Naja, nergens in Duitsland zoveel Döner tenten gezien als in NRW...quote:Wer den ersten Döner-Imbiss in Deutschland eröffnete, ist ungewiss, es soll der Legende nach zu Anfang der 1970er Jahre in Berlin am Kottbusser Damm gewesen sein. Doch auch andere reklamieren für sich, als erste Döner angeboten zu haben.
Het concept "broodje döner" ja. Het dönervlees an sich niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof dat de döner oorspronkelijk uit Berlijln komt. Tenminste, dat heb ik eens ergens gelezen....
Succes. En je kan die hakken best hebben als je er verder keurig uitziet (jasje, hoog opgeknoopt bloesje, rok tot de knie).quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Probability het volgende:
Zenuwachtig! Zo sollicitatie + opdracht
Wat kan ik nu nog doen?
Heb wel iets te hoge hakken aan maar wel rok op de knie enz.
Beter een kwart zakje dan een helequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:14 schreef Tinkepink het volgende:
Bleh... goede planning in de war.
Voeg als T maar ene kwart zakje m&m"s toe.
dat bedoelde ik ook!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het concept "broodje döner" ja. Het dönervlees an sich niet.
Jammer van die vieze appel!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook!![]()
Goh, wat voel ik me goed over mezelf na het hardlopen. Wat fijn!
Lijstje:
O: havermout met banaan en wat nutella
T: vieze appel
S: 5 km hardlopen
L: 2 of 3 tosti's met ham/kaas en mozerrella/ham/pesto (klein brood)
T: gekookt eitje
T: doperwtensalade met feta
D: gegrilde courgette/aubergine/paprika met feta en misschien wat boekweit.
T: bakje yoghurt.
Wat vinden jullie?
Ja heb ik!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Succes. En je kan die hakken best hebben als je er verder keurig uitziet (jasje, hoog opgeknoopt bloesje, rok tot de knie).
quote:
Heeft Vik m door je strot geduwd dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Door jou, he! Door jou zit ik nu aan een pizzabroodje! Jij akelig, akelig persoon jij!
Jaquote:
Ja. Maar je kan ook die Aubergine met parmezaanse kaas van Jamie Olivier nemen, die is ook erg lekker. Alleen broodkruim weglaten dan. Ik had er behalve parmezaanse kaas ook nog mozzarella bovenop gedaan.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Door jou, he! Door jou zit ik nu aan een pizzabroodje! Jij akelig, akelig persoon jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou mooi zijn, maar eerst zien, dan geloven.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik kreeg honger van jullie praat over restaurants, patat en m&m's. Toen zag ik dat het al half 1 was en ik mijn T vergeten ben. Nu maar snel aan de lunch + vergeten T.
Dat zou zeker mooi zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*duimt*
Ja doei.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:52 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 rozemarijncrackers met mayo en tomaat en 1 beschuitje met boter en xtra pure hagelslag
L: 3 wasa roggecrackers, 1 met een gekookt ei, 1 met mayo, sambal, komkommer en zoete paprika en 1 met pindakaas, sambal, komkommer
T: stroopwafel
T: witte druiven
T: nog 2 crackers met mayo, sambal en komkommer/paprika
T: wodka, katjang chips
D: Die hartige kaneeltaart van Minilot, maar dan met groenten ipv kip. Even het recept terugzoeken. Uiteten: 2 thaise miniloempiaatjes en vis met groenten/pepers/ui/cashews, Singha biertje
Vandaag:
O: 2 beschuitjes met boter en hagelslag
T: 7 kleine kaaskoekjes
L: 2x geroosterd volkoren met ertussen een gekookt eitje, komkommer en zoete paprika
T: 2 rozemarijncrackers met makreel en lente-ui
D: uiteten: Japans.
quote:
Klopt..., vandaar ook die peer en mandarijn als T, had nog trek! Maar ze zijn bijna opquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Perruche, krekkers vullen toch helemaal niet!
ja, maar geen vlees verder (behlave de ham bij m'n L). Anders is het wel een hele kale maaltijd denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:03 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Jagar, props voor je hardlopen! Misschien bevat je lijstje wat veel kaas? 3 tosti's, feta in je T en feta bij je D?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Collega naast me trekt net een zak mini twix mars etc open.
Die ene wodkaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef An24 het volgende:
Ik ben bang om afgeschoten te worden als ik zeg dat ik Co's lijstje niet fantastisch vind
Ik zie beschuit, crackers, chips, stroopwafel...En elke dag alcohol. Allemaal bewerkt voer. Maar ik weet natuurlijk niet hoe Co vroeger at
Wat is er mis met beschuit en crackersquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef An24 het volgende:
Ik ben bang om afgeschoten te worden als ik zeg dat ik Co's lijstje niet fantastisch vind
Ik zie beschuit, crackers, chips, stroopwafel...En elke dag alcohol. Allemaal bewerkt voer. Maar ik weet natuurlijk niet hoe Co vroeger at
oooowh, twixquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Collega naast me trekt net een zak mini twix mars etc open.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik kreeg honger van jullie praat over restaurants, patat en m&m's. Toen zag ik dat het al half 1 was en ik mijn T vergeten ben. Nu maar snel aan de lunch + vergeten T.
Dat zou erg tof zijn. Ik zou lichtelijk gefrustreerd raken in zo'n situatie geloof ik. Jij blijft er zo rustig onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Co die weer (m.i.) beter eet, een Perr die (m.i.) gevarieerder eet...
Ik eet volkoren beschuit en meestal roggecrackers. Daar is niks bewerkts aan? Ik drink iedere dag 1 wodka en daar is mi niets mis mee, iets met goed voor het bloed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:19 schreef An24 het volgende:
Ik eet nu eigenlijk niet beter dan toen vind ik. Minder vlees, dus misschien lijkt het meer, maar ik eet nu iets te vaak zoetigheid. Ik heb echt nooit te weinig gegeten, het leek misschien soms zo, maar ik zat altijd rond de 1800 kcals.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die ene wodka
Co at op gegeven moment beetje weinig, in mijn ogen soms best te weinig, dus blij dat het wat meer is tegenwoordig.
/ik word mild
^^quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik eet nu eigenlijk niet beter dan toen vind ik. Minder vlees, dus misschien lijkt het meer, maar ik eet nu iets te vaak zoetigheid. Ik heb echt nooit te weinig gegeten, het leek misschien soms zo, maar ik zat altijd rond de 1800 kcals.
Goed gevarieerd is bij mij de juiste hoeveelheden verschillende stoffen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]ik eet juist veel minder gevarieerd dan een tijd terug! Probeer nu vooral niet te veel crap te eten eigenlijk, en qua kcals niet te veel. Voedingsstoffen zit wel goed, bijna altijd volkoren, veel groente en fruit, en probeer nog steeds genoeg eiwit erin te stoppen
.
Mja, dan is het prima toch?! Het is soms ook erg lastig inschatten omdat hier telkens ergens anders de focus ligt. En als we dan lijstjes bekijken van bijvoorbeeld minilot, novem, jagar en Mo, dan zien jouw lijstjes er beduidend anders uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik eet volkoren beschuit en meestal roggecrackers. Daar is niks bewerkts aan? Ik drink iedere dag 1 wodka en daar is mi niets mis mee, iets met goed voor het bloed.De chips of Katjang is een afgemeten hoeveelheid. Klein bakje vol van 30 gram. (25 voor de katjang).
Voor de rest ben ik ook niet echt tevreden hoor, ik eet iets te veel zoetigheid om het echt fraaie lijstjes te doen zijn. Maar om nu te zeggen dat het allemaal bewerkt voer is, daar ben ik het niet mee eens. Ik kook bv nooit uit pakjes/zakjes en ik eet genoeg groenten en fruit.
Zo kort nog maar??quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Maar ik heb nog best een drukke agenda en nog maar 9 werkdagen tot verlof
Dat idd. Zwangere vrouwen moeten zich niet zo aanstellen, die 9 maanden vliegen omquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo kort nog maar??wauw wat gaat dat hard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Is dat een goed of een slecht teken dat ik genoemd word?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, dan is het prima toch?! Het is soms ook erg lastig inschatten omdat hier telkens ergens anders de focus ligt. En als we dan lijstjes bekijken van bijvoorbeeld minilot, novem, jagar en Mo, dan zien jouw lijstjes er beduidend anders uit.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Zwangere vrouwen moeten zich niet zo aanstellen, die 9 maanden vliegen om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word zo blij van je kookfoto'squote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht teken dat ik genoemd word?
Wat voor sollicitatie? Ik heb ook zo sollicitatie + een opdracht, straks is het dezelfdequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Probability het volgende:
Zenuwachtig! Zo sollicitatie + opdracht
Wat kan ik nu nog doen?
Heb wel iets te hoge hakken aan maar wel rok op de knie enz.
Succes allebei!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor sollicitatie? Ik heb ook zo sollicitatie + een opdracht, straks is het dezelfdeEn ik ben ook vet zenuwachtig
En dat mét een overload aan hormonenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat zou erg tof zijn. Ik zou lichtelijk gefrustreerd raken in zo'n situatie geloof ik. Jij blijft er zo rustig onder
succes!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor sollicitatie? Ik heb ook zo sollicitatie + een opdracht, straks is het dezelfdeEn ik ben ook vet zenuwachtig
Ik heb nog geen dag vakantie opgenomen dit jaar! Ik ga 2 artikelen lezen, en daarna lekker ontspannen denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Maar ik heb nog best een drukke agenda en nog maar 9 werkdagen tot verlof
Met 50 overuren (en ook nog vakantie-uren?) zou ik lekker een middagje vrij nemen. Het werk komt wel weer! Zeker als het toch geen grote haast heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet eigenlijk eens gaan eten maar ben zo lekker op dreef.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik word zo blij van je kookfoto's
Jagar eet de laatste tijd ook heel gevarieerd en voornamelijk groenten en fruit en ook bij minilot is dat het geval.
bookmark. Andere tips hoor ik ook graag, we hebben van maandag tot vrijdag!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef _aurum_ het volgende:
ik dring mensen niet zo snel dingen op, maar als je naar Berlijn gaat, dan MOET je hier een hamburger en een grote friet scoren
Goddelijk is een understatementEn ze hebben zelfs vega meuk voor de boomknuffelaars onder ons
http://www.hamburgerheaven.de/
Ja hequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo kort nog maar??wauw wat gaat dat hard!
Ik wil niet zeuren, maar ik eet minstens zo gezond als degenen die je noemt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, dan is het prima toch?! Het is soms ook erg lastig inschatten omdat hier telkens ergens anders de focus ligt. En als we dan lijstjes bekijken van bijvoorbeeld minilot, novem, jagar en Mo, dan zien jouw lijstjes er beduidend anders uit.
Ga je naar Berlijn? Ik heb een heel documentje met tips gemaakt toen we er laatst zijn geweest, voor een collega die ook ging. Die kan ik wel mailen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bookmark. Andere tips hoor ik ook graag, we hebben van maandag tot vrijdag!
" dat vergat ik helemaal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef Phaidra het volgende:
Succes Majo!
En ik duim ook mee voor billy!!
graag! De duutser heeft er gewoond, en we moeten ook werken, maar hopelijk tijd genoeg om leuke dingen te doen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ga je naar Berlijn? Ik heb een heel documentje met tips gemaakt toen we er laatst zijn geweest, voor een collega die ook ging. Die kan ik wel mailen!
Waar wordt de hoofdpijn door veroorzaakt? Migraine? Spanningshoofdpijn?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef An24 het volgende:
Heeft iemand nog anti hoofdpijn eettips? Mijn volkorenpannenkoek met banaan en framboos is er door de hoofdpijn dus weer uit gekomen en ik MOET morgen fit zijn.
Mjah, ik heb eigenlijk ook alleen maar hoofdpijn als mijn wervels verschoven zijn en dat gebeurt niet vaak. Ik werd er ook mee wakker en snapte er dus niets van. Ondertussen heb ik de wervel er weer tussen kunnen kraken, dus hopelijk helpt dat, met veel drinken al voldoende.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:00 schreef Mini. het volgende:
Succes MaJo en Billy! Zet hem op!
An: wat helpt bij hoofdpijn is zo persoonlijk... Bij mij helpt koffie goed, anderen gaan daar juist weer van over hun nek.Drinken is in elk geval belangrijk, en anders gewoon ibuprofen zodat je klachten minder worden en je weer een beetje dingen binnen kunt houden.
Zou me beperken tot 1 voedselgroep, iets van een eitje of droge cracker. Evt cola (uitzonderingquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef An24 het volgende:
Heeft iemand nog anti hoofdpijn eettips? Mijn volkorenpannenkoek met banaan en framboos is er door de hoofdpijn dus weer uit gekomen en ik MOET morgen fit zijn.
Tussen neus en lippen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik heb eigenlijk ook alleen maar hoofdpijn als mijn wervels verschoven zijn en dat gebeurt niet vaak. Ik werd er ook mee wakker en snapte er dus niets van. Ondertussen heb ik de wervel er weer tussen kunnen kraken, dus hopelijk helpt dat, met veel drinken al voldoende.
Gestuurd ;-) 1 op 1 dus veel zullen jullie ook wel weten danquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
graag! De duutser heeft er gewoond, en we moeten ook werken, maar hopelijk tijd genoeg om leuke dingen te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |