Nog geen half uur rijdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel meeMAar vergeleken met de rest heb je gelijk
Doet het altijd, volgende week is het weer doodquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat het zo eens van de grond komt.
Goed hequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:15 schreef Nixx- het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat het zo eens van de grond komt.
Keep it alivequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet het altijd, volgende week is het weer dood
Dan zijn we in ieder geval een aantal topics verder en was het weer even levendigquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet het altijd, volgende week is het weer dood
iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zijn we in ieder geval een aantal topics verder en was het weer even levendig
Zo'n user. Noemt graag alle vrouwen een slet en is op zoek naar een echte dame. Toch vindt hij zichzelf zo'n held omdat hij maar een half uur nodig had om iemand in bed te lullen. Terwijl hij alle vrouwen hier al sletterig verklaart als ze na een leuke avond met iemand meegaan. Middeleeuwse gedachtegang van die gast. Bah.quote:
Je zou meer topics van hem moeten lezenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n user. Noemt graag alle vrouwen een slet en is op zoek naar een echte dame. Toch vindt hij zichzelf zo'n held omdat hij maar een half uur nodig had om iemand in bed te lullen. Terwijl hij alle vrouwen hier al sletterig verklaart als ze na een leuke avond met iemand meegaan. Middeleeuwse gedachtegang van die gast. Bah.
Ooja, de echte-echte jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n user. Noemt graag alle vrouwen een slet en is op zoek naar een echte dame. Toch vindt hij zichzelf zo'n held omdat hij maar een half uur nodig had om iemand in bed te lullen. Terwijl hij alle vrouwen hier al sletterig verklaart als ze na een leuke avond met iemand meegaan. Middeleeuwse gedachtegang van die gast. Bah.
Nee, van mij mogen mensen met zo'n hersenkronkel op het gebied van seks, relaties en vrouwen in een steegje een flink stel klappen krijgen.quote:
Soms he, soms voel ik mij bijzonder "ouderwets" voor m'n 24 jaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, van mij mogen mensen met zo'n hersenkronkel op het gebied van seks, relaties en vrouwen in een steegje een flink stel klappen krijgen.zo rancuneus ben ik dan weer wel.
Misschien is het een 24jarigen ding. Mijn vriend (ook 24) is ook echt een heer, zeker voor deze tijd. Nooit verder gegaan dan mijn grens, altijd respectvol, altijd zorgzaam.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms he, soms voel ik mij bijzonder "ouderwets" voor m'n 24 jaarVrouwen/relaties/alles moet je met respect behandelen..
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien is het een 24jarigen ding. Mijn vriend (ook 24) is ook echt een heer, zeker voor deze tijd. Nooit verder gegaan dan mijn grens, altijd respectvol, altijd zorgzaam.
Dat maakt me zo gelukkig.
Tuurlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het gewoon aan de man in kwestie
Alleen als ie net zoveel dagen oud isquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
TuurlijkMaar het is wel een leuk toeval zo
Vreemd genoeg heb ik dat wel gehad. Daddy issues gehad: mijn vader liet me in de steek, kon emotioneel zich niet uiten en nog meer dingen. Mijn ex was precies zo. Je zoekt een situatie die je kent.. ik werd er niet gelukkig van, maargoed..quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]![]()
Je zit niet in een relatie met iemand omdat je het zo leuk vindt dat hij/zij je afbrandt
Ja, ik snap dat sowieso niet, waarom vrouwen op die "klootzakken" vallenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik dat wel gehad. Daddy issues gehad: mijn vader liet me in de steek, kon emotioneel zich niet uiten en nog meer dingen. Mijn ex was precies zo. Je zoekt een situatie die je kent.. ik werd er niet gelukkig van, maargoed..
Iets meer uitdaging enzo denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik snap dat sowieso niet, waarom vrouwen op die "klootzakken" vallen
Een vreemd soort psychologie in mijn geval.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat sowieso niet, waarom vrouwen op die "klootzakken" vallen
Guitarist zal er voor je zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:41 schreef arachide. het volgende:
Een vreemd soort psychologie in mijn geval.ik kom net een paar maanden uit een depressie en ik kan echt geen klootzak gebruiken, dus ik kijk nu wel uit.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik gok wel dat guitarist en mijn vriend elkaar kennen.
Dat is er bij mij maar al te goed ingestampt door mijn zussen (heb er 3, oudste is 9 jaar ouder)quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms he, soms voel ik mij bijzonder "ouderwets" voor m'n 24 jaarVrouwen/relaties/alles moet je met respect behandelen..
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige vrouwen aantrekkelijker is. Iets met meer uitdaging, extra zorg nodig dat soort zaken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:43 schreef kingtoppie het volgende:
Kan jij je ergens voorstellen dat je liever een asshole wilt dan?
Ooh, dat zeker nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is er bij mij maar al te goed ingestampt door mijn zussen (heb er 3, oudste is 9 jaar ouder)
Dan probeer je helemaal niks meer bij meisjes, verboden gebied die meisjes! Lief zijn!
Als er iets voor zorgt dat je niks meer probeert is dat het wel.
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien is het een 24jarigen ding. Mijn vriend (ook 24) is ook echt een heer, zeker voor deze tijd. Nooit verder gegaan dan mijn grens, altijd respectvol, altijd zorgzaam.
Dat maakt me zo gelukkig.
Dat iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:47 schreef Tally het volgende:
Ik wil een sparringpartner (en die heb ik). Eentje die lief is, maar ook een klootzak kan zijn als ik dat nodig heb.
Tsja, klootzak of iemand die je even weer op je benen zet? Dat laatste ben ik dan wel weer "goed" in.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:47 schreef Tally het volgende:
Ik wil een sparringpartner (en die heb ik). Eentje die lief is, maar ook een klootzak kan zijn als ik dat nodig heb.
Tis gewoon dat je onnodig bang wordt gemaakt en dat je je gevoel niet meer volgt omdat er een schildje opgeworpen wordt door in dit geval mijn zussen dat vrouwen edele dieren zijn dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat zeker nietVrouwen behandel je gewoon met respect, ik ga geen show opvoeren voor een vrouw ofzo, ik ben gewoon mezelf
En ja, ik beland wel vaak in de friendzone
Mijn opa zei altijd tegen mij:quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis gewoon dat je onnodig bang wordt gemaakt en dat je je gevoel niet meer volgt omdat er een schildje opgeworpen wordt door in dit geval mijn zussen dat vrouwen edele dieren zijn dus.
Een klootzak. Eentje die aan zichzelf denkt maar ook aan mij denkt als het echt nodig is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, klootzak of iemand die je even weer op je benen zet? Dat laatste ben ik dan wel weer "goed" in.
Ik snap jequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:49 schreef kingtoppie het volgende:
Essentie van mijn verhaal:
Vrouwen zijn niet edel, het zijn gewoon mensen.
Tuurlijk zijn vrouwen gewoon mensen.. zou niet anders denkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:49 schreef kingtoppie het volgende:
Essentie van mijn verhaal:
Vrouwen zijn niet edel, het zijn gewoon mensen.
Als ik te veel dingen wil doen, te veel van mezelf eis. Ik ken geen nuance, dus ik wil nog wel eens iets te zwart wit denken, dan moet ik weer naar grijs kunnen. Snap je?quote:
Goed verhaalquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat snap ik ja.. maar heb eerder het ... hoe komt dat dan
Dat laatste zonder dat eerste is wel uniek voor een man.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, klootzak of iemand die je even weer op je benen zet? Dat laatste ben ik dan wel weer "goed" in.
Niks mis met zachte eierenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat laatste zonder dat eerste is wel uniek voor een man.
Good guyquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat laatste zonder dat eerste is wel uniek voor een man.
Dan kan je je veranderen en minder vaak gefriendzoned worden, of zo blijven en wachten op die ene die het niet erg vindtquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat ik eerder aangaf, is dat ik daar soms zelf ook van baalhet betekent echt vaak gefriendzoned worden
Ik ga mezelf niet veranderen voor iemand andersquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je je veranderen en minder vaak gefriendzoned worden, of zo blijven en wachten op die ene die het niet erg vindt
Good guys!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Good guy
Wat ik eerder aangaf, is dat ik daar soms zelf ook van baalhet betekent echt vaak gefriendzoned worden
Ik vind het écht belangrijk dat een man voor zichzelf kan kiezen. Dat hij zelf hobby's heeft en bovendien dat hij mij kan adviseren in bepaalde dingen. Aan de ene kant kan dat dus iemand zijn die alleen, zoals jij al zegt, de waarheid kan vertellen enz. Maar het gaat vaak samen met het eerste. Al heb ik tot nu toe eigenlijk alleen mietjes gehad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Good guy
Ooh, ik doe ook zeker mijn dingen wel hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het écht belangrijk dat een man voor zichzelf kan kiezen. Dat hij zelf hobby's heeft en bovendien dat hij mij kan adviseren in bepaalde dingen. Aan de ene kant kan dat dus iemand zijn die alleen, zoals jij al zegt, de waarheid kan vertellen enz. Maar het gaat vaak samen met het eerste. Al heb ik tot nu toe eigenlijk alleen mietjes gehad.
Heel verstandigquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet veranderen voor iemand andersIk wacht liever op degene met wie er écht een fantastische klik is
Hoeveel relaties heb je gehad?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik doe ook zeker mijn dingen wel hooren ik zou mezelf niet gauw een mietje noemen
Ooooh, dan moet je niet miepenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
3 serieuze van anderhalf jaar of langer
Broekiequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
3 serieuze van anderhalf jaar of langer
Nee, ik ben een broekie.quote:
Ik ben de tel kwijt geraaktquote:
Goed bezig ... ik zie progressiequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik ben een broekie.
2 maanden, 4 maanden, 6 maanden en 5 maanden and still counting
Jazeker en bij de laatste geen gezeik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt geraakt
Maar ik ben dan ook al 32
[..]
Goed bezig ... ik zie progressie
En die kan je buien aan? en je in toom houden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jazeker en bij de laatste geen gezeik.
Is het zo erg gesteld?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die kan je buien aan? en je in toom houden?
Jup. Ik kende hem al langer. Hij was mijn steun en toeverlaat toen het echt heel slecht ging. Nu heb ik soms een terugval, dan vraag ik wel veel van hem, maar hij kan dat echt hebben. Over 2.5 maand gaan we 3 weken backpacken, dan zit hij constant met mij opgescheept. Eerst was ik bang dat dat fout zou gaan, maar nu zie ik dat niet meer zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die kan je buien aan? en je in toom houden?
Hij wist wat ie kon verwachtenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef arachide. het volgende:
Jup. Ik kende hem al langer. Hij was mijn steun en toeverlaat toen het echt heel slecht ging. Nu heb ik soms een terugval, dan vraag ik wel veel van hem, maar hij kan dat echt hebben. Over 2.5 maand gaan we 3 weken backpacken, dan zit hij constant met mij opgescheept. Eerst was ik bang dat dat fout zou gaan, maar nu zie ik dat niet meer zo snel gebeuren.
Wat niet is.....quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jazeker en bij de laatste geen gezeik.
Dank je ... ik loop op de zaken voor uit.. het duurt nog 10 dagen voor ik 32 benquote:
Ooooh kijk. Jonge deerne.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat niet is.....
[..]
Dank je ... ik loop op de zaken voor uit.. het duurt nog 10 dagen voor ik 32 ben
Zijn er specifieke problemen dan bij jou?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup. Ik kende hem al langer. Hij was mijn steun en toeverlaat toen het echt heel slecht ging. Nu heb ik soms een terugval, dan vraag ik wel veel van hem, maar hij kan dat echt hebben. Over 2.5 maand gaan we 3 weken backpacken, dan zit hij constant met mij opgescheept. Eerst was ik bang dat dat fout zou gaan, maar nu zie ik dat niet meer zo snel gebeuren.
Last van een minderwaardigheidscomplex, verstoord zelfbeeld, moeite met mensen vertrouwen of vrienden maken, paniekaanvallen, zit aan het einde van een depressie, zwaar gepest, straatvrees gehad, emotioneel verwaarloosd door mijn oudersquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zijn er specifieke problemen dan bij jou?
Dat zijn er nogal wat ja. Lastig om mee om te gaan, krijg je medicatie ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Last van een minderwaardigheidscomplex, verstoord zelfbeeld, moeite met mensen vertrouwen of vrienden maken, paniekaanvallen, zit aan het einde van een depressie, zwaar gepest, straatvrees gehad, emotioneel verwaarloosd door mijn ouders
Dat je maar weet dat ik 11 jaar jonger ben.quote:
broekiequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je maar weet dat ik 11 jaar jonger ben.
Nee, ik zit bij een psycholoog. Ik wil het eerst zelf proberen zonder medicijnen. De hele wereld is aan de pillen tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat ja. Lastig om mee om te gaan, krijg je medicatie ofzo?
Ik kan dat positief opvatten of juist nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je maar weet dat ik 11 jaar jonger ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op fok welquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zit bij een psycholoog. Ik wil het eerst zelf proberen zonder medicijnen. De hele wereld is aan de pillen tegenwoordig.
Ergens slim, aan de andere kant kunnen medicijnen echt wel helpen. Zolang je er zelf op let en niet verslaafd aan iets wordt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zit bij een psycholoog. Ik wil het eerst zelf proberen zonder medicijnen. De hele wereld is aan de pillen tegenwoordig.
Weet je wat de beste medicijn is?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Last van een minderwaardigheidscomplex, verstoord zelfbeeld, moeite met mensen vertrouwen of vrienden maken, paniekaanvallen, zit aan het einde van een depressie, zwaar gepest, straatvrees gehad, emotioneel verwaarloosd door mijn ouders
Knap hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan dat positief opvatten of juist nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 1 natuurlijk. Bijna 32 is toch niet oud man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Dat is ze vanaf 32 pasquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Optie 1 natuurlijk. Bijna 32 is toch niet oud man.
Nee, 20.quote:
Soms voel ik me wel oud hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Optie 1 natuurlijk. Bijna 32 is toch niet oud man.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent stiekem gewoon 55 he! ik wist het wel!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
Nee, 20.Hahaha. Grapje natuurlijk. Maar weet nog dat ik heeeeeel graag wilde dat ik 18 werd.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ach stel je niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee is prima zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent stiekem gewoon 55 he! ik wist het wel!
en nu wil je weer terug naar 18?
Ha! gezelligquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Hier nog een oude bok om het gemiddelde omhoog te halen
Laterquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ha! gezellig
Ik moet er weer vandoor
Jonkiequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, 20.Hahaha. Grapje natuurlijk. Maar weet nog dat ik heeeeeel graag wilde dat ik 18 werd.
lunch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, mezelf een lekkere lunch gemaakt:
Slavinken
Gebakken aardappelen met van die oranje kruiden
Doperwten
Nomnom
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Weet je wat de beste medicijn is?
Met 2 gebalde vuisten in de lucht keihard roepend. Fuck the world.
wat doe je voor werk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Avondeten wordt brood, moet werken
Prostitueren. Daarom post hij toch hier. Voor tips & tricks.quote:
Nounou, jij hebt wel een heel verkeerd beeld van mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Prostitueren. Daarom post hij toch hier. Voor tips & tricks.
Jij zei bring it on.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nounou, jij hebt wel een heel verkeerd beeld van mij.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben
Productiewerk
Dus tochquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Prostitueren. Daarom post hij toch hier. Voor tips & tricks.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben
Productiewerk
En dat is?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weinig werk in mijn vakgebiedZeg maar heel erg weinig
De ambtenarij, juridisch medewerker op een gemeente of waterschap bijvoorbeeldquote:
waarom de ambtenarij?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De ambtenarij, juridisch medewerker op een gemeente of waterschap bijvoorbeeld
Omdat ik niet commercieel ingesteld ben en Bestuurskunde heb gestudeerdquote:
Maar kijk je wel in de commerciele wereld naar functies? of dat totaal niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik niet commercieel ingesteld ben en Bestuurskunde heb gestudeerd
Kijk nu werkelijk naar allesquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar kijk je wel in de commerciele wereld naar functies? of dat totaal niet?
gohquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pfff, 3 slavinken + 400 gram aardappelen is toch wel vullend
ook dik lichaam?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik eet altijd veelLang lichaam dat gevoed moet worden
Ooja, die moet ik nog toevoegenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
aah ok
ja weet ik veel, jij hebt geen foto;s
Hoe krijg je het wegquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pfff, 3 slavinken + 400 gram aardappelen is toch wel vullend
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik eet altijd veelLang lichaam dat gevoed moet worden
Hier andersom.. Probeer juist aan te komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was ik ook...
Maar nu ben ik bezig met afvallen
Wil je wat van mij hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier andersom.. Probeer juist aan te komen
Ik hou van lange mannenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, blij dat ik niet langer ben.. 1.95 is soms al onhandig
vaak genoeg bewezen / ontkracht.. Dus het zegt weinigquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef cookie-monstaa het volgende:
Weet je dat je schoenmaat te maken heeft met de lengte van je lul hahah
Zijn er echt mensen die zich daarmee bezighouden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef cookie-monstaa het volgende:
snik snikquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vaak genoeg bewezen / ontkracht.. Dus het zegt weinig
De lengte van de lul wel.. niet van de schoenenquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die zich daarmee bezighouden?
Ahhh, de lengte van een lul kan mij weinig boeienquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De lengte van de lul wel.. niet van de schoenen
al vind ik te grote voeten niet echt mooi![]()
Onzin.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:38 schreef cookie-monstaa het volgende:
neej inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De lengte van de lul wel.. niet van de schoenen
al vind ik te grote voeten niet echt mooi![]()
Bij mij moet iemand minstens 1.85 zijn. Dan kan ik hakken aandoen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef Cue_ het volgende:
Zolang een man maar rond de 175 is.. vind ik het al goed, want dan kan ik tenminste normaal m'n hakken aan zonder echt veel groter te zijn
oke hahahquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahhh, de lengte van een lul kan mij weinig boeien
Liever helemaal geen lul, maar een stel mooie tieten
Damn, dan ben jij best lang?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bij mij moet iemand minstens 1.85 zijn. Dan kan ik hakken aandoen.
Toch wel ja?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahhh, de lengte van een lul kan mij weinig boeien
Liever helemaal geen lul, maar een stel mooie tieten
googlen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:42 schreef cookie-monstaa het volgende:
Weet iemand trouwens wat het trimbos instituut voor gokken, alcohol en drugs doet??
1.70. Maar ik wil niet even groot zijn met hakken, dus vandaar.quote:
De site zelf geeft anders genoeg informatie.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
gedaan maar vind vage informatie
ik ben 1.65 hahahquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
1.70. Maar ik wil niet even groot zijn met hakken, dus vandaar.
Nu zag ik een gast voor me met hakken aan om net zo lang als jij te zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:44 schreef Cue_ het volgende:
Met even groot heb ik geen probleem (mits hakken aan)
ik vind van nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De site zelf geeft anders genoeg informatie.
Dan bel je ze. Of ga je langs.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu zag ik een gast voor me met hakken aan om net zo lang als jij te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik val op jongens hahah geen meisjes. Niet dat vallen te letterlijk nemen hahah dat is pijnlijkquote:
Nee nee zo flauw zou ik niet zijnquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:00 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik val op jongens hahah geen meisjes. Niet dat vallen te letterlijk nemen hahah dat is pijnlijk
Een ex van me kwam op een gegeven moment ook uit de kast.. Ik kon het wel waarderen, samen vrouwen kijken op een terras in Enschedequote:
Totdat ze er met een dame vandoor gaat waar jij net je oogje op had laten vallenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een ex van me kwam op een gegeven moment ook uit de kast.. Ik kon het wel waarderen, samen vrouwen kijken op een terras in Enschede
Ik kijk samen vrouwen met mijn beste vriend. Die vind het helemaal geweldig dat ik bi ben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een ex van me kwam op een gegeven moment ook uit de kast.. Ik kon het wel waarderen, samen vrouwen kijken op een terras in Enschede
Kan ook leuk zijn. Ik val op beide.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zou minder zijn. Of ik had een trio voorgesteld ofzoquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Totdat ze er met een dame vandoor gaat waar jij net je oogje op had laten vallen
Hm jou kant van de medaille is een stuk mooierquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zou minder zijn. Of ik had een trio voorgesteld ofzo![]()
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm jou kant van de medaille is een stuk mooier
vvv dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef arachide. het volgende:
Ik weet niet welk soort trio ik eerder zie gebeuren. Mmv is niet zo leuk als je vriend 100% hetero is (en 1 piemel is genoeg om mezelf mee bezig te houden), mvv zou ik niet fijn vinden. Niemand zit aan mijn vriend.
hahah...denk jij overal zo positief over?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zou minder zijn. Of ik had een trio voorgesteld ofzo![]()
Als niemand aan je vriend mag zitten lijkt me een trio uitgesloten, wel zo eerlijk toch.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef arachide. het volgende:
Ik weet niet welk soort trio ik eerder zie gebeuren. Mmv is niet zo leuk als je vriend 100% hetero is (en 1 piemel is genoeg om mezelf mee bezig te houden), mvv zou ik niet fijn vinden. Niemand zit aan mijn vriend.
Waarom negatief denken over dingen die ook erg positief kunnen zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hahah...denk jij overal zo positief over?
Als je mvv niet fijn vind om die reden, moet je ook geen mmv doen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:07 schreef arachide. het volgende:
hahah je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom negatief denken over dingen die ook erg positief kunnen zijn?
Dit dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je mvv niet fijn vind om die reden, moet je ook geen mmv doen.
Mmv vind ik ook geen fijn idee. Trio sowieso niet. Noem mij idealistisch, maar sommige dingen hou ik graag speciaal en tussen 2 personen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als je mvv niet fijn vind om die reden, moet je ook geen mmv doen.
Ow het is geen aanval hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mmv vind ik ook geen fijn idee. Trio sowieso niet. Noem mij idealistisch, maar sommige dingen hou ik graag speciaal en tussen 2 personen.
Daarom staat dat plan voorlopig (laten we zeggen een jaar) in de koelkast, als ik het dan nog wil, kijken we verder.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:11 schreef Tamashii het volgende:
Maar je wilt wel ervaring opdoen met een vrouw. Dat is toch ook met meerdere mensen die ervaring dan delen.
Zeggen dat je hem bent verloren?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmpf, mijn paspoort verloopt bijna, maar ik wil 'm niet kwijt
mooie stickers en stempels uit Zuid-Afrika erin![]()
Ik had eerst echt zoiets van /caaaare en daarna bedacht ik me dat ik niet het makkelijke meisje wilde worden. Ik heb wel één principe voor de eerste nacht samen en daarna loopt het wel los. Maar het is of seks en ik wil niet weten wie je bent of het is een relatie en seks is iets tussen ons.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Oke, ik heb ook wel zoiets. Wel al ervaring gehad, maar nu even rustig aan en kijken hoe het loopt. Ik zit nog heel erg tussen de fase in van, omg seks is zo fucking belangrijk en de ware dit dat en de fase, seks is echt maar een klein aspect van het leven.
Misschien kun je aan de balie aangeven dat je je oude paspoort wilt houden. Vast wel een manier om dat ding permanent ongeldig te maken zonder de versnipperaar te gebruikenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmm, ik lever dat ding maar gewoon in.. Geen zin in eventueel gezeik ofzo.
Ja, zoiets lijkt me wel het beste. Gewoon eerlijk en volgens de regelsquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien kun je aan de balie aangeven dat je je oude paspoort wilt houden. Vast wel een manier om dat ding permanent ongeldig te maken zonder de versnipperaar te gebruiken
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar goed, ik ben weg
Was gezellig mensen, eventueel tot vanavond laat
Die slik ik nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:31 schreef arachide. het volgende:
Ik ben nu in de apotheek.de pil was op.
Ook geen condooms?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks
En dat bevalt me prima.. niks geen homonale zooi voor mij
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:39 schreef BlackDragon6 het volgende:
Jawel, een condoom houdt je hormonen binnen.
quote:
quote:
Een condoom houdt alleen je zin binnen.. Naar gevoel met zo'n ding erom..quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:39 schreef BlackDragon6 het volgende:
Jawel, een condoom houdt je hormonen binnen.
Ik op hormonalequote:Op woensdag 9 mei 2012 13:42 schreef arachide. het volgende:
Ik doelde op alle vormen van anticonceptie.
Eh word je dan niet opnieuw zwanger of heb ik iets overgeslagen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik op hormonale
Maar idd condooms.. al zijn die niet altijd aan de orde hoor
Je bent niet altijd vruchtbaar. Als je een mooie nette cyclus weet je wanneer je zonder kanquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh word je dan niet opnieuw zwanger of heb ik iets overgeslagen?
Ik hou niet zo van gokkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent niet altijd vruchtbaar. Als je een mooie nette cyclus weet je wanneer je zonder kan
En je kan voor het zingen de kerk uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bent niet altijd vruchtbaar. Als je een mooie nette cyclus weet je wanneer je zonder kan
Ook dat is niet geheel zonder risico.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
En je kan voor het zingen de kerk uit.
Knappe vent die dat kan..quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik slik de pil en doe dat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook dat is niet geheel zonder risico.
Dat is inderdaad een grote gok.quote:
Dat kan. Maar zonde van de seks vind ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met de pil heb je 0,01% kans op zwangerschap wanneer je partner in je komt.quote:
Ik slik de pil nog niet zo heel lang echt goed. Als ik em echt regelmatig slik voor een paar maanden, dan ben ik er oke mee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de pil heb je 0,01% kans op zwangerschap wanneer je partner in je komt.
Persoonlijk vond ik het altijd veel lekkerder om het af te maken(mijn ex moest er in het begin ook niks van weten maar niet omdat ze bang was om zwanger te worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |