Dat is wel heel knap vast 25 rijden en vol gas in de 6 wegquote:
Volgens mij is er met haar ogen niets mis. Gewoon te bang en paniekerig bezig met wat er recht voor haar gebeurd. Het komt niet eens in haar op om verder dan 20 meter te kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Monique is te gespannen. Ze zal wel een bril krijgen denk ik, omdat ze het niet goed ziet
tegenwoordig steken ze overal de weg overquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:04 schreef Sosha het volgende:
Die voetganger zou IRL natuurlijk nooit dat zebrapad oplopen... die dingen zijn helaas niet (meer) heilig. Ik krijg niet vaak voorrang op een zebrapad althans
En dat heeft hoe iets te maken met wat ik zei..?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tegenwoordig steken ze overal de weg over
Ik ben voorquote:
Hier op de Veluwe kun je met een gerust hart oversteken hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:04 schreef Sosha het volgende:
Die voetganger zou IRL natuurlijk nooit dat zebrapad oplopen... die dingen zijn helaas niet (meer) heilig. Ik krijg niet vaak voorrang op een zebrapad althans
(Niet dat Monique niet fout is!)
nee....quote:
Zijn er genoeg die wel zo oversteken. Zebrapad of niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:04 schreef Sosha het volgende:
(Niet dat Monique niet fout is!)
Heeft afgereden in de rimboe denk ikquote:
Ik woon niet ver van de Veluwe... even googlemapsen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe kun je met een gerust hart oversteken hoor
Ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik woon niet ver van de Veluwe... even googlemapsen hoor
Ik woon in Overijssel.
weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Jezus, zelfs mijn examen ging beter, maar ik had dan ook geen figuranten die zich voor m'n wielen gooiden.
Als je in Paramaribo kunt rijden dan kun je dat al helemaal in NL. Totale chaos op de weg daarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef donald_dick het volgende:
Rijbewijs in Paramaribo gehaalt, en in 1975 laten omzetten naar een Nederlands rijbewijs...
afrijden op een landweggetje en waarom denk je dat het daar zo chaos isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je in Paramaribo kunt rijden dan kun je dat al helemaal in NL. Totale chaos op de weg daar
Kan direct door naar de sloop dat ding. Motor totaal naar de klote.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Ach voor de rest was het prima hoor. Al sloeg de auto 100x af.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:08 schreef DaMart het volgende:
"De rest ging prima."
De rest bestond uit instappen en uitstappen.
De gordel ging in één keer goed om.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Ach voor de rest was het prima hoor. Al sloeg de auto 100x af.
in de colacreekquote:
En die voetganger bij de zebra ook met zijn tasquote:
Ja, da's eigenlijk best grappigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Haha, toeteren naar de figurantfietser.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hebben ze nou een parkeersensor in die Golf?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
ja, dat moet wel in het openbaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik krijg altijd de zenuwen van dat piepje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
dat is de hartslagmeter van de examinator.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Straks gaan ze dingen nog in een ford ka inbouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ja maar dat slaat toch nergens op?quote:
Zoveel hoef je nou toch ook weer niet te schakelen dat je hand daar de hele tijd moet zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef Lehcimus het volgende:
"rijd met de hand op de pook" hmmm dat doe ik ook weleens
ik vind het altijd wel fijn...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat toch nergens op?Dat je dat in een lange slee hebt oke. Maar een golf. Kom op zeg
Hij wil nog geen afscheid nemen van irisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Hij kan het best wel, maar wilde toch een beetje stoer doen.
Daar hebben ze nog geen kleur?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
die kleurtjes met die stoplichten, dat hebben ze bij Renée niet.
Lol watquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja maar dat slaat toch nergens op?Dat je dat in een lange slee hebt oke. Maar een golf. Kom op zeg
Al ken ik een meisje dat een Nissan Micra total loss (!!!) heeft gereden bij het inparkeren
ik doe het soms ook zelfs als ik in een automaat rijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zoveel hoef je nou toch ook weer niet te schakelen dat je hand daar de hele tijd moet zijn.
Is slecht voor de versnellingsbak. Dan hou je de trillingen tegenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:11 schreef Lehcimus het volgende:
"rijd met de hand op de pook" hmmm dat doe ik ook weleens
Klopt, ik zou het ook niet moeten doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zoveel hoef je nou toch ook weer niet te schakelen dat je hand daar de hele tijd moet zijn.
Dat rijdt gewoon relaxed. Doe het zelf ook bijna altijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me riskant, dan wil je misschien ineens gaan schakelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:12 schreef Palomar het volgende:
[..]
ik doe het soms ook zelfs als ik in een automaat rij
jij houd je viborator ook niet vast omdat dat trillingen tegenhoud?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Is slecht voor de versnellingsbak. Dan hou je de trillingen tegen
Ik zie het zo voor me.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
*Achteruit*
*BOEM*
*PANIEK*
*VOORUIT*
*BOEM*
wordt nog lastig kiezenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef DaMart het volgende:
Finale zal wel bestaan uit:
Renee
Shanta
Iris en/of Monique
Hoe stom ik Iris ook vind, ze doet 't beter - correctie, minder slecht - dan Monique.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef DaMart het volgende:
Renee
Shanta
Iris en/of Monique
Vibrator is daar voor gemaakt pook van een auto niet die trillingen moeten vrij weg kunnen die moet je niet tegen houden door je hand erop te houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij houd je viborator ook niet vast omdat dat trillingen tegenhoud?
Het is wel erg slecht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Goed, er zijn mensen die nog slechter kunnen rijden dan ik
Sowieso Iris. Die heeft zo'n bord voor d'r hoofd, niet normaalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef DaMart het volgende:
Renee
Shanta
Iris en/of Monique
maar je hebt dus een vibrator?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vibrator is daar voor gemaakt pook van een auto niet die trillingen moeten vrij weg kunnen die moet je niet tegen houden door je hand erop te houden
Schijnbeweging van de juryquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik denk Jack. Stanley was nog te nonchalant.
Volgens mij rijden die vrouwen in dit programma ook gewoon nooit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel erg slecht.
nog een wonder dat ze niet meer schade rijden
Nee ik niet jij misschien wel jij begon over een vibratorquote:
haphapquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee ik niet jij misschien wel jij begon over een vibrator
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:17 schreef remcoP het volgende:
Nee! geen koos meer met zijn geniale opmerkingen
Inderdaad zeg, die zullen we even een veeg gevenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die wil nog niet weg bij Iris en dr vriendin
net zo goed als de off-road opdracht vorig jaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Sosha het volgende:
Autovoetbal? Hoe is dat goed voor onze kandidaten..?
ze hebben nog niet genoeg schade geredenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Sosha het volgende:
Op de facebook van die vriendin stond een foto van haar met Stanley met koninginnedagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, die zullen we even een veeg geven
Controle over de auto krijgen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Sosha het volgende:
Toen keek ik nog nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef remcoP het volgende:
[..]
net zo goed als de off-road opdracht vorig jaar
Laat die facebook eens zien danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Op de facebook van die vriendin stond een foto van haar met Stanley met koninginnedag
Ohquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Op de facebook van die vriendin stond een foto van haar met Stanley met koninginnedag
Voertuigbeheersing.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Sosha het volgende:
Ik vind drie keer een Iris Burgers die haar volgens mij niet is..? Althans, op een van de drie lijkt ze, maar daar staat amper iets op dat publiek toegankelijk is.quote:
Foto kan ik even niet vinden.quote:
ze zal het reizen op saldo niet gaan snappenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef DaMart het volgende:
Kunnen ze Shanta na de finale in plaats van haar rijbewijs terug niet beter een OV-chipkaart geven?.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef King_Merc het volgende:
en deze van monique
http://www.facebook.com/#!/Monique.Tempel
Ik heb een gemeenschappelijke vriendquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef King_Merc het volgende:
en deze van monique
http://www.facebook.com/#!/Monique.Tempel
Ik zie het heeft ook al een kleine lopen zo te zien maar ze is wel leuk om te zienquote:
De "winnaar" moet sowieso geen rijbewijs terugkrijgenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:29 schreef DaMart het volgende:
Kunnen ze Shanta na de finale in plaats van haar rijbewijs terug niet beter een OV-chipkaart geven?.
Bezorger ja?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:34 schreef remcoP het volgende:
Facebook van rene
http://www.facebook.com/rene.tendonkelaar
Ja lijkt sprekend op de foto's en de naam wordt ook op dezelfde manier beschrevenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:34 schreef remcoP het volgende:
Facebook van rene
http://www.facebook.com/rene.tendonkelaar
rene die in afl 1 afvielquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja lijkt sprekend op de foto's en de naam wordt ook op dezelfde manier beschreven
m,n naam even veranderen naar Captain Obvious...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is nu al duidelijk ja. Die kan er echt helemaal niks van.
Die rijdt zichzelf dus dood als ie niet anders gaat rijden met z'n Skyline.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef remcoP het volgende:
Jack heeft ook fb
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003642883970
met de botsauto,s op de plaatstelijke Kermis...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe Shanta door haar examen is gerold....
Friends: 43quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef King_Merc het volgende:
About Jack.
hou van snelle autos en een lekkere wijfen
En volgens mij is dit de renee die nu nog meedoetquote:
hier niet hoor, er staat gewoon dat hij hetro isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef Travel. het volgende:
En jullie V-hals mooiboy is volgens zijn fb homo.
''Me at gaypride kaapstad''quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef remcoP het volgende:
[..]
hier niet hoor, er staat gewoon dat hij hetro is
En Jack krijgt de autoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De winnaar van lijkt me wel bekend. De winnaar zal Shanta worden. Zij kan echt bijna niks qua rijden. De rest kan tenminste nog wat, maar zij kan echt niks. Stanley dacht weer het mannetje te spelen bij zijn rijexamen, maar dit kwam hem duur te staan. Over Jack had ik gezegd dat hij een goede chauffeur kan zijn als hij zijn mentaliteit aanpast. Bij Monique, Iris en Renee bespeur ik wat vooruitgang, maar Stanley zal de volgende aflevering diegene zijn die het veld moet ruimen.
mja, als Iris de auto vaak af laat slaan is er weinig vooruitgangquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De winnaar van lijkt me wel bekend. De winnaar zal Shanta worden. Zij kan echt bijna niks qua rijden. De rest kan tenminste nog wat, maar zij kan echt niks. Stanley dacht weer het mannetje te spelen bij zijn rijexamen, maar dit kwam hem duur te staan. Over Jack had ik gezegd dat hij een goede chauffeur kan zijn als hij zijn mentaliteit aanpast. Bij Monique, Iris en Renee bespeur ik wat vooruitgang, maar Stanley zal de volgende aflevering diegene zijn die het veld moet ruimen.
Ik wil best naast haar zitten, zolang ze niet rijdt danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef livelink het volgende:
Jack krijgt de auto niet, lijkt me. Ik gok nog steeds op Monique als winnares van de auto. Aan haar mentaliteit ligt het niet en als ze nu een brilletje krijgt en wat meer zelfvertrouwen, dan gaat ze vast nog een hoop progressie maken.
En die broer moet natuurlijk uit de auto, dat zou ook al heel veel schelen.
Ik denk dat Iris qua mentaliteit wat progressie aan het boeken is, maar dat afslaan van de auto is een Iris-tic.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
mja, als Iris de auto vaak af laat slaan is er weinig vooruitgang
naast ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wil best naast haar zitten, zolang ze niet rijdt dan.
Ik denk dat ze Shanta eerder naar huis sturen met de opmerking dat dit programma haar niet gaat helpen en dat ze echt rijlessen moet nemen, of moet stoppen met autorijden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat zou ik niet kunnen uitsluiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:59 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat ze Shanta eerder naar huis sturen met de opmerking dat dit programma haar niet gaat helpen en dat ze echt rijlessen moet nemen, of moet stoppen met autorijden.
Vervolgens "wint" Iris, want zij heeft de perfecte combinatie van asociaal rijgedrag en matige voertuigbeheersing.
Katrienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:01 schreef OverRated het volgende:
[..]inderdaad. toch zijn ze wel geefbaar
Wie is dat rechtsboven?
Kandidaten voor het volgend seizoen, staan al vast in de rij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:01 schreef OverRated het volgende:
[..]inderdaad. toch zijn ze wel geefbaar
Wie is dat rechtsboven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |