De hoogste tijd voor Spertie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb net de shortie gekeken en het enige wat eruit sprong waren de wallen van Nina.
Retro kan best leuk zijn, maar zwart/wit tv gaat me te ver.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
De hoogste tijd voor Spertie.
Na maandenlang zwartwit-tv gekeken te hebbenheb ik per ongeluk het juiste knopje ingedrukt op de remote. Heb weer kleur
![]()
![]()
Best genant dit
QFT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou wees er maar trots op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 meldt zich even, had op dezelfde school gezeten als één van de castleden (Dilan Yurdakul).
Kijken wat ze ervan maken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:19 schreef roos85 het volgende:
Frey, ben straks wel benieuwd naar jouw EK Ludo UI
Ben toch wel benieuwd hoe Ludo er zelf over denktquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Frey het volgende:
Dit is anders precies zoals de huidige schrijvers Ludo zien.
Mooie muziekjesquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
QFT.
Kun je nagaan; op YouTube zijn er users die betere achtergrondmuziek kunnen produceren dan Fons Merkies:
Maar beter Ronald terug ja
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Frey het volgende:
Dit is anders precies zoals de huidige schrijvers Ludo zien.
Idd. Die tweede lijkt trouwens veel op de muziek die aan het begin van het seizoen werd gebruikt bij die slowmotion-scènes in de feesttent.quote:
Als dat nog eens zou kunnenquote:
Jouw UI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |