Doe maar nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Goeie TT wel. Waarom staat Zeebats nog niet in de OP?
Krijg k klop van Crutch.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Goeie TT wel. Waarom staat Zeebats nog niet in de OP?
DUS JIJ BENT HET!!!quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een nieuwe collega en hij draagt structureel te grote overhemden.
Klopt, maar tranen erbij he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ben je toch wel gewend met je hoofd
Ik ben gewoon commercieel, bij (semi) overheden meestal!quote:
Ik ben aan het kijken of er online communicatieplatformen voor ambtenaren onderling zijn. Zit te kijken bij Pleio en linkedin.. Heb jij nog andere platformen die veel gebruikt worden? Het moet wel vakinhoudelijk zijn (ambtenaar20.com dus niet, dat gaat alleen over ICT).quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben gewoon commercieel, bij (semi) overheden meestal!
Ga je nou nog een foto sturen van je buste met shirtje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een keer een seksdroom over Maxime Verhagen gehad.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een keer een seksdroom over Maxime Verhagen gehad.
Ga vandaag kleermakers bij langs.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ga je nou nog een foto sturen van je buste met shirtje?
Is Nederlands jouw goedste vak?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef MohMi het volgende:
Geeft niet, Hara
Gvd, dan is het zo vies warm en dan nog geen kore broek aan kunnen![]()
http://kanikeenkortebroekaan.nl/
Pfoe, ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat er genoeg wordt overlegd overal, maar daar heb je niks aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Ik ben aan het kijken of er online communicatieplatformen voor ambtenaren onderling zijn. Zit te kijken bij Pleio en linkedin.. Heb jij nog andere platformen die veel gebruikt worden? Het moet wel vakinhoudelijk zijn (ambtenaar20.com dus niet, dat gaat alleen over ICT).
quote:
Hoe is t met jouw chick(s)quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]Benny Lava
Dat liedje was hip vlak voordat ik voor 2 maanden naar India ging. Zo achterlijk veel lol om gehad
Ik denk wel goed.quote:
hihihiquote:
Schijt de Paus in het bos?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neem aan dat dit een retorische vraag is?
"If a tree falls in a forest and no one is around to hear it, does it make a sound?"quote:
Maria, uit Gone with the Wind!quote:
INCOMING RETORICAL QUESTION!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Maria, uit Gone with the Wind!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:02 schreef Crutch het volgende:
Ik ben er, maar zodra je mijn naam uitspreekt ben ik verdwenen.
Rara wat ben ik?
Nope.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maria, uit Gone with the Wind!
Je kunt hem krijgen zoals je hem hebben wil!
Kut!quote:
the runaway bride ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kut!
Maar die loopt echt altijd weg als ze geroepen wordt!![]()
Ik dacht een geheim, maar die klopt niet echt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:02 schreef Crutch het volgende:
Ik ben er, maar zodra je mijn naam uitspreekt ben ik verdwenen.
Rara wat ben ik?
WARM! OEHOEHOEHOEHOE!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht een geheim, maar die klopt niet echt.
Ik faal. Ik bedoelde natuurlijk Westside Story!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
buongiorno principessaquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dit stom want volgens mij ken ik het maar ben ik het vergeten. Superextradom.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat een stilte hier.Geef dan normaal antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
STILTE!!! Ik probeer na te denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
STILTE!!! Ik probeer na te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een wit hondje en een dronken kapitein aan zijn zijde!?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet eruit alsof hij 70 jongeren gaat doodschieten op een eiland.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet eruit alsof hij 70 jongeren gaat doodschieten op een eiland.
True thoughquote:
Neen, die andere.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met een wit hondje en een dronken kapitein aan zijn zijde!?
Oh noes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:51 schreef Crutch het volgende:
Weten jullie wel dat die filmpjes gemaakt zijn door slimme schemer?
Ik wil zijn geest.
niehiehihieet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat nou? Dat was toen haske kkgarpig ja!
Wenen wie unne peen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
Hij weent omdat ik hem Slimme Schemer noem. Helemaal flippen toen hij zag dat hij onder Slimme Schemer in mijn telefoon staat, ditdat. Drama.
JA IK ZEG TOCH GODVERDOMME DAT IK HET KUT VIND OF NIET GELOOF ME DAN OOK HOMMO KNIJNquote:
Ik zie dat nooit gebeuren, en vreemd vind ik het ook niet, trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zie steeds vaker mensen in mijn omgeving die rond hun 20ste een langere tijd een relatie hebben gehad met iemand; waarbij het vervolgens uit is gegaan... en ze vervolgens (vaak een half tot een jaar later) weer bij elkaar komen. Een zeer vreemd verschijnsel vind ik, heeft iemand hier ervaring met een dergelijke situatie?
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:08 schreef Crutch het volgende:
OMG OMG Skv is slimme schemer, ik ga even een tagje voor je aanvragen.
BRB!
NOHOOOOEESSSquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:08 schreef Crutch het volgende:
OMG OMG Skv is slimme schemer, ik ga even een tagje voor je aanvragen.
BRB!
Nouja, ik nu binnen een paar maanden al bij 4 mensen die ik ken... echt vreemd is het misschien niet. Je maakt het uit, gaat wat rondkijken, komt tot de conclusie dat het single/met iemand anders zijn niet echt beter is, en komt weer bij elkaar uit nostalgische overwegingen. Maargoed, is dat nou een vruchtbare basis vraag ik me af? Of is het ook een vorm van in het verleden leven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit gebeuren, en vreemd vind ik het ook niet, trouwens.
Nee, dat is geen vruchtbare basis. Het gezeik dat je samen had blijft en je zal in no time weer terugvallen in je oude ritme (wat de basis was voor het uit elkaar gaan). Goed contact onderhouden geloof ik wel in. Met soms wat seks voor nostalgic sake misschien. Maar terug bij elkaar lijkt mij iig lastig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, ik nu binnen een paar maanden al 4x bij mensen die ik ken... echt vreemd is het misschien niet. Je maakt het uit, gaat wat rondkijken, komt tot de conclusie dat het single/met iemand anders zijn niet echt beter is, en komt weer bij elkaar uit nostalgische overwegingen. Maargoed, is dat nou een vruchtbare basis vraag ik me af? Of is het ook een vorm van in het verleden leven.
Neuh. Als ze begin 20 beginnen denken ze van alles gemist te hebben. Dus gaan ze op pad en daarna hebben ze door dat ze kkachterlijk bezig zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, ik nu binnen een paar maanden al bij 4 mensen die ik ken... echt vreemd is het misschien niet. Je maakt het uit, gaat wat rondkijken, komt tot de conclusie dat het single/met iemand anders zijn niet echt beter is, en komt weer bij elkaar uit nostalgische overwegingen. Maargoed, is dat nou een vruchtbare basis vraag ik me af? Of is het ook een vorm van in het verleden leven.
quote:
Jeej, ik ben niet achterlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh. Als ze begin 20 beginnen denken ze van alles gemist te hebben. Dus gaan ze op pad en daarna hebben ze door dat ze kkachterlijk bezig zijn.
Ik was niet van plan om het uit te maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat? Jij bent nog in het begin 20 stuk
Een relatie is niet 'alles hebben'.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
Van die mensen die alles hebben en dan denken is dit het nouuuuuuuuuuu want het is immers nooit goed genoeg.
Natuurlijk is dat geen goede basis .De reden waarom je uit elkaar bent gegaan bestaat nog steeds. Daarbij kom je dus enkel terug voor de 'goede herinneren' en het niet alleen willen zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, ik nu binnen een paar maanden al bij 4 mensen die ik ken... echt vreemd is het misschien niet. Je maakt het uit, gaat wat rondkijken, komt tot de conclusie dat het single/met iemand anders zijn niet echt beter is, en komt weer bij elkaar uit nostalgische overwegingen. Maargoed, is dat nou een vruchtbare basis vraag ik me af? Of is het ook een vorm van in het verleden leven.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Als ik Mark zie, denk ik altijd "is dit het nou" en dan trekt ie z'n broek uit en dan denk ik "OHJA DAAROM"
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik bedoel mensen die naar eind 20 gaan begin 30, leuke baan, leuke vent, huis whatnot. En dan gaan flippen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik bedoel mensen die naar eind 20 gaan begin 30, leuke baan, leuken vent meisje, huis whatnot.
Ah, nee! Dat deed ik al een tijdje als ik eerlijk ben!quote:En dan gaan flippen.
Gelukkig is er meer in het leven dan piem0l.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]En als ik zeg dat ik alleen maar naar titties and ass kijk dan ben ik weer oppervlakkig. Wat is het toch kut om man te zijn soms. Nou. Huilhuil. Jankjank. Zei ik titties and ass!
Zo'n angst idd dat het gras bij de buren toch altijd groener is. Ben je vrijgezel, wil je een relatie en vice versa. Die heb ik er ook wel een paar gezien, lijkt me erg vervelend als je daar last van hebt en niet oprecht kunt genieten van wat je op dit moment hebtquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik helemaal niet. Ik bedoel mensen die naar eind 20 gaan begin 30, leuke baan, leuke vent, huis whatnot. En dan gaan flippen.
Titties and ass!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Gelukkig is er meer in het leven dan piem0l.
Ja, en het dan uitmaken, 'de wijde wereld' ingaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Ah, nee! Dat deed ik al een tijdje als ik eerlijk ben!
Nog meer piem0l?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig is er meer in het leven dan piem0l.
Die fase ben ik nog niet!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, en het dan uitmaken, 'de wijde wereld' ingaanen dan OOH, DAT WAS TOCH NIET ZO BIJZONDER EN MIJN LEVEN WAS AL FUCKING PURRFFECT. NEEM ME TERUG, EXVRIEND.
En dan vind ik dat zo'n relatie inderdaad wel weer kan werkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en het dan uitmaken, 'de wijde wereld' ingaanen dan OOH, DAT WAS TOCH NIET ZO BIJZONDER EN MIJN LEVEN WAS AL FUCKING PURRFFECT. NEEM ME TERUG, EXVRIEND.
Ik zeg niet dat jij zo bent hoor, maar you fit the profile jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die fase ben ik nog niet!Eerst nog een paar keer op mijn bek aan waarschijnlijk!
Tuurlijk, het hoeft niet per se uit te gaan omdat er iets stuk loopt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan vind ik dat zo'n relatie inderdaad wel weer kan werken
Ik ben getest en cleanquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Toch maar weer terug naar die SOA testen dan
Oh don't evenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Toch maar weer terug naar die SOA testen dan
Omdat Utrecht.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom ben ik ook alweer in Utrecht gaan studeren?
Ik heb het wel eens gedaan, toen ging ik snoeihard op mn muil.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch, kan je dronken handstanden? Lijkt me een geweldig iets om uit te proberen, eerlijk gezegd.
Shifto, das een mooie voor één van onze goedkope-wijn avonden!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch, kan je dronken handstanden? Lijkt me een geweldig iets om uit te proberen, eerlijk gezegd.
Sowieso in Utrecht wonen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, maar als je wil gaan samenwonen als je beide studeert is het een slechte stad
Niet het resultaat verklappen, dan doet ie t niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan, toen ging ik snoeihard op mn muil.
Filmen plsquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shifto, das een mooie voor één van onze goedkope-wijn avonden!
Ja, ik ga niet in Rotterdam wonen als ik in Utrecht studeer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sowieso in Utrecht wonen!
In Lombok is veel anti kraak though en wel leuk wonen! Als je er tussen kan komen!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shifto, das een mooie voor één van onze goedkope-wijn avonden!
Wij zoeken sowieso iemand die die shit wil komen filmen. Als alles gefilmd zou zijn, waren we rijk op youtube gewordenquote:
Crutch is je cameraman.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Wij zoeken sowieso iemand die die shit wil komen filmen. Als alles gefilmd zou zijn, waren we rijk op youtube geworden
Rotterdam!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, ik ga niet in Rotterdam wonen als ik in Utrecht studeer.
Ik heb het eens niet dronken gedaan.. heel vaak toen ik klein was.. tegen de wc deur.. toen ging ik door m'n armen heenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Wij zoeken sowieso iemand die die shit wil komen filmen.
Toen ik 27 was (eergisterenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het eens niet dronken gedaan.. heel vaak toen ik klein was.. tegen de wc deur.. toen ging ik door m'n armen heenkop gestoten aan de harde stenen van de vloer
Ik kwam gisteren nog in de kast terechtquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het eens niet dronken gedaan.. heel vaak toen ik klein was.. tegen de wc deur.. toen ging ik door m'n armen heenkop gestoten aan de harde stenen van de vloer
Ben je al zou oud jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Toen ik 27 was (eergisteren) kon ik het nog, tijd voor de poging op dezeleeftijd dus!
Oud?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef SicSicSics het volgende:
Ik krijg honger van de TT!Als ik vanavond geen vloer hoef te leggen ga ik pannenkoeken bakken!
Kunnen we met z'n allen doen! Of... Nee... Ik denk dat ze het gourmetstel ook meegenomen heeft. Ik zal vanavond eens kijken!quote:
Ik neem wel wat grillplaten meer heurquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kunnen we met z'n allen doen! Of... Nee... Ik denk dat ze het gourmetstel ook meegenomen heeft. Ik zal vanavond eens kijken!
Curacao is stom.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Lol vriendin ziet alwee goedkoop ticket naar curacaoMag ik wee gaan kijken of ik daar heen wil/kan
waarom zou je dat willen kunnenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
Ik kan een perfecte radslag. Tijdje terug was bij kickboxen (ik sport een keer) mijn been verneukt en kon ik 2 weken niet fatsoenlijk lopen. Toen ik net weer kon lopen deed ik een radslag en kon weer 3 weken niet lopen
Inbouwvatwasser voor de win! Die kreeg ze niet los denk ik!quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef MohMi het volgende:
Me too!En ik help wel met de afwas naderhand, zo ben ik dan ook wel weer
Het was bij de radslag dat ik in de kast terecht kwam, ik moet eeeeeeeeeecht weer oefenenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
Ik kan een perfecte radslag. Tijdje terug was bij kickboxen (ik sport een keer) mijn been verneukt en kon ik 2 weken niet fatsoenlijk lopen. Toen ik net weer kon lopen deed ik een radslag en kon weer 3 weken niet lopen
Alleen maar tussen de hollanders zuipen op het strand.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Best wel oke eilandMaar ben er het afgelopen jara al twee keer geweest
Bel ff waar je ligt dan! Komen wij je wel... "Helpen"quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga. Als ik over 30 min niet terug ben lig ik op straat en kom ik niet meer overeind.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Inbouwvatwasser voor de win! Die kreeg ze niet los denk ik!
Samen oefenen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het was bij de radslag dat ik in de kast terecht kwam, ik moet eeeeeeeeeecht weer oefenen
Dan gaat 1 bal in je maagquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Screwloose met zijn handstand zonder broek.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
¤ 360,- ex BTWquote:
Ik ga er heen voor m'n vriendinnetjequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:49 schreef Skv het volgende:
Alleen maar tussen de hollanders zuipen op het strand.
Kom dan eindelijk eens met die foto!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
[..]Je zou ons moeten betalen voor het feit dat je ons vast mag leggen
Die zie je dan welquote:
Waar wanneer?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Die zie je dan wel
Dan zie je haar IRL en mag je naar fotos kijken zoveel je wilt
Ja, ik vrees dat een radslag daar niet heel verstandig is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
We gaan gewoon totally Koen z'n woning trashen!
Ik zei tochhhhhhhhh, ik moet eerst de kleermaker vragen of hij hem kleiner kan maaaakeeen. Straks zegt ie neequote:
miljaar wat langzaam ben jij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei tochhhhhhhhh, ik moet eerst de kleermaker vragen of hij hem kleiner kan maaaakeeen. Straks zegt ie nee
Ja ik heb wel gisteren een foto gemaakt, maar hij is veel te groot en dan ga jij zo doen van eeww Hara die is veel te groot ziet er niet uit en dan ik weer zo van ja godver dat weet ik ook daarom zei ik ook eerst kleermaker maar noooo skv weer zo van nee doe nu jeetje godmiljaar wat langzaamquote:
Ja maar dan denken we dat je super dun bent geworden als hij erna wel pastquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ik heb wel gisteren een foto gemaakt, maar hij is veel te groot en dan ga jij zo doen van eeww Hara die is veel te groot ziet er niet uit en dan ik weer zo van ja godver dat weet ik ook daarom zei ik ook eerst kleermaker maar noooo skv weer zo van nee doe nu jeetje godmiljaar wat langzaam
Waarom koop je dan ook te groot goffedomme.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ik heb wel gisteren een foto gemaakt, maar hij is veel te groot en dan ga jij zo doen van eeww Hara die is veel te groot ziet er niet uit en dan ik weer zo van ja godver dat weet ik ook daarom zei ik ook eerst kleermaker maar noooo skv weer zo van nee doe nu jeetje godmiljaar wat langzaam
supermegaslecht!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zal wel slecht zijn als het zo goedkoop is.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom koop je dan ook te groot goffedomme.
Kan ik niet wat extra betalen? Dan zal het vast beter zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je borstens zijn te groot voor je lichaam!!!111quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
:
[..]OMDAT ANDERS MIJN VOORGEVEL NOOIT ERIN PAST
Daarom maar kijken of ze hem kunnen vermaken zonder dat het lillik wordt, anders kan ik er nooit één aan
True story.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Je borstens zijn te groot voor je lichaam!!!111
Borstels.quote:
Kan je niet het bovenste knoopje dicht doen en je tetten er gracieus overheen hangen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
:
[..]OMDAT ANDERS MIJN VOORGEVEL NOOIT ERIN PAST
Daarom maar kijken of ze hem kunnen vermaken zonder dat het lillik wordt, anders kan ik er nooit één aan
Neuj. maar ik heb wel mijn twijfels over waar al dat geld vandaan komt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
Zeg Crutch, was die opafilm laatst Hugh Hefner misschien?
Error: Does not compute.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:18 schreef Skv het volgende:
Je borstens zijn te groot voor je lichaam!!!111
Maar dan is ie onder toch nog te groot?!!?!??!?!?!/!quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan je niet het bovenste knoopje dicht doen en je tetten er gracieus overheen hangen?![]()
Begin je gewoon een trend!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan je niet het bovenste knoopje dicht doen en je tetten er gracieus overheen hangen?![]()
Begin je gewoon een trend!
niemand die dat dan nog opvalt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dan is ie onder toch nog te groot?!!?!??!?!?!/!
Awkward is wel het thema ja.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
With awkward on the side. En een appel.
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Straks krijgen ze het nog door hier.
Que? ne ne nequote:Op woensdag 9 mei 2012 14:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom werken die sites waarop je artikelen moet zoeken die je moet lezen nooooooit
Dat hebben ze wel snel gedaan heuquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:44 schreef Crutch het volgende:
Mijn zusje gaat morgen trouwen.
Dumb biatch.
En als je dan later het perfecte chickie hebt wil je ineens wel trouwen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En als je dan later het perfecte chickie hebt wil je ineens wel trouwen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef Skv het volgende:
OEH IK HEB NET MEISJE GEVRAAGD OM AF TE SPREKEN!!!111 SPANNNOND PEN0R.
hhihi hoax wie wil nou niet kroelen met Skv.quote:
Stel je niet aan, ze reist steeds 4 uur voor jequote:
Maar,,, dat vind ik ook van jou!!,,, De dingen die ik met jou wil doen zijn banwaardig daarom kan ik het niet zeggenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Zelfde reden als de rest denk ik, je bent een naar mannetje
1x maar. Maar wel 8 uur, want ze moest terug.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ze reist steeds 4 uur voor je
En ze heeft al gezegd dat ze je leuk vindtquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:51 schreef Skv het volgende:
[..]
1x maar. Maar wel 8 uur, want ze moest terug.
Week ervoor was ze ook hier, maar dat was niet voor Skv.Wel kusjes gedaan toen.
FOK is groot! Je kan ook een plekje zoeken waar mensen je wel leuk en aardig vindenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Maar,,, dat vind ik ook van jou!!,,, De dingen die ik met jou wil doen zijn banwaardig daarom kan ik het niet zeggen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef shifto het volgende:
[..]
FOK is groot! Je kan ook een plekje zoeken waar mensen je wel leuk en aardig vinden
Denk alleen niet dat ze er zijn.
Nou ze zei dat ik haar een ander gevoel gaf dan andere mannen. En toen begon ik te piepen en bleek weg te trekken. En mn mondhoek scheurde af.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ze heeft al gezegd dat ze je leuk vindt
UDOWUquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef shifto het volgende:
[..]
FOK is groot! Je kan ook een plekje zoeken waar mensen je wel leuk en aardig vinden
Tot aan mn ooohoohooooor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou ze zei dat ik haar een ander gevoel gaf dan andere mannen. En toen begon ik te piepen en bleek weg te trekken. En mn mondhoek scheurde af.
De rest neukte haar wel gewoon?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou ze zei dat ik haar een ander gevoel gaf dan andere mannen. En toen begon ik te piepen en bleek weg te trekken. En mn mondhoek scheurde af.
Ik ga niet weg hierquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja in dr bips. Heel vreemd. En ook al bij de eerste date. Toen ik het bij de tweede nog niet deed werd ze boos, verdrietig en teleurgesteld. Waarop ik mijn mondhoek afscheurde. Tot aan mn oor.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja in dr bips. Heel vreemd. En ook al bij de eerste date. Toen ik het bij de tweede nog niet deed werd ze boos, verdrietig en teleurgesteld. Waarop ik mijn mondhoek afscheurde. Tot aan mn oor.
Ik ben superduper verbaasd!quote:
Snap ik wel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja in dr bips. Heel vreemd. En ook al bij de eerste date. Toen ik het bij de tweede nog niet deed werd ze boos, verdrietig en teleurgesteld. Waarop ik mijn mondhoek afscheurde. Tot aan mn oor.
Ja maar ze is ook zwanger enzo.quote:
Ja, maar wat was het, 3 weken verloofd?quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja maar ze is ook zwanger enzo.
Overigens zijn ze al een jaar of 4 bij elkaar.
Ohja, lol.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar wat was het, 3 weken verloofd?
kan niet. klant bezoeken... tis 8:00...quote:
Je vindt het dom van haar maar bent blij voor haar?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef Crutch het volgende:
Ik wilde Suit Up, maar ik kan mijn pak niet vinden.
Dat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben superduper verbaasd!
Ik mag lijen dat jij nu die kant opgaat?
Ja fuck dat, zoeken kreng en foto's. Godver.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef Crutch het volgende:
Ik wilde Suit Up, maar ik kan mijn pak niet vinden.
Ja, moeilijk he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je vindt het dom van haar maar bent blij voor haar?Bedoel je dat je blij bent dat zij blij is?
It's complicated!?!quote:
Ook niet als je een paal garantie had?quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:06 schreef Harajuku. het volgende:
4 uur heen en 4 uur terugIk zou dat echt niet gedaan hebben
Ik ben een vrouw, wij hoeven geen 8 uur te reizen voor seks.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:07 schreef Geester het volgende:
[..]
Ook niet als je een paal garantie had?
good pointquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wij hoeven geen 8 uur te reizen voor seks.
Ware woorden, Hara, ware woorden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, wij hoeven geen 8 uur te reizen voor seks.
Omdat ik trouwen stom vind.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vind je? Niet zo'n last van. Waarom vind je het dan dom van haar?
Ik denk dat dezelfde mannen als vrouwen 8u reizen voor seks. De wanhopige! Zoals Geester enzoquote:
Ja, dat wordt leuk. Zij zal er nog veel zin in hebben als jij dat zo zegtquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat ik trouwen stom vind.
Maar goed, als het echt moet dan geloof ik er ook wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |