Dat iddquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:47 schreef Tally het volgende:
Ik wil een sparringpartner (en die heb ik). Eentje die lief is, maar ook een klootzak kan zijn als ik dat nodig heb.
Tsja, klootzak of iemand die je even weer op je benen zet? Dat laatste ben ik dan wel weer "goed" in.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:47 schreef Tally het volgende:
Ik wil een sparringpartner (en die heb ik). Eentje die lief is, maar ook een klootzak kan zijn als ik dat nodig heb.
Tis gewoon dat je onnodig bang wordt gemaakt en dat je je gevoel niet meer volgt omdat er een schildje opgeworpen wordt door in dit geval mijn zussen dat vrouwen edele dieren zijn dus.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat zeker nietVrouwen behandel je gewoon met respect, ik ga geen show opvoeren voor een vrouw ofzo, ik ben gewoon mezelf
En ja, ik beland wel vaak in de friendzone
Mijn opa zei altijd tegen mij:quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis gewoon dat je onnodig bang wordt gemaakt en dat je je gevoel niet meer volgt omdat er een schildje opgeworpen wordt door in dit geval mijn zussen dat vrouwen edele dieren zijn dus.
Een klootzak. Eentje die aan zichzelf denkt maar ook aan mij denkt als het echt nodig is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, klootzak of iemand die je even weer op je benen zet? Dat laatste ben ik dan wel weer "goed" in.
Ik snap jequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:49 schreef kingtoppie het volgende:
Essentie van mijn verhaal:
Vrouwen zijn niet edel, het zijn gewoon mensen.
Tuurlijk zijn vrouwen gewoon mensen.. zou niet anders denkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:49 schreef kingtoppie het volgende:
Essentie van mijn verhaal:
Vrouwen zijn niet edel, het zijn gewoon mensen.
Als ik te veel dingen wil doen, te veel van mezelf eis. Ik ken geen nuance, dus ik wil nog wel eens iets te zwart wit denken, dan moet ik weer naar grijs kunnen. Snap je?quote:
Goed verhaalquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat snap ik ja.. maar heb eerder het ... hoe komt dat dan
Dat laatste zonder dat eerste is wel uniek voor een man.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, klootzak of iemand die je even weer op je benen zet? Dat laatste ben ik dan wel weer "goed" in.
Niks mis met zachte eierenquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat laatste zonder dat eerste is wel uniek voor een man.
Good guyquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat laatste zonder dat eerste is wel uniek voor een man.
Dan kan je je veranderen en minder vaak gefriendzoned worden, of zo blijven en wachten op die ene die het niet erg vindtquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat ik eerder aangaf, is dat ik daar soms zelf ook van baalhet betekent echt vaak gefriendzoned worden
Ik ga mezelf niet veranderen voor iemand andersquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je je veranderen en minder vaak gefriendzoned worden, of zo blijven en wachten op die ene die het niet erg vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |