Ja precies, je weet ook niet hoe het voor een ander is als je het niet zelf hebt meegemaakt. 't is ook de gedachte die telt, en die is in veel gevallen goedquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:48 schreef Thistleweed het volgende:
Maar zelfs als het je hormonen zijn mag dat toch prima Zoë? Ik snap wel dat het rot voelt.
Af en toe krijg ik nog wel vlagen van schaamte als ik me bedenk hoe ik tegen vriendinnen was die zwanger waren, het is ook zo lastig om je in te beelden hoe het is. Maar inderdaad, zo'n sms had ik ook kunnen versturen. Nu weet ik beter, toen had ik gedacht dat ik attent was.
Ja precies.. Voel me al lekker emoquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Cathmarzo bijzonder!
Zoë, het is ook lief bedoeld, zo dat zijn van die mood-killing berichtjes zo op het einde... Net als de mensen die je dan smsen of je al bevallen bent... Like duh, 2 weken terug al, ben ik jou vergeten in te lichten? Zou dan mijn antwoord zijn![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:57 schreef Thistleweed het volgende:
Maar hormonsteren is goed hoor Zoë, weten je vriendinnen ook alvast wat ze te wachten staat als ze zelf zwanger zijn. Gewoon heel onredelijk boos worden en daarna gaan huilen dat je het niet allemaal zo bedoeld en daarna gewoon weer boos worden om vervolgens uitgebreid te vertellen hoe lief je al die smsjes vind, waarna je weer gaat huilen. Hoeveel momenten in je leven zijn er nou dat je daar mee weg komt
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:01 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb al 2 dagen (en nachten) een golfslagbad in mijn buik
![]()
Vannacht was ik even druk in de weer met een ketende muppeten zuslief reageerde erop door vrolijk mee te gaan keten
benen, armen, billen alle kanten op... en dat is ze nu vrolijk aan het herhalen
![]()
ik kan daar zo ontzettend van genieten
Het is wel een braaf kind, want ze ligt alweer tijden head down... mag zo blijven
Die heb ik met 40 weken bij mijn broer gebruikt. Hij sms'te of ze er al was. Ik heb toen geantwoord: " al 3 weken joh, wat gek, is het kaartje nog niet aangekomen dan?"quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:58 schreef Thistleweed het volgende:
Haha, gerberaatje, die wil ik toch ook nog een keer gaan gebruiken. Ik zie het al helemaal voor me. "Hebben jullie geen kaartje gehad dan?"
Echt, de laatste paar dagen heb ik echt heimwee naar het zwanger zijn enzo... Maarja, Evaatje moet nog maar ff wachten voordat er een broertje of zusje komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |