Doe maar nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Goeie TT wel. Waarom staat Zeebats nog niet in de OP?
Krijg k klop van Crutch.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Goeie TT wel. Waarom staat Zeebats nog niet in de OP?
DUS JIJ BENT HET!!!quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een nieuwe collega en hij draagt structureel te grote overhemden.
Klopt, maar tranen erbij he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ben je toch wel gewend met je hoofd
Ik ben gewoon commercieel, bij (semi) overheden meestal!quote:
Ik ben aan het kijken of er online communicatieplatformen voor ambtenaren onderling zijn. Zit te kijken bij Pleio en linkedin.. Heb jij nog andere platformen die veel gebruikt worden? Het moet wel vakinhoudelijk zijn (ambtenaar20.com dus niet, dat gaat alleen over ICT).quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben gewoon commercieel, bij (semi) overheden meestal!
Ga je nou nog een foto sturen van je buste met shirtje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een keer een seksdroom over Maxime Verhagen gehad.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een keer een seksdroom over Maxime Verhagen gehad.
Ga vandaag kleermakers bij langs.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ga je nou nog een foto sturen van je buste met shirtje?
Is Nederlands jouw goedste vak?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef MohMi het volgende:
Geeft niet, Hara
Gvd, dan is het zo vies warm en dan nog geen kore broek aan kunnen![]()
http://kanikeenkortebroekaan.nl/
Pfoe, ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat er genoeg wordt overlegd overal, maar daar heb je niks aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Ik ben aan het kijken of er online communicatieplatformen voor ambtenaren onderling zijn. Zit te kijken bij Pleio en linkedin.. Heb jij nog andere platformen die veel gebruikt worden? Het moet wel vakinhoudelijk zijn (ambtenaar20.com dus niet, dat gaat alleen over ICT).
quote:
Hoe is t met jouw chick(s)quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]Benny Lava
Dat liedje was hip vlak voordat ik voor 2 maanden naar India ging. Zo achterlijk veel lol om gehad
Ik denk wel goed.quote:
hihihiquote:
Schijt de Paus in het bos?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neem aan dat dit een retorische vraag is?
"If a tree falls in a forest and no one is around to hear it, does it make a sound?"quote:
Maria, uit Gone with the Wind!quote:
INCOMING RETORICAL QUESTION!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Maria, uit Gone with the Wind!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:02 schreef Crutch het volgende:
Ik ben er, maar zodra je mijn naam uitspreekt ben ik verdwenen.
Rara wat ben ik?
Nope.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maria, uit Gone with the Wind!
Je kunt hem krijgen zoals je hem hebben wil!
Kut!quote:
the runaway bride ookquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kut!
Maar die loopt echt altijd weg als ze geroepen wordt!![]()
Ik dacht een geheim, maar die klopt niet echt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:02 schreef Crutch het volgende:
Ik ben er, maar zodra je mijn naam uitspreekt ben ik verdwenen.
Rara wat ben ik?
WARM! OEHOEHOEHOEHOE!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht een geheim, maar die klopt niet echt.
Ik faal. Ik bedoelde natuurlijk Westside Story!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
buongiorno principessaquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dit stom want volgens mij ken ik het maar ben ik het vergeten. Superextradom.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat een stilte hier.Geef dan normaal antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
STILTE!!! Ik probeer na te denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
STILTE!!! Ik probeer na te denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een wit hondje en een dronken kapitein aan zijn zijde!?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet eruit alsof hij 70 jongeren gaat doodschieten op een eiland.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet eruit alsof hij 70 jongeren gaat doodschieten op een eiland.
True thoughquote:
Neen, die andere.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met een wit hondje en een dronken kapitein aan zijn zijde!?
Oh noes.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:51 schreef Crutch het volgende:
Weten jullie wel dat die filmpjes gemaakt zijn door slimme schemer?
Ik wil zijn geest.
niehiehihieet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat nou? Dat was toen haske kkgarpig ja!
Wenen wie unne peen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
Hij weent omdat ik hem Slimme Schemer noem. Helemaal flippen toen hij zag dat hij onder Slimme Schemer in mijn telefoon staat, ditdat. Drama.
JA IK ZEG TOCH GODVERDOMME DAT IK HET KUT VIND OF NIET GELOOF ME DAN OOK HOMMO KNIJNquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |