abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111299292
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_111299359
Ik vind het een mooi lijstje jagar! Lekker, gezond en afwisselend.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 18:49:28 #3
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_111299438
Over vlees gesproken: deze week is de scharrelkipfilet in de aanbieding bij AH.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_111299507
De mijne:

O: geroosterd volkorenbrood met boter en kaas en thee met melk
T: niets
L: een wrap met tomaten, courgette, champignons, ham en kaas.
T: pure chocolade en thee met melk, kruidenthee
B: 36 min. Yoga
D: oosterse soep met mihoen, oesterzwammen, tauge en paksoi. Cassavechips erbij.
T: griesmeelpudding
pi_111299585
Pff, drukke dagen steeds zeg. Wel even zin in het hemelvaartsweekend!

Wie heeft nog briljante italiaanse toetjes? Kook dit weekend voor 9 mensen, een italiaans menu. Maar eigenlijk is er qua toetjes teveel keuze! :D
pi_111299592
Dad, orchideeën hebben speciale grond nodig. Maar daar zit hij nu al in.
1x per 2 jaar vernieuwen werkt het beste en het potje moet groot genoeg zijn.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111299692
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
Dad, orchideeën hebben speciale grond nodig. Maar daar zit hij nu al in.
1x per 2 jaar vernieuwen werkt het beste en het potje moet groot genoeg zijn.
De orchideeën van mijn moeder zijn het bewijs dat bovenstaande niet waar is! *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111299781
Hai!
Ben best druk en ik wen wel een beetje. Maar echt leuk vind ik het nog niet, wellicht komt dat nog.
pi_111299947
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:50 schreef An24 het volgende:
De mijne:

O: geroosterd volkorenbrood met boter en kaas en thee met melk
T: niets
L: een wrap met tomaten, courgette, champignons, ham en kaas.
T: pure chocolade en thee met melk, kruidenthee
B: 36 min. Yoga
D: oosterse soep met mihoen, oesterzwammen, tauge en paksoi. Cassavechips erbij.
T: griesmeelpudding
Ik vind het altijd zo grappig dat jij vaak een T tussen ontbijt en lunch zet, terwijl je dan niks hebt gehad. Kan je toch net zo goed gelijk van de O naar de L gaan? :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_111300178
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai!
Ben best druk en ik wen wel een beetje. Maar echt leuk vind ik het nog niet, wellicht komt dat nog.
Wat doe je nu eigenlijk, en waar?
pi_111300365
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo grappig dat jij vaak een T tussen ontbijt en lunch zet, terwijl je dan niks hebt gehad. Kan je toch net zo goed gelijk van de O naar de L gaan? :P
Dat :D + het lijkt me heel weinig, maar ik heb me weer volgestopt vandaag dus misschien lijkt het maar zo.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:10:22 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111300412
An en Sarabi, nog wat fruit? Een volk.beschuitje met kaas?

Jeager, vind je lijstje ook erg mooi.

LIjst:
O: Kwark en vla (mager en optimel 1/liter)
T's: 2 appeltjes, 250 rauwe wortel, tomaat, cup a soup kerrie, peer
L: 3 boterhammen met tartaar en mosterd, kom aspergeroomsoep met achterham, beker melk
T's: minneola, paar dropjes, kom cassavechips, gekookt eitje
L: sperziebonen (waren erg goed te doen!), gebakken kipfilet, gebakken champignons/ui/knoflook, salade, koude rode bieten
T: kommetje yoghurt met rabarber
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111300452
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
An en Sarabi, nog wat fruit? Een volk.beschuitje met kaas?

Oja fruit, goed idee! Heb nog kiwi's liggen.
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 19:15:14 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111300671
:W Maar weer eens een lijstje posten:

O: pistolet met filet american en ei
T: eierkoek en koffie verkeerd
L: 2 boterhammen met philidelphia en komkommer, 1 boterham met eiersalade en een tomaat
T: 2 kaassnacks en 2 kleine saucijzenbroodjes
D: Kip ( :') ) met aardappelen en bietjes

Het is niet heel veel maar heb morgen sollicitatiegesprek (tweede ronde) en ik heb gewoon geen honger door de zenuwen :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 19:15:46 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111300704
En wie/wat is nou Jillian? Kan het nergens vinden :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:16:32 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111300739
Zo, 4 km hardgelopen met ietsje harder dan 10 km/u. Daarna kreeg ik een steek en toen ben ik gestopt, want zonde om m'n tempo te drukken, vind ik :@. Vind dit wel een prettig, goed vol te houden tempo waar toch ook nog wat uitdaging in zit. Alleen jammer dat de pace op m'n Garmin alle kanten op vliegt tijdens het lopen en je niet altijd even goed weet waar je aan toe bent :P.

Dodag eens proberen of ik dan wel weer de 5 vol kan maken :Y. Volgende week de Golden Tenloop lopen en daarna zet ik m'n 20 km per week even op een lager pitje en ga ik mijn natural running-schoenen eens inwijden :). Ben nu toch een beetje uit de roulatie door Madrid en ziek zijn, dus dit is wel het moment :).
Niet meer actief op Fok!
pi_111300779
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef MaJo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
pi_111300780
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef MaJo het volgende:

Vandaag even overgeslagen anders gaat de buikdanstraining van vanavond volgens mij niet goed.
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 19:17:17 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111300786
En ik las dat iemand hier deze week naar Young the Giant gaat? Ik ga er donderdag heen *O*
pi_111300859
Majo, ik denk dat wij op dezelfde baggerheid zitten, qua lijstje!

O: 2 cackers aardbei, glas kefir
T: bth grillworst
L: grote kom kip kerriesoep, dikke bth, 350 gr salade
T: dubbele bth kaas
T: 2 plakken bananencake :@
D: tomatensoep (even licht ivm voorgaande T :D)

Geen fruit, te weinig zuivel. Misschien neem ik nog een griekse yoghurt met rabarber, misschien niet.
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 19:19:09 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111300889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vandaag even overgeslagen anders gaat de buikdanstraining van vanavond volgens mij niet goed.
Ah dat ziet er wel goed uit ^O^ En ook wel iets voor mij eigenlijk :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:19:18 #22
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111300899
Ik was vandaag thuis en had de hele dag door trek. Al met al vind ik m'n lijstje wel prima, maar kan beter.

O: 3 volk. crackers eiersalade, sinaasappel
T: 2 volk. crackers eiersalade (zo'n bakje overleeft het nooit lang in huize Gb, gelukkig had m'n vriend er ook wat van gegeten!), appel
L: 2 volk. boterhammen met een gebakken ei met wat ketchup
T: vier plakjes ontbijtkoek met halvarine :')
T: halve banaan, 2 eetlepels kwark en 3 walnoten :9
D: ovenschoteltje kip (ben al vergeten wat precies, maar in ieder geval zonder bot/vel), broccoli
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 19:20:29 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111300957
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Perruche het volgende:
Majo, ik denk dat wij op dezelfde baggerheid zitten, qua lijstje!

T: 2 plakken bananencake :@
D: tomatensoep (even licht ivm voorgaande T :D)

Geen fruit, te weinig zuivel. Misschien neem ik nog een griekse yoghurt met rabarber, misschien niet.
Ik ga ook nog proberen na het avondeten wat fruit te eten. Ik heb trouwens wel een glas karnemelk op dus wel wat aan zuivel binnengekregen :)

Morgen dus sollicitatie dus dan ga ik waarschijnlijk een broodje op het station halen. Dat schiet lekker op deze week :') Maar met de cola mindering gaat het goed *O*
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:29:27 #24
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111301414
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 09:12 schreef Sjaapje het volgende:

Lijstje:
O: Pruim (lepel vergeten op de trein)
T: Kwark met appel
L: Canneloni met ricotta, bladspinazie en italiaanse kaassaus. Pas om 15 uur ofzo.
T: Kwark met fruit, beetje havermout. Stuk cake
D: Rest salade van gisteren met extra rauwkost. 2 boterhammen met filet de saxe en kruidenkaas
T: ? Kwark met fruit
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111301553
Majo, spannend hoor!
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat doe je nu eigenlijk, en waar?
Cardiologie.
Ben er denk ik nu wel al achter dat de chronische zorg me meer ligt en ik het leuker vind.
Nog even denken of ik me wil aanmelden voor de opleiding september.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:33:59 #26
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111301659
Cardiologie bij ons inderdaad juist het omgekeerde van chronische zorg, de meeste cardiologen hebben een hekel aan oude mensen...

Ik eet zeer weinig bio, te weinig. Maar bij ons wordt er ook bitter weinig biovlees verkocht...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111301838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef MaJo het volgende:
Morgen dus sollicitatie dus dan ga ik waarschijnlijk een broodje op het station halen. Dat schiet lekker op deze week :') Maar met de cola mindering gaat het goed *O*
Spannend! Misschien heb je het al een keer verteld, maar op wat voor functie ga je solliciteren?
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 19:38:48 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111301947
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Spannend! Misschien heb je het al een keer verteld, maar op wat voor functie ga je solliciteren?
Had ik nog niet verteld ;) als persvoorlichter voor een politieke partij :)
pi_111302027
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mjah, ik hou het me altijd voor wel een T te nemen. En het lukt altijd als ik onderweg of de de hele dag op kantoor ben. Maar op het moment werk ik vaak thuis en sta ik later op. En weinig valt wel mee denk ik. Het is 1600 kal bij elkaar en ik fitness momenteel niet. Morgen ga ik weer aan het fruit. Daar heb ik gisteravond bij het etentje al veel van op.
pi_111302074
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat lijkt me aan de ene kant heel tof! Maar ook ontzettend pittig/lastig. Politiek ligt 'gevoelig' bij zoveel mensen. Wat heb je hiervoor gedaan dan? Communicatie opleiding?
pi_111302143
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh, tof!
pi_111302361
Zo, dat lijkt me bij sommige partijen best moeilijk! Is het een partij waar je zelf een goed gevoel bij hebt, of is dat eigenlijk helemaal niet nodig?
Ja, ik kijk ook Borgen :7
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 19:47:05 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111302383
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat lijkt me aan de ene kant heel tof! Maar ook ontzettend pittig/lastig. Politiek ligt 'gevoelig' bij zoveel mensen. Wat heb je hiervoor gedaan dan? Communicatie opleiding?
Het is ook wel een pittige functie maar dat maakt het juist ook weer uitdagend :)

Ik heb journalistiek en politicologie gestudeerd wat denk ik een perfecte combinatie is voor deze baan :)
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 19:48:54 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111302491
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef Laureline het volgende:
Zo, dat lijkt me bij sommige partijen best moeilijk! Is het een partij waar je zelf een goed gevoel bij hebt, of is dat eigenlijk helemaal niet nodig?
Ja, ik kijk ook Borgen :7
Het is op zich niet verplicht maar het is wel het handigste om affiniteit met de partij te hebben, en dat heb ik wel bij deze partij :Y ik zou bijvoorbeeld niet voor de PVV kunnen werken omdat me dat echt tegen zou staan :X

Wat is Borgen?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 19:49:08 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111302500
Sjaapje en An..
Vallen jullie niet om tussen jullie O en L?
Soms valt het door werkzaam heden niet anders te doen maar toch.. Ik word al plaatsvervangend misselijk van de honger.

An,je hebt gisteren misschien veel fruit gehad maar als je nog zin hebt dan kan het prima hoor.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111302743
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Sjaapje en An..
Vallen jullie niet om tussen jullie O en L?
Soms valt het door werkzaam heden niet anders te doen maar toch.. Ik word al plaatsvervangend misselijk van de honger.

An,je hebt gisteren misschien veel fruit gehad maar als je nog zin hebt dan kan het prima hoor.
Haha, nee, ik val niet om. Vandaag ontbeet ik om negen uur en mijn L was rond 12. Dat is prima te doen, zeker als ik enkel achter mijn laptopje zit. Als ik naar kantoor ga heb ik echt nog wel wat nodig tussen de O en L. Meestal nootjes of een banaan enzo.

En ik heb geen zin meer in fruit :6 ;)
pi_111302806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik was vandaag thuis en had de hele dag door trek. Al met al vind ik m'n lijstje wel prima, maar kan beter.

O: 3 volk. crackers eiersalade, sinaasappel
T: 2 volk. crackers eiersalade (zo'n bakje overleeft het nooit lang in huize Gb, gelukkig had m'n vriend er ook wat van gegeten!), appel
L: 2 volk. boterhammen met een gebakken ei met wat ketchup
T: vier plakjes ontbijtkoek met halvarine :')
T: halve banaan, 2 eetlepels kwark en 3 walnoten :9
D: ovenschoteltje kip (ben al vergeten wat precies, maar in ieder geval zonder bot/vel), broccoli
Misschien vullen die crackers niet zo?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111302853
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het is op zich niet verplicht maar het is wel het handigste om affiniteit met de partij te hebben, en dat heb ik wel bij deze partij :Y ik zou bijvoorbeeld niet voor de PVV kunnen werken omdat me dat echt tegen zou staan :X

Wat is Borgen?
Geweldige serie!
pi_111302912
Fish and Chips achter de kiezen, positief (zéér positief) commentaar gehad op m'n introductie van m'n essay, dus die ga ik maar eens even afmaken onder het genot van een pot thee :z

*zen*
Ja doei.
pi_111303292
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
Het is ook wel een pittige functie maar dat maakt het juist ook weer uitdagend :)

Ik heb journalistiek en politicologie gestudeerd wat denk ik een perfecte combinatie is voor deze baan :)
Oh, inderdaad. Dat moet wel goedkomen dan :) Enig idee hoeveel concurrentie je hebt?

Wordt dit dan ook je eerste 'echte' baan na je studie?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:09:23 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111303681
Nah, kiek eens aan : http://www.superwijzer.com/site/

En doe mij maar krat... bier, wijn maakt niet uit :P
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 20:18:41 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111304259
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, inderdaad. Dat moet wel goedkomen dan :) Enig idee hoeveel concurrentie je hebt?

Wordt dit dan ook je eerste 'echte' baan na je studie?
Tijdens de eerste ronde waren 7 van de 60 uitgenodigd, maar ik weet niet hoeveel er door zijn naar de tweede ronde :) ik gok 3 of 4?

Ik heb wel al gewerkt in de journalistiek maar dit zou de eerste politieke baan zijn :Y
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:25:44 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111304656
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Tijdens de eerste ronde waren 7 van de 60 uitgenodigd, maar ik weet niet hoeveel er door zijn naar de tweede ronde :) ik gok 3 of 4?

Ik heb wel al gewerkt in de journalistiek maar dit zou de eerste politieke baan zijn :Y
Stoer :7 Als je kwijt wilt bij welke partij je solliciteert hou ik me (ivm nieuwsgierigheid :+) aanbevolen :P

Ohja, motivatie zoeken. *sportkleding opzoekt*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:28:19 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111304774
Ik wil het ook weten! Niet voor de pvv toch? :P
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:28:34 #45
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_111304785
Ik ben ook wel benieuwd MaJo. :Y
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:28:58 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111304813
Oh en succes natuurlijk :)
Niet meer actief op Fok!
pi_111305062
Ja, doe eens een DM voor welke het is! Ik ben ook nieuwsgierig :P .
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:33:51 #48
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111305071
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Misschien vullen die crackers niet zo?
Zou zomaar kunnen, maar ik vind het gewoon lekker. En theoretisch had ik ook wel een crackers minder en geen ontbijtkoek kunnen eten zonder honger te hebben, dat was gewoon echt 'trek'. Maar dan had ik waarschijnlijk nog wat rijst bij het avondeten genomen en dat had ik nu niet meer nodig.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:35:08 #49
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111305153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah, ik hou het me altijd voor wel een T te nemen. En het lukt altijd als ik onderweg of de de hele dag op kantoor ben. Maar op het moment werk ik vaak thuis en sta ik later op. En weinig valt wel mee denk ik. Het is 1600 kal bij elkaar en ik fitness momenteel niet. Morgen ga ik weer aan het fruit. Daar heb ik gisteravond bij het etentje al veel van op.
Het gaat mij niet om het daadwerkelijk wel of niet eten van die T, het viel me alleen op dat je hem dus vermeld zonder dat je echt wat gehad hebt. ;)
pi_111305307
Moet echt afleren om naar rtl4 te kijken op dinsdagavond *snottert mee.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 20:41:30 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111305565
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
Moet echt afleren om naar rtl4 te kijken op dinsdagavond *snottert mee.
TV, dat ding staat hooguit 3 uur per MAAND aan...
2 uren voor F1 en 1 uur voor de Reunie ofzo :')
Dislcaimer: uitzending gemist doe ik wel want Topchef, Hello Goodbye en Je zou het maar hebben, wil ik niet missen. Zaterdagmiddag kan ik weer los *O*

Trusten
pi_111305813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

TV, dat ding staat hooguit 3 uur per MAAND aan...
2 uren voor F1 en 1 uur voor de Reunie ofzo :')
Zit te werken ;) dat is al saai zat.
Alhoewel :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan er echt heel slecht tegen als iemand niets meer heeft vooral door brand en dan een hondje in huis :X *Bo op schoot trekt.
pi_111306222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zit te werken ;) dat is al saai zat.
Alhoewel :+

SPOILER
Kan er echt heel slecht tegen als iemand niets meer heeft vooral door brand en dan een hondje in huis :X *Bo op schoot trekt.
Emo :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111306311
Baardmans kwam compleet verward thuis vanavond. Bijna niet aan te spreken ook. :{ . Hij werkt écht te hard.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_111306431
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans kwam compleet verward thuis vanavond. Bijna niet aan te spreken ook. :{ . Hij werkt écht te hard.
Had hij al iemand aangenomen?
pi_111306818
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Had hij al iemand aangenomen?
Ja, maar die zorgt tot nu toe nog niet echt voor een vermindering van zijn werkdruk. Het bedrijf groeit gewoon veel te snel en niemand kan het eigenlijk bijbenen.

Maar goed, hij heeft alles op papier gezet en ik hoop dat 'ie dat morgen naar zijn baas en de andere leden van het MT stuurt.

Ik vind het alleen zo sneu om hem zo te zien. ;(.
pi_111306940
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, maar die zorgt tot nu toe nog niet echt voor een vermindering van zijn werkdruk. Het bedrijf groeit gewoon veel te snel en niemand kan het eigenlijk bijbenen.

Maar goed, hij heeft alles op papier gezet en ik hoop dat 'ie dat morgen naar zijn baas en de andere leden van het MT stuurt.

:* hoop dat hij ook zichzelf kan helpen om zich iets meer af te sluiten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Emo :P
_O- snotter op het werk dus echt nooit dus dan mag ik s'avonds wel.
pi_111306996
quote:

[..]

Jeetje wat vervelend :{
pi_111307031
Zo! het laatste kitten verkocht. Weer rustig slapen kan :')
pi_111307171
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:05 schreef An24 het volgende:
Zo! het laatste kitten verkocht. Weer rustig slapen kan :')
Oh anders had je hem best hier mogen brengen hoor :+

*omkijkt of de Mr niet meekijkt :D
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:07:27 #61
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111307197
Mijn lijstje, heb vandaag gelunched met fruit only. Niet geheel tevreden met het resultaat, had redelijk wat honger een paar uur erna en de bramen waren een beetje off.

O: 4 eieren, kipfilet, 2x toast, glas water met glutamine, handje noten, chocolademelk
L: bak fruit: 50g a 75g bessen, 50g a 75g bramen, 1 peer, 1 mandarijn, 1 banaan
T: 2 sneetjes bruin brood met pindakaas, marokkaans brood 3 sneetjes (is niet zo groot, 2 sneetjes zijn gelijk aan 1 snee normaal brood) met kipfilet, wat mayo, tijm, rozemarijn, oregano
T: 4 stukken kibbeling
D: kip met rijst en bloemkool
T: ?
T: glas water met glutamine

B: 8 km gefietst.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_111307529
Oh dat snap ik wel dat je dat niet redde.

Vroeger kreeg ik alleen fruit als ontbijt :X hongeerrrr!

Lijstje:
O: zuurdesemboterham met geitenkaas en krentenboterham
T: zuurdesemboterham met coburger ham
L: 2,5 gebakken ei met groente erdoor en een bak linzensoep :9
T: amandelen
T: haverkoekjes x2
D: Stamppot andijvie met spekjes en een klein worstje plus mosterd
T: stuk chocola

Mis fruit, dat maak ik morgenochtend wel goed. Geen trek meer.
pi_111307564
quote:

[..]

Wat voor bedrijf is het? En wat zoeken ze voor mensen?
Een collega van me gaat terugverhuizen naar het noorden en zoekt nog werk. :P Ze is heel slim. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_111307607
Hopen dat hij doorpakt DaD en zijn de katjes nu echt weg weg? Als in een leeg huis?
pi_111307618
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh anders had je hem best hier mogen brengen hoor :+

*omkijkt of de Mr niet meekijkt :D
Jij pech :6 ;)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:17:30 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111307805
Evy 4 gedaan! *puf*

>:O

SPOILER: Langzame stats van appje, weer ietsje rapper!
pi_111307841
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Jij pech :6 ;)
Zou leuk worden met Bo ;) jouw katten zijn groter dan dat zij is.

Overigens heb ik haar een laserlampje gekocht, enorm succes!
pi_111307844
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat voor bedrijf is het? En wat zoeken ze voor mensen?
Een collega van me gaat terugverhuizen naar het noorden en zoekt nog werk. :P Ze is heel slim. :Y
In geval van ICT en/of beroepsonderwijs: stuur me even een PM.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_111308028
Oh, en niet om de discussie van het vorige topic heropterakelen ( :6 ), maar van die eendagshaantjes kan je geen braadhaantjes maken. Sommige kipsoorten hebben we gefokt tot efficiente vleesfabriekjes (de ploffers), en andere rassen tot eifabrieken. De eifabrieken doen aan sexediscriminatie en haantjes die van een eifabriekras zijn zijn waardeloze gratenpakhuizen als braadhaan. Wel doen ze het goed als voer voor katten en slangen etc.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_111308071
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zou leuk worden met Bo ;) jouw katten zijn groter dan dat zij is.

Overigens heb ik haar een laserlampje gekocht, enorm succes!
Haha, ja zeker Bailey en Avaldi zijn groter.

Zo'n lampje werkt goed inderdaad. Even lekker kunnen razen vinden ze geweldig.
pi_111308539
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, ja zeker Bailey en Avaldi zijn groter.

Zo'n lampje werkt goed inderdaad. Even lekker kunnen razen vinden ze geweldig.
Bo weegt maar 4,5e kilo ;) geen idee hoe groot ze is maar zal eens meten.
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 21:53:46 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111309824
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil het ook weten! Niet voor de pvv toch? :P
Nee dat heb ik hierboven al aangegeven ;)

Ik stuur later PM's, stap nu net de auto in :)
pi_111309847
Zo, heerlijk gesport O+

Morgenvroeg met de trein naar Hoofddorp dus mn overnight oats staan in de koelkast zodat ik in de trein kan ontbijten. Langer slapen :Y

Wanneer komt t volgende nestje An? ;)
Be someone that makes you happy
pi_111310208
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef Nallie het volgende:
Zo, heerlijk gesport O+

Morgenvroeg met de trein naar Hoofddorp dus mn overnight oats staan in de koelkast zodat ik in de trein kan ontbijten. Langer slapen :Y

Haha, dat duurt minstens een jaar nadat deze vertrokken zijn ;)
pi_111310810
Zo hee, daar miste ik even een heel topic :D Dat krijg je met een dag lesgeven van 8:30 tot 16:30. Geen computer gezien. Wel snel bijgelezen. Ik hou me even buiten de bio-discussie, ik ben er allang trots op enigszins gevarieerd en niet teveel vlees en minstens één keer per week vis en overall best gezond, etc., te eten. Dat eerst maar eens een tijd volhouden en dan zien we wel weer verder ;).

En een :* voor DaD want ik weet van mezelf hoe vreselijk iemand zich over de kop kan werken en weet ook dat het bij mij niet hielp wat iemand anders zei maar dat ik toch echt zelf de grens moest voelen. Helaas. Hopelijk werkt het wel bij jouw lief. Je lijkt me in ieder geval een goede steunpilaar/rots-in-branding voor hem, en dat heeft hij vast nodig nu.

En dan ontopic qua slank: De tiende keer Jillian level 1 is geweest en nu moet ik naar level 2 maar ik wil niet want level 1 gaat net zo lekker probleemloos :') . Weegschaal staat nu steevast rond de 70 dus dat is mooi *) broeken zitten losser. Blij.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2012 22:12:37 ]
pi_111311194
Waaah heerlijk getraind. :)

En goed voor schut gezet :') vriend van mij doet snel zijn riem bij me om terwijl ik te squatten en maakt voor ik hem uberhaupt kon stoppen (omdat ik natuurlijk die barbell in mijn nek had :') ) snel een foto. Die hij vervolgens onder het mom "beest" naar al zijn vrienden rondstuurt... how nice :') very charming ook.

SPOILER
pi_111311256
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef Nallie het volgende:
Zo, heerlijk gesport O+

Ik heb ook weer een keer zin in havermout...ontbijt nu al maanden met yoghurt en muesli. Morgen weer havermout halen denk ik :D
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:17:30 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111311293
Goed bezig dus Razzt! *O*

Mijn buik staat behoorlijk bol vanaaf :') Heb me dan ook goed volgegeten met bloemkool-curry :+ Gelukkig tijdens het rondje hobbelen geen steken oids w/

DaD, bwaa :o Klinkt als vakantietijd voor Baard. :*

En ik wil ook een An-kitten O+ Maar da's nu niet handig en vriendje wil later sowieso liever een vuilnisbakkie :P
pi_111311358
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:15 schreef Siral het volgende:
Waaah heerlijk getraind. :)

En goed voor schut gezet :') vriend van mij doet snel zijn riem bij me om terwijl ik te squatten en maakt voor ik hem uberhaupt kon stoppen (omdat ik natuurlijk die barbell in mijn nek had :') ) snel een foto. Die hij vervolgens onder het mom "beest" naar al zijn vrienden rondstuurt... how nice :') very charming ook.

SPOILER
:D!
pi_111311389
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:D!
Niet lachen hahaha.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:20:07 #81
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111311465
Squaten in een Smith machine *snik*

En je benen staan iets te wijd, glimlach is wel meesterlijk trouwens
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_111311500
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef slacker_nl het volgende:
Ja, dan pleur ik er nog ff wat gewicht bij die ik liever niet los doe.
pi_111311540
quote:
het is beter dan niks, nietwaar?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:21:34 #84
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111311579
Geen degelijk squatrack of powerrack aanwezig?
pi_111311611
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef slacker_nl het volgende:
Geen degelijk squatrack of powerrack aanwezig?
Er is wel een squatrek, maar als ik alleen bezig ben vind ik het toch fijner zo. En ik doe ze ook los hoor, don't worry! :P
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:23:12 #86
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111311683
Gewoon los squaten, you can do it!
pi_111311712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:23 schreef slacker_nl het volgende:
Gewoon los squaten, you can do it!
DOEK TOCH OOK JONGEH.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:25:01 #88
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111311798
Pics or it didn't happen :P
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:30:14 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111312110
DaD, hoop dat het snel beter gaat!

Bah, ben niet tevreden met mn lijstje. Voel me ook gelijk 6 kg zwaarder ;(

O: 200 gr fr. kwark
T: heeeeeeel klein stukje zelfgemaakte brownie, geforcefeed door jarige collega. Heb driekwart kunnen weggooien gelukkig.
L: salade met gerookte zalm, eitje, etc.
T: 1 bittergarnituur (1 b.bal, 1 kaassoufledinges, 1 gehaktballetje)
D: Japans teppanyaki: sushi vooraf, tussengerecht visdingesjes met mini bolletjes rijst, toen tofu, tempura, een stukje zalm en salade.

:( @ mini-brownie stukje, bitterbalspul en tempura (groenten in dun deegbeslag gefrituurd)

:) @ rijst laten staan bij het eten en ook toetje onaangeroerd gelaten (sesamzaadijs, verse vruchten) en geen chocolaatje bij de koffie genomen.

Morgen verzorgde lunch, rest kan ik wel re-de-lijk lowcarbish houden. Donderdagavond wordt er weer voor ons gekookt, dus wordt dat weer lastiger. Overdag kan ik het wel weer in de perken houden.

Hmpf.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111312208
Force feeden? :{

De T's zijn niet geweldig nee maar verder props! Oh en een steviger ontbijt wellicht?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:34:04 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111312363
Ja, ze kwam het echt zo brengen van zelfgemaakt en moest proeven. Dus dat ook wel gedaan, vond het zo lullig anders :@. Uitgebreid bedankt en rest weggegooid :@.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111312466
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze kwam het echt zo brengen van zelfgemaakt en moest proeven. Dus dat ook wel gedaan, vond het zo lullig anders :@. Uitgebreid bedankt en rest weggegooid :@.
Ik ben definitief bot :D
Waar ga je donderdag eten? En de lunch morgen?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:37:47 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111312621
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik ben definitief bot :D
Waar ga je donderdag eten? En de lunch morgen?
Lunch morgen zullen belegde broodjes zijn. En ik ga niet een halve dag daar met een salade rondlopen...

Donderdag wordt er voor ons gekookt. Geen menukaart, geen invloed op het eten. Kan alleen de carbrijke producten laten staan als ze niet teveel geïntegreerd zijn in 1 geheel :').
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:42:03 #94
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111312877
Er woonde hier iemand in Amsterdam-Nieuw West, is er ergens een goede notenzaak te vinden in de buurt? Ben op zoek naar onbewerkte noten (dwz ongebrand, ongezouten).
pi_111313052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lunch morgen zullen belegde broodjes zijn. En ik ga niet een halve dag daar met een salade rondlopen...

Donderdag wordt er voor ons gekookt. Geen menukaart, geen invloed op het eten. Kan alleen de carbrijke producten laten staan als ze niet teveel geïntegreerd zijn in 1 geheel :').
Ben heel blij met een collega die echt geen gist mag.
Er is niemand die er gek van op kijkt als wij onze eigen lunch meenemen en koelkasten everywhere.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 22:49:21 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111313292
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ben heel blij met een collega die echt geen gist mag.
Er is niemand die er gek van op kijkt als wij onze eigen lunch meenemen en koelkasten everywhere.
Ja, die luxe heb ik niet. Het komt deze dagen even zoals het komt. Doe mn best om e.e.a. te vermijden, maar het gaat gewoon niet altijd.
pi_111313657
Slacker, alladins nootjes ( :') ) is wel ok aan het mercatorplein, anders bij bos en lommerplein amsterdamse noten ( in de straat waar sultan palace zit, hoofdweg). De tweede heeft minder keus, maar smaken wel verser. De gebrande noten van de eerste zijn dan wel weer veel beter :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? dinsdag 8 mei 2012 @ 22:57:25 #98
70532 loveli
N
pi_111313749
quote:

En je benen staan iets te wijd, glimlach is wel meesterlijk trouwens
Niet zeiken, zij squat in ieder geval.
crap in = crap out
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:01:17 #99
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111313980
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef Novem het volgende:
Slacker, alladins nootjes ( :') ) is wel ok aan het mercatorplein, anders bij bos en lommerplein amsterdamse noten ( in de straat waar sultan palace zit, hoofdweg). De tweede heeft minder keus, maar smaken wel verser. De gebrande noten van de eerste zijn dan wel weer veel beter :)
Sultan palace, das die eettent naast de Dirk toch? Okay, das echt om de hoek. Mercatorplein is al gauw een halte of 2 verder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:57 schreef loveli het volgende:

Niet zeiken, zij squat in ieder geval.
Ze doet wel meer dingen die ik tof vind (wheyshakes drinken).
pi_111314187
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Sultan palace, das die eettent naast de Dirk toch? Okay, das echt om de hoek. Mercatorplein is al gauw een halte verder
Jups, maar bij mercatorplein heeft ook zulk lekker gedroogd fruit enzo :9
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:06:09 #101
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111314251
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:05 schreef Novem het volgende:

[..]

Jups, maar bij mercatorplein heeft ook zulk lekker gedroogd fruit enzo :9
Hmmm, morgen weer rijles en we rijden daar weleens, dus maar even m'n ogen openhouden.. Thanks!
pi_111314421
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef Novem het volgende:
Grappig dat jij je in dezelfde omgeving bevindt :P
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:31:47 #103
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111315491
Meh, ik zit echt niet lekker in mijn vel voor de moment. Eten en gewicht gaan wel ok.
Maar werk en liefde niet zo :s, best bizar want enkele weken geleden was er nog geen wolkje...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111315716
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef Sjaapje het volgende:
Meh, ik zit echt niet lekker in mijn vel voor de moment. Eten en gewicht gaan wel ok.
Maar werk en liefde niet zo :s, best bizar want enkele weken geleden was er nog geen wolkje...
Meh :{

Kan het wel makkelijk opgelost?
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:41:02 #105
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111315913
Werk sowieso niet, mag een jaar tegen mijn zin ergens gaan werken en niet bijleren. Liefde zal tijd wel uitwijzen... Heb gewoon last van 'volwassen' worden blues, denk ik.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111320130
Lijstje is bagger:

O: 3 sneden wit zuurdesembrood met hummus
L: kom yoghurt met banaan en walnoot en honing
D: fish and chips
T: biertje

Totaal géén trek en doordat ik voornamelijk bezig was met lezen en schrijven ook geen tijd gehad (of nou ja, eigenlijk gemáákt :@ ) om voedsel tot mij te nemen.
Wel trakteer ik mezelf nu op een biertje aangezien m'n essay af is!!!! *O* O+ en ik ben er denk ik nog tevreden over ook. Morgen laat ik hem in zijn geheel nog even door Mr.Mo nalezen, en natuurlijk doe ik dat zelf ook nog even, en dan is de kous daarmee af! Basta! Dan nog even m'n essay voor donderdag nalezen (maar die is eigenlijk al af dus daar hoef ik niet veel meer aan te doen) en dan is 't weekend voor één dag. :P Want dan beginnen de dingen als scriptie en tentamens dichterbij te komen.

Maar m'n biertje is wel heel lekker en de sluitzinnen van m'n essay zijn heel tof 8-) .

MoBlo out!
Ja doei.
pi_111321723
Goed bezig mo! *O*
  woensdag 9 mei 2012 @ 07:01:46 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111321751
Goeiemorgen. Er zit een kerel met damesschoenen (bandje over de wreef, klein hakje) in de trein. Heb veel gezien maar dat nog niet _O-
Niet meer actief op Fok!
pi_111321839
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 07:01 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Er zit een kerel met damesschoenen (bandje over de wreef, klein hakje) in de trein. Heb veel gezien maar dat nog niet _O-
En voor de rest gewone kleding? Niet staren he. :P
pi_111321936
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 07:01 schreef Viking84 het volgende:
En het is niet een heel mannelijke vrouw
:+ ?
  woensdag 9 mei 2012 @ 07:36:25 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111321961
Nou de broek is ook een beetje vrouwelijk. En het zou idd ook een vrouw geweest kunnen zijn. Moeilijk om niet te staren :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 mei 2012 @ 07:46:44 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111322059
Aladdin's nootjes :') hehe ^^
  woensdag 9 mei 2012 @ 07:50:21 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111322092
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 07:36 schreef Viking84 het volgende:
Nou de broek is ook een beetje vrouwelijk. En het zou idd ook een vrouw geweest kunnen zijn. Moeilijk om niet te staren :').
Spreek het aan! Dan hoor je snel genoeg of het een man of een vrouw is (toch? Dat verschil kan je met een ci toch ook horen? Dat weet ik eigenlijk niet eens)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:00:00 #114
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111322183
XM, ik vind je lijstjes nog steeds erg weinig. Echt heel erg weniig. Ook met het bittergarnituur.

Ik zou vanmorgen vroeg hardlopen, maar kon mezelf niet uit bed schoppen. Gelukkig staat er vandaag maar 1 ding in de agenda, een tentamen supervisen, en kan ik daarna wellicht naar huis en lopen. En dan thuis een paar uur verder werken...
pi_111322222
Ik voel me een fashion victim!
Toen ik uit het raam keek vanochtend regende het, dus besloot ik mijn good old fietsbroek (oude afritsbroek) aan te doen. Alleen toen ik ging fietsen was het droog. Dus nu zit ik met mijn rare outfit in de trein. :P
Geen schoenen met bandjes hier overigens. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111322246
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik voel me een fashion victim!
Toen ik uit het raam keek vanochtend regende het, dus besloot ik mijn good old fietsbroek (oude afritsbroek) aan te doen. Alleen toen ik ging fietsen was het droog. Dus nu zit ik met mijn rare outfit in de trein. :P
Geen schoenen met bandjes hier overigens. :P
:D

En dat hou je tot vanavond aan?
pi_111322270
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

En dat hou je tot vanavond aan?
Nee! Ga me zo omkleden op mn werk. :P
Ook ik heb grenzen. *)
Doe wat je niet durft.
pi_111322271
:W mogge, kan ik uitslapen lukt het niet :D
pi_111322283
Klinkt zeer modieus Henk! :D

Boh, net telefoon: de dakkapellevrancier heeft faillissement aangevraagd -O-. Over iets meer dan 2 weken zou 'ie geleverd worden, helft is aanbetaald. Verder nog geen info, maar iets zegt me dat de babykamer niet op tijd af gaat zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111322321
He gatver Phaidra! Wat nu? Hopen dat je je geld terugkrijgt?
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:16:19 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111322339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:00 schreef Jagärtrut het volgende:
XM, ik vind je lijstjes nog steeds erg weinig. Echt heel erg weniig. Ook met het bittergarnituur.

Heb gister een 5 (!) gangen Japans diner op. Als dat nog niet genoeg is, dan weet ik het ook niet meer hoor :D.

@Phaidra: :o dat is balen! En nu?

Planning vandaag:

O: 200 gr fr. kwark, 1 el gebroken lijnzaad
T: 4 cherrytomaatjes
L: 1 pistoletje met kaas
T: paar cabernossi
D: stukje spaanse tomatentaart (33 gr kh pp, maar ik neem kleiner stuk) en VEEL salade
pi_111322350
Oh, Phaidra, wat balen! :o .

Ik werd vanochtend wakker zonder Baardmans naast me. Bleek 'ie al vanaf vier uur in de woonkamer te zitten omdat 'ie nog helemaal niet had geslapen. Hij blijft vandaag thuis.
pi_111322380
Poeh DaD, goed in de gaten houden hoor, gaat helaas niet weg met een dagje thuis blijven.
pi_111322381
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik werd vanochtend wakker zonder Baardmans naast me. Bleek 'ie al vanaf vier uur in de woonkamer te zitten omdat 'ie nog helemaal niet had geslapen. Hij blijft vandaag thuis.
Dat klinkt niet best. :{ Beseft hij nu zelf ook dat het zo niet langer kan?
pi_111322401
Lijst:

O - 3 vk knackebrod pindakaas, pruim
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - banaan
S - kracht en cardio
D - vk pasta met tomaten/groentensaus, met balsamico gecarameliseerde cherrytomaten en rode uien, parmezaan
T - koffie verkeerd, klein bakje yoghurt als het er nog bij kan
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:24:27 #126
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111322428
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Heb gister een 5 (!) gangen Japans diner op. Als dat nog niet genoeg is, dan weet ik het ook niet meer hoor :D.

Planning vandaag:

D: stukje spaanse tomatentaart (33 gr kh pp, maar ik neem kleiner stuk) en VEEL salade
dat kon ik niet van de D afzien, natuurlijk. Maar goed, ook je planning van vandaag is heel erg weinig. Vind ik. Maar goed, dat ben ik.

Phaidra, balen zeg! Wat nu?
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:25:28 #127
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111322442
Planning:

O: havermout met banaan en klein beetje nutella
T: appel
S: 5 km hardlopen
L: 2 tosti's met ham en kaas
T: doperwtensalade met feta en munt
D: courgette, aubergine, paprika met ?
T: yoghurt
pi_111322474
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:10 schreef Phaidra het volgende:

Boh, net telefoon: de dakkapellevrancier heeft faillissement aangevraagd -O-. Over iets meer dan 2 weken zou 'ie geleverd worden, helft is aanbetaald. Verder nog geen info, maar iets zegt me dat de babykamer niet op tijd af gaat zijn.
Was hij wel aangesloten bij een garantiefonds?
pi_111322527
quote:
He jasses, dat is écht balen -O- Zeker met baby onderweg. Hopelijk levert het jou niet al teveel stress op. Kun je niet gebruiken nu :*
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:35:12 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111322542
Balen zeg, Phaidra... -O-.
Goed op je mister passen, DaD. Dat 'ie niet meer aanspreekbaar was gisteren klinkt niet goed :N.

En wat een zeikweer zeg. Natuurlijk kon ik ook m'n fiets niet meteen vinden hier in Hsum :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111322546
quote:

:X

Ben je lid van vereniging eigen huis? Zij hebben een best goede juridische afdeling, misschien kan die nog iets doen ?
pi_111322560
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Goed op je mister passen, DaD. Dat 'ie niet meer aanspreekbaar was gisteren klinkt niet goed :N.
Oh, en dit! Wilde dat ook nog zeggen, maar was 't alweer vergeten. Niet goed nee, goed op hem passen! :*
pi_111322568
XM, kun je die taart niet maken zonder korst? Scheelt je een berg KH's.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Was hij wel aangesloten bij een garantiefonds?
En dit kan ook schelen idd. Sterkte iig!! :*
pi_111322580
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, en dit! Wilde dat ook nog zeggen, maar was 't alweer vergeten. Niet goed nee, goed op hem passen! :*
Mr. moet ook goed op zichzelf passen ;) Wel goed dat hij vandaag thuis blijft. Ben benieuwd of hij dat morgen ook doet /beentheredonethatgotthetshirt.
pi_111322614
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mr. moet ook goed op zichzelf passen ;) Wel goed dat hij vandaag thuis blijft. Ben benieuwd of hij dat morgen ook doet /beentheredonethatgotthetshirt.
Ja, maar in zo'n toestand kun je misschien minder goed op jezelf passen dan wenselijk is. Weet dat ik gewoon stug ben blijven doorwerken met een opvlamming van de colitis, totdat mijn manager me verplichtte twee weekjes thuis te gaan zitten en rust te nemen. Ben ik ook nooit zo goed in geweest. Tegenwoordig wel.
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:40:15 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111322616
Nee, dat gaat niet aurum en m'n Engelse collega eet hier vanavond mee, dus wil ook niet een of andere schrale taart voorzetten. Ik kan zelf wel de korst vermijden natuurlijk, dat is nog wel een idee! Thnx :).
pi_111322649
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:14 schreef Novem het volgende:
He gatver Phaidra! Wat nu? Hopen dat je je geld terugkrijgt?
Geen idee nog. Dit was alleen de kennisgeving, ze zijn zelf ook nog bezig met alles uitzoeken. Het is de grootste speler op de markt in onze omgeving, juist om dit soort dingen te voorkomen hebben we voor deze leverancier gekozen :'). Ik gok op een doorstart, maar dat zal wel even op zich laten wachten...

Edit: garantiefonds weet ik niet, lid van VEH: ja :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111322662
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

DaD, dat klinkt niet goed. Hopelijk gaat hij snel inzien dat het zo echt niet langer kan. Sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111322693
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, maar in zo'n toestand kun je misschien minder goed op jezelf passen dan wenselijk is. Weet dat ik gewoon stug ben blijven doorwerken met een opvlamming van de colitis, totdat mijn manager me verplichtte twee weekjes thuis te gaan zitten en rust te nemen. Ben ik ook nooit zo goed in geweest. Tegenwoordig wel.
oh, dat snap ik wel. Maar meestal zit je in zo'n stramien vast dat als het weer een beetje gaat je gelijk weer naar de zaak rent omdat "de wereld vergaat zonder je" of omdat je zo'n sterk loyaliteitsgevoel hebt. Bottom line is dat je jezelf kapotmaakt.

En de man met de moker komt wel, die heeft engelengeduld :)
pi_111322729
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, dat gaat niet aurum en m'n Engelse collega eet hier vanavond mee, dus wil ook niet een of andere schrale taart voorzetten. Ik kan zelf wel de korst vermijden natuurlijk, dat is nog wel een idee! Thnx :).
beetje wat Co zei he, van de broodjes het beleg af pulken.

Dissect ALL the pies/cakes/quiches etc :P
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Geen idee nog. Dit was alleen de kennisgeving, ze zijn zelf ook nog bezig met alles uitzoeken. Het is de grootste speler op de markt in onze omgeving, juist om dit soort dingen te voorkomen hebben we voor deze leverancier gekozen :'). Ik gok op een doorstart, maar dat zal wel even op zich laten wachten...

Edit: garantiefonds weet ik niet, lid van VEH: ja :)
Naja, je kan iig VEH even bellen voor meer informatie want die hebben denk ik wel vaker met dit bijltje gehakt.

Maar stel dat alles niet doorgaat, is het kamertje dan wel groot genoeg voor de babyspullen? Of slaap het kindje straks in de wasbak in de badkamer -O-
pi_111322737
Treinvertraging *O*
Balen zeg Phaidra! En wat de rest zegt DaD... Klinkt niet goed! Nog een :* voor Sjaap en dan ben ik weer bij geloof ik.

M'n overnight oats zijn vet lekker :9
pi_111322749
Mogguh! :W

:o er was hier file! 8)7

Gets, Phaidra, hoop dat jullie er nog wat van terugzien! Zelfs bij doorstart worden toch eerst de schuldeisers afbetaald?

DaD, sterkte voor Baard! Soms is het even kut, maar is vast licht aan het eind van de tunnel /cliché

Ahww, Sjaapje :') :* Volwassen zijn is ook kut! }:| :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111322787
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

beetje wat Co zei he, van de broodjes het beleg af pulken.

Dissect ALL the pies/cakes/quiches etc :P

[..]

Naja, je kan iig VEH even bellen voor meer informatie want die hebben denk ik wel vaker met dit bijltje gehakt.

Maar stel dat alles niet doorgaat, is het kamertje dan wel groot genoeg voor de babyspullen? Of slaap het kindje straks in de wasbak in de badkamer -O-
Ja, dat gaan we ook doen denk ik. Mijn meneer zou sowieso vandaag gaan rondbellen.

Praktisch gezien komt het wel goed. We wilden de baby de eerste weken sowieso in onze slaapkamer laten slapen ivm borstvoeding (als dat allemaal goed gaat). Het kamertje zal nu denk ik een uitgeklede versie worden, zodat daar in ieder geval de commode en de kledingkast kunnen staan. Niet leuk of ideaal, maar slapen in de wasbak zal niet nodig zijn ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111322829
Morning!

Opes phaidra, balen! Hopelijk wordt 'ie alsnog geleverd/ krijg je je geld terug...
En DaD, dat klinkt inderdaad niet goed! Sterkte :*
pi_111322832
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:

Gets, Phaidra, hoop dat jullie er nog wat van terugzien! Zelfs bij doorstart worden toch eerst de schuldeisers afbetaald?

DaD, sterkte voor Baard! Soms is het even kut, maar is vast licht aan het eind van de tunnel /cliché

Ik heb werkelijk geen flauw idee :P. Misschien is het een voordeel dat onze dakkapel waarschijnlijk al zo goed als af in de fabriek moet staan. Wat moeten ze anders met een op maat gemaakte dakkapel, behalve toch maar leveren tzt? /blijft optimistisch ):O
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111322842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:

Stonden alle 10 de autos stil voor het stoplicht? :o
pi_111322855
DaD Sterkte! lijkt me eng om zo te zien, goed voor hem zorgen :Y
en wat vervelend Phaidra -O- hopelijk krijgen jullie het geld terug!

De weegschaal was alweer vriendelijker na 2 dagen goed op letten, nu proberen zo verder te gaan :)
pi_111322869
Nope, gewoon 6km file op de snelweg! :o
Zal wel ongeluk geweest zijn, ben namelijk omgereden toen ik vanaf viaduct zag dat er file stond :+
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen flauw idee :P. Misschien is het een voordeel dat onze dakkapel waarschijnlijk al zo goed als af in de fabriek moet staan. Wat moeten ze anders met een op maat gemaakte dakkapel, behalve toch maar leveren tzt? /blijft optimistisch ):O
:D naja, ook het best wat je op het moment kunt doen ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111322871
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:56 schreef Sarabi het volgende:
DaD Sterkte! lijkt me eng om zo te zien, goed voor hem zorgen :Y
en wat vervelend Phaidra -O- hopelijk krijgen jullie het geld terug!

De weegschaal was alweer vriendelijker na 2 dagen goed op letten, nu proberen zo verder te gaan :)
hoevaak weeg jij je?
pi_111322876
quote:

[..]

Planning vandaag:

Waarom eet je maar vier (4!) cherrytomaatjes?
Dat vind ik vergelijkbaar met niets. Ik zou een hele bak cherry tomaatjes opeten. :)

VEH bellen lijkt me een goed begin Phaidra.

Ondertussen zit ik lekker mijn ontbijtje te eten op mn werkplek in een normale outfit.
Wel nadat het ontruimingsalarm afging toen ik binnenkwam.
Het lijkt weer een bijzondere dag te worden. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_111322895
Mijn lijstje gisteren is 1 groot drama:

B: kast van de auto dragen, bed demonteren en naar beneden brengen, kast omhoog brengen en monteren.
T: 2 plakken bananencake
D: 1 grote tomaat met olijfolie en 4 plakjes kaas.

Die dubbele bth had ik gegeten omdat ik na werk weg zou gaan en anders ngeen eten zou hebben tot 8 uur. Bleek niet door tegaan dus toch naar huis. Toen gaan klussen en suikertekort dus 2 plakkjes cake gegeten. Toen was ik om 22:30 klaar en zag ik die tomaat, die heb ik gegeten met de kaas :D

Planning:
O: 3 crackers kaas, glas kefir
L: salade + soep + 2 brood of warme maaltijd
T: peer en mandarijn
T: 125 ml griekse yoghurt met walnoten/lijnzaad/kokos
B: 2 x 20 minuten fietsen
D: 2 gebakken ei op brood met champignons en iets groens
B: oftewel klussen, zo niet dan bodypump, maar denk klussen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:59:54 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111322923
Vier cherrytomaatjes is idd niets.

Mijn lijstje maar even:

O: yoghurt met banaan/honing
T: twee bth met pindakaas/sandwichspread
L: twee bth kaas
D: geroerbakte spinazie, champignons en courgette met wat geraspte Grana Padano

Vanavond naar een bijeenkomst over het bestemmingsplan van de flat waarin we nu wonen. Ben benieuwd wat dat voor ons gaat betekenen! Wisten dat het tijdelijk was, maar wel leuk om even te weten hóe tijdelijk ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_111322924
mogge! :z

Vervelend Phaidra! -O- hoop dat er een oplossing geboden wordt!
Ja doei.
pi_111322961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hoevaak weeg jij je?
Elke dag, aangezien mijn weegschaal op halve kilo's afrond wil ik een trendlijn per week kunnen bekijken.
pi_111322965
Vik! Merk jij het verschil in je lijstjes eigenlijk een beetje?
Tenminste, als het allemaal beetje zoals deze zijn is het minder KH's dan voorheen....
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:02:55 #156
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111322973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 08:59 schreef Viking84 het volgende:
Vier cherrytomaatjes is idd niets.

Mijn lijstje maar even:

O: yoghurt met banaan/honing
T: twee bth met pindakaas/sandwichspread
L: twee bth kaas
D: geroerbakte spinazie, champignons en courgette met wat geraspte Grana Padano

Vanavond naar een bijeenkomst over het bestemmingsplan van de flat waarin we nu wonen. Ben benieuwd wat dat voor ons gaat betekenen! Wisten dat het tijdelijk was, maar wel leuk om even te weten hóe tijdelijk ;).
jongens, waarom gaat iedereen weer zooooo weinig eten? yoghurt, 4 boterhammen en spinazie met kaas, ik vind het echt te weinig!
pi_111323001
Lente... En dus bijna zomer, dus bijna vakantie, dus meer zon en minder kleren...
pi_111323008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

jongens, waarom gaat iedereen weer zooooo weinig eten? yoghurt, 4 boterhammen en spinazie met kaas, ik vind het echt te weinig!
Ik compenseer wel :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:05:21 #159
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111323016
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:04 schreef V1z0R het volgende:
Lente... En dus bijna zomer, dus bijna vakantie, dus meer zon en minder kleren...
ja, maar bijna iedereen post hier al een hele tijd, dus al die mensen weten ook dat weinig eten niet perse de sleutel is tot een blijvend resultaat.
pi_111323018
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:04 schreef V1z0R het volgende:
Tijd om meer te eten dus. :P
pi_111323025
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Elke dag, aangezien mijn weegschaal op halve kilo's afrond wil ik een trendlijn per week kunnen bekijken.
hmmz, meestal hou je je doordeweeks meer aan netjes eten dan in het weekend toch? Is het dan niet een idee om alleen maandag en vrijdag te wegen?

Vrijdag weet je wat je weegt als je heel de week netjes eet en maandag kan je zien wat de schade na het weekend is.
pi_111323062
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:05 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hmmz, meestal hou je je doordeweeks meer aan netjes eten dan in het weekend toch? Is het dan niet een idee om alleen maandag en vrijdag te wegen?

Vrijdag weet je wat je weegt als je heel de week netjes eet en maandag kan je zien wat de schade na het weekend is.
In het weekend (nouja eigelijk alleen vrijdag) let ik minder op inderdaad :Y
Maar mijn lichaam schommelt nogal dus 2 dagen vertrouw ik niet zo.
Verder heb ik op dit moment geen probleem met elke dag wegen, in het verleden was ik wel obsessief bezig maar op dit moment niet.
pi_111323086
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, maar bijna iedereen post hier al een hele tijd, dus al die mensen weten ook dat weinig eten niet perse de sleutel is tot een blijvend resultaat.
Nee, maar was vorig jaar ook al zo (al dan niet iets eerder omdat het in april al mooi weer was).
Zie het in m'n directe omgeving ook...
M'n ma en zus die eten nu helemaal beroerd :') En dan van die snoepmomenten hebben door de honger :{
pi_111323145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, maar was vorig jaar ook al zo (al dan niet iets eerder omdat het in april al mooi weer was).
Zie het in m'n directe omgeving ook...
M'n ma en zus die eten nu helemaal beroerd :') En dan van die snoepmomenten hebben door de honger :{
Handig toch? 2 maanden crashen en je bent weer op zomergewicht. 3 maanden later zit je weer lekker in je wintervet. Rinse repeat. :')
pi_111323174
ik gooi er nog even een lijstje in:

O: smoothie
T: kaas
L: karbonade en trostomaatjes
T: ei of eitjes
S: fitnesscircuitje
D: pannekoeken
T: olijfjes en kip
pi_111323195
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:10 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Handig toch? 2 maanden crashen en je bent weer op zomergewicht. 3 maanden later zit je weer lekker in je wintervet. Rinse repeat. :')
:')

Punt is dat ze door het snoepen geen reet afvallen (of echt minimaal) maar wel een portie chagrijnig zijn waar je gewoonweg simpel van wordt... :|W
pi_111323214
Meh, crackers vullen niet :')
pi_111323221
:D dat heb ik echt nooit gedaan.

Ik ga ook weer oefenen met meer eten want anders blijven er alleen 2 benen over ofzo.

Lijstje:
O: krentenboterham (spelt-zuurdesem) en 2 zuurdesem exemplaren met geitenkaas en ham
L: salade (halve komkommer, paprika, 2 tomaten, geitenkaas) plus 2 peren met yoghurt
T: haverkoekje en chocolade (2 blokjes 70%)
D: spinazie a la creme vermoed met een kaassoufle en aardappelen bij oma
T: iets lekkers?

Denk dat ik meer inkopen moet gaan doen voor vollere lunches.
pi_111323230
Oh ik zou willen dat ik kon oefenen met meer eten :').
pi_111323239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In het weekend (nouja eigelijk alleen vrijdag) let ik minder op inderdaad :Y
Maar mijn lichaam schommelt nogal dus 2 dagen vertrouw ik niet zo.
Verder heb ik op dit moment geen probleem met elke dag wegen, in het verleden was ik wel obsessief bezig maar op dit moment niet.
Juist als je veel schommelt is dagelijks wegen toch niet handig? Dan kan je veel beter de algemene tendens in de gaten houden als je je 1x per week of zelfs minder weegt. En dan overslaan tijdens die tijd van de maand ;). Je hebt dan ook nog wel genoeg tijd om in te grijpen, mocht dat nodig zijn. Zolang het niet obsessief is zal het geen kwaad kunnen, maar echt nodig is het misschien ook niet :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111323261
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
Vrijdag mag je!
10 gangen lang! :D
Doe wat je niet durft.
pi_111323269
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
Sorry :* volgens mij is de verandering in hormonen voor mijn lijf heftig ofzo want er blijft niks meer over. En ook dat is irritant :')
pi_111323337
Zo, ontbijt! Eens gewogen en het komt neer op 340 gram volvette Griekse yoghurt, 1 grote banaan, hand gepelde walnoten en een knijp honing. ^O^

Vandaag een stuk meer eten dan gisteren, al was het alleen maar omdat er een spinningles op 't schema staat.
Ja doei.
pi_111323378
Ik vind Viks lijstje trouwens best aardig, behalve het avondeten. Dat is wel heel weinig. Voornamelijk groente, beetje kaas. Misschien nog een stukje vlees of vis (even ervan uitgaande dat bijvoorbeeld rijst of pasta geen optie is?) erbij en ik vind 'm mooi. Of nog een T vanavond met iets substantieels.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:21:26 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111323403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat is toch niet weinig! Het gaat om 300 gram spinazie, 125 gram champignons en een halve courgette. Vult goed hoor :Y.

@ Viz: ik merk niet zo veel als ik zou willen. Heb ook een paar baggerdagen achter de rug. Ik verwacht toch dat er pas echt schot in komt als ik ook aan krachttraining ga doen. Nog < 2 maanden *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_111323407
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ontbijt! Eens gewogen en het komt neer op 340 gram volvette Griekse yoghurt, 1 grote banaan, hand gepelde walnoten en een knijp honing. ^O^

Vandaag een stuk meer eten dan gisteren, al was het alleen maar omdat er een spinningles op 't schema staat.
Nom!

Heb nog maar even 2 eieren in de pan gemikt voor bij de salade.
pi_111323430
trouwens, een hand als in een hoeveelheid walnoten, niet dat ik die walnoten zelf heb zitten pellen :')!
Ja doei.
pi_111323431
Zo motivatie onder het 0 punt vandaag.. Hebben jullie ook wel eens dat je zoveel te doen hebt en uiteindelijk nergens aan begint/toekomt? }:|
pi_111323456
Bah, wat stom Phaidra!
pi_111323483
Moggeenn!!

Ik ga zo overdag ff trainen, lang in de sauna liggen ook, weer een keer zin in :D

En dan havermout halen, ben de muesli beu :P
pi_111323485
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is toch niet weinig! Het gaat om 300 gram spinazie, 125 gram champignons en een halve courgette. Vult goed hoor :Y.

@ Viz: ik merk niet zo veel als ik zou willen. Heb ook een paar baggerdagen achter de rug. Ik verwacht toch dat er pas echt schot in komt als ik ook aan krachttraining ga doen. Nog < 2 maanden *O*.
spinaziem 100 gr., 24 kcal
champignons, 100 gr.,16 kcal
courgette, 100 gr, 25 kcal
Nou vik, dat is dan toch wel helemaal 150 kcal aan diner!
Gaat lekker! *O*
Doe wat je niet durft.
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:25:09 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111323495
Phaidra & Phaidramister :*

Hopelijk wordt er iets goeds geregeld!

Ik vind 4 boterhammen voor lunch nie weinig nie. Ik eet er meestal 2. Edit: oh de D! Ja die is nie zoveel :P

Nallie, jij ook bietje last van de aanrijding met een persoon bij CS? Helikopter, ambulance, de hele sh'bam!
pi_111323512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Gaat lekker! *O*
Dat.
Ja doei.
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:26:34 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111323534
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Gaat lekker! *O*
+ kaas :P. Tja, ik wil er geen pasta bij eten, want wil een kh-arme/-loze maaltijd per dag.

M'n collega praat zo veel de hele tijd. Zo kom ik niet aan m'n werk toe }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_111323543
Gril er een goed stuk kipfilet bij!
pi_111323568
:|W
Je hebt toch aan de lijstjes van XM kunnen zien (de laatste tijd) hoe je wel aan fatsoenlijke hoeveelheden Kcals kunt komen als je niet zoveel carbs wilt in je maaltijden. Dit is natuurlijk kolder.
Ja doei.
pi_111323587
Kolder, wat een leuk woord!
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:32:11 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111323691
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Gril er een goed stuk kipfilet bij!
Geen plofkip dan :P.

Nee, maar serieus. Dit is gewoon een goed vullende maaltijd voor mij. Geen honger oid. Kan er eventueel nog wel twee gekookte eitjes bij nemen.
Niet meer actief op Fok!
pi_111323699
Oja en lijstje.

O: yoghurt met muesli en appel (vanaf morgen word dat weer havermout, nog ff leuke combi verzinnen :D)
T: whey proteine shake
L: tonijn salade met sla/rauwkost/gekookt ei/dressing, boterham avocado
T: kwark, eat natural reep
D: wrap met wokgroente en kip, salade
S: borst/triceps, crosstrainer
T: kwark, whey proteine shake, banaan

[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 09-05-2012 09:41:47 ]
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:34:08 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111323741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geen plofkip dan :P.

Nee, maar serieus. Dit is gewoon een goed vullende maaltijd voor mij. Geen honger oid. Kan er eventueel nog wel twee gekookte eitjes bij nemen.
Okidoki! Al is wel al bekend dat 'geen honger' niet wil zeggen dat je genoeg binnen krijgt he. Maar goed, je loopt hier al een tijdje mee dus dat is oud nieuws :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:34:29 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111323754
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:28 schreef Perruche het volgende:
Kolder, wat een leuk woord!
Heel Alfred J. Kwak inderdaad!
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:36:31 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111323816
Gisteren
o. wit hard duits broodje met varkensfilet
t. appel
l. wit hard duits broodje met rookvlees + salade van sla, kwart avocado, 3 gehaktballetjes in hete saus, sperziebonen en kaasblokjes + yoghurt met citroensmaak
t. harzerkaasje en als ik er echt heel veel zin in heb m&M's of een cracker met kaasspread
b. kilometer of 5 wandelen
d. nog geen idee, want ben weer op reis soort pizza calzone met veel tonijn en groente + salade met dressing + grote cocktail
t. m&m's

Vandaag
s. kwartiertje hardlopen
o. melk met sloffe muesli + 4 crackers (2x jam / 2x leverworst)
t. appel
l. tomatenroomsoep + + salade van sla, kwart avocado, gehaktballetje in hete saus, sperziebonen en kaasblokjes
t. harzer kaasje + cracker met eiersalade
d. ik denk dat het vandaag sushi wordt
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_111323825
Lijst hier wordt, na wat puzzelen:

O: Griekse yoghurt met een hele banaan, walnoten en honing
T: 2 gekookte eitjes
L: 3 dikke sneden roggebrood met ik denk zalm of forel en hummus
T: nog zo'n snee roggebrood
S: Jillian + spinnen
D: volkorenpasta (deeg ligt nu te ontdooien :9) met een 'selectie van gegrilde groenten' en stukjes gegrilde kip met 'olijfolie/basilicum/rode peper'.
Ja doei.
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:36:54 #194
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111323826
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:36 schreef Tinkepink het volgende:
Gisteren
o. wit hard duits broodje met varkensfilet
t. appel
l. wit hard duits broodje met rookvlees + salade van sla, kwart avocado, 3 gehaktballetjes in hete saus, sperziebonen en kaasblokjes + yoghurt met citroensmaak
t. harzerkaasje en als ik er echt heel veel zin in heb m&M's of een cracker met kaasspread
b. kilometer of 5 wandelen
d. nog geen idee, want ben weer op reis soort pizza calzone met veel tonijn en groente + salade met dressing + grote cocktail
t. m&m's

Vandaag
s. kwartiertje hardlopen
o. melk met sloffe muesli + 4 crackers (2x jam / 2x leverworst)
t. appel
l. tomatenroomsoep + + salade van sla, kwart avocado, gehaktballetje in hete saus, sperziebonen en kaasblokjes
t. harzer kaasje + cracker met eiersalade
d. ik denk dat het vandaag sushi wordt

O+
  woensdag 9 mei 2012 @ 09:37:14 #195
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111323834
ik eet trouwens een hele vieze appel. Heel erg waterig...
  Vis een optie? woensdag 9 mei 2012 @ 09:38:44 #196
70532 loveli
N
pi_111323863
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:37 schreef Jagärtrut het volgende:
plofappel
crap in = crap out
pi_111323866
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Ieuw!
Doe wat je niet durft.
pi_111323888
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:38 schreef loveli het volgende:

[..]

plofappel
Ja doei.
pi_111323894
quote:

[..]

plofappel
Denk aan het welzijn van de appels! ;(
pi_111323903
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst hier wordt, na wat puzzelen:

O: Griekse yoghurt met een hele banaan, walnoten en honing
T: 2 gekookte eitjes
L: 3 dikke sneden roggebrood met ik denk zalm of forel en hummus
T: nog zo'n snee roggebrood
S: Jillian + spinnen
D: volkorenpasta (deeg ligt nu te ontdooien :9) met een 'selectie van gegrilde groenten' en stukjes gegrilde kip met 'olijfolie/basilicum/rode peper'.
Het is niet echt een 'selectie' of zijn de groenten niet echt 'gegrild'? En de marinade voor je kip is stiekem niet echt die drie ingredienten?

Mo, je haakjes!!!! :P

Puik lijstje verder.
pi_111323955
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Het is niet echt een 'selectie' of zijn de groenten niet echt 'gegrild'? En de marinade voor je kip is stiekem niet echt die drie ingredienten?

Mo, je haakjes!!!! :P

Puik lijstje verder.
Het kunnen ook quotes zijn van een menukaart, maar dan had ik eerder voor " gekozen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111323976
quote:

[..]

plofappel
pi_111323987
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het kunnen ook quotes zijn van een menukaart, maar dan had ik eerder voor " gekozen :P.
En Mo kennende was er dan een linkje naar het restaurant geweest :D
pi_111323991
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Juist als je veel schommelt is dagelijks wegen toch niet handig? Dan kan je veel beter de algemene tendens in de gaten houden als je je 1x per week of zelfs minder weegt. En dan overslaan tijdens die tijd van de maand ;). Je hebt dan ook nog wel genoeg tijd om in te grijpen, mocht dat nodig zijn. Zolang het niet obsessief is zal het geen kwaad kunnen, maar echt nodig is het misschien ook niet :).
Ik let verder ook niet op het gewicht per dag (nouja schrijf het wel op maar het betekent niets zeg maar), ik kijk naar het gemiddelde van die hele week.
Oja komende week zal het sowieos inderdaad wel nergens op slaan.....
pi_111324023
Moet trouwens nog iets leuks verzinnen voor prei.
Afgelopen weekend gekocht omdat de rest van de groente 'uitverkocht' was, maar mijn vriend lust het niet dus moet het als lunch/tussendoortje eten.
pi_111324071
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

En Mo kennende was er dan een linkje naar het restaurant geweest :D
Mijn keuken ís een restaurant :9 :P
Ja doei.
pi_111324124
Ik eet volgens mij wel minder in de zomer, omdat ik dan meer lichte dingen eet. In de winter voel ik me meh en wil ik me volstoppen met comfort food :Y)

Planning:

O: overnight oats met banaan/havermout/millet/boekweitgrutjes/cacao nom nom nom
L: rijstwafel pindakaas, 2 speltbh met zalm en komkommer
T: ik denk salade van tomaat/komkommer/tonijn/ei/pompoenpitten
S: oefeningen met gewichtjes en buikspieren
D: vegaburger met groente frietjes en een spinaziesalade

Lijkt misschien wat weinig, maar O was echt vullend en mn diner wordt ook ruim :Y
pi_111324211
Die O ziet er lekker uit. :Y misschien ook maar eens mee beginnen als snel meeneem ontbijt.
pi_111324386
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Die O ziet er lekker uit. :Y misschien ook maar eens mee beginnen als snel meeneem ontbijt.
Linkje
Ik had de chocolate chips wel weggelaten en de bulgur ook :) oh en het eiwitpoeder ook :P
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:08:24 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111324610
Ik heb zin om uit eten te gaan :9. Dit weekend maar weer eens ofzo :Y.
Ik weet nog steeds niet wat écht leuke eettentjes zijn in Den Haag. Iemand nog suggesties? (graag vlees, friet/gebakken aardappelen, salade).
Niet meer actief op Fok!
pi_111324764
Mits tijd, ga ik vanavond rabarber maken :9
pi_111324781
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:13 schreef Perruche het volgende:
Je gaat rabarber maken? From scratch? :P

Ja doei.
pi_111324848
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je gaat rabarber maken? From scratch? :P

[ afbeelding ]
Ja! Eerst een stuk bos met de grond gelijk maken, mest erop, zaadjes in de grond en hoppa. Of ik dacht om die rabarber gewoon uit te printen met zo'n 3d-printer, maar ik betwijfel of dat net zo lekker is :9.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:17:35 #214
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111324875
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:13 schreef Perruche het volgende:
:9 lekkurrr!!

Lijstje gisteren:
O: mag. yoghurt muesli
T: 1 koekje (koffie leutje)
L: witte bolletjes met kaas. (collega haalde brood )
T: rode druiven :9
T: zure bal
D: spagethini, gebakken aardappeltjes, sla :+
T: 1 handje bolognese chips

Lijstje vandaag:
O: mag yoghurt muesli
T: druiven
L: volk. brood met kaas en pindakaas denk
T: druiven
D: gebakken aardappeltjes met bonen en varkenshaas. (zus komt eten, die lust alleen gebakken aardappeltjes.. En bonen of broccoli. :') )
T: wss kwark of pudding
~ Bonito La Risa ~
pi_111324877
Je woont in de verkeerde regio, Vik! :{w

Ribhouse Texas :9~ 750gr rib-eye met peperroomsaus *kwijl, kwijl, kwijl*
Bah! Nu heb ik er zin in! :')

Vooraf versgebakken stokbrood met knoflooksaus

Als tweede voorafje een bord kippevleugeltjes

En dan! Dan komt de rib-eye, heerlijk mals rundvlees, bloed druipt eruit, saus er over!
Hmmmmmmmm :9~

Moest dat nou, Vik?! }:|
pi_111324952
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat écht leuke eettentjes zijn in Den Haag. Iemand nog suggesties? (graag vlees, friet/gebakken aardappelen, salade).
Burgerz is erg leuk en lekker! *)
Moet je wel van een goede hamburger houden overigens, maar ik ben fan. *)
Doe wat je niet durft.
pi_111324995
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet er wel 1, maar ik ben de naam kwijt :') Als je met je rug voor de grote sting staat, rechts van je. In dat straatje langs de sting lopen en als je daar voorbij bent, zit het links van je.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:29:54 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111325178
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:17 schreef V1z0R het volgende:
Je woont in de verkeerde regio, Vik! :{w

Ribhouse Texas :9~ 750gr rib-eye met peperroomsaus *kwijl, kwijl, kwijl*
Bah! Nu heb ik er zin in! :')

Vooraf versgebakken stokbrood met knoflooksaus

Als tweede voorafje een bord kippevleugeltjes

En dan! Dan komt de rib-eye, heerlijk mals rundvlees, bloed druipt eruit, saus er over!
Hmmmmmmmm :9~

Moest dat nou, Vik?! }:|
Steaaaaak :9~

Ik heb mezelf en vriendje spare ribs beloofd voor zaterdag :9 :Y)
pi_111325200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Linkje
Ik had de chocolate chips wel weggelaten en de bulgur ook :) oh en het eiwitpoeder ook :P
:o. Die ga ik wel een keer proberen. Met chocolade. :P
pi_111325255
Eén keer raden wie toch naar z'n werk is gegaan.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:32:34 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111325257
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Burgerz is erg leuk en lekker! *)
Moet je wel van een goede hamburger houden overigens, maar ik ben fan. *)
Oh ja, daar wil ik idd nog eens naartoe (n.a.v. facebookpost van _aurum_ :P).
Thx! :).
Niet meer actief op Fok!
pi_111325260
Ik heb gewoon spierpijn van de yoga van gister :') Straks krijg ik ook zo'n yoga guru lijf :+

Nog een dagje thuis werken, maar vanmiddag wel met collega's een bierproevrij. En ik heb eigenlijk geen zin, want ik morgen een bruiloft fotograferen. :X
pi_111325270
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Steaaaaak :9~

Ik heb mezelf en vriendje spare ribs beloofd voor zaterdag :9 :Y)
:9~ ^O^

Die hebben ze er ook :@ En een extra pittige variant! :9 :@

Zo maar even m'n T naar binnen werken, deze trek hebben herinnert me alleen maar weer waarom ik ooit zo dik was :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:33:50 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111325288
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik weet er wel 1, maar ik ben de naam kwijt :') Als je met je rug voor de grote sting staat, rechts van je. In dat straatje langs de sting lopen en als je daar voorbij bent, zit het links van je.
Denk dat ik al weet welke je bedoelt... Ben ook de naam kwijt :'). En nu ga ik het proberen uit te vogelen _O-.

Gevonden! Wapen van Den Haag bedoel je?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:34:26 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111325307
quote:
13s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:35:01 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111325323
quote:
Da fook? -O-
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:35:40 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111325336

Water. Mond :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_111325344
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Denk dat ik al weet welke je bedoelt... Ben ook de naam kwijt :'). En nu ga ik het proberen uit te vogelen _O-.

nee, andere kant. wacht, ik vraag het ff aan mijn vent...
pi_111325362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja, daar wil ik idd nog eens naartoe (n.a.v. facebookpost van _aurum_ :P).
Thx! :).
Ja! Die was daar toen ook! O+

quote:

[..]

Daar ben ik volgens mij wel eens geweest, was nou niet bepaald memorabel.
Doe wat je niet durft.
pi_111325400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Water. Mond :9~.
HOU NOU EENS OP!

Trut! }:|
  Vis een optie? woensdag 9 mei 2012 @ 10:38:10 #231
70532 loveli
N
pi_111325404
quote:
-O- Hoop dat 'ie daarheen is om met z'n baas een oplossing te vinden en niet om door te gaan tot 'ie echt neervalt. :*
crap in = crap out
pi_111325448
quote:

[..]

Le Connaisseur (lang leve google earth)
pi_111325531
quote:
Jeetje. :{ Wel om dit aan te kaarten, hopelijk?
Dat z'n baas maar snel met een oplossing komt want dit is uiteindelijk voor niemand goed. Sterkte voor nu, ook voor hem. :*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_111325537
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat is ook een behoorlijk middelmatige vreetschuur. >:O
En ontzettend lawaaiig.
Doe wat je niet durft.
pi_111325594
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Die is leuk en betaalbaar. :Y zoals henk zegt wel een beetje een studenten tent.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:45:06 #236
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111325605
Goedemorgen! Vannacht nog 2 Jillians gedaan, 'meh' is wel nog niet weg...

Lijstje:
O: Appel
T: Kwark met pompelmoes
L: ?. Het zijn frietjes hier, dus dan is de saladbar gewoon droge salade... Ik denk 2 boterhammen met kruidenkaas/filet de saxe en soep.
T: Rauwkost (wortel, komkommer, paprika, bloemkool)
T: Indien honger: kwark met perenstroop
D: Rode curry met kip/courgette/prei/paprika. Wat rijst.
S: Toer lopen
T: Vanilleyogurt + kwark
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:46:01 #237
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111325625
Och en sportlijstje:
Maandag: /
Dinsdag: 2* Jillian
Woensdag: Toer lopen
Donderdag: Interval training
Vrijdag: 2* Jillian
Zaterdag: Lopen of rust
Zondag: Interval training
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:46:06 #238
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111325630
het regent heel hard. Zal ik gaan hardlopen, of zal ik dat morgenochtend doen??
pi_111325660
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En ontzettend lawaaiig.
Boven in een hoekje gaan zitten en nergens last van. En ze hebben echt wel lekkere gerechtjes voor de wensen van Vik.
  Vis een optie? woensdag 9 mei 2012 @ 10:48:13 #240
70532 loveli
N
pi_111325683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Morgen en alleen als het dan wel droog is. Behalve als je heel erg fan bent van zowel hardlopen als regen.
crap in = crap out
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:48:19 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111325690
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:42 schreef Mini. het volgende:

[..]

Jeetje. :{ Wel om dit aan te kaarten, hopelijk?
Dat z'n baas maar snel met een oplossing komt want dit is uiteindelijk voor niemand goed. Sterkte voor nu, ook voor hem. :*
Inderdaad, en als hij niets zegt om het aan te kaarten dan is de kans groot dat ze niets eraan doen -O- Lastige positie voor jou, DaDtje, want hij is volwassen en zou dit zelf moeten aanpakken, maar je wilt toch graag helpen..! ;(

:*
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:48:56 #242
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111325710
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Morgen en alleen als het dan wel droog is. Behalve als je heel erg fan bent van zowel hardlopen als regen.
vroeger vond ik hardlopen in de regen leuk. Nu weet ik het eigenlijk niet. wellicht is het goed voor m'n ego, en het geveol van iets doen....
pi_111325711
quote:
-O-
pi_111325722
quote:

[..]

Planning vandaag:

Je voegt te snel KH's toe. Als je een pistoletje neemt, dan zou je 's avonds KH arm moeten eten, als in niet meer dan een gram of 3. En je moet echt, echt, echt nog geen suiker eten.
pi_111325728
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:38 schreef loveli het volgende:

[..]

-O- Hoop dat 'ie daarheen is om met z'n baas een oplossing te vinden en niet om door te gaan tot 'ie echt neervalt. :*
Welnee.

Ik ben echt boos. :'). Máár hij is echt uiterlijk vijf uur thuis. Uhuh.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:50:51 #246
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111325772
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Welnee.

Ik ben echt boos. :'). Máár hij is echt uiterlijk vijf uur thuis. Uhuh.
lijkt me een lastige positie. Aan de ene kant is het niet aan jou om te zeggen hoeveel hij 'mag' werken. Aan de andere kant zie je dat hij er aan onder door gaat, en wil je voor hem zorgen....
pi_111325776
quote:
Ik zou t doen, dan hoef je morgen niet meer :)
pi_111325783
Jagar, kan je niet gewoon wat later gaan, als de regen is gestopt?

DaD, hopelijk komt hij heelhuids thuis :) :*
pi_111325784
quote:
Ik stem voor morgenochtend. Als het gaat spetteren dan opteer ik voor vandaag.

DaD, ik hoop dat zijn leidinggevende ook inziet dat het zo niet goed gaat en ingrijpt. Lijkt me heel naar om iemand zo op een burnout, of wat dies meer zij, af te zien stevenen zonder dat je er iets aan kan doen. :*
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:51:27 #250
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111325796
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik zou t doen, dan hoef je morgen niet meer :)
ja, zo zit ik nu ook te denken. En dan de rest avn de dag lekker vanaf de bank werken met veel thee!
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:51:49 #251
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111325803
Lopen in de regen O+
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:52:09 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111325815
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

lijkt me een lastige positie. Aan de ene kant is het niet aan jou om te zeggen hoeveel hij 'mag' werken. Aan de andere kant zie je dat hij er aan onder door gaat, en wil je voor hem zorgen....
Ja dat wou ik zeggen, maar ik kwam er niet uit..!

Bah.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:57:32 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111325985
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En ontzettend lawaaiig.
:o Wat ben jij kritisch. Wat vind jij dan aanbevelenswaardig in Den Haag, behalve Burgersz? :P.

Ik vond Het wapen van Den Haag wel geslaagd. Een van de betere eetgelegenheden die ik heb bezocht tot nu toe en Le Connaisseur klinkt ook wel leuk.
T goude hooft lijkt me ook wel wat, maar die is dan weer vrij prijzig, geloof ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_111326025
Ja, ik heb er ook niets over te zeggen, dat is ook het lastige. Ik baal er alleen van dat ik hier een beetje machteloos aan de zijlijn sta te staan.

Hij is wel bezig met alles wat er mis gaat op te schrijven, met een overzicht van alle taken die 'ie heeft. Van alleen daar naar kijken word ik al bijna overspannen. :'). Morgen gaat hij eten met baas en de rest van het MT, dan wil hij dat bespreken. Hopelijk levert het iets op.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:58:51 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111326030
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:51 schreef Sjaapje het volgende:
Lopen in de regen O+
Gisteravond was het erg lekker toen het net geregend had. En het laatste stukje wandelen in van die miezerregen O+. Hoosbuien hoeven van mij dan weer niet zo nodig.
Niet meer actief op Fok!
pi_111326165
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik heb er ook niets over te zeggen, dat is ook het lastige. Ik baal er alleen van dat ik hier een beetje machteloos aan de zijlijn sta te staan.

Hij is wel bezig met alles wat er mis gaat op te schrijven, met een overzicht van alle taken die 'ie heeft. Van alleen daar naar kijken word ik al bijna overspannen. :'). Morgen gaat hij eten met baas en de rest van het MT, dan wil hij dat bespreken. Hopelijk levert het iets op.
Soms kun je niet anders :{

De man is een beetje overwerkt, maar dan is het leuk voor hem als hij thuis kan genieten van jou en jullie relatie :)
Als jij er dan gefrustreerd van raakt helpt 'm ook niet.

Sterkte in ieder geval!
pi_111326178
Gadver! Wakker geworden met hoofdpijn. Nu zo erg dat mijn ontbijt er weer uit kwam. Heb bijna nooit hoofdpijn en nu wel een dag voor een bruiloft :(
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:03:28 #258
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111326193
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

ja, dat snap ik. Lijkt me ook erg frustrerend. Hopelijk snapt hij ook dat het niet verder kan zo! :*

Zij die gaat lopen groet! :W
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:04:12 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111326233
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Je voegt te snel KH's toe. Als je een pistoletje neemt, dan zou je 's avonds KH arm moeten eten, als in niet meer dan een gram of 3. En je moet echt, echt, echt nog geen suiker eten.
-O- ik weet het, maar heb dus niet altijd de keuze. Zal kijken of ik vanaaf anders alleen salade neem en geen taart. Mss idd wel beter. Kan ik m'n pistoletje ook wat rustiger eten.
pi_111326244
Hradlopen in de regen is heerlijk Jagar! Zeker als de tempratuur nog een beetje aangenaam is. Enorm veel zuurstof in de lucht enzo. :)

DaD, ik vind het echt een onwijs rotte situatie voor je. Hij zal het toch echt zelf moeten inzien.
Misschien een soort van interventie doen anders met wat vrienden of familie samen? Je bent vast niet de enige die zich zorgen maakt. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o Wat ben jij kritisch. Wat vind jij dan aanbevelenswaardig in Den Haag, behalve Burgersz? :P.

Ik vond Het wapen van Den Haag wel geslaagd. Een van de betere eetgelegenheden die ik heb bezocht tot nu toe en Le Connaisseur klinkt ook wel leuk.
T goude hooft lijkt me ook wel wat, maar die is dan weer vrij prijzig, geloof ik.
Jajajaja, ik ben kritisch. *)
Ik had gehoopt op geweldige ontdekkingen en tips, maar die zie ik dus niet hier.

Ik ga vooral uit eten omdat ik ergens naar toe ga of omdat ik weer eens bij wil kletsen met iemand en dat het dan vooral handig is.
VIP vind ik wel aardig, maar dat is een italiaan. Wel goede pizza overigens.
Er zitten wel goede chinezen achter de Bijenkorf in de Wagenstraat.
Volle maan in Leidschendam was wel aardig geloof ik.
Vrijdag, dan verwacht ik echt superlekker te eten bij Niven. *)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 9 mei 2012 @ 11:06:33 #261
70532 loveli
N
pi_111326317
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat, en als 'ie omdondert is DaD degene die 'em kan oprapen.
crap in = crap out
pi_111326390
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hradlopen in de regen is heerlijk Jagar! Zeker als de tempratuur nog een beetje aangenaam is. Enorm veel zuurstof in de lucht enzo. :)

DaD, ik vind het echt een onwijs rotte situatie voor je. Hij zal het toch echt zelf moeten inzien.
Misschien een soort van interventie doen anders met wat vrienden of familie samen? Je bent vast niet de enige die zich zorgen maakt. :)

[..]

Jajajaja, ik ben kritisch. *)
Ik had gehoopt op geweldige ontdekkingen en tips, maar die zie ik dus niet hier.

Ik ga vooral uit eten omdat ik ergens naar toe ga of omdat ik weer eens bij wil kletsen met iemand en dat het dan vooral handig is.
VIP vind ik wel aardig, maar dat is een italiaan. Wel goede pizza overigens.
Er zitten wel goede chinezen achter de Bijenkorf in de Wagenstraat.
Volle maan in Leidschendam was wel aardig geloof ik.
Vrijdag, dan verwacht ik echt superlekker te eten bij Niven. *)
Ja lieve schat, Niven is wel even van een ander niveau. Ik ben ook kritisch, maar wel per niveau zeg maar. Anders kan je inderdaad nog maar heel weinig restaurants adviseren in Den Haag.
pi_111326403
De Dis op Scheveningen heb ik goede verhalen over gehoord.

Helaas zelf nooit gegeten.

Oh, en *O* essay digitaal ingeleverd *O* kan nu niet meer terug 8-)

Zo maar 's naar de uni om 'm op papier in te leveren :Y
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 9 mei 2012 @ 11:11:55 #264
70532 loveli
N
pi_111326501
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
De Dis op Scheveningen heb ik goede verhalen over gehoord.

Helaas zelf nooit gegeten.

Oh, en *O* essay digitaal ingeleverd *O* kan nu niet meer terug 8-)

Zo maar 's naar de uni om 'm op papier in te leveren :Y
Dat is toch een visrestaurant? Volgens mij zijn m'n ouders daar gaan eten op hun eerste date.
crap in = crap out
pi_111326656
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

-O- ik weet het, maar heb dus niet altijd de keuze. Zal kijken of ik vanaaf anders alleen salade neem en geen taart. Mss idd wel beter. Kan ik m'n pistoletje ook wat rustiger eten.
Neeeeee!!! Want dan is het te weinig!! Kan je niet die lasagne maken die ik laatst had? Van gegrilde aubergine/courgette, veel groenten en veel kaas?? Alleen een salade is niet genoeg, of je moet er heel veel dingen in doen!!
pi_111326782
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is toch een visrestaurant? Volgens mij zijn m'n ouders daar gaan eten op hun eerste date.
Volgens mijn moeder is de steak er ook erg lekker :)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 9 mei 2012 @ 11:20:13 #267
70532 loveli
N
pi_111326791
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hmsja.. als iemand die de afgelopen 30 jaar op haar voer heeft gelet moet ik zeggen dat het echt wel te doen is om te mijden wat je niet mag en dingen mee te nemen die wel ok zijn. Wat vlees/vis opzoeken?
crap in = crap out
  Moderator woensdag 9 mei 2012 @ 11:20:14 #268
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_111326793
:W zo sollicitatie en vind het spannend :X zo eens proberen of ik iets kan eten
pi_111326797
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja lieve schat, Niven is wel even van een ander niveau. Ik ben ook kritisch, maar wel per niveau zeg maar. Anders kan je inderdaad nog maar heel weinig restaurants adviseren in Den Haag.
Ik had gehoopt dat je met leuke verrassende dingen aan zou komen en niet van die middelmatige vreetschuren. Een tent als Burgerz is imo een stuk beter dan een Connaisseur ofzo.
betere kwaliteit, leuker en origineler.
lekker passief agressief trouwens dat lieve schat van je. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111326834
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 09:14 schreef Ml-etje het volgende:
:D dat heb ik echt nooit gedaan.

Ik ga ook weer oefenen met meer eten want anders blijven er alleen 2 benen over ofzo.

Lijstje:
O: krentenboterham (spelt-zuurdesem) en 2 zuurdesem exemplaren met geitenkaas en ham
L: salade (halve komkommer, paprika, 2 tomaten, geitenkaas) plus 2 peren met yoghurt
T: haverkoekje en chocolade (2 blokjes 70%)
D: spinazie a la creme vermoed met een kaassoufle en aardappelen bij oma
T: iets lekkers?

Denk dat ik meer inkopen moet gaan doen voor vollere lunches.
Plus 2 eieren.

Iemand nog dingen die ik kan toevoegen?
pi_111326840
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Plus 2 eieren.

Iemand nog dingen die ik kan toevoegen?
Walnoten natuurlijk :9 of amandelen :)
Ja doei.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:23:35 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111326924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Neeeeee!!! Want dan is het te weinig!! Kan je niet die lasagne maken die ik laatst had? Van gegrilde aubergine/courgette, veel groenten en veel kaas?? Alleen een salade is niet genoeg, of je moet er heel veel dingen in doen!!
Heb een gast vanavond hè...
pi_111327010
Dan maak je voor jezelf toch een klein schoteltje carb-vrije lasagne? Ik zie 't probleem niet zo :@
Ja doei.
pi_111327014
Kunt een blikje vis er voor jou apart doorheen gooien, XM :)
pi_111327050
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
Dan maak je voor jezelf toch een klein schoteltje carb-vrije lasagne? Ik zie 't probleem niet zo :@
Of voor iedereen gewoon iets carbs vrij?
En dan doe je voor de gast brood erbij?
pi_111327063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat je met leuke verrassende dingen aan zou komen en niet van die middelmatige vreetschuren. Een tent als Burgerz is imo een stuk beter dan een Connaisseur ofzo.
betere kwaliteit, leuker en origineler.
lekker passief agressief trouwens dat lieve schat van je. :P
Zo bedoelde ik dat niet, sorry. En burgerz ben ik nog niet geweest, daar kan ik niet over oordelen. Maar dat jij het middelmatig vindt, hoeft nog niet te zeggen dat Vik het niets vind. Dat bedoelde ik er mee te zeggen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:27:43 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111327093
Nah hebben alles al in huis. Maar heb nog wel kip of zalm voor door de salade.
pi_111327166
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik dat niet, sorry. En burgerz ben ik nog niet geweest, daar kan ik niet over oordelen. Maar dat jij het middelmatig vindt, hoeft nog niet te zeggen dat Vik het niets vind. Dat bedoelde ik er mee te zeggen.

Ik ben vaak best opgelucht als het een steak- of shoarmazaak is waar iemand me mee naartoe neemt, dan weet ik dat ik tenminste genoeg eten ga krijgen :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:30:41 #279
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111327211
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Het hangt toch idd een beetje af van je referentiekader. Als je gewoon vlees/friet/salade wilt hebben ga je niet naar een sterrenrestaurant.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:31:18 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111327235
Ik heb laatst lekker semi-carbvrij eten gemaakt toen mn mams er was! Gegrilde kipfiletlapjes met citroen en een grote Griekse salade met kool, komkommer, tomaat, paprika, ui, feta en olijven :9 :9
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:31:55 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111327270
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het hangt toch idd een beetje af van je referentiekader. Als je gewoon vlees/friet/salade wilt hebben ga je niet naar een sterrenrestaurant.
En ik kan goed vlees/friet/salade best waarderen! :+ Zoals bij onze Griek, nomnomnom O+
pi_111327362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En ik kan goed vlees/friet/salade best waarderen! :+ Zoals bij onze Griek, nomnomnom O+
O+
pi_111327400
Een lekkere mixed grill bij de turk met veeel turks brood en dan dippen in een halve liter knoflook en chilisaus :9~
pi_111327402
quote:

[..]

Psies, en Vik wilde voor vlees/friet en salade gaan. Kan ze zelf oordelen of ze het echt leuk vindt.
pi_111327446
Even een lijstje...
O: magere yoghurt met muesli
T: snee brood met leverworst
L: 2x brood met kaas
T: banaan
T: 1x brood met leverworst, 1x met kip-pestosalade
D: wraps met veel groente en wat gehakt
T: misschien een koekje ofzo, als ik op tijd thuis ben nog wat fruit
Geen S, ik wilde vanochtend ondanks de regen braaf gaan fietsen maar m'n band was lek. }:|

Vanaf volgende week wil ik eens gaan proberen om alleen bij het avondeten de carbs weg te laten. Mijn ouders doen dat al een tijdje en dat lijkt wel te helpen. :) Alleen jammer dat ik de rest van deze maand steeds lange weekends weg ben, maar des te meer reden om de rest van de tijd wat damage control te doen...
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:37:08 #286
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111327479
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:34 schreef Novem het volgende:
Een lekkere mixed grill bij de turk met veeel turks brood en dan dippen in een halve liter knoflook en chilisaus :9~
:9

Of een goede döner...

Zo, heerlijk hardgelopen. Ik was volgens mij best snel!

En inderdaad, het loopt heerlijk in de regen, en nu vind ik mezelf extra stoer.
pi_111327547
:D ^O^ Jagar!
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:40:29 #288
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111327630
Het is nog maar half 12, en ik heb al:

• 2 artikelen gelezen
• Een tentamen overzien waar de laatste student na 20 minuten mee klaar was
• hardgelopen
• hier heel veel geblaat.

En de dag is nog maar net begonnen! O+
  Vis een optie? woensdag 9 mei 2012 @ 11:42:32 #289
70532 loveli
N
pi_111327705
quote:

[..]

In een gemiddeld berenrestaurant ben je zoveel kwijt, dat ik liever 2 deuren verder een tientje meer neerleg voor echt fatsoenlijk voer. Of ik kook zelf :')
crap in = crap out
pi_111327735
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:9

Of een goede döner...

Zo, heerlijk hardgelopen. Ik was volgens mij best snel!

En inderdaad, het loopt heerlijk in de regen, en nu vind ik mezelf extra stoer.
Hardlopen in de regen is idd lekker, als het maar niet koud is!

Doner :9 Lang geleden dat ik dat op heb, ook die mixed grill trouwens :') Laat ik er maar niet aan denken, hongerrrrr!
pi_111327756
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef loveli het volgende:

[..]

In een gemiddeld berenrestaurant ben je zoveel kwijt, dat ik liever 2 deuren verder een tientje meer neerleg voor echt fatsoenlijk voer. Of ik kook zelf :')
berenrestaurant?
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:44:08 #292
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111327766
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:43 schreef Novem het volgende:

[..]

Hardlopen in de regen is idd lekker, als het maar niet koud is!

Doner :9 Lang geleden dat ik dat op heb, ook die mixed grill trouwens :') Laat ik er maar niet aan denken, hongerrrrr!
Over 2 weken ben ik in Berlijn, en zeker weten dat ik daar een lekkere döner ga eten. Berlijn is de döner hoofdstad!
pi_111327805
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nah hebben alles al in huis. Maar heb nog wel kip of zalm voor door de salade.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Heb een gast vanavond hè...
Uh ja, maar die lasagne is gastwaardig heur! :9 Evenals veel andere KH arme recepten.Vooral als je er nog lekker brood bij serveert.
Het is niet de bedoeling dat je nu weer weinig gaat eten. Je moet bij je keuzes dus nu vooraf rekening houden met het aantal KH's en Kcals. Dus die taart is dan een minder goed plan. Een gast hoeft niet eens te weten dat jij weinig carbs mag.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:45:34 #294
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111327823
quote:

[..]

berenrestaurant?
Berenrestaurant O+
~ Bonito La Risa ~
pi_111327853
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Over 2 weken ben ik in Berlijn, en zeker weten dat ik daar een lekkere döner ga eten. Berlijn is de döner hoofdstad van het westen!
Kleine toevoeging :P
  Vis een optie? woensdag 9 mei 2012 @ 11:47:03 #296
70532 loveli
N
pi_111327874
quote:

[..]

berenrestaurant?
http://www.beren.nl/
Type vreetschuur, vlees, friet, geen groente op een beetje prefab salade na.
crap in = crap out
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:47:34 #297
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111327899
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, jij ja, maar vik vroeg hier toch om? ;)

In Amsterdam eet ik een pepersteak met friet en salade voor nog geen tientje, voor iets luxer eten ben ik toch wel veertig à vijftig euro kwijt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:48:02 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111327918
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:45 schreef conleche het volgende:

[..]

[..]

Uh ja, maar die lasagne is gastwaardig heur! :9 Evenals veel andere KH arme recepten.Vooral als je er nog lekker brood bij serveert.
Het is niet de bedoeling dat je nu weer weinig gaat eten. Je moet bij je keuzes dus nu vooraf rekening houden met het aantal KH's en Kcals. Dus die taart is dan een minder goed plan. Een gast hoeft niet eens te weten dat jij weinig carbs mag.
Heb je receptje dan?
pi_111327925
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Over 2 weken ben ik in Berlijn, en zeker weten dat ik daar een lekkere döner ga eten. Berlijn is de döner hoofdstad!
:? Berlijn?

Düsseldorf, Köln, Munster... De Döner-triangel! :9~
  woensdag 9 mei 2012 @ 11:48:45 #300
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111327939
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:46 schreef anna82 het volgende:

[..]

Kleine toevoeging :P
ik geloof dat de döner oorspronkelijk uit Berlijln komt. Tenminste, dat heb ik eens ergens gelezen....
  Vis een optie? woensdag 9 mei 2012 @ 11:49:06 #301
70532 loveli
N
pi_111327951
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, jij ja, maar vik vroeg hier toch om? ;)

In Amsterdam eet ik een pepersteak met friet en salade voor nog geen tientje, voor iets luxer eten ben ik toch wel veertig à vijftig euro kwijt.
2 deuren verder:
http://www.spijshuisdedis.com/nl/menu.html
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')