Doe maar nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Goeie TT wel. Waarom staat Zeebats nog niet in de OP?
Krijg k klop van Crutch.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Goeie TT wel. Waarom staat Zeebats nog niet in de OP?
DUS JIJ BENT HET!!!quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een nieuwe collega en hij draagt structureel te grote overhemden.
Klopt, maar tranen erbij he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ben je toch wel gewend met je hoofd
Ik ben gewoon commercieel, bij (semi) overheden meestal!quote:
Ik ben aan het kijken of er online communicatieplatformen voor ambtenaren onderling zijn. Zit te kijken bij Pleio en linkedin.. Heb jij nog andere platformen die veel gebruikt worden? Het moet wel vakinhoudelijk zijn (ambtenaar20.com dus niet, dat gaat alleen over ICT).quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben gewoon commercieel, bij (semi) overheden meestal!
Ga je nou nog een foto sturen van je buste met shirtje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een keer een seksdroom over Maxime Verhagen gehad.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een keer een seksdroom over Maxime Verhagen gehad.
Ga vandaag kleermakers bij langs.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ga je nou nog een foto sturen van je buste met shirtje?
Is Nederlands jouw goedste vak?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef MohMi het volgende:
Geeft niet, Hara
Gvd, dan is het zo vies warm en dan nog geen kore broek aan kunnen![]()
http://kanikeenkortebroekaan.nl/
Pfoe, ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat er genoeg wordt overlegd overal, maar daar heb je niks aan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Skv het volgende:
Ik ben aan het kijken of er online communicatieplatformen voor ambtenaren onderling zijn. Zit te kijken bij Pleio en linkedin.. Heb jij nog andere platformen die veel gebruikt worden? Het moet wel vakinhoudelijk zijn (ambtenaar20.com dus niet, dat gaat alleen over ICT).
quote:
Hoe is t met jouw chick(s)quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]Benny Lava
Dat liedje was hip vlak voordat ik voor 2 maanden naar India ging. Zo achterlijk veel lol om gehad
Ik denk wel goed.quote:
hihihiquote:
Schijt de Paus in het bos?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Neem aan dat dit een retorische vraag is?
"If a tree falls in a forest and no one is around to hear it, does it make a sound?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |