abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111369359
Bijtje
Ja ik ook! M'n lief ook, bij elke kramp zat ie zo te kijken: :)
Zeg ik: heb pijn hoor! Hij: gaat het beginnen??! *O*
:9 't is ook n schat.

Ja ook al is het wat verweekt, zou fijn zijn!

:@ ja 't is ook zo lief van mensen.. Maar elke x uitleggen dat t nog niet begonnen is, is soms frustrerend, helemaal als je uitgelegd hebt dat 't er nog even niet in zit. Maargoed :) stuur altijd wel iets liefs terug hoor, geen zin om te hormonsteren, dan voel ik me daar weer schuldig over :9

:o bijzonder cathmar!
pi_111369410
nieuwe beebies *O* O+

En verder een :* voor iedereen die het kan gebruiken.

Ik ben zo druk op mijn werk, ik lees wel alles door, maar als ik dan een berichtje ga typen ben ik al weer kwijt wat ik allemaal wilde zeggen :@

Vandaag 17 weken, wat gaat het eigenlijk snel :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111369442
Cathmar O+ zo bijzonder!

Zoë, het is ook lief bedoeld, mar dat zijn van die mood-killing berichtjes zo op het einde... Net als de mensen die je dan smsen of je al bevallen bent... Like duh, 2 weken terug al, ben ik jou vergeten in te lichten? Zou dan mijn antwoord zijn :+ :*
pi_111369449
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:48 schreef Thistleweed het volgende:
Maar zelfs als het je hormonen zijn mag dat toch prima Zoë? Ik snap wel dat het rot voelt.
Af en toe krijg ik nog wel vlagen van schaamte als ik me bedenk hoe ik tegen vriendinnen was die zwanger waren, het is ook zo lastig om je in te beelden hoe het is. Maar inderdaad, zo'n sms had ik ook kunnen versturen. Nu weet ik beter, toen had ik gedacht dat ik attent was.

Ja precies, je weet ook niet hoe het voor een ander is als je het niet zelf hebt meegemaakt. 't is ook de gedachte die telt, en die is in veel gevallen goed :)

(je hebt ook van die mensen die alleen sms'en/bellen als er nieuws is wat ze willen weten & verder hoor je niks, daar heb ik dan weer niet zoveel mee)
pi_111369483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Cathmar O+ zo bijzonder!

Zoë, het is ook lief bedoeld, zo dat zijn van die mood-killing berichtjes zo op het einde... Net als de mensen die je dan smsen of je al bevallen bent... Like duh, 2 weken terug al, ben ik jou vergeten in te lichten? Zou dan mijn antwoord zijn :+ :*
Ja precies.. Voel me al lekker emo :9 :@

:+ oeps, heb je geen kaartje gekregen?
pi_111369486
goh fijn zeg, ben ik vanmorgen toch weer in slaap gevallen! Wordt net pas wakker van de bel! :D en alweer 38 weken vandaag :)

thistle ja flauw he :D
Als ik nou maar die verrekte wieg heb... Maar meneer restarauteur is pas dit weekend terug van vakantie, en of ie nou klaar is of niet als hij thuis is haal ik m op!

Sola balen dat het niet meer werkt zeg... En dan na 3 dagen al. Nou maar even zien dan of de dokter wat betersheeft. Hele dag liggen is ook niks.

Regenboogjes veel plezier bij de echo!

Bijtje wat fijn dat dat bed beter slaapt zeg! Straks even weer kraken en je huppelt weer vrolijk rond :D of is dat een beetje een te hoge verwachting :p
pi_111369534
Maar hormonsteren is goed hoor Zoë, weten je vriendinnen ook alvast wat ze te wachten staat als ze zelf zwanger zijn. Gewoon heel onredelijk boos worden en daarna gaan huilen dat je het niet allemaal zo bedoeld en daarna gewoon weer boos worden om vervolgens uitgebreid te vertellen hoe lief je al die smsjes vind, waarna je weer gaat huilen. Hoeveel momenten in je leven zijn er nou dat je daar mee weg komt _O-
pi_111369565
:D!
pi_111369579
Haha, gerberaatje, die wil ik toch ook nog een keer gaan gebruiken. Ik zie het al helemaal voor me. "Hebben jullie geen kaartje gehad dan?" _O-
pi_111369648
Ik heb al 2 dagen (en nachten :+) een golfslagbad in mijn buik :o :D

Vannacht was ik even druk in de weer met een ketende muppet :+ en zuslief reageerde erop door vrolijk mee te gaan keten :') benen, armen, billen alle kanten op... en dat is ze nu vrolijk aan het herhalen :D O+ ik kan daar zo ontzettend van genieten O+

Het is wel een braaf kind, want ze ligt alweer tijden head down... mag zo blijven :+
pi_111369658
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef Thistleweed het volgende:
Maar hormonsteren is goed hoor Zoë, weten je vriendinnen ook alvast wat ze te wachten staat als ze zelf zwanger zijn. Gewoon heel onredelijk boos worden en daarna gaan huilen dat je het niet allemaal zo bedoeld en daarna gewoon weer boos worden om vervolgens uitgebreid te vertellen hoe lief je al die smsjes vind, waarna je weer gaat huilen. Hoeveel momenten in je leven zijn er nou dat je daar mee weg komt _O-
:D haha

Ik voel me veel te snel schuldig :9 irritant is dat, heb ik t gevoel dat ik t moet goedmaken :9
pi_111369697
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb al 2 dagen (en nachten :+) een golfslagbad in mijn buik :o :D

Vannacht was ik even druk in de weer met een ketende muppet :+ en zuslief reageerde erop door vrolijk mee te gaan keten :') benen, armen, billen alle kanten op... en dat is ze nu vrolijk aan het herhalen :D O+ ik kan daar zo ontzettend van genieten O+

Het is wel een braaf kind, want ze ligt alweer tijden head down... mag zo blijven :+
O+ wat leuk!

En fijn een braaf kind! Zo moet ze maar mooi blijven liggen :Y
pi_111369715
En Lenehe is weer goed gekeurd!!! *O* Fijn dat je naar fysio kan, scheelt misschien weer.

(ik ben een beetje chaotisch vandaag, moet honderd keer terug lezen en elke keer zie ik dan weer wat waar ik overheen heb gelezen en toch nog op wil reageren met als gevolg honderd berichtjes achter elkaar)

Ja, dat is dus het mooie Zoë, je kunt het daarna gewoon weer goed maken, en omdat je zwanger bent geeft het niet :P

Kijk, head down, dat zijn de berichten, nu nog braaf zo blijven liggen.
pi_111369753
Het is precies haar zus :+ die lag ook altijd elke echo al 'goed'.. heel vroeg al! En die lag met 32 weken ook al vast... dat zal nu wel het geval niet zijn (2e is altijd later toch?) maar ik heb niet zo van die draai kinderen geloof ik :D ze vinden die hand van mama op hun achterwerk wel fijn denk ik :') O+
pi_111369801
Brave kinderen heb jij O+
pi_111369805
Oh Gerberaatje, ik lees je berichtje en m'n rammelende eierstokken gaan nog ff harder rammelen :o
Tralalalaaa
pi_111369837
Sorry TAP :D
pi_111369910
Geen excuses aanbieden als je het helemaal niet meent Gerberaatje _O-
pi_111369941
Sssssttt O-)
pi_111370167
Cathmar ah nou dan is het hetzelfde als bij mij! Hier ook mooi tussenschot, allebei een eigen 'huisje' zogezegd en een eigen placenta. Mij is verteld dat dat de mooiste en beste manier is om een tweeling te krijgen, met de minste risico's.
En voor 80% zeker dat het dan inderdaad 2-eiig is. Het kan nog wel 1-eiig zijn, ligt maar net aan het moment van celdeling.

Covie haha nou ik vind huppelen wel hoog gegrepen, maar ik hoop het toch ook van harte hoor dat ik na vanmiddag toch in ieder geval weer normaal kan lopen en zitten enzo!
pi_111370561
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 10:58 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, gerberaatje, die wil ik toch ook nog een keer gaan gebruiken. Ik zie het al helemaal voor me. "Hebben jullie geen kaartje gehad dan?" _O-
Die heb ik met 40 weken bij mijn broer gebruikt. Hij sms'te of ze er al was. Ik heb toen geantwoord: " al 3 weken joh, wat gek, is het kaartje nog niet aangekomen dan?"

Mooi niet dat de hint overkwam, 2 dagen weer een sms. En als ik dan niet reageerde, want geen zin, dan sms'te hij mijn man, als hij dan nog geen reactie kreeg dan belde hij. 8)7
*poef* nu is het weg
pi_111370708
Oh wat irritant zeg! Ik ben er ook wel bang voor hoor, maar de meeste mensen weten niet precies wanneer ik ben uitgerekend, ik zeg altijd juni of in het begin van juni, mensen denken dan niet zo zeer aan 2 juni, laat staan dat de baby ook in mei zou kunnen komen. Ik hoop dat ik het kan voorkomen veel smsjes te krijgen. Want daar zou ik echt gek van worden. Bovendien hou ik ook vol dat ik van plan ben door te lopen tot 41/42 weken.
pi_111371077
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Sorry TAP :D
Echt, de laatste paar dagen heb ik echt heimwee naar het zwanger zijn enzo... Maarja, Evaatje moet nog maar ff wachten voordat er een broertje of zusje komt ;)
Tralalalaaa
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:39:11 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111371103
Boodschappen doen: wat neem je mee?
Auto/huissleutels, boodschappentassen, telefoon... Wat vergeet ik nou toch? Ik kon er maar niet opkomen en ben na 5 minuten dubben maar gewoon gegaan.
En toen ik mijn karretje halfvol had geladen wist ik het ineens weer. Mijn pinpas :')
.... met gevoel voor drama....
pi_111371293
Goed bezig Kers :D

Ik heb dat soort smsjes enzo nooit gehad, maarja, ingeleid met 38.1 :+ maar ik denk dat ik gewoon heel duidelijk méld dat mensen echt niet elke dag een bericht hoeven te sturen of ze er al is, dat áls ze er is ze het meteen weten..

Mijn schoonmoeder had er wel een handje van om elke dag wel even te bellen :') vreselijk, zit je dan thuis. Poepen is zo'n beetje het spannendste wat je meemaakt op een dag, en dan 'elke dag even gezellig bijkletsen'. Nee dank je, bel je zoon maar!

/rotwijf (ik dan he) :+ (maar gelukkig is men het wel van me gewend, redelijk ad rem antwoord...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')