abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111365979
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:05 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Dat gaat snel KatyM! Voor dat je het weet zijn die 5 dagen werken ook weer voorbij!! Succes nog eventjes.
Thanks! O+

Voor jou schiet het ook al erg op he :o
pi_111366037
Jaaah, gaat echt super snel nu. Hoewel ik wel heb besloten dat ik met 41 weken precies ga bevallen :D Ik vond dat ik dat best zelf kon bepalen, dus nu moet ik nog wel even wachten ;)
pi_111366110
Hier tel ik de werkdagen ook wel af hoor. Vandaag nog en dan volgende wk nog drie dagen. Ik slaap ongeveer 2 uur per nacht nu, ik denk dat ik het t/m woensdag net ga trekken dankzij t weekend ertussen!

Soohr succes!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111366128
Clauwheee, dat is niet leuk, die laatste dagen nog zo op je tandvlees te moeten lopen. En 2 uur per nacht is echt te kort! Kun je niet een paar uurtjes korter werken?
pi_111366180
Buhh Clauwhee wat rot datj e zo but slaapt nu ... Dan heb je je verlof extra hard nodig. Hopelijk weet je het nog een paar dagen te rekken!
pi_111366210
Goedenmorgen!

Clau, pittig! Inderdaad, kun je niet elke dag wat korter werken? Voor je straks eerst 3 weken moet bijkomen van die laatste dagen? ;) zou zo zonde zijn... :*

Haha TW, ik ga ook met 41 weken precies bevallen 8-) (en eerder is altijd meegenomen :P)

Wat gaat die lijst hard zo :D Pfff wel fijn, nog 10 weken, ik kijk ze vooruit ;) straks maar weer even richting meneer gynaecoloog, hopelijk is buik-mini een negatiefje, dat scheelt weer wat prikken O-)
pi_111366214
Ik begin iets later (normaal 8 uur) en hou iets eerder op, rond half 4. Maar tis alleen de hele slechte nachten die me nu dwars zitten, voor de rest mag ik echt niet klagen vind ik. Maagzuur, indalingspijn, ik had het natuurlijk kunnen weten toen ik hier aan begon ;). Als t daar bij blijft verzet ik me er wel tegen hoor! 4 dagen in te overzien nu :Y
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111366276
Dan is het goed ;) nog een paar daagjes!
pi_111366278
Allemaal nieuwe beebs! :o
Gefeliciteerd Tinu en Sam *O*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_111366282
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:36 schreef Gerberaatje het volgende:
Dan is het goed ;) nog een paar daagjes!
Jij begint ook al op te schieten hè? :7.
pi_111366306
Ja joh, overmorgen 30 weken :o het vliegt (gelukkig ook maar :') ben stiekem zo ontzettend klaar met zwanger zijn :D ik geniet zoveel mogelijk, maar wat zal ik blij zijn als ik eind juli dat stinkerdje geworpen heb O+)
  donderdag 10 mei 2012 @ 08:59:44 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111366618
Gefeliciteerd Tinu & man *O*

Sam, gefeliciteerd *O* met Lisa, mooie naam. Vervelend van die vast zittende schouder.
pi_111366648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja joh, overmorgen 30 weken :o het vliegt (gelukkig ook maar :') ben stiekem zo ontzettend klaar met zwanger zijn :D ik geniet zoveel mogelijk, maar wat zal ik blij zijn als ik eind juli dat stinkerdje geworpen heb O+)
Ik ben benieuwd :D.
pi_111366682
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 08:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Joehoe nog maar tien weken!
Ik zal ook blij zijn als het eind juli is. Natuurlijk omdat jij dan je kindje hebt!
En misschien ook een beetje omdat we dan eindelijk op vakantie gaan ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 10 mei 2012 @ 09:06:02 #165
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_111366732
Tinu en Sam ook van harte met jullie baby's *O*!

Gerberaatje, het gaat echt snel nu he! Nog max. 12 weken :o voor ons!
pi_111366747
Oeh nog een verse beeb on the way!! Soohr en vrouw zet m op!! :%

Jeetje wat gaat het hard zo zeg, die lijst krimpt waar je bij staat! ;)

Clauw wat rot dat je maar zo weinig slaapt per nacht. Nog een aanwijsbare reden voor of kun je 'gewoon' de slaap niet vatten of doorslapen ofzo? Gelukkig nog maar een paar dagen werken, en daarna heeerlijk relaxen in je verlof.

Wij hebben vannacht op het andere bed geslapen, en wat een verademing is dat zeg! Me normaal om kunnen draaien zonder dat ik het gevoel heb mijn bekken in drie stukken te breken. My god wat fijn. Het was wel erg knus hihi, het waterbed is 1.80 breed en dit bedje is 1.40m dus we moesten echt wel even wennen weer. Maar dat neem ik allemaal graag op de koop toe!
Net ook meteen de fysio gebeld, dat wat vast zit in mijn bovenrug zit nog steeds vast, daar gaat een ander bed niet direct iets aan veranderen. Dus halelujah om 12u hadden ze nog een gaatje voor een extra kraaksessie. Kan iedereen even duimen voor een stel losse wervels voor mij? B-)
pi_111366774
1.40 en een dikke tweelingbuik! :D .. Gezelligheid!
pi_111366859
Twinkle haha nou zeg dat! (8> riep ook ineens gisterenavond 'he jongens ga eens slapen, jullie porren in mijn rug!' hihi dat is normaal nooit.
pi_111366868
Fijn dat je goed hebt geslapen Bijtje, scheelt weer een stuk.

klaagmodus aan:
Ik voel me eigenlijk niet zo lekker vandaag. Veel buikkramp, alsof ik net ongesteld ben geworden. Ben benieuwd of dat onderdeel is van de laatste loodjes of dat het bij mijn blaasontsteking hoort. Ik hoop het laatste want dan houd het waarschijnlijk wat sneller weer op. Ook bandenpijn, lopen is echt even moeizaam Heb me maar gewoon lekker op de bank gestort en ben tv gaan kijken. Heb niet eens zin om ontbijt te maken voor mezelf, tanden nog niet gepoetst, haren nog niet gekamd, voel me een enorme slons. Net een paracetamol genomen en hopen dat ik me zo wat beter voel.
En weer klaar met klagen :D

Grappig dat als er in eens zo veel baby's geboren worden iedereen zich weer beseft hoe snel het gaat allemaal, merk ik zelf ook, in eens is die lijst voor me zo veel korter.
pi_111366914
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
Tinu en Sam ook van harte met jullie baby's *O*!

Gerberaatje, het gaat echt snel nu he! Nog max. 12 weken :o voor ons!
Ja bizar hè! Ik ga echt uit van 41 weken, maar toch denk ik dat ik na 38.1 een beetje in een gat ga vallen. Onbewust hou je er toch rekening mee dat je dit keer weer eerder bevalt... Zal je zien dat het zelfs 42 weken gaat worden :D !

Estrys, jaja je wilt van me af hè :P kweet het, ben een zeikerd O-) maar vakantie, lekker joh! Heb ik ook al zin in, al duurt dat nog zeker een jaar en 10 weken zoiets :')

Bijtje, dat klinkt lief O+ :D
pi_111366927
TW, duik lekker weer je bed in ;) het is er ook weer voor }:|
pi_111366966
Ja, het weer werkt ook niet echt mee, stomme regen.
pi_111367030
TW ow heerlijk, lekker op de bank met een dekentje en een kopje thee en gewoon helemaal niks doen met de gordijnen dicht. Poeh ik wil ook!! ;)
Nee maar wel rot dat je last hebt van bandenpijn en je blaasontsteking. Hopelijk slaat de ab-kuur snel aan!

Gerb ja je houdt automatisch een beetje rekening met hoe het de vorige keer gegaan is he? Onbewust doe ik dat dus ook en hou rekening met 41 weken... alleen is dat met een tweeling dan weer niet geheel reëel ;) dus ik moet daar nog steeds in omschakelen!
pi_111367077
Sproetje, Tinu en Sam *G* *G* *O*
Gefeliciteeerd!!
Met een meidenkwartet
pi_111367100
Het zou wel heel bijzonder zijn als je de 41 weken haalt inderdaad.. ik wil niet weten hoe 'groot' je dan bent! :D maar richting de 40 weken kan best, ik ken wel een aantal tweeling mama's die 'pas' met 39 weken bevielen!

En ja dat weer :r soms komen de muren wel even op me af }:| het hoeft van mij echt niet heel warm al te zijn, maar gewoon droog zou al fijn zijn! Met mijn niet-los-lopende-dreumes zou het ook fijn zijn als het droog is, dan kan ze op haar kont in elk geval naar buiten... Mjah, weinig aan te doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')