Ik ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:25 schreef slacker_nl het volgende:
Hahaha, ik heb een BMI van 27,nogwat..
Hartstikke goed! Gefeliciteerd Swetsquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar toevallig heeft de dokter deze week het labeltje "diabetes patient" wel uit mijn dossier gehaald.
Goed zo!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar toevallig heeft de dokter deze week het labeltje "diabetes patient" wel uit mijn dossier gehaald.
I know, vet% zegt meer (maar das ook aan de iets forse kant).quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:30 schreef AntiChrist het volgende:
BMI zegt ook geen reet helemaal niet als je het aan de hand van lengte en gewicht uitrekent
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Goed nieuws! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ook dat zegt nog niet alles (ligt aan de meting!)quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
I know, vet% zegt meer (maar das ook aan de iets forse kant).
Hoe meet je het op met de hand? Mijn weegschaal denkt namelijk ook dat ik 33% vet benquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ook dat zegt nog niet alles (ligt aan de meting!)
Als het met de hand gemeten wordt is het zeer variabel maar toch het meest betrouwbaar. Op mijn werk hadden we zo'n weegschaal die het vetpercentage meet, daar zat ik altijd boven de 30% vet. Vond ik altijd erg raar want ik ben niet mager maar ook absoluut niet dik. Toen leerde we op school met de hand het vetpercentage opmeten en bleek ik ineens maar 22% vet te hebben.
Dat scheelt toch een hoop
het percentage vocht in je lichaam telt ook nog eens mee voor een meting met zo een weegschaal als je veel water drinkt heb je ineens een flink stuk minder vetquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hoe meet je het op met de hand? Mijn weegschaal denkt namelijk ook dat ik 33% vet ben
Ik doe het met een weegschaal die 6 nodes heeft, twee per voet, een per hand. % is langzaaaaaaam aan het afnemen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ook dat zegt nog niet alles (ligt aan de meting!)
Als het met de hand gemeten wordt is het zeer variabel maar toch het meest betrouwbaar. Op mijn werk hadden we zo'n weegschaal die het vetpercentage meet, daar zat ik altijd boven de 30% vet. Vond ik altijd erg raar want ik ben niet mager maar ook absoluut niet dik. Toen leerde we op school met de hand het vetpercentage opmeten en bleek ik ineens maar 22% vet te hebben.
Dat scheelt toch een hoop
Precies!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het percentage vocht in je lichaam telt ook nog eens mee voor een meting met zo een weegschaal als je veel water drinkt heb je ineens een flink stuk minder vetdaarom zijn die dingen echt niet te vertrouwen.
Zijn er ook protocollen voor mensen die nogal veel zijn afgevallen en ietwat ruim in hun huid zitten (waardoor je dus een vertekende meting krijgt)quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Precies!
Met de hand meten doe je met een vetmeter zoals deze:
[ afbeelding ]
Dan meet je de vetplooi bij de triceps, rug en buik en wordt er berekent wat het percentage vet in het lichaam is.
Dit is natuurlijk heel variabel omdat je de vetplooi op verschillende manier vast kan pakken maar toch is dit betrouwbaarder dan zon weegschaal.
Gelet op het noodweer dat losbarst misschien ook wel verstandigquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit erover te denken om vanavond mijn rondje een keer over te slaan. Voor het eerst in weken. Gelet op mijn (algemene) vermoeidheid en loopritme is dat waarschijnlijk verstandig. Maar ik voel me nu al schuldig
Daarom zeg, het is een variabel gegeven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zijn er ook protocollen voor mensen die nogal veel zijn afgevallen en ietwat ruim in hun huid zitten (waardoor je dus een vertekende meting krijgt)
ja, ik vind vrouwen ook wel vetquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar vrouwen zitten natuurlijk sowieso een stuk hoger in de vetten dan mannen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja, ik vind vrouwen ook wel vet
;-)
'Vet' als inquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja, ik vind vrouwen ook wel vet
;-)
Geweldig! Proficiat Swetseneggerquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:
het staat open voor eigen interpretatie ;-)quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:20 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
'Vet' als inof 'vet' als in
???
Ik ga voor de eerste optie
Even doorgescrolled maar er staat idd een schat aan informatie in voor de hardlopende mens, op welk niveau dan ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:23 schreef calexico27 het volgende:
Ik kwam deze link tegen via Google.
http://www.run-inn.nl/content.php?page_id=13
Het is van een site van een winkel, maar het zijn gewoon stukken van Harry Honselaar (die naam ben ik hier ook regelmatig tegengekomen). Hier staat wel ongelooflijk veel info, die ik in elk geval eens rustig op mijn gemak ga doorlezen. Misschien hebben meer mensen hier wat aan. En mocht ik deze link niet plaatsen dan hoor ik het ook wel. Excuses dan alvast!
Ik heb hem bij het lijstje in de OP gezet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:23 schreef calexico27 het volgende:
Ik kwam deze link tegen via Google.
http://www.run-inn.nl/content.php?page_id=13
Het is van een site van een winkel, maar het zijn gewoon stukken van Harry Honselaar (die naam ben ik hier ook regelmatig tegengekomen). Hier staat wel ongelooflijk veel info, die ik in elk geval eens rustig op mijn gemak ga doorlezen. Misschien hebben meer mensen hier wat aan. En mocht ik deze link niet plaatsen dan hoor ik het ook wel. Excuses dan alvast!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Even een opmerking als je 24 bent welke moet je dan invullen? Kwantitatieve vragenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:29 schreef rvb1 het volgende:
Beste mensen,
Voor mijn afstudeeropdracht voer ik een klein onderzoekje uit naar sporters en het gebruik van sportvoeding. De enquête bestaat uit 11 korte vragen en zal slechts een paar minuten van je tijd in beslag nemen. Alvast bedankt!
www.thesistools.com/web/?id=272903
Wat bedoel je? Was je een risicopatiënt of ben je genezen van diabetes? Wist niet dat dat kon?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Hahaha, ik moest echt hardop lachen om die koequote:Op donderdag 10 mei 2012 13:20 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
'Vet' als inof 'vet' als in
???
Ik ga voor de eerste optie
Ja, vage enquete, bij mij stond er al een vinkje bij een vraag ingevuld, terwijl ik die vraag niet eens hoefde in te vullen en ik beoefen meerdere sporten, dat kon ik ook niet kwijtquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:34 schreef xzaz het volgende:
Ik heb een 'ideale' BMI voor hardlopen 18.1
[..]
Even een opmerking als je 24 bent welke moet je dan invullen? Kwantitatieve vragen
Ik was over de "schemerzone" heen en had/heb dus gewoon diabetes type II. Maar door af te vallen en te sporten heb ik nu een gezond glucose niveau. Zelfs aan de lage kant.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Was je een risicopatiënt of ben je genezen van diabetes? Wist niet dat dat kon?.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was over de "schemerzone" heen en had/heb dus gewoon diabetes type II. Maar door af te vallen en te sporten heb ik nu een gezond glucose niveau. Zelfs aan de lage kant.
Als ik weer (extreem) aankom zal ik weer snel diabetes type II krijgen, dus des te meer reden om op gewicht te blijven. Deze keer heb ik er goede hoop op, omdat mijn levensstijl ook echt veranderd is. Eten blijft moeilijk, ik kom nou eenmaal makkelijk aan. Maar voorheen bewoog ik gewoon totaal niet en nu verwacht ik over 5 maanden een halve marathon te lopen
Ik heb de bouw van een gespierde spijker, met mij 1.95 m en 69 kg. Dat komt mede door een hele snelle stofwisseling/spijsvertering. Ik drink altijd veel water op een dag, dus spoel mn lijf altijd goed door. Ik ben ook niet breed, voor broeken bijvoorbeeld heb ik maat 29/30. Dus dat verklaart misschien mijn BMI.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:56 schreef .M. het volgende:
Jeetje een BMI van rond de 18, hoe doe je dat?! Dan zou ik met mijn 1m77 een broodmagere 56 à 57 kg wegen. Ik kan me dat echt niet voorstellen, weeg nu 72,5 en ben niet afgetraind, maar heb wel een redelijk platte buik... 16 kg om naar de BMI van 18 te gaan, dat is bijna twee keer zoveel als mijn totale vetmassa! Ik zal wel zware botten hebben want gespierd ben ik ook niet echt
Respect voor swetsenegger trouwens, goed bezig!
Rekken wel alleen met warme spieren, niet 'veren' en minimaal 30 seconden een 'rek' aanhouden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:35 schreef Fuszy het volgende:
Toevallig was de huisarts daarnet hier thuis en heb ik even een vraag gesteld over mijn 'blessure'. Ze garandeerde me dat het geen shin splints waren, want dan zou het net op een andere plek zitten.
Wat ze wel denkt is dat ik dicht tegen een zweepslag aan zou zitten en ik daarom vaker moet rekken. Voorzichtig gaan hardlopen kan ik doen, maar dan moet ik stoppen wanneer ik er last van ga krijgen.
Ik geef het zelf wel even wat rust en ga aan de slag met de oefeningen die hier gisteren werden aanbevolen. Misschien dat ik ook nog ga kijken of de schoenen wel goed zijn voor me.
Fysio hoeft voorlopig nog niet.
Ja dat werd ook gezegd. Toevallig liep die huisarts ook hardquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rekken wel alleen met warme spieren, niet 'veren' en minimaal 30 seconden een 'rek' aanhouden.
Waar heb je precies last?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat werd ook gezegd. Toevallig liep die huisarts ook hard.
Wil wel gaan lopen, want ik vind dit wel lekker weer eigenlijk. Heb het niet al te warm, heb het ook niet benauwd, maar zit wel binnen.
Bij de eerste lessen van Evy doe ik geen warming up. Ik begin gewoon heel rustig met lopen, dan worden m'n spieren vanzelf warm.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga morgen les 1 van Evy lopen, was is verstandig qua warming up? En is het ook slim om enigszins een route vantevoren te bepalen zodat je ongeveer aan het einde van de les weer thuis bent?
Die van 2011 vind ik persoonlijk fijner. En de muziek is ook een stuk beter te pruimenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi hoi! Ik heb gister eindelijk hardloopschoenen gekocht en vanavond willen mijn vriend en ik dan voor de eerste keer gaan hardlopen (hij heeft wel iets meer ervaring maar dat is binnen op de band en dat is wel een stuk anders dan buiten natuurlijk). Zelf heb ik 0,0 conditie en sporten is niet echt mijn ding, maar het is natuurlijk wel belangrijk. Om dus wat makkelijker te beginnen gaan we lopen aan de hand van Evy.
Nu heb ik een vraagje over de evy's die waarschijnlijk al 100 keer gesteld is dus vergeef mij maar kon het in dit topic zo snel niet terug vinden en heb ook niet de tijd om 80 topics door te gaan lezenIk heb zowel die uit 2006 als 2011 gevonden en zie wel dat het schema van 2006 iedere training iets oploopt terwijl je bij 2011 per week hetzelfde ritme aanhoudt. Nu is dus mijn vraag wat jullie ervaring hiermee is en welke van de twee vinden jullie fijner?
Dat dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik doe sowieso nooit een warming up. Gewoon rustig starten.
Ik moet altijd een minuut of 5 lopen om uit het dorp te komen. Dat is mijn "warming up" en inderdaad vervolgens start ik rustigquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik doe sowieso nooit een warming up. Gewoon rustig starten.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Yay, bij m'n beweging van vandaag (fietsen naar de uni (en terug) en traplopen naar de 7e verdieping van de bibliotheek (en terug)) merkte ik dat m'n bovenbeen nauwelijks vervelend meer doet! Straks spinnenen dan hóóp ik zaterdag weer een voorzichtige 5km te kunnen doen
Klinkt goed, mb!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Yay, bij m'n beweging van vandaag (fietsen naar de uni (en terug) en traplopen naar de 7e verdieping van de bibliotheek (en terug)) merkte ik dat m'n bovenbeen nauwelijks vervelend meer doet! Straks spinnenen dan hóóp ik zaterdag weer een voorzichtige 5km te kunnen doen
Zo lang je het leuk vindt en het je geen extra blessures oplevert is alles te combinerenquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed, mb!
Heb je er profijt van bij het lopen dat je ook spint?
Ik hoor daar nogal wisselende verhalen over. De een vindt hardlopen zo specifiek dat andere sporten (fietsen bijv) niet of nauwelijks voordeel bieden. De ander bouwt conditie en spierkracht op met verschillende sporten en merkt daardoor dat hardlopen ook beter gaat.
Ik wandel altijd een stukje, minstens naar de bosrand (ong. 150 meter), meestal nog iets verder naar een kruising (400 meter). Helemaal vanaf m'n stoel opstaan en bij de deur beginnen met hardlopen vind ik toch niet zo prettig, zelfs al is het bij die eerste weken nog maar een stukje van 1 minuut. Maar 't hangt er denk ik ook wel van af wat je daarvoor gedaan hebt, ik zit meestal tot vlak voor het lopen voor de computer, als je bezig was met allerlei klusjes, of net boodschappen gedaan hebt, of wat dan ook waardoor je al in beweging was, zal 't zeker bij de korte loopstukjes nog minder belangrijk zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga morgen les 1 van Evy lopen, was is verstandig qua warming up? En is het ook slim om enigszins een route vantevoren te bepalen zodat je ongeveer aan het einde van de les weer thuis bent?
Ik denk wel dat het mijn basisconditie (voor hardlopen) een béétje op peil houdt, máár ik doe het vooral omdat ik het beide leuk vind, niet omdat ik het gevoel heb dat het één het ander specifiek bevordert, zeg maar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed, mb!
Ik hoor daar nogal wisselende verhalen over. De een vindt hardlopen zo specifiek dat andere sporten (fietsen bijv) niet of nauwelijks voordeel bieden. De ander bouwt conditie en spierkracht op met verschillende sporten en merkt daardoor dat hardlopen ook beter gaat.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:18 schreef sararaats het volgende:
ik mag (hard)lopen met behulp van Start to Run.
Mooie tijd! Het was inderdaad weer lekker druk bij de start, en doordat eerst omgeroepen werd dat we een kwartier later zouden starten, had ik nog een extra warmingup-rondje gelopen. Dit bleek later dus toch niet zo te zijn, dus ik stond lekker bijna helemaal achteraan bij de startquote:Op donderdag 10 mei 2012 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
Zo gister eerste wedstrijd gelopen, was een zeer leuke ervaring! De start was echt rommelig, je snapt niet dat mensen die ruim boven de 20 minuten lopen vooraan willen starten. Dus na een kilometer slalommen een goed groepje gevonden en lekker doorgetrokken, de laatste kilometer ging ik wel stuk, maar heb het overleefd! En een nieuw persoonlijk record: 18 min 39
Behoorlijk vlak gelopen als ik het zo zie. Goed zegquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Hinder het volgende:
[..]
Mooie tijd! Het was inderdaad weer lekker druk bij de start, en doordat eerst omgeroepen werd dat we een kwartier later zouden starten, had ik nog een extra warmingup-rondje gelopen. Dit bleek later dus toch niet zo te zijn, dus ik stond lekker bijna helemaal achteraan bij de start. Toch is de weg daar vrij breed en ging het inhalen nog wel gemakkelijk. Alleen het smallere Develpad was wel een ramp
.
Mijn doorkomst op de 5k was 22:22, en mijn uiteindelijke tijd op de 10k was 45:19. Geen PR, maar ben toch wel tevreden, want heb lekker gelopen.
Rustig lopen op een hele lage intensiteit (dribbelen) kan geen kwaadquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:11 schreef xzaz het volgende:
Overmorgen een wedstrijd, ben nu in dubio.. rustig even een paar km lopen (3 ofzo) of rust houden?
Ik zou het niet doen. Dan ben je bij de wedstrijd lekker hongerig!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:11 schreef xzaz het volgende:
Overmorgen een wedstrijd, ben nu in dubio.. rustig even een paar km lopen (3 ofzo) of rust houden?
Je bent heel verstandig! Helpt dat bij je schuldgevoel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Definitief niet lopen vandaag. Ben gammel en een tikkie koortsig.... Maar ik voel me nu al schuldig
Zaterdag maar minimaal 10KM of meer lopen.
Mijn dribbeltempo is niet echt te onderscheiden van mijn jogtempo. Zelfde tussen jog en matig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef GotC het volgende:
5 op dribbel tempo
4 op jogging tempo
3 op matig tempo
2 op wedstrijd tempo
Daarom ga ik morgenochtend ipv vanavondquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:40 schreef Dynamic83 het volgende:
Blegh wat was het benauwd vanavond.... na 2,5 km was ik al kapotDat word nog wat van de zomer
Ja, ga ik in het vervolg ook doen. Zondagmorgen heb ik de regen 12 km gelopen en was ik minder moe dan vandaag 5 km door de benauwdheidquote:
Klopt, dankje! Bij de splittijden op RunKeeper is ook te zien dat ik twee rustigere tempo's heb gelopen om iets te herstellen, en het tempo later weer iets omhoog te kunnen gooien. Dit samen zorgde ervoor dat ik niet zo veel verval had.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Behoorlijk vlak gelopen als ik het zo zie. Goed zeg
Was ook lastigquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn dribbeltempo is niet echt te onderscheiden van mijn jogtempo. Zelfde tussen jog en matig.
Ik heb dat nauwelijks onder controle.
Ik zou dat denk ik ook niet kunnen, in een wedstrijd rustig lopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 05:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
volgend weekend staat er de club halve marathon op het programma maar denk dat ik hem toch maar laat schieten.
Gewoon rustig een halve marathon lopen gaat toch niet lukken, als ik mee doe wil ook ook een, voor mijzelf, knappe tijd neer zetten en ben ik bang dat ik mijzelf over de kop loop
Dus gewoon waarschijnlijk maar 20km trainingsrondje in mijn eigen tempo
Netjes! Ik was inderdaad gewoon blijven staan toen ze het omriepen en volgend jaar ga ik voor de startstreep warmlopen, dan sta je sowieso vooraan. Ik had alleen op de molenvliet last van de drukte, op de munnikensteeg had ik al alle ruimte en op het develpad helemaal. Maar mooi resultaat hoor!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Hinder het volgende:
[..]
Mooie tijd! Het was inderdaad weer lekker druk bij de start, en doordat eerst omgeroepen werd dat we een kwartier later zouden starten, had ik nog een extra warmingup-rondje gelopen. Dit bleek later dus toch niet zo te zijn, dus ik stond lekker bijna helemaal achteraan bij de start. Toch is de weg daar vrij breed en ging het inhalen nog wel gemakkelijk. Alleen het smallere Develpad was wel een ramp
.
Mijn doorkomst op de 5k was 22:22, en mijn uiteindelijke tijd op de 10k was 45:19. Geen PR, maar ben toch wel tevreden, want heb lekker gelopen.
Als ik steken in mn zij heb, dan ga ik altijd overdreven mn ademhaling controleren. 4 stappen in, 4 stappen uit... En dan is het vaak zo over.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:52 schreef Yuki het volgende:
Whoohoo
Les 12 van Evy zit erop. 1 (1), 2 (2), 4 (3), 4 (3), 5 (2). Ook maar eens de afstand gemeten en dat viel me niet eens echt tegen. 3,30 km in 27 minuten
Laatste 5 minuten hardlopen, of eigenlijk de laatste minuut daarvan, had ik het wel immens zwaar. Extreme steken in m'n zij, trokken door richting m'n maag dus eigenlijk was de hele bovenkant van m'n buik verkrampt. Dat loopt NIET lekker
Maar toch blijven hardlopen, of eigenlijk joggen (sjokken) omdat ik wist dat het nog maar een minuutje was. En nu weer pijnvrij enzo
Ik heb wel profijt van dat ik korfbal, juist doordat het daar vaak korte intense stukken zijn die je loopt, is het voor mij eigenlijk een soort van intervaltraining. Waardoor ik dus snelheid opbouw en mijn basisconditie heb.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed, mb!
Dat is wel netjes, bij mij had Endomondo geen contact met de satelliet weten te leggen, waardoor ik geen idee heb van mijn km tijden...quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:21 schreef Hinder het volgende:
[..]
Klopt, dankje! Bij de splittijden op RunKeeper is ook te zien dat ik twee rustigere tempo's heb gelopen om iets te herstellen, en het tempo later weer iets omhoog te kunnen gooien. Dit samen zorgde ervoor dat ik niet zo veel verval had.
km Pace (min/km)
1 4:23
2 4:17
3 4:15
4 4:24
5 4:22
6 4:10
7 4:06
8 4:24
9 4:12
10 6:54
Go for it!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:05 schreef Viking84 het volgende:
Vanavond weer. Hopelijk zonder kuren dit keer
. Ga voor 5 km met een pace van ongeveer 5:58
.
Dit ongeveer, heb ook al wel ietsje harder gelopen, maar ik ben op vakantie geweest en vervolgens ook nog ziek geweest, dus daarna ging het een beetje bagger. Voor vanavond ben ik dus tevreden met een pace van net onder de 6:00 min/kmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Go for it!Wat is je normale pace eigenlijk?
Op naar de 5 km onder het half uur dusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit ongeveer, heb ook al wel ietsje harder gelopen, maar ik ben op vakantie geweest en vervolgens ook nog ziek geweest, dus daarna ging het een beetje bagger. Voor vanavond ben ik dus tevreden met een pace van net onder de 6:00 min/km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |