Weet t al, geen zorgen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:21 schreef __Isis__ het volgende:
Lijkt me leuker voor haar als ze dat in ieder geval wel zelf mag komen vertellen.
Ik ook! Zat vandaag 20 min achterop de.fiets bij iemand, pijnlijk!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:23 schreef Mangostine het volgende:
Even tussendoor, ik krijg tegenwoordig ook al vrij snel last van een "houten" kont als ik zit. Ook nieuw voor me.
welke meldplicht?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:19 schreef covie het volgende:
Geldt de meldplicht eigenlijk ook voor a.s. papa's uit de lijst?
aha,quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef LeNeHe het volgende:
Dat je je vanaf 37 weken dagelijks meldt, zodat we weten of we al moeten meepuffen of niet![]()
NiGeLaTor; fijn dat de echo goed was, mooi plaatje hoor!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd verse papa's en mama's!
Sterrenmunt, je gaat voor een heuse oliebol! Die zijn leuk hoor!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef draculettetje het volgende:
wat een baby nieuws!
sproetje , sam, tinuviel en iamredleader van harte met jullie baby 's
Dat is en blijft ook spannend! Evengoed alvast veel plezier; ga nooit meer vergeten hoe ik me voelde toen ik m'n aanstaande kindje zag zwemmen in m'n meis haar buikquote:Op donderdag 10 mei 2012 07:42 schreef OooLizaooO het volgende:
Succes voor jou en de mama in spé Soohr!
Wat gaat het ineens hard met die baby's.
Morgen heb ik m'n 12 weken echo. Ik kijk er enorm naar uit, maar ben ook een beetje bang :s
Dat gaat snel KatyM! Voor dat je het weet zijn die 5 dagen werken ook weer voorbij!! Succes nog eventjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:33 schreef KatyM het volgende:
Gister mn vrije dag veel te vol gepland, niet eens ff rustig gezeten, in de weer van half 10 tot half 12 s avonds. Vandaag om 6 uur op en kapot natuurlijk. Maar, nog maar 1,5 week werken, 5 werkdagen, jaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |