Naja, nergens in Duitsland zoveel Döner tenten gezien als in NRW...quote:Wer den ersten Döner-Imbiss in Deutschland eröffnete, ist ungewiss, es soll der Legende nach zu Anfang der 1970er Jahre in Berlin am Kottbusser Damm gewesen sein. Doch auch andere reklamieren für sich, als erste Döner angeboten zu haben.
Het concept "broodje döner" ja. Het dönervlees an sich niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof dat de döner oorspronkelijk uit Berlijln komt. Tenminste, dat heb ik eens ergens gelezen....
Succes. En je kan die hakken best hebben als je er verder keurig uitziet (jasje, hoog opgeknoopt bloesje, rok tot de knie).quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Probability het volgende:
Zenuwachtig! Zo sollicitatie + opdracht
Wat kan ik nu nog doen?
Heb wel iets te hoge hakken aan maar wel rok op de knie enz.
Beter een kwart zakje dan een helequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef Tinkepink het volgende:
Bleh... goede planning in de war.
Voeg als T maar ene kwart zakje m&m"s toe.
dat bedoelde ik ook!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het concept "broodje döner" ja. Het dönervlees an sich niet.
Jammer van die vieze appel!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook!![]()
Goh, wat voel ik me goed over mezelf na het hardlopen. Wat fijn!
Lijstje:
O: havermout met banaan en wat nutella
T: vieze appel
S: 5 km hardlopen
L: 2 of 3 tosti's met ham/kaas en mozerrella/ham/pesto (klein brood)
T: gekookt eitje
T: doperwtensalade met feta
D: gegrilde courgette/aubergine/paprika met feta en misschien wat boekweit.
T: bakje yoghurt.
Wat vinden jullie?
Ja heb ik!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Succes. En je kan die hakken best hebben als je er verder keurig uitziet (jasje, hoog opgeknoopt bloesje, rok tot de knie).
quote:
Heeft Vik m door je strot geduwd dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Door jou, he! Door jou zit ik nu aan een pizzabroodje! Jij akelig, akelig persoon jij!
Jaquote:
Ja. Maar je kan ook die Aubergine met parmezaanse kaas van Jamie Olivier nemen, die is ook erg lekker. Alleen broodkruim weglaten dan. Ik had er behalve parmezaanse kaas ook nog mozzarella bovenop gedaan.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Door jou, he! Door jou zit ik nu aan een pizzabroodje! Jij akelig, akelig persoon jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou mooi zijn, maar eerst zien, dan geloven.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik kreeg honger van jullie praat over restaurants, patat en m&m's. Toen zag ik dat het al half 1 was en ik mijn T vergeten ben. Nu maar snel aan de lunch + vergeten T.
Dat zou zeker mooi zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*duimt*
Ja doei.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:52 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers met mayo en tomaat en 1 beschuitje met boter en xtra pure hagelslag
L: 3 wasa roggecrackers, 1 met een gekookt ei, 1 met mayo, sambal, komkommer en zoete paprika en 1 met pindakaas, sambal, komkommer
T: stroopwafel
T: witte druiven
T: nog 2 crackers met mayo, sambal en komkommer/paprika
T: wodka, katjang chips
D: Die hartige kaneeltaart van Minilot, maar dan met groenten ipv kip. Even het recept terugzoeken. Uiteten: 2 thaise miniloempiaatjes en vis met groenten/pepers/ui/cashews, Singha biertje
Vandaag:
O: 2 beschuitjes met boter en hagelslag
T: 7 kleine kaaskoekjes
L: 2x geroosterd volkoren met ertussen een gekookt eitje, komkommer en zoete paprika
T: 2 rozemarijncrackers met makreel en lente-ui
D: uiteten: Japans.
quote:
Klopt..., vandaar ook die peer en mandarijn als T, had nog trek! Maar ze zijn bijna opquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Perruche, krekkers vullen toch helemaal niet!
ja, maar geen vlees verder (behlave de ham bij m'n L). Anders is het wel een hele kale maaltijd denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:03 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Jagar, props voor je hardlopen! Misschien bevat je lijstje wat veel kaas? 3 tosti's, feta in je T en feta bij je D?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Collega naast me trekt net een zak mini twix mars etc open.
Die ene wodkaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef An24 het volgende:
Ik ben bang om afgeschoten te worden als ik zeg dat ik Co's lijstje niet fantastisch vind
Ik zie beschuit, crackers, chips, stroopwafel...En elke dag alcohol. Allemaal bewerkt voer. Maar ik weet natuurlijk niet hoe Co vroeger at
Wat is er mis met beschuit en crackersquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef An24 het volgende:
Ik ben bang om afgeschoten te worden als ik zeg dat ik Co's lijstje niet fantastisch vind
Ik zie beschuit, crackers, chips, stroopwafel...En elke dag alcohol. Allemaal bewerkt voer. Maar ik weet natuurlijk niet hoe Co vroeger at
oooowh, twixquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Collega naast me trekt net een zak mini twix mars etc open.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik kreeg honger van jullie praat over restaurants, patat en m&m's. Toen zag ik dat het al half 1 was en ik mijn T vergeten ben. Nu maar snel aan de lunch + vergeten T.
Dat zou erg tof zijn. Ik zou lichtelijk gefrustreerd raken in zo'n situatie geloof ik. Jij blijft er zo rustig onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Co die weer (m.i.) beter eet, een Perr die (m.i.) gevarieerder eet...
Ik eet volkoren beschuit en meestal roggecrackers. Daar is niks bewerkts aan? Ik drink iedere dag 1 wodka en daar is mi niets mis mee, iets met goed voor het bloed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef An24 het volgende:
Ik eet nu eigenlijk niet beter dan toen vind ik. Minder vlees, dus misschien lijkt het meer, maar ik eet nu iets te vaak zoetigheid. Ik heb echt nooit te weinig gegeten, het leek misschien soms zo, maar ik zat altijd rond de 1800 kcals.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die ene wodka
Co at op gegeven moment beetje weinig, in mijn ogen soms best te weinig, dus blij dat het wat meer is tegenwoordig.
/ik word mild
^^quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik eet nu eigenlijk niet beter dan toen vind ik. Minder vlees, dus misschien lijkt het meer, maar ik eet nu iets te vaak zoetigheid. Ik heb echt nooit te weinig gegeten, het leek misschien soms zo, maar ik zat altijd rond de 1800 kcals.
Goed gevarieerd is bij mij de juiste hoeveelheden verschillende stoffen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]ik eet juist veel minder gevarieerd dan een tijd terug! Probeer nu vooral niet te veel crap te eten eigenlijk, en qua kcals niet te veel. Voedingsstoffen zit wel goed, bijna altijd volkoren, veel groente en fruit, en probeer nog steeds genoeg eiwit erin te stoppen
.
Mja, dan is het prima toch?! Het is soms ook erg lastig inschatten omdat hier telkens ergens anders de focus ligt. En als we dan lijstjes bekijken van bijvoorbeeld minilot, novem, jagar en Mo, dan zien jouw lijstjes er beduidend anders uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik eet volkoren beschuit en meestal roggecrackers. Daar is niks bewerkts aan? Ik drink iedere dag 1 wodka en daar is mi niets mis mee, iets met goed voor het bloed.De chips of Katjang is een afgemeten hoeveelheid. Klein bakje vol van 30 gram. (25 voor de katjang).
Voor de rest ben ik ook niet echt tevreden hoor, ik eet iets te veel zoetigheid om het echt fraaie lijstjes te doen zijn. Maar om nu te zeggen dat het allemaal bewerkt voer is, daar ben ik het niet mee eens. Ik kook bv nooit uit pakjes/zakjes en ik eet genoeg groenten en fruit.
Zo kort nog maar??quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Maar ik heb nog best een drukke agenda en nog maar 9 werkdagen tot verlof
Dat idd. Zwangere vrouwen moeten zich niet zo aanstellen, die 9 maanden vliegen omquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo kort nog maar??wauw wat gaat dat hard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Is dat een goed of een slecht teken dat ik genoemd word?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, dan is het prima toch?! Het is soms ook erg lastig inschatten omdat hier telkens ergens anders de focus ligt. En als we dan lijstjes bekijken van bijvoorbeeld minilot, novem, jagar en Mo, dan zien jouw lijstjes er beduidend anders uit.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Zwangere vrouwen moeten zich niet zo aanstellen, die 9 maanden vliegen om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word zo blij van je kookfoto'squote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht teken dat ik genoemd word?
Wat voor sollicitatie? Ik heb ook zo sollicitatie + een opdracht, straks is het dezelfdequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Probability het volgende:
Zenuwachtig! Zo sollicitatie + opdracht
Wat kan ik nu nog doen?
Heb wel iets te hoge hakken aan maar wel rok op de knie enz.
Succes allebei!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor sollicitatie? Ik heb ook zo sollicitatie + een opdracht, straks is het dezelfdeEn ik ben ook vet zenuwachtig
En dat mét een overload aan hormonenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat zou erg tof zijn. Ik zou lichtelijk gefrustreerd raken in zo'n situatie geloof ik. Jij blijft er zo rustig onder
succes!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor sollicitatie? Ik heb ook zo sollicitatie + een opdracht, straks is het dezelfdeEn ik ben ook vet zenuwachtig
Ik heb nog geen dag vakantie opgenomen dit jaar! Ik ga 2 artikelen lezen, en daarna lekker ontspannen denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Maar ik heb nog best een drukke agenda en nog maar 9 werkdagen tot verlof
Met 50 overuren (en ook nog vakantie-uren?) zou ik lekker een middagje vrij nemen. Het werk komt wel weer! Zeker als het toch geen grote haast heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet eigenlijk eens gaan eten maar ben zo lekker op dreef.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik word zo blij van je kookfoto's
Jagar eet de laatste tijd ook heel gevarieerd en voornamelijk groenten en fruit en ook bij minilot is dat het geval.
bookmark. Andere tips hoor ik ook graag, we hebben van maandag tot vrijdag!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef _aurum_ het volgende:
ik dring mensen niet zo snel dingen op, maar als je naar Berlijn gaat, dan MOET je hier een hamburger en een grote friet scoren
Goddelijk is een understatementEn ze hebben zelfs vega meuk voor de boomknuffelaars onder ons
http://www.hamburgerheaven.de/
Ja hequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo kort nog maar??wauw wat gaat dat hard!
Ik wil niet zeuren, maar ik eet minstens zo gezond als degenen die je noemt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, dan is het prima toch?! Het is soms ook erg lastig inschatten omdat hier telkens ergens anders de focus ligt. En als we dan lijstjes bekijken van bijvoorbeeld minilot, novem, jagar en Mo, dan zien jouw lijstjes er beduidend anders uit.
Ga je naar Berlijn? Ik heb een heel documentje met tips gemaakt toen we er laatst zijn geweest, voor een collega die ook ging. Die kan ik wel mailen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bookmark. Andere tips hoor ik ook graag, we hebben van maandag tot vrijdag!
" dat vergat ik helemaal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef Phaidra het volgende:
Succes Majo!
En ik duim ook mee voor billy!!
graag! De duutser heeft er gewoond, en we moeten ook werken, maar hopelijk tijd genoeg om leuke dingen te doen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ga je naar Berlijn? Ik heb een heel documentje met tips gemaakt toen we er laatst zijn geweest, voor een collega die ook ging. Die kan ik wel mailen!
Waar wordt de hoofdpijn door veroorzaakt? Migraine? Spanningshoofdpijn?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef An24 het volgende:
Heeft iemand nog anti hoofdpijn eettips? Mijn volkorenpannenkoek met banaan en framboos is er door de hoofdpijn dus weer uit gekomen en ik MOET morgen fit zijn.
Mjah, ik heb eigenlijk ook alleen maar hoofdpijn als mijn wervels verschoven zijn en dat gebeurt niet vaak. Ik werd er ook mee wakker en snapte er dus niets van. Ondertussen heb ik de wervel er weer tussen kunnen kraken, dus hopelijk helpt dat, met veel drinken al voldoende.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:00 schreef Mini. het volgende:
Succes MaJo en Billy! Zet hem op!
An: wat helpt bij hoofdpijn is zo persoonlijk... Bij mij helpt koffie goed, anderen gaan daar juist weer van over hun nek.Drinken is in elk geval belangrijk, en anders gewoon ibuprofen zodat je klachten minder worden en je weer een beetje dingen binnen kunt houden.
Zou me beperken tot 1 voedselgroep, iets van een eitje of droge cracker. Evt cola (uitzonderingquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef An24 het volgende:
Heeft iemand nog anti hoofdpijn eettips? Mijn volkorenpannenkoek met banaan en framboos is er door de hoofdpijn dus weer uit gekomen en ik MOET morgen fit zijn.
Tussen neus en lippen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik heb eigenlijk ook alleen maar hoofdpijn als mijn wervels verschoven zijn en dat gebeurt niet vaak. Ik werd er ook mee wakker en snapte er dus niets van. Ondertussen heb ik de wervel er weer tussen kunnen kraken, dus hopelijk helpt dat, met veel drinken al voldoende.
Gestuurd ;-) 1 op 1 dus veel zullen jullie ook wel weten danquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
graag! De duutser heeft er gewoond, en we moeten ook werken, maar hopelijk tijd genoeg om leuke dingen te doen!
thanks! Ik ben er ook al een paar keer geweeest, denk dat dit m'n vijfde keer wordt ofzo. Nu is het meer fijn gewoon rondslenteren, en in Europa's tofste stad zijn dan veel moeten zien en doen...Toch bedankt!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gestuurd ;-) 1 op 1 dus veel zullen jullie ook wel weten dan
Ik ben er ook alleen maar een paar keer kort geweest, maar ik vond het wel een fijne stad om gewoon in rond te dwalen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:11 schreef Mini. het volgende:
Ik was laatst in Berlijn maar ik snapte ook niet helemaal waarom het nou zoveel toffer moest zijn dan andere steden.Maar goed, we hadden ook maar een avond en een halve dag om de stad een beetje te bekijken, misschien hebben we net de verkeerde stukken gezien ofzo. Paar keer gegeten in Kreuzberg, het Olympisch Station bezocht en verder even langs de Brandenburger Tor/Unter den Linden gelopen, dat was het wel zo'n beetje.
Brussel, de meningen zijn verdeeld, alhoewel ik meer mensen ken die het een verschrikkelijke stad vinden dan die het een toffe stad vinden.quote:Oja, over steden gesproken, als iemand nog tips heeft over Brussel hou ik me aanbevolen!
Ik vraag me af wat mijn achtergrond met het één en ander te maken heeft?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:11 schreef the85mc het volgende:
Hello slankies! gister gepraat met scharrel en ze vatte het redelijk goed op. Leuk is zo'n gesprek nooit, maar het is beter zo.
Lijstje voor vandaag:
O: 4boterhammen met gekookt ei en kipfilet, melk
T: blikje tonijn op water
L: 4 boterhammen filet americain, ham
D: weet nog niet, ga bij een vriendin eten. Maar haar kennende zal het wel gezond zijn.
En ik snap An wel, iedere dag alcohol vind ik zelf ook niet zo'n goed idee. Maar ik ken Co's achtergrond ook niet. Ik zou het zelf nooit doen omdat het makkelijk van gewoonte naar verslaving kan gaan. Dan heb ik liever 2 avonden in de week dat ik er echt van kan genieten ipv een dagelijkse routine..
Dat heb ik vaker gehoord ja, maar we gaan er nu eenmaal naartoe dus ik hoor liever wat wél leuk is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben er ook alleen maar een paar keer kort geweest, maar ik vond het wel een fijne stad om gewoon in rond te dwalen.
[..]
Brussel, de meningen zijn verdeeld, alhoewel ik meer mensen ken die het een verschrikkelijke stad vinden dan die het een toffe stad vinden.
Manneken pis is overrated iig.
Je moet de plekjes inderdaad zoeken hoor. Wij zijn er twee keer geweest. 1 keer na ons huwelijk een weekend, daarna vorig jaar nog vijf dagen. Omdat wij fotograferen leuk vinden, zoeken we daar de plekjes ook op uit. Het rijksdaggebouw is dan erg mooi en leuk. Ook de Dom en het Helmut Newton museum zijn tof. En Tacheles is ook geweldig http://berlijn-blog.nl/uitgaan/tacheless/ . verder gewoon lekker opgaan in de mensen. Er zijn zo veel plekken waar je interessante mensen kunt bekijken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:11 schreef Mini. het volgende:
Ik was laatst in Berlijn maar ik snapte ook niet helemaal waarom het nou zoveel toffer moest zijn dan andere steden.Maar goed, we hadden ook maar een avond en een halve dag om de stad een beetje te bekijken, misschien hebben we net de verkeerde stukken gezien ofzo. Paar keer gegeten in Kreuzberg, het Olympisch Station bezocht en verder even langs de Brandenburger Tor/Unter den Linden gelopen, dat was het wel zo'n beetje.
Oja, over steden gesproken, als iemand nog tips heeft over Brussel hou ik me aanbevolen!
Maar wat nou als je er dagelijks van geniet? Als het geen routine is? Gewoon dat je het echt lekker vind.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:11 schreef the85mc het volgende:
Hello slankies! gister gepraat met scharrel en ze vatte het redelijk goed op. Leuk is zo'n gesprek nooit, maar het is beter zo.
Lijstje voor vandaag:
O: 4boterhammen met gekookt ei en kipfilet, melk
T: blikje tonijn op water
L: 4 boterhammen filet americain, ham
D: weet nog niet, ga bij een vriendin eten. Maar haar kennende zal het wel gezond zijn.
En ik snap An wel, iedere dag alcohol vind ik zelf ook niet zo'n goed idee. Maar ik ken Co's achtergrond ook niet. Ik zou het zelf nooit doen omdat het makkelijk van gewoonte naar verslaving kan gaan. Dan heb ik liever 2 avonden in de week dat ik er echt van kan genieten ipv een dagelijkse routine..
Wij houden ook van foto´s maken en hebben ook daar specifiek dingen op uitgezocht, maar ik vond het echt geen leuke of mooie stad. Gewoon niet mijn smaak denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Je moet de plekjes inderdaad zoeken hoor. Wij zijn er twee keer geweest. 1 keer na ons huwelijk een weekend, daarna vorig jaar nog vijf dagen. Omdat wij fotograferen leuk vinden, zoeken we daar de plekjes ook op uit. Het rijksdaggebouw is dan erg mooi en leuk. Ook de Dom en het Helmut Newton museum zijn tof. En Tacheles is ook geweldig http://berlijn-blog.nl/uitgaan/tacheless/ . verder gewoon lekker opgaan in de mensen. Er zijn zo veel plekken waar je interessante mensen kunt bekijken.
Oh ok, nee, mijn achtergrond is niet die van een dronken loeder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef the85mc het volgende:
Ik vond brussel ook niet zo... Vriend van me woonde er een half jaar, maar je mist wat sfeer daar
Leukste stad is Utrecht, gevolgd door Vancouver en NY..
O en co, is ook geen aanval ofzo, maar misschien dat je eerst meer dronk en dat het nu al minder is. Vandaar dat ik zei dat ik achtergrond niet kende. En als ik drink zijn het 2 of 3 biertjes. Dus effectief ongeveer net zoveel als jij. Maar misschien ben ik verslavingsgevoeliger dan jijAls ik iedere dag bier zou gaan drinken zou ik ook blijven drinken als ik uitga en dan zou ik ineens een keer zoveel drinken als nu. Dat lijkt me voor mij niet gezond.
Welke stad zou jij dan uitzoeken om te fotograferen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef Novem het volgende:
[..]
Wij houden ook van foto´s maken en hebben ook daar specifiek dingen op uitgezocht, maar ik vond het echt geen leuke of mooie stad. Gewoon niet mijn smaak denk ik.
Doe je dieetverleden nog eens opsommen? Elke keer als ik maplesyrup zie denk ik aan jou.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ok, nee, mijn achtergrond is niet die van een dronken loeder.Sterker nog: ik kan me niet meer heugen dronken te zijn geweest. Daar hou ik helemaal niet van.
Utrecht mijn stadsiequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:20 schreef the85mc het volgende:
Ik vond brussel ook niet zo... Vriend van me woonde er een half jaar, maar je mist wat sfeer daar
Leukste stad is Utrecht, gevolgd door Vancouver en NY..
O en co, is ook geen aanval ofzo, maar misschien dat je eerst meer dronk en dat het nu al minder is. Vandaar dat ik zei dat ik achtergrond niet kende. En als ik drink zijn het 2 of 3 biertjes. Dus effectief ongeveer net zoveel als jij. Maar misschien ben ik verslavingsgevoeliger dan jijAls ik iedere dag bier zou gaan drinken zou ik ook blijven drinken als ik uitga en dan zou ik ineens een keer zoveel drinken als nu. Dat lijkt me voor mij niet gezond.
Dat kan ik nog steeds niet luchten of zien, evenals een glas spa met een schijfje citroen. Of cayennepeper.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe je dieetverleden nog eens opsommen? Elke keer als ik maplesyrup zie denk ik aan jou.
De grap is een beetje dat ik het in TRV vroeg en er daar unaniem een haat jegens Brussel werd uitgesproken. Toen ik het aan mijn collega's vroeg, kreeg ik lyrische reacties.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord ja, maar we gaan er nu eenmaal naartoe dus ik hoor liever wat wél leuk is.
Lissabon en Sintra vond ik geweldig. Parijs ook, Munchen vond ik ook heel mooi.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Welke stad zou jij dan uitzoeken om te fotograferen?
Wij vinden het bijvoorbeeld erg leuk om ook veel ondergronds te fotograferen, om lekker Urban te gaan. Zo hebben we de metro's van Londen, Berlijn en Parijs al gedaan en willen we ook een keer naar Moskou.
New York! Moeten wij ook doen. In Lissabon en Sintra ben ik ook nog niet geweest, maar zeker goede tips! Barca is inderdaad een drama.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Lissabon en Sintra vond ik geweldig. Parijs ook, Munchen vond ik ook heel mooi.
Berlijn en Barcelona vond ik beide niet leuk.
New York, Moskou en Istanbul lijken me tof, maar nooit geweest.
Lissabon is echt een aanrader, Sintra is prachtig als je je weet los te worstelen uit het centrum met 10000 toeristenbussen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:29 schreef An24 het volgende:
[..]
New York! Moeten wij ook doen. In Lissabon en Sintra ben ik ook nog niet geweest, maar zeker goede tips! Barca is inderdaad een drama.
Mijn collega's waren juist niet enthousiast, mijn ouders weer wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De grap is een beetje dat ik het in TRV vroeg en er daar unaniem een haat jegens Brussel werd uitgesproken. Toen ik het aan mijn collega's vroeg, kreeg ik lyrische reacties.
Ik ga er zelf overigens ook een dagje naar toe in juli. Voor een concert.
Hoe lang gaan jullie?
Ik heb nog nooit van Sintra gehoord!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:30 schreef Novem het volgende:
[..]
Lissabon is echt een aanrader, Sintra is prachtig als je je weet los te worstelen uit het centrum met 10000 toeristenbussen.
Parijs wordt onze eerstvolgende citytrip denk ik!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ok, nee, mijn achtergrond is niet die van een dronken loeder.Sterker nog: ik kan me niet meer heugen dronken te zijn geweest. Daar hou ik helemaal niet van.
Ik wil nog wel wat olie op het vuur gooien door te zeggen dat ik ook een keer of 4 per jaar XTC neem. En ook daar voel ik niet de behoefte om het vaker te doen.
Twee dagen is meer dan genoeg. Het oude centrum is vrij klein en heb je snel gezienquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mijn collega's waren juist niet enthousiast, mijn ouders weer wel.Wat vonden jouw collega's dan leuk?
We gaan een weekend, met Hemelvaart. We hebben twee hele dagen daar. Nou zijn we ook al tevreden met een paar keer lekker eten en verder wat relaxen, maar het is toch wel leuk om ook nog iets van de stad te zien.
We duimen uiteraard meequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:34 schreef the85mc het volgende:
Heb nog geen echt concrete reis/vakantieplannen deze zomer.. Eerst maar eens afstuderen en dat WK winnenKomend weekend training en eigenlijk heb ik niet zoveel zin.. Maar goed, dan maar zin maken..
Klein plaatsje buiten Lissabon.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Sintra gehoord!
Daar ga ik ze nog over uithoren. volgens mij vooral het oude centrum.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:31 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mijn collega's waren juist niet enthousiast, mijn ouders weer wel.Wat vonden jouw collega's dan leuk?
We gaan een weekend, met Hemelvaart. We hebben twee hele dagen daar. Nou zijn we ook al tevreden met een paar keer lekker eten en verder wat relaxen, maar het is toch wel leuk om ook nog iets van de stad te zien.
Istanbul vond ik tof, Moskou juist helemaal niets. Vieze stad waarin ze alleen maar oude gebouwen slopen en overal zanderige sneeuw ligt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:27 schreef Novem het volgende:
[..]
Lissabon en Sintra vond ik geweldig. Parijs ook, Munchen vond ik ook heel mooi.
Berlijn en Barcelona vond ik beide niet leuk.
New York, Moskou en Istanbul lijken me tof, maar nooit geweest.
Veel in Londen geweest, maar dat vind ik ook niet de meest sfeervolle stad.
Beide *eensch*. Ben in New York geweest en vond 't 'wel leuk' om eens gezien te hebben, maar daar hield 't ook wel mee opquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:44 schreef anna82 het volgende:
Ik wil nog heel graag een keer naar Kaapstad. NY trekt me niet zo, ik denk dat ik me zo opgesloten zou voelen door alle wolkenkrabbers. /platteland
Oh, ik had hem serieus gemist die vraag. Maar hij is er nog. Sterker nog: hij gaat dinsdag pas weg en ik zaterdagavond al. En het is wel leuk ja! Maar ik wil nu zo langzamerhand wel m'n huis weer terug, dat wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:35 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En je negeert m'n toyboypost.
Ik ben nog nooit naar Berlijn geweest, maar wil nog wel eens gaan. En steden zijn leuk, mits je niet te lang gaat. Heb in Rome zowat ieder kerkje gezien. Maar ik wil nog eens terug en dan alleen naar kerkjes waar Caravaggio's hangen
.
Wat is er dan zoal leuk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:43 schreef Perruche het volgende:
Ah joh Brussel is superleuk! Ik ga volgende week weer.
Reisgidsen zijn cool! Ik heb meerdere steden ontdekt door gewoon wat te bladeren in die dingen en er leuke plekken/restaurants/parkjes uit te plukken en daar naartoe te gaan. Van die onbenullige dingen die je anders zou missen maar wel heel erg tof zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat is er dan zoal leuk?
Ik zit erover te denken om heel old school een reisgidsje uit de bieb te gaan halen.
Dat stuk van XTC had ik net even gemist hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, ik had hem serieus gemist die vraag. Maar hij is er nog. Sterker nog: hij gaat dinsdag pas weg en ik zaterdagavond al. En het is wel leuk ja! Maar ik wil nu zo langzamerhand wel m'n huis weer terug, dat wel.
Zou ik doen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat is er dan zoal leuk?
Ik zit erover te denken om heel old school een reisgidsje uit de bieb te gaan halen.
Oh, dat kan echt niet, Coquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef conleche het volgende:
Ik ben over het algemeen meer van de natuurreizen dan van stedentrips, hoewel ik het tijdens reizen ook wel leuk vind om een dagje een stad te bezoeken en wat echt onacceptabel is: ik ben dus nog nooit in Rome geweest. En ook niet in London!
Berlijn in februari dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moskou juist helemaal niets. Vieze stad waarin ze alleen maar oude gebouwen slopen en overal zanderige sneeuw ligt.
Dat zeg ik! Vlieland!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:53 schreef conleche het volgende:
Ik ben over het algemeen meer van de natuurreizen dan van stedentrips, hoewel ik het tijdens reizen ook wel leuk vind om een dagje een stad te bezoeken en wat echt onacceptabel is: ik ben dus nog nooit in Rome geweest. En ook niet in London!
Het zwarte woud is erg mooi! De duutser's ouders wonen er aan de rand van!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Vlieland!
Het Zwarte Woud vond ik ook erg mooi
Ben nog nooit in (op?) Vlieland geweest, wel op Schiermonnikoog en dat vond ik ook erg mooi!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Vlieland!
Het Zwarte Woud vond ik ook erg mooi
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het zwarte woud is erg mooi! De duutser's ouders wonen er aan de rand van!
Het zijn wel wat meer dan een paar grammetjesquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:12 schreef loveli het volgende:
10 kilo is wel netjesKan me niet voorstellen dat er nog veel af moet, maar als die spieren er toch zitten, kun je ze ook wel gebruiken om de laatste grammetjes vet die je kwijt wilt te verbranden.
Jaaa heeft mn mams ook! Wij gooiden het altijd in de soepquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:06 schreef conleche het volgende:
En om ook iets ontopics te posten, voor mensen met een tuintje: probeer een lavasstekje(maggiplant) te bemachtigen. Dat is echt een heerlijk kruid!
Aken heeft een Lindt outletquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil nog steeds naar Berlijn. Verder wil ik nog naar St. Petersburg en naar Krakau.
Aken is trouwens wel een prachtige stad.
Ik had het nu op mijn makreel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa heeft mn mams ook! Wij gooiden het altijd in de soep
Nette lijst wel! Lekker lunch ook, gewoon normale kipfilet gebruikt en zelf gegrild?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
O: kwark en vla
T's: 2 appels, peer, paar rauwe wortels, tomaat, gekookt ei
L: 3 boterhammen met gegrilde kipfilet en gegrilde rode ui, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk
T's: minneola, paar druiven, blokje choco, paar dropjes
D: 500 gr gekookte wortelen, 250 gr doperwten, 250 gr. roomprei, 2 rostirondjes, bak salade, koolvisfilet pakketje met tomaat, rode ui en kruiden
T: -
Ik ken het! Toen ik op mijn lichtst was had ik nog geen dunne benen, dus die groeien echt ontzettend met squatten en lunges. Ik stop dus ook even met zware gewichten, want ik vind het niet mooi. Mag dan wel goed zijn en alles, maar ik wil niet grotere broeken hoeven kopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:08 schreef Novem het volgende:
Ik moet overigens echt kappen met beenspieren te trainen, ondanks dat ik 10 kilo ben afgevallen zijn mijn kuiten en dijen nog even dik, maar dan van spieren![]()
Ga proberen mijn benen sterk te houden met yoga en oefeningen met lichaamsgewicht, maar met zware gewichten wordt het er niet beter op
Oh, die weet dat hij ergens op plaats 4 komt, na m'n motor, studie en Romequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal mr mo blij mee zijn. Of is die het zelf ook?
Zelf gegrild wel zo lekker en dan weet ik zeker dat het plofkip isquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:55 schreef Novem het volgende:
[..]
Nette lijst wel! Lekker lunch ook, gewoon normale kipfilet gebruikt en zelf gegrild?
Hoe gaat het eigenlijk met op gewicht blijven want je bleef toch maar afvallen?
Haha! Volgens mij komt het door half zwart zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:59 schreef creepycookie het volgende:
Toen ik dat van die spieren aan een sportschool instructrice vertelde zei ze: "dat kan niet, want vrouwen zetten bijna geen spieren aan. Ik probeer het zelf altijd maar het lukt niet."
Eh, nou bij mij dus wel. En ik ben geen halve kerel ofzo
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zelf gegrild wel zo lekker en dan weet ik zeker dat het plofkip is
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewicht gaat goed, lekker stabiel zo.
Hioe is het nu met u dan?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Haha! Volgens mij komt het door half zwart zijnDonkere mensen hebben vaak meer en snellere spiergroei.
Ik heb nog best veel vet, maar als ik mijn rug aanspan dan zie je gewoon superveel spieren, ook op mijn benen. Sowieso denk ik dat dat hele verhaaltje van vrouwen die geen spieren kunnen krijgen bij heel veel vrouwen niet op gaat.
Wil je provoceren ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewicht gaat goed, lekker stabiel zo.
Hioe is het nu met u dan?
Best erg dat een instructrice dat zegt. "vrouwen zetten bijna geen spieren aan", Hier zijn er voldoende gespierde vrouwen en ik hoef zelf ook alleen maar naar de gewichten te kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:59 schreef creepycookie het volgende:
Toen ik dat van die spieren aan een sportschool instructrice vertelde zei ze: "dat kan niet, want vrouwen zetten bijna geen spieren aan. Ik probeer het zelf altijd maar het lukt niet."
Eh, nou bij mij dus wel. En ik ben geen halve kerel ofzo
Blonde mensen ook hoor. Weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Haha! Volgens mij komt het door half zwart zijnDonkere mensen hebben vaak meer en snellere spiergroei.
^^^quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Blonde mensen ook hoor. Weet ik uit ervaring![]()
I know I knowquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik heb nog best veel vet, maar als ik mijn rug aanspan dan zie je gewoon superveel spieren, ook op mijn benen. Sowieso denk ik dat dat hele verhaaltje van vrouwen die geen spieren kunnen krijgen bij heel veel vrouwen niet op gaat.
Zaterdags een kilo grillen en je kunt een week vooruit!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:05 schreef Novem het volgende:
[..]![]()
Ik neem nooit de moeite om vlees te grillen voor op brood, maar kan het wel eens lunchen met left-overs![]()
Gaat wel goed hier, proberen mijn gewicht vast te houden, dat zal wel het moeilijkste zijn. Ben nooit veel afgevallen, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Ben nu wel even zat van het afvallen, misschien dat ik na een half jaartje stabiel weer even hardcore de laatste kilo´s eraf werk.
True! Ik heb net nieuwe messen, kan ik het ook lekker dun snijdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zaterdags een kilo grillen en je kunt een week vooruit!
Ga je je huis verkopen? Of huur je een woning die verkocht gaat worden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Ik blijf maar eten vandaag, denk dat het verveling is.
Terwijl ik eigenlijk het hele huis moet gaan poetsen voor de bezichtiging van morgen
Wel eerst koken trouwens!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef Novem het volgende:
[..]
True! Ik heb net nieuwe messen, kan ik het ook lekker dun snijdenen dan alsnog een hele filet op m´n brood prakken
Voor grote plakken ga je niet eerst de kipfilet snijden en dan nog eens grillen.quote:
Dat laatstequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:29 schreef Novem het volgende:
[..]
Ga je je huis verkopen? Of huur je een woning die verkocht gaat worden?
je moet gewoon zo'n George Foreman grill hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voor grote plakken ga je niet eerst de kipfilet snijden en dan nog eens grillen.
En hele kipfilets grillen is een lastige zaak vind ik
Mijnes lijkt er op, maar krijg nooit de binnenkant goed gaar zonder dat de buitenkant te zwart wordtquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je moet gewoon zo'n George Foreman grill hebben
net niet is net niet goed genoeg hequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mijnes lijkt er op, maar krijg nooit de binnenkant goed gaar zonder dat de buitenkant te zwart wordt
Met kip niet neequote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
net niet is net niet goed genoeg he
Wij hebben dat ding al 5 jaar en paar keer per week gaat er kip op, bakt het door en door zonder aangebrand te zijn. Ding is ook met een minuutje weer schoon, ideaal ding!
Op Scheveningen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:52 schreef Laureline het volgende:
En de Dis, jeugdsentiment! Ik at daar altijd toen ik klein was met m'n vader, toen die nog in Scheveningen woonde.
Oui!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had het nu op mijn makreel.Ook heel lekker door tonijnsalade. (die maak jij toch ook weleens?)
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef Laureline het volgende:
Wij zijn trouwens ook zwaar getroffen door de crisis: we gaan ipv 2 tot 3 keer uit eten per week, nog maar 2 tot 3 keer uit eten per maand. Jaja, bezuinigen kan ik wel
ochermquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:56 schreef Laureline het volgende:
Wij zijn trouwens ook zwaar getroffen door de crisis: we gaan ipv 2 tot 3 keer uit eten per week, nog maar 2 tot 3 keer uit eten per maand. Jaja, bezuinigen kan ik wel
Oe, wie?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:59 schreef creepycookie het volgende:
Ik heb een scriptiebegeleider! Nu al, want ik doe hem al in november en er is momenteel een run op begeleiders, en ik heb een hele toffe. Het wordt sociolinguistisch, dialecten in muziek gelinkt met identiteit! Dinsdag het eerste gesprek, super zin in
Ja, wij zijn duidelijk geen natives hč, dat merk je! Bij de weg Mo: verstond jij die oude mannetjes daar in de buurt čcht? Het leek wel een andere taal, dat echte Schevenings!quote:
Zo werd er vroeger ook gepraat bij mijn oma thuis!quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, wij zijn duidelijk geen natives hč, dat merk je! Bij de weg Mo: verstond jij die oude mannetjes daar in de buurt čcht? Het leek wel een andere taal, dat echte Schevenings!
Niet van mijn heupen, helaasquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]de Karmelietjes kunnen er nog steeds wel af toch?
quote:
Studerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:13 schreef creepycookie het volgende:
Omdat ik ook twee minors doe, en mijn schema dus in blok 2 toelaat een scriptie te doen, want samen met 1 vak is dat nog te doen, 2 wordt lastiger.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja mis je het studeren, maria?
En hoe krijgen jullie altijd van die passende take all-plaatjes?
Het komt neer op maar 2 vakken meer dan normaal, dus dat valt mee!quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, gewoon álles tegelijk:
[ afbeelding ]
ik mis de vrijheid van het studeren....quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Ja mis je het studeren, maria?
En hoe krijgen jullie altijd van die passende take all-plaatjes?
Ik ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik mis de vrijheid van het studeren....
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook.
En nu lijkt het eindelijk toch echt van start te gaan hier. Maar nu heb ik er eigenljk geen zin meer inKut.
Ja sorry helemaal vergetenquote:
Wat zijn de knelpunten? Hoe denkt je man erover?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook.
En nu lijkt het eindelijk toch echt van start te gaan hier. Maar nu heb ik er eigenljk geen zin meer inKut.
Jij eerst! Hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik nog helemaal nooit gedaan. /braafquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef conleche het volgende:
Ik wil nog wel wat olie op het vuur gooien door te zeggen dat ik ook een keer of 4 per jaar XTC neem. En ook daar voel ik niet de behoefte om het vaker te doen.
Wij gaan eind deze maand een weekendje naar Texel. Nog nooit geweest. Ben benieuwd. Is met het werk van Martijn, anders zou ik op bezoek komenquote:
Lachgas wordt soms gebruikt als verdoving tijdens bevallingquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Twee sollicitaties vandaag! Spannend! Vast al voorbij, hoop dat het goed is gegaan
[..]
Heb ik nog helemaal nooit gedaan. /braafAlleen een keer of vier wiet gerookt en soms wat lachgas. Alcohol vind ik niet eens lekker
wat wil je wel doen, en wat houd je tegen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ik geen zin meer heb in mijn werk.
Persvoorlichter bij een politieke partij (had ik gisteren ook al gepostquote:
Oh dat is wel balenquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:59 schreef Probability het volgende:
Vacature kwam niet overeen met de functie..
Ja heb er wel een goed gevoel overquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef Perruche het volgende:
Als ik ouder was geweest had ik met Wouter Klootwijk getrouwd, wat een vent.
Hoe gingen de sollicitaties, majo en billy?
Ja het was de oude vacature en inmiddels waren ze uitgebreid enz en wat mij zo aansprak stelde niets voorquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is wel balenen behoorlijk vreemd lijkt me
En tof jurkje An!
Als ik aangenomen wordt moet ik ook maar eens flink gaan shoppen. In de Tweede Kamer moet je er wel een beetje representatief bijlopen
In die functie kun je je wel geen spelfouten meer veroorloven he!quote:
Maak ik veel spelfouten danquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In die functie kun je je wel geen spelfouten meer veroorloven he!
Fijn dat het gesprek goed ging
omg, ball of fluffiness.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
De cattery waar twee van onze katten vandaan komen, heeft kittens
[ afbeelding ]
Niet veel, maar wel de gruwelijke 'ik word-met-d-t'quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maak ik veel spelfouten dan
En zeker fijn
Vrijdagquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Perruche het volgende:
Jammer Billy! Hopelijk vind je snel wat anders
En Majo, wanneer hoor je meer?
Lijkt me wel!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef An24 het volgende:
Morgen moet ik dus een bruiloft fotograferen. Ik wilde niet te veel als DE fotograaf opvallen, om minder afstand te creÃĢren tussen mij en de gasten.
Slaag ik hierin met dit jurkje?
[ afbeelding ]
P.S: stoor je vooral niet aan die lelijke spiegel, doe ik ook niet![]()
Dat is wel heel suf, die fout maak ik echt nooitquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet veel, maar wel de gruwelijke 'ik word-met-d-t'
Wanneer krijg je de uitslag?
Hihi, ik doe het heel soms ook wel eens. Dan ben ik in mijn hoofd oorspronkelijk met een andere zinsconstructie begonnen. En als ik het dan teruglees dan schrik ik van mezelfquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel heel suf, die fout maak ik echt nooit![]()
zullen de zenuwen nog zijn haha. En bij een persbericht let ik ook wel wat beter op dan als ik snel op internet iets type
*boks*quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
En bij een persbericht let ik ook wel wat beter op dan als ik snel op internet iets type
Mooi!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef An24 het volgende:
Morgen moet ik dus een bruiloft fotograferen. Ik wilde niet te veel als DE fotograaf opvallen, om minder afstand te creëren tussen mij en de gasten.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef An24 het volgende:
Morgen moet ik dus een bruiloft fotograferen. Ik wilde niet te veel als DE fotograaf opvallen, om minder afstand te creëren tussen mij en de gasten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |