De orchideeën van mijn moeder zijn het bewijs dat bovenstaande niet waar is!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
Dad, orchideeën hebben speciale grond nodig. Maar daar zit hij nu al in.
1x per 2 jaar vernieuwen werkt het beste en het potje moet groot genoeg zijn.
Ik vind het altijd zo grappig dat jij vaak een T tussen ontbijt en lunch zet, terwijl je dan niks hebt gehad. Kan je toch net zo goed gelijk van de O naar de L gaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:50 schreef An24 het volgende:
De mijne:
O: geroosterd volkorenbrood met boter en kaas en thee met melk
T: niets
L: een wrap met tomaten, courgette, champignons, ham en kaas.
T: pure chocolade en thee met melk, kruidenthee
B: 36 min. Yoga
D: oosterse soep met mihoen, oesterzwammen, tauge en paksoi. Cassavechips erbij.
T: griesmeelpudding
Wat doe je nu eigenlijk, en waar?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai!
Ben best druk en ik wen wel een beetje. Maar echt leuk vind ik het nog niet, wellicht komt dat nog.
Datquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo grappig dat jij vaak een T tussen ontbijt en lunch zet, terwijl je dan niks hebt gehad. Kan je toch net zo goed gelijk van de O naar de L gaan?
Oja fruit, goed idee! Heb nog kiwi's liggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
An en Sarabi, nog wat fruit? Een volk.beschuitje met kaas?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef MaJo het volgende:
En wie/wat is nou Jillian? Kan het nergens vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:15 schreef MaJo het volgende:
En wie/wat is nou Jillian? Kan het nergens vinden
Ah dat ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vandaag even overgeslagen anders gaat de buikdanstraining van vanavond volgens mij niet goed.
Ik ga ook nog proberen na het avondeten wat fruit te eten. Ik heb trouwens wel een glas karnemelk op dus wel wat aan zuivel binnengekregenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Perruche het volgende:
Majo, ik denk dat wij op dezelfde baggerheid zitten, qua lijstje!
O: 2 cackers aardbei, glas kefir
T: bth grillworst
L: grote kom kip kerriesoep, dikke bth, 350 gr salade
T: dubbele bth kaas
T: 2 plakken bananencake
D: tomatensoep (even licht ivm voorgaande T)
Geen fruit, te weinig zuivel. Misschien neem ik nog een griekse yoghurt met rabarber, misschien niet.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:12 schreef Sjaapje het volgende:
Lijstje:
O: Pruim (lepel vergeten op de trein)
T: Kwark met appel
L: Canneloni met ricotta, bladspinazie en italiaanse kaassaus. Pas om 15 uur ofzo.
T: Kwark met fruit, beetje havermout. Stuk cake
D: Rest salade van gisteren met extra rauwkost. 2 boterhammen met filet de saxe en kruidenkaas
T: ? Kwark met fruit
Cardiologie.quote:
Spannend! Misschien heb je het al een keer verteld, maar op wat voor functie ga je solliciteren?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:20 schreef MaJo het volgende:
Morgen dus sollicitatie dus dan ga ik waarschijnlijk een broodje op het station halen. Dat schiet lekker op deze weekMaar met de cola mindering gaat het goed
Had ik nog niet verteldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Spannend! Misschien heb je het al een keer verteld, maar op wat voor functie ga je solliciteren?
Mjah, ik hou het me altijd voor wel een T te nemen. En het lukt altijd als ik onderweg of de de hele dag op kantoor ben. Maar op het moment werk ik vaak thuis en sta ik later op. En weinig valt wel mee denk ik. Het is 1600 kal bij elkaar en ik fitness momenteel niet. Morgen ga ik weer aan het fruit. Daar heb ik gisteravond bij het etentje al veel van op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo grappig dat jij vaak een T tussen ontbijt en lunch zet, terwijl je dan niks hebt gehad. Kan je toch net zo goed gelijk van de O naar de L gaan?
Dat lijkt me aan de ene kant heel tof! Maar ook ontzettend pittig/lastig. Politiek ligt 'gevoelig' bij zoveel mensen. Wat heb je hiervoor gedaan dan? Communicatie opleiding?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had ik nog niet verteldals persvoorlichter voor een politieke partij
Oeh, tof!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had ik nog niet verteldals persvoorlichter voor een politieke partij
Het is ook wel een pittige functie maar dat maakt het juist ook weer uitdagendquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat lijkt me aan de ene kant heel tof! Maar ook ontzettend pittig/lastig. Politiek ligt 'gevoelig' bij zoveel mensen. Wat heb je hiervoor gedaan dan? Communicatie opleiding?
Het is op zich niet verplicht maar het is wel het handigste om affiniteit met de partij te hebben, en dat heb ik wel bij deze partijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef Laureline het volgende:
Zo, dat lijkt me bij sommige partijen best moeilijk! Is het een partij waar je zelf een goed gevoel bij hebt, of is dat eigenlijk helemaal niet nodig?
Ja, ik kijk ook Borgen
Haha, nee, ik val niet om. Vandaag ontbeet ik om negen uur en mijn L was rond 12. Dat is prima te doen, zeker als ik enkel achter mijn laptopje zit. Als ik naar kantoor ga heb ik echt nog wel wat nodig tussen de O en L. Meestal nootjes of een banaan enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Sjaapje en An..
Vallen jullie niet om tussen jullie O en L?
Soms valt het door werkzaam heden niet anders te doen maar toch.. Ik word al plaatsvervangend misselijk van de honger.
An,je hebt gisteren misschien veel fruit gehad maar als je nog zin hebt dan kan het prima hoor.
Misschien vullen die crackers niet zo?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik was vandaag thuis en had de hele dag door trek. Al met al vind ik m'n lijstje wel prima, maar kan beter.
O: 3 volk. crackers eiersalade, sinaasappel
T: 2 volk. crackers eiersalade (zo'n bakje overleeft het nooit lang in huize Gb, gelukkig had m'n vriend er ook wat van gegeten!), appel
L: 2 volk. boterhammen met een gebakken ei met wat ketchup
T: vier plakjes ontbijtkoek met halvarine![]()
T: halve banaan, 2 eetlepels kwark en 3 walnoten![]()
D: ovenschoteltje kip (ben al vergeten wat precies, maar in ieder geval zonder bot/vel), broccoli
Geweldige serie!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is op zich niet verplicht maar het is wel het handigste om affiniteit met de partij te hebben, en dat heb ik wel bij deze partijik zou bijvoorbeeld niet voor de PVV kunnen werken omdat me dat echt tegen zou staan
Wat is Borgen?
Oh, inderdaad. Dat moet wel goedkomen danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
Het is ook wel een pittige functie maar dat maakt het juist ook weer uitdagend
Ik heb journalistiek en politicologie gestudeerd wat denk ik een perfecte combinatie is voor deze baan
Tijdens de eerste ronde waren 7 van de 60 uitgenodigd, maar ik weet niet hoeveel er door zijn naar de tweede rondequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, inderdaad. Dat moet wel goedkomen danEnig idee hoeveel concurrentie je hebt?
Wordt dit dan ook je eerste 'echte' baan na je studie?
Stoerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tijdens de eerste ronde waren 7 van de 60 uitgenodigd, maar ik weet niet hoeveel er door zijn naar de tweede rondeik gok 3 of 4?
Ik heb wel al gewerkt in de journalistiek maar dit zou de eerste politieke baan zijn
Zou zomaar kunnen, maar ik vind het gewoon lekker. En theoretisch had ik ook wel een crackers minder en geen ontbijtkoek kunnen eten zonder honger te hebben, dat was gewoon echt 'trek'. Maar dan had ik waarschijnlijk nog wat rijst bij het avondeten genomen en dat had ik nu niet meer nodig.quote:
Het gaat mij niet om het daadwerkelijk wel of niet eten van die T, het viel me alleen op dat je hem dus vermeld zonder dat je echt wat gehad hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik hou het me altijd voor wel een T te nemen. En het lukt altijd als ik onderweg of de de hele dag op kantoor ben. Maar op het moment werk ik vaak thuis en sta ik later op. En weinig valt wel mee denk ik. Het is 1600 kal bij elkaar en ik fitness momenteel niet. Morgen ga ik weer aan het fruit. Daar heb ik gisteravond bij het etentje al veel van op.
TV, dat ding staat hooguit 3 uur per MAAND aan...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
Moet echt afleren om naar rtl4 te kijken op dinsdagavond *snottert mee.
Zit te werkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
TV, dat ding staat hooguit 3 uur per MAAND aan...
2 uren voor F1 en 1 uur voor de Reunie ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan er echt heel slecht tegen als iemand niets meer heeft vooral door brand en dan een hondje in huis*Bo op schoot trekt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit te werkendat is al saai zat.
AlhoewelEmoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan er echt heel slecht tegen als iemand niets meer heeft vooral door brand en dan een hondje in huis*Bo op schoot trekt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Had hij al iemand aangenomen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans kwam compleet verward thuis vanavond. Bijna niet aan te spreken ook.. Hij werkt écht te hard.
Ja, maar die zorgt tot nu toe nog niet echt voor een vermindering van zijn werkdruk. Het bedrijf groeit gewoon veel te snel en niemand kan het eigenlijk bijbenen.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, maar die zorgt tot nu toe nog niet echt voor een vermindering van zijn werkdruk. Het bedrijf groeit gewoon veel te snel en niemand kan het eigenlijk bijbenen.
Maar goed, hij heeft alles op papier gezet en ik hoop dat 'ie dat morgen naar zijn baas en de andere leden van het MT stuurt.
Ik vind het alleen zo sneu om hem zo te zien..
quote:
Jeetje wat vervelendquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, maar die zorgt tot nu toe nog niet echt voor een vermindering van zijn werkdruk. Het bedrijf groeit gewoon veel te snel en niemand kan het eigenlijk bijbenen.
Maar goed, hij heeft alles op papier gezet en ik hoop dat 'ie dat morgen naar zijn baas en de andere leden van het MT stuurt.
Oh anders had je hem best hier mogen brengen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:05 schreef An24 het volgende:
Zo! het laatste kitten verkocht. Weer rustig slapen kan
Wat voor bedrijf is het? En wat zoeken ze voor mensen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij pechquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh anders had je hem best hier mogen brengen hoor
*omkijkt of de Mr niet meekijkt
SPOILER: Langzame stats van appje, weer ietsje rapper!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zou leuk worden met Boquote:
In geval van ICT en/of beroepsonderwijs: stuur me even een PM.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf is het? En wat zoeken ze voor mensen?
Een collega van me gaat terugverhuizen naar het noorden en zoekt nog werk.Ze is heel slim.
Haha, ja zeker Bailey en Avaldi zijn groter.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou leuk worden met Bojouw katten zijn groter dan dat zij is.
Overigens heb ik haar een laserlampje gekocht, enorm succes!
Bo weegt maar 4,5e kiloquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, ja zeker Bailey en Avaldi zijn groter.
Zo'n lampje werkt goed inderdaad. Even lekker kunnen razen vinden ze geweldig.
Nee dat heb ik hierboven al aangegevenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil het ook weten! Niet voor de pvv toch?
Haha, dat duurt minstens een jaar nadat deze vertrokken zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef Nallie het volgende:
Zo, heerlijk gesport
Morgenvroeg met de trein naar Hoofddorp dus mn overnight oats staan in de koelkast zodat ik in de trein kan ontbijten. Langer slapen
Wanneer komt t volgende nestje An?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook weer een keer zin in havermout...ontbijt nu al maanden met yoghurt en muesli. Morgen weer havermout halen denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:54 schreef Nallie het volgende:
Zo, heerlijk gesport
Morgenvroeg met de trein naar Hoofddorp dus mn overnight oats staan in de koelkast zodat ik in de trein kan ontbijten. Langer slapen
Wanneer komt t volgende nestje An?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:15 schreef Siral het volgende:
Waaah heerlijk getraind.
En goed voor schut gezetvriend van mij doet snel zijn riem bij me om terwijl ik te squatten en maakt voor ik hem uberhaupt kon stoppen (omdat ik natuurlijk die barbell in mijn nek had
) snel een foto. Die hij vervolgens onder het mom "beest" naar al zijn vrienden rondstuurt... how nice
very charming ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Er is wel een squatrek, maar als ik alleen bezig ben vind ik het toch fijner zo. En ik doe ze ook los hoor, don't worry!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:21 schreef slacker_nl het volgende:
Geen degelijk squatrack of powerrack aanwezig?
Ik ben definitief botquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ze kwam het echt zo brengen van zelfgemaakt en moest proeven. Dus dat ook wel gedaan, vond het zo lullig anders. Uitgebreid bedankt en rest weggegooid
.
Lunch morgen zullen belegde broodjes zijn. En ik ga niet een halve dag daar met een salade rondlopen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben definitief bot
Waar ga je donderdag eten? En de lunch morgen?
Ben heel blij met een collega die echt geen gist mag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lunch morgen zullen belegde broodjes zijn. En ik ga niet een halve dag daar met een salade rondlopen...
Donderdag wordt er voor ons gekookt. Geen menukaart, geen invloed op het eten. Kan alleen de carbrijke producten laten staan als ze niet teveel geïntegreerd zijn in 1 geheel.
Ja, die luxe heb ik niet. Het komt deze dagen even zoals het komt. Doe mn best om e.e.a. te vermijden, maar het gaat gewoon niet altijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben heel blij met een collega die echt geen gist mag.
Er is niemand die er gek van op kijkt als wij onze eigen lunch meenemen en koelkasten everywhere.
Niet zeiken, zij squat in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:20 schreef slacker_nl het volgende:
Squaten in een Smith machine *snik*
En je benen staan iets te wijd, glimlach is wel meesterlijk trouwens
Sultan palace, das die eettent naast de Dirk toch? Okay, das echt om de hoek. Mercatorplein is al gauw een halte of 2 verder.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef Novem het volgende:
Slacker, alladins nootjes () is wel ok aan het mercatorplein, anders bij bos en lommerplein amsterdamse noten ( in de straat waar sultan palace zit, hoofdweg). De tweede heeft minder keus, maar smaken wel verser. De gebrande noten van de eerste zijn dan wel weer veel beter
Ze doet wel meer dingen die ik tof vind (wheyshakes drinken).quote:
Jups, maar bij mercatorplein heeft ook zulk lekker gedroogd fruit enzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Sultan palace, das die eettent naast de Dirk toch? Okay, das echt om de hoek. Mercatorplein is al gauw een halte verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |