Aanpakt als hoe ze het moeten doen of hoe ze het nu doen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe de VN vluchtelingenproblematiek aanpakt. Nog wel wat specifieker eigenlijk maar dat zal je niet zoveel zeggen.
Lonsdale is een boks merk, mag je dat alleen dragen als je van boksen houdt?quote:
Ja jongen je staat op beeld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een homo's joh, beetje filmen. Tof doen.
Ze mogen ze van mij best dragen, dat is het punt niet. Maar zij snappen niet wat er achter dat logo zit. Maar goed, hier kan je eindeloos over discussiėren Laten we het over dolfijnen hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lonsdale is een boks merk, mag je dat alleen dragen als je van boksen houdt?Je maakt je te druk om kleine zaken. Sommige dingen zoals merken worden stijl/mode.
Zo'n bierbus?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Was niet met de trein man. Partybus gehuurd.
Zo'n oude stadsbus. Veel dingen eruit gesloopt dat je beetje relaxed tegen over elkaar kan zitten enzo aan grote tafels. Goed geluidssysteemquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo'n bierbus?
Met allemaal staantafels enzo
Wij hebben ooit ook zo'n soort partybus gehuurd voor qlimax in Heerenveen, was al helemaal fucked toen ik er aan kwam manquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n oude stadsbus. Veel dingen eruit gesloopt dat je beetje relaxed tegen over elkaar kan zitten enzo aan grote tafels. Goed geluidssysteem
Tof man.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n oude stadsbus. Veel dingen eruit gesloopt dat je beetje relaxed tegen over elkaar kan zitten enzo aan grote tafels. Goed geluidssysteem
Uh, goed.quote:
Dit was maar een klein stukje. Maar alles beter dan met de trein. En uiteindelijk met 40 man valt dat best wel mee qua prijs.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben ooit ook zo'n soort partybus gehuurd voor qlimax in Heerenveen, was al helemaal fucked toen ik er aan kwam man
Wij van Amsterdam naar Heerenveen en we waren 30euro kwijt ppquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was maar een klein stukje. Maar alles beter dan met de trein. En uiteindelijk met 40 man valt dat best wel mee qua prijs.
Heeft de bus omzetgarantie of hoe zit dat? Want drankjes betaal je apart?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was maar een klein stukje. Maar alles beter dan met de trein. En uiteindelijk met 40 man valt dat best wel mee qua prijs.
Sexy.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
Caland en ik in hetzelfde topic.
Wonder.
Jawel hoor, maar nog niks officieels. Zie haar ook weer niet zo vaak.quote:
Bij ons zat bier in de prijsquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Heeft de bus omzetgarantie of hoe zit dat? Want drankjes betaal je apart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |