Weet t al, geen zorgen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:21 schreef __Isis__ het volgende:
Lijkt me leuker voor haar als ze dat in ieder geval wel zelf mag komen vertellen.
Ik ook! Zat vandaag 20 min achterop de.fiets bij iemand, pijnlijk!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef Mangostine het volgende:
Even tussendoor, ik krijg tegenwoordig ook al vrij snel last van een "houten" kont als ik zit. Ook nieuw voor me.
welke meldplicht?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:19 schreef covie het volgende:
Geldt de meldplicht eigenlijk ook voor a.s. papa's uit de lijst?
aha,quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef LeNeHe het volgende:
Dat je je vanaf 37 weken dagelijks meldt, zodat we weten of we al moeten meepuffen of niet![]()
NiGeLaTor; fijn dat de echo goed was, mooi plaatje hoor!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd verse papa's en mama's!
Sterrenmunt, je gaat voor een heuse oliebol! Die zijn leuk hoor!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef draculettetje het volgende:
wat een baby nieuws!
sproetje , sam, tinuviel en iamredleader van harte met jullie baby 's
Dat is en blijft ook spannend! Evengoed alvast veel plezier; ga nooit meer vergeten hoe ik me voelde toen ik m'n aanstaande kindje zag zwemmen in m'n meis haar buikquote:Op donderdag 10 mei 2012 07:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Succes voor jou en de mama in spé Soohr!
Wat gaat het ineens hard met die baby's.
Morgen heb ik m'n 12 weken echo. Ik kijk er enorm naar uit, maar ben ook een beetje bang :s
Dat gaat snel KatyM! Voor dat je het weet zijn die 5 dagen werken ook weer voorbij!! Succes nog eventjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:33 schreef KatyM het volgende:
Gister mn vrije dag veel te vol gepland, niet eens ff rustig gezeten, in de weer van half 10 tot half 12 s avonds. Vandaag om 6 uur op en kapot natuurlijk. Maar, nog maar 1,5 week werken, 5 werkdagen, jaaaaa
Thanks!quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:05 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Dat gaat snel KatyM! Voor dat je het weet zijn die 5 dagen werken ook weer voorbij!! Succes nog eventjes.
Jij begint ook al op te schieten hè?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Dan is het goednog een paar daagjes!
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja joh, overmorgen 30 wekenhet vliegt (gelukkig ook maar
ben stiekem zo ontzettend klaar met zwanger zijn
ik geniet zoveel mogelijk, maar wat zal ik blij zijn als ik eind juli dat stinkerdje geworpen heb
)
Joehoe nog maar tien weken!quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja joh, overmorgen 30 wekenhet vliegt (gelukkig ook maar
ben stiekem zo ontzettend klaar met zwanger zijn
ik geniet zoveel mogelijk, maar wat zal ik blij zijn als ik eind juli dat stinkerdje geworpen heb
)
Ja bizar hè! Ik ga echt uit van 41 weken, maar toch denk ik dat ik na 38.1 een beetje in een gat ga vallen. Onbewust hou je er toch rekening mee dat je dit keer weer eerder bevalt... Zal je zien dat het zelfs 42 weken gaat wordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
Tinu en Sam ook van harte met jullie baby's!
Gerberaatje, het gaat echt snel nu he! Nog max. 12 wekenvoor ons!
Mijn zwangerschapscursus docente blijft maar herhalen dat veel vrouwen zich de dag voor de bevalling ' niet zo lekker voelen' . Niet zo erg dat je de vk of ha gaat bellen, maar wel zodat je thuisblijft. En dat is nou net de bedoeling omdat je je moet opladen voor de volgende dag. Dus wie weetquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:14 schreef Thistleweed het volgende:
Fijn dat je goed hebt geslapen Bijtje, scheelt weer een stuk.
klaagmodus aan:
Ik voel me eigenlijk niet zo lekker vandaag. Veel buikkramp, alsof ik net ongesteld ben geworden. Ben benieuwd of dat onderdeel is van de laatste loodjes of dat het bij mijn blaasontsteking hoort. Ik hoop het laatste want dan houd het waarschijnlijk wat sneller weer op. Ook bandenpijn, lopen is echt even moeizaam Heb me maar gewoon lekker op de bank gestort en ben tv gaan kijken. Heb niet eens zin om ontbijt te maken voor mezelf, tanden nog niet gepoetst, haren nog niet gekamd, voel me een enorme slons. Net een paracetamol genomen en hopen dat ik me zo wat beter voel.
En weer klaar met klagen
Grappig dat als er in eens zo veel baby's geboren worden iedereen zich weer beseft hoe snel het gaat allemaal, merk ik zelf ook, in eens is die lijst voor me zo veel korter.
Oh. Dan hoop ik dat je je morgen ook gewoon niet zo lekker voelt en dat je dan overmorgen gewoon heerlijk in bad gaat bevallenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:42 schreef Thistleweed het volgende:
Gerberaatje, buiten spelen is nu inderdaad echt geen optie. Dan kan ik me voorstellen dat de muren wel op je af komen.
Oh, katy, morgen mag de beeb nog niet komen hoor! Die moet er nog tot overmorgen in blijven, dan is er niets aan de hand. (gek eigenlijk, wat maakt dat ene dagje nou uit, als er bij de echo nou net een beetje anders gemeten was dan was het wel goed geweest) Anders kan ik mijn badbevalling wel op mijn buik schrijven.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:42 schreef Phaidra het volgende:
Wow, 3 beebs in 1 topic?!![]()
![]()
Sproetje, Tinuviel, IARL & Sam: gefeliciteerd
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |