Dat is echt vervelend...quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef ultra_ivo het volgende:
De paspoortenchaos heeft invloed op m'n tochtenplanning. Ik moet een nieuw paspoort hebben om de TransRossija te rijden (moet nog minimaal 6 maanden geldig zijn na vertrek uit Rusland). Dat red ik net niet. En er zijn nu strenge eisen aan het vroegtijdig verlengen. Daar val ik wss buiten (bureaukraten die alleen aan reizen met reisbureau's denken). Dus probeer ik morgen m'n verlof te verzetten zodat ik Vologda-Onega-Ladoga en de Silkroad 1200 kan rijden. Vooral die laatste ziet er super uit.
Heuh? strenge eisen aan vroegtijdig "verlengen" (een nieuw paspoort dus) heb ik nog nooit van gehoord. Is me al twee keer over komen dat ik maar vier en een half jaar met een paspoort kon doen. Nog nooit commentaar op het gemeentehuis gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef ultra_ivo het volgende:
De paspoortenchaos heeft invloed op m'n tochtenplanning. Ik moet een nieuw paspoort hebben om de TransRossija te rijden (moet nog minimaal 6 maanden geldig zijn na vertrek uit Rusland). Dat red ik net niet. En er zijn nu strenge eisen aan het vroegtijdig verlengen. Daar val ik wss buiten (bureaukraten die alleen aan reizen met reisbureau's denken). Dus probeer ik morgen m'n verlof te verzetten zodat ik Vologda-Onega-Ladoga en de Silkroad 1200 kan rijden. Vooral die laatste ziet er super uit.
Hij woont in Limburg, daar gaat alles anders.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Heuh? strenge eisen aan vroegtijdig "verlengen" (een nieuw paspoort dus) heb ik nog nooit van gehoord. Is me al twee keer over komen dat ik maar vier en een half jaar met een paspoort kon doen. Nog nooit commentaar op het gemeentehuis gehad.
heb je meer info over deze races ivo? ben wel benieuwd geraakt! kaartjes of routebeschrijvingen ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Is nu net in 't nieuws.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Heuh? strenge eisen aan vroegtijdig "verlengen" (een nieuw paspoort dus) heb ik nog nooit van gehoord. Is me al twee keer over komen dat ik maar vier en een half jaar met een paspoort kon doen. Nog nooit commentaar op het gemeentehuis gehad.
Ze hebben het nu heel erg druk omdat iemand verzonnen heeft dat koters van 1 dag oud ook al een paspoort moeten aanschaffen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij ving ik gisteren iets op dat als je het nodig hebt voor je reis (zoals in jou geval dus) je wel aanspraak op een uitzondering kunt maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Dat dacht ik ook gehoord te hebben ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij ving ik gisteren iets op dat als je het nodig hebt voor je reis (zoals in jou geval dus) je wel aanspraak op een uitzondering kunt maken.
Daar heb ik al over gebeld. Maar de bureaucraten gaan er van uit dat je netjes via een reisbureau boekt en daarvan alle gegevens hebt. Niet malloten die naar een evenement van een plaatselijke wielerclub gaan. Ik schat in dat ik sneller mijn chef kan overtuigen mijn verlof om te gooien dan dat ik zo'n bureaucraat in Den Haag kan overtuigen (toestemming van de plaatselijk ambtenaar is zelfs niet genoeg, moet van het ministerie komen).quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij ving ik gisteren iets op dat als je het nodig hebt voor je reis (zoals in jou geval dus) je wel aanspraak op een uitzondering kunt maken.
Vologda-Onega-Ladoga: http://vol1200.ru/index.php/en/quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
heb je meer info over deze races ivo? ben wel benieuwd geraakt! kaartjes of routebeschrijvingen ofzo
hmm.. Da's wel zuur dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar heb ik al over gebeld. Maar de bureaucraten gaan er van uit dat je netjes via een reisbureau boekt en daarvan alle gegevens hebt. Niet malloten die naar een evenement van een plaatselijke wielerclub gaan. Ik schat in dat ik sneller mijn chef kan overtuigen mijn verlof om te gooien dan dat ik zo'n bureaucraat in Den Haag kan overtuigen (toestemming van de plaatselijk ambtenaar is zelfs niet genoeg, moet van het ministerie komen).
Echt irritant dat je de hele tijd vooruit moet plannen vanwege het baggerweer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef Blik het volgende:
Komend weekend kan er weer gefietst worden, het lijkt het hele weekend droog te blijven. Wel een beetje frisjes, zaterdag 11 graden en zondag 13/14 graden
Kun je wel zeggen ja, hopelijk krijgen we een goede zomer want het voorjaar is tot nu toe weinig soepsquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt irritant dat je de hele tijd vooruit moet plannen vanwege het baggerweer.
Ik ben maar dagen aan het vrij nemen om lange tochten te kunnen fietsen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:30 schreef MCH het volgende:
[..]
lijkt me echt geniaal om zo iets te rijden! hoop dat het helemaal goed komt ben benieuwd!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Vologda-Onega-Ladoga: http://vol1200.ru/index.php/en/
Silkroad 1200: http://xt-uz.com/brevet_1200km
Alleen al voor het shirtje wil ik die laatst tocht rijden:
[ afbeelding ]
Geniale tochten inderdaad alleen ik zou bang zijn om door een Russische truck van de weg te worden geduwd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef mytec het volgende:
[..]
lijkt me echt geniaal om zo iets te rijden! hoop dat het helemaal goed komt ben benieuwd!
Als je er in rijdt is het minder erg dan van achter de Geraniums. Gisteren was het iets van 18 graden ofzo. Heerlijk warm. Het regende wel wat maar dat was helemaal niet zo erg. Lekker gefietst in die vochtige lucht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat dus. Wat een gehuil om die regen. Tis helemaal niet koud!quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je er in rijdt is het minder erg dan van achter de Geraniums. Gisteren was het iets van 18 graden ofzo. Heerlijk warm. Het regende wel wat maar dat was helemaal niet zo erg. Lekker gefietst in die vochtige lucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |