldenaar is die Falcao toch man. Vorig seizoen al, en dan gaat 'ie naar Atletico.
Mwauh, wel garantie dat hij altijd speelt en als hij nu een transfer maakt naar een echte topploeg kunnen ze niet om hem heen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
Wat een geweldenaar is die Falcao toch man. Vorig seizoen al, en dan gaat 'ie naar Atletico.
Konden ze toch na vorig seizoen al niet meer. Die zou bij elke topclub basis staan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwauh, wel garantie dat hij altijd speelt en als hij nu een transfer maakt naar een echte topploeg kunnen ze niet om hem heen.
45 dacht ik, ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Konden ze toch na vorig seizoen al niet meer. Die zou bij elke topclub basis staan.
Maargoed, verdient daar ook niet niks natuurlijk. Miljoentje of 40 gekost?
Zonde dat Colombia verder niet een bijzonder sterk elftal heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:23 schreef napoleonfour het volgende:
die Falcao he, echt een van de beste immer.
Tijd dat zo een cokemagnaat daar weer wat geld in het voetbal gaat pompenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zonde dat Colombia verder niet een bijzonder sterk elftal heeft.
Bitch please. De nokia 3310 beschadigt jou.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Iemand een Nokia 3310 kopen? Niet beschadigd.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bitch please. De nokia 3310 beschadigt jou.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bitch please. De nokia 3310 beschadigt jou.
Moet je toch echt vaker in de vbl sc komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef Muto het volgende:
Caland. Was lang geleden dat hij een echte geniale opmerking plaatste.
Waar ben je vanmiddag geweest? Toen was het een spervuur hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef Muto het volgende:
Dankje. Ik voel de waardering.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef Muto het volgende:
Meen je dat? Misschien ken ik de meeste van zijn grappen al.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je toch echt vaker in de vbl sc komen
Ben je zijn broertje ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Meen je dat? Misschien ken ik de meeste van zijn grappen al.
ik ben ook aan het kijken. Canvas heeft ook altijd goeie dect.quote:
Nee. Hoezo?quote:
Haha ik schakel pas net in, was veronica aan het kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben ook aan het kijken. Canvas heeft ook altijd goeie dect.
Omdat je al zijn grappen al kentquote:
Wat een onzin. Wie heeft je dat verteld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef Cara het volgende:
ik stik van de honger maar savonds laat mag je niets eten
Nee. Ik ken er denk ik veel of ik snap ze niet.quote:
na 8 uur mag je niet meer eten volgens sommige mensenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wie heeft je dat verteld.
oke oke manquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik ken er denk ik veel of ik snap ze niet.
je mag wel eten alleen de shit die ik in huis heb niet op dit momentquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wie heeft je dat verteld.
Nibb-it's zijn lekker.quote:
Oh. En ook nog de beste chipsquote:
Die kut nibb-it's knetteren in je mondquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nibb-it's zijn lekker.![]()
Wokkels daarentegen heb je helemaal gelijk in. Ik ken ook niemand die die dingen eet. Waarom bestaat die eigenlijk nog?
Nou en.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kut nibb-it's knetteren in je mond
Doritos uit de oven met gesmolten kaas, jalapenos en met salsa en guacamolequote:
Deze man weetquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Doritos uit de oven met gesmolten kaas, jalapenos met salsa en guacamole![]()
![]()
Held!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Doritos uit de oven met gesmolten kaas, jalapenos en met salsa en guacamole![]()
![]()
Deden heksen vroeger ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
Weet je wat ik vandaag heb gedaan met de kinderen?
Chocolade pindarotsjes gemaakt en chocoladeflikken
Pannetje in de klas en hoplaaaaaaa!
Dan.... maak je die?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:12 schreef Rens-Reith het volgende:
Zin in 2 witte bolletjes met gebakken ei, kaas en bacon. Heel erg zin zelfs...
Altijd goed, ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:12 schreef Rens-Reith het volgende:
Zin in 2 witte bolletjes met gebakken ei, kaas en bacon. Heel erg zin zelfs...
Jij bent de vrouw.quote:
Eieren zijn opgemaakt door mij vanmiddagquote:
is dat niet dat gare wijf van sexcetera?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit het dolfijnen paradijs?
[ afbeelding ]
Ook lelijke doelpunten tellen.quote:
Waarom die tong?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit het dolfijnen paradijs?
[ afbeelding ]
Jawel joh, dat is toch lekker apart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |