Last van een minderwaardigheidscomplex, verstoord zelfbeeld, moeite met mensen vertrouwen of vrienden maken, paniekaanvallen, zit aan het einde van een depressie, zwaar gepest, straatvrees gehad, emotioneel verwaarloosd door mijn oudersquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zijn er specifieke problemen dan bij jou?
Dat zijn er nogal wat ja. Lastig om mee om te gaan, krijg je medicatie ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Last van een minderwaardigheidscomplex, verstoord zelfbeeld, moeite met mensen vertrouwen of vrienden maken, paniekaanvallen, zit aan het einde van een depressie, zwaar gepest, straatvrees gehad, emotioneel verwaarloosd door mijn ouders
Dat je maar weet dat ik 11 jaar jonger ben.quote:
broekiequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je maar weet dat ik 11 jaar jonger ben.
Nee, ik zit bij een psycholoog. Ik wil het eerst zelf proberen zonder medicijnen. De hele wereld is aan de pillen tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat ja. Lastig om mee om te gaan, krijg je medicatie ofzo?
Ik kan dat positief opvatten of juist nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je maar weet dat ik 11 jaar jonger ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op fok welquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zit bij een psycholoog. Ik wil het eerst zelf proberen zonder medicijnen. De hele wereld is aan de pillen tegenwoordig.
Ergens slim, aan de andere kant kunnen medicijnen echt wel helpen. Zolang je er zelf op let en niet verslaafd aan iets wordt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zit bij een psycholoog. Ik wil het eerst zelf proberen zonder medicijnen. De hele wereld is aan de pillen tegenwoordig.
Weet je wat de beste medicijn is?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Last van een minderwaardigheidscomplex, verstoord zelfbeeld, moeite met mensen vertrouwen of vrienden maken, paniekaanvallen, zit aan het einde van een depressie, zwaar gepest, straatvrees gehad, emotioneel verwaarloosd door mijn ouders
Knap hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan dat positief opvatten of juist nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 1 natuurlijk. Bijna 32 is toch niet oud man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Dat is ze vanaf 32 pasquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Optie 1 natuurlijk. Bijna 32 is toch niet oud man.
Nee, 20.quote:
Soms voel ik me wel oud hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Optie 1 natuurlijk. Bijna 32 is toch niet oud man.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent stiekem gewoon 55 he! ik wist het wel!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
Nee, 20.Hahaha. Grapje natuurlijk. Maar weet nog dat ik heeeeeel graag wilde dat ik 18 werd.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ach stel je niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee is prima zo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent stiekem gewoon 55 he! ik wist het wel!
en nu wil je weer terug naar 18?
Ha! gezelligquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:52 schreef muhahaha het volgende:
Hier nog een oude bok om het gemiddelde omhoog te halen
Laterquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ha! gezellig
Ik moet er weer vandoor
Jonkiequote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, 20.Hahaha. Grapje natuurlijk. Maar weet nog dat ik heeeeeel graag wilde dat ik 18 werd.
lunch?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, mezelf een lekkere lunch gemaakt:
Slavinken
Gebakken aardappelen met van die oranje kruiden
Doperwten
Nomnom
quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Weet je wat de beste medicijn is?
Met 2 gebalde vuisten in de lucht keihard roepend. Fuck the world.
wat doe je voor werk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Avondeten wordt brood, moet werken
Prostitueren. Daarom post hij toch hier. Voor tips & tricks.quote:
Nounou, jij hebt wel een heel verkeerd beeld van mij.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Prostitueren. Daarom post hij toch hier. Voor tips & tricks.
Jij zei bring it on.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nounou, jij hebt wel een heel verkeerd beeld van mij.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben
Productiewerk
Dus tochquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Prostitueren. Daarom post hij toch hier. Voor tips & tricks.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben
Productiewerk
En dat is?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weinig werk in mijn vakgebiedZeg maar heel erg weinig
De ambtenarij, juridisch medewerker op een gemeente of waterschap bijvoorbeeldquote:
waarom de ambtenarij?quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De ambtenarij, juridisch medewerker op een gemeente of waterschap bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |