SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf daar om lachenquote:
Je zou maar in die bus gezeten hebbenquote:
Ik heb begrepen dat ze de schoenenwave niet meer gaan doen. Voortaan doen ze de Plopdansquote:
quote:
hun gaan tenminste wel naar de uitwedstrijden. helaas zijn dat ze dan ook allemaalquote:
Met dat lelijk hoofd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die jongen rechtsonderin met rood wit gestreept shirt en donker halflang haar is zo ongemakkelijkhij weet niet wat hij moet doen.
Idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef Caland het volgende:
Wat ik niet snap, in zo'n bus zitten 50 man. En niet één iemand die even opstaat en zegt, jongens... waar de kanker zijn jullie mee bezig?
stadionverbod allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
goffedomme mijn wijf weg, 3000euro schuld
Hebben geen leider niks. Allemaal kneusjes die voor het eerst de stad uit komen en denken dat ze Ultras zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef Caland het volgende:
Wat ik niet snap, in zo'n bus zitten 50 man. En niet één iemand die even opstaat en zegt, jongens... waar de kanker zijn jullie mee bezig?
Het ergste is nog dat ze er trots op lijken te zijn. Komen ze 's avonds thuis:quote:
Feyenoord heeft het trouwste publiek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Er durfde laatst een gozer bij SV of VI te beweren dat PSV de beste supporters had
nee, volendam heeft dit.quote:
bij SV was het niet iig, of het moet waterreus geweest zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Er durfde laatst een gozer bij SV of VI te beweren dat PSV de beste supporters had
Was een lastige lyric ja, veel variatiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vlak voor dat filmpje zijn ze een halfuur bezig geweest met het instuderen van de lyrics en de dansjes.
Denk eerder fc ossquote:
Jawel dit is prachtigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
HOU NOU EENS OP JONGENS DIT IS HELEMAAL NIET LEUK
ja, klopt! oss daarna volendam daarna haarlem daarna cambuur en daarna pas feijenoord.quote:
sta je in het filmpje?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Dat wilde hij wel, maar hij kreeg z'n veters niet los.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef Caland het volgende:
Ben jij die jongen met die bril?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Een leider hoeft toch ook niet. En die truerige ultras-zooi al helemaal niet. Gewoon iemand met gezond verstandquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hebben geen leider niks. Allemaal kneusjes die voor het eerst de stad uit komen en denken dat ze Ultras zijn.
Met leider bedoel ik iemand die de rest aanspreekt op hun gedrag. En dan nog filmen en het op YouTube zettenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Een leider hoeft toch ook niet. En die truerige ultras-zooi al helemaal niet. Gewoon iemand met gezond verstand
Hele dag was overigensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeeeeeeee hoooooooooo PSV einthovuhhhh
toen hebben wij jullie bijna kampioen gemaakt.quote:
Het enige vette van de Kuip is de Legioenzaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toen hebben wij jullie bijna kampioen gemaakt.
98 to your mind - viper ft neophyte.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:12 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Het enige vette van de Kuip is het Legioenzaal.
Normaal Rotterdamse Hardcore takkenherrie maar zit toch wel 1 vette nummer tussen. Forze DJ Team - 98 to piano
oh, dr phill had het net over pestenquote:
mooi nummer ja.quote:
Ik wist niet dat het zo diep zat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Vanaf een minuut of 2, staan ze heel stoer bij de trein te wachten, godverdomme wat een kinderclub
Nee ik pis echt zowat in mijn broek van het lachen, maar jij bent toch nooit in het stadion dus trek het je niet aan manquote:
Die kippenborstjes op vak410 stralen gelukkig meer uitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Vanaf een minuut of 2, staan ze heel stoer bij de trein te wachten, godverdomme wat een kinderclub
Wel een stadionverbod van 2 jaar gekregen voor ditquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:17 schreef Bieks het volgende:
even mijn persoonlijke hoogtepunt van het bassietijdperk (;() moet serieus elke keer weer keihard lachen als ik deze zie
Praat je ook wel eens over je eigen club?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee ik pis echt zowat in mijn broek van het lachen, maar jij bent toch nooit in het stadion dus trek het je niet aan man
410 zijn geen hooligans maar sfeermakers, dat is heel wat anders dan deze heldenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:17 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Die kippenborstjes op vak410 stralen gelukkig meer uit
Dat wasquote:
Nee, dit is leukerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praat je ook wel eens over je eigen club?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
410 zijn geen hooligans maar sfeermakers, dat is heel wat anders dan deze helden
het ziet er ook echt grappig uitquote:
Sinds dat moment heb ik echt lang pannekoek gezegd tegen mensenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel een stadionverbod van 2 jaar gekregen voor dit
Geboren en gewoond, helaas verhuisd. Maar goed over paar jaar maar weer richting Amsterdam. Rest van de familie woont er nog.quote:
Jij bent een echte dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:18 schreef MRN89 het volgende:
[..]7/10 voelt zich daar een meeloop hooligan
Zag laatst zelfs een stone-island spandoek/bandiere hangen oid. Ben je dan de weg kwijtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:18 schreef MRN89 het volgende:
Alsof Vak410 hooligans zijn?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:18 schreef MRN89 het volgende:
Dat zei ik net ook al dat het niet zo isquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:20 schreef MRN89 het volgende:
Ben sowieso tegen 'Ultras' gedoe in Nederland.. ongeacht of het Ajax is of PSV ..
Geef mij maar Engelse sfeer
Zit je lekker gebakken met die trommeljosti's in je stadionquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:20 schreef MRN89 het volgende:
Ben sowieso tegen 'Ultras' gedoe in Nederland.. ongeacht of het Ajax is of PSV ..
welke sfeer?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:20 schreef MRN89 het volgende:
CAN YOU HEAR THE F-SIDE SING. The boys go all the way,. and we will fight, forever more. the boys go marching in...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:20 schreef MRN89 het volgende:
Sfeer in Eindhoven is sowieso kut de laatste jarenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit je lekker gebakken met die trommeljosti's in je stadion
Zou daar sowieso erg slecht tegen kunnen, één of andere josti die zegt wat je moet doen. Dat zo'n gozer nooit klappen krijgt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit je lekker gebakken met die trommeljosti's in je stadion
Nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:21 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
CAN YOU HEAR THE F-SIDE SING. The boys go all the way,. and we will fight, forever more. the boys go marching in...
Mooiste is nog steeds die geplande actie voor tegen TWente in de 19e minuut en dat zij scoordequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:21 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Sfeer in Eindhoven is sowieso kut de laatste jaren
gelukkig je bent er nog.quote:
Dat is bullshit.. dat werd altijd al gezongen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooiste is nog steeds die geplande actie voor tegen TWente in de 19e minuut en dat zij scoorde
Wat bullshitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Dat is bullshit.. dat werd altijd al gezongen.
Nee hele stiltes in het stadion en af en toe zingen: "we laf joe veyenoord wie doe"quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou daar sowieso erg slecht tegen kunnen, één of andere josti die zegt wat je moet doen. Dat zo'n gozer nooit klappen krijgt.
altijd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het in de media kwam alsof het iets nieuws was![]()
Kom nou, maak het niet nog erger. Jullie stonden voor lul, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het in de media kwam alsof het iets nieuws was![]()
Na al dat voetbalg gepraat had ik ook al verwacht dat ze weg zou zijnquote:
Je weet zelf ook dat dit gewoon klinkklare onzin is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Nee hele stiltes in het stadion en af en toe zingen: "we laf joe veyenoord wie doe"
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Na al dat voetbalg gepraat had ik ook al verwacht dat ze weg zou zijn
De sfeer moet een wisselwerking zijn tussen publiek en spelers. niet zingen ongeacht wat er gebeurt op het veld, en dan ook nog eens gedirigeerd door zo'n triangeljosti in z'n blote buik.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Nee hele stiltes in het stadion en af en toe zingen: "we laf joe veyenoord wie doe"
Alsof het altijd kolkt. Is ook maar wat de media er van maakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat dit gewoon klinkklare onzin is.![]()
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Liever de spontane passie en uitbarstingen van lawaai dan monotone gejengel hele wedstrijd, na 10 minuten ben je al in slaap gesukkeld en krijg je niets meer mee van wat ze zingen. Maakt geen impact op die spelers, dat onverwachtse juist.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Liever de spontane passie en uitbarstingen van lawaai dan monotone gejengel hele wedstrijd, na 10 minuten ben je al in slaap gesukkeld en krijg je niets meer mee van wat ze zingen. Maakt geen impact op die spelers, dat onverwachtse juist.
Ergste bij Twente, zo monotoon daar alles
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dat 410 gedoe soms ook helemaal niets en fake man, ben ook meer van de engelse (spontante) sfeer.
Neem allemaal je trommel mee!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De sfeer moet een wisselwerking zijn tussen publiek en spelers. niet zingen ongeacht wat er gebeurt op het veld, en dan ook nog eens gedirigeerd door zo'n triangeljosti in z'n blote buik.
anders bezoek je eens een wedstrijd van Feyenoord inplaats van de populaire kneus uit te hangenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:24 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Alsof het altijd kolkt. Is ook maar wat de media er van maakt.
Ieder zn dingquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem allemaal je trommel mee!
[ afbeelding ]
Nee, je komt eerst voor het voetbal. De sfeer komt op de tweede plaats. Ik zal dan ook geen wedstrijd lang blijven zingen en oeh-ah-en als mijn team verliest van Real en uitgeschakeld wordt voor de 2e ronde CL.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:23 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Maar 1 man met trommelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom staan ze onder een brug?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga dan tennis kijken, hoor je ze lekker meekreunen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:26 schreef napoleonfour het volgende:
ik hou van stilte, heerlijk als je de spelers hoort schreeuwen en de bal het net hoort raken. helaas moeten jullie voetbalhollies het voor mij verpesten.
Lekker droogquote:
Alsof jullie naar Ajax wedstrijden gaan. Zeg niet dat er geen sfeer is maar totaal niet mijn sfeer. Wat wel een pluspunt is dat iedereen daar staat en niet veel mensen weggaan voor tijd. Maar goed Zuid-Amerikaanse sfeer blijft in mijn ogen het mooiste.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef Cara het volgende:
[..]
anders bezoek je eens een wedstrijd van Feyenoord inplaats van de populaire kneus uit te hangen
tennis kijk ik dus nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga dan tennis kijken, hoor je ze lekker meekreunen.
Omdat ze niet met genoeg zijn om 't indrukwekkend te laten klinken. Onder een brug weerkaatst het geluid nog een beetje.quote:
Feyenoord - PSV 3-3 in 2004 zat ik toen in het uitvak.. Feyenoord scoorde de 3-3 in de blessuretijd.. ik dacht dat ze het stadion aan afbreken waren.. niet normaalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:24 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Alsof het altijd kolkt. Is ook maar wat de media er van maakt.
Ik ben sinds 2002 doof door eenzelfde wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV 3-3 in 2004 zat ik toen in het uitvak.. Feyenoord scoorde de 3-3 in de blessuretijd.. ik dacht dat ze het stadion aan afbreken waren.. niet normaal
Niks mis mee met lekker in de natuur overnachtenquote:
Ook genoeg apen daar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee met lekker in de natuur overnachten
Toch een beetje de jungle van de bijlmer he
niet als die Zuid Amerikaanse sfeer gemaakt wordt door Dirk en Hendrik die op doordeweekse dagen bij de groothandel werken. Zuid Amerikaanse sfeer door boerenpummels, klinkt echt totaal niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Alsof jullie naar Ajax wedstrijden gaan. Zeg niet dat er geen sfeer is maar totaal niet mijn sfeer. Wat wel een pluspunt is dat iedereen daar staat en niet veel mensen weggaan voor tijd. Maar goed Zuid-Amerikaanse sfeer blijft in mijn ogen het mooiste.
Daarom, en Marokkaanse struikroversquote:
Chicago ghetto leven daar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis mee met lekker in de natuur overnachten
Toch een beetje de jungle van de bijlmer he
Waarom heeft stokstaart een permban? inZanity kan ik me nog wel voorstellenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:30 schreef Helpmefok het volgende:
inZanity, Ayamehr, Stokstaart permaban.
Ritmo voorlopig nog wel even weg.
Dirk en Hendrik zijn goede jongens, kunnen we niet van jou zeggen belhamelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
niet als die Zuid Amerikaanse sfeer gemaakt wordt door Dirk en Hendrik die op doordeweekse dagen bij de groothandel werken. Zuid Amerikaanse sfeer door boerenpummels, klinkt echt totaal niet.
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heeft stokstaart een permban? inZanity kan ik me nog wel voorstellen
Maar helpmefok niet? dafuqquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heeft stokstaart een permban? inZanity kan ik me nog wel voorstellen
ik kreeg toen nog onbewust een oorvijg van mn buurmanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2002 doof door eenzelfde wedstrijd.
das war ein befehl!quote:
Ik ben er geweest, en wat vak 410 doet is misschien leuk voor vak 410 maar ik kan me niet voorstellen dat de rest van het stadion erop zit te wachten. Het lijken me vooral ijdeltuiten die meer met zichzelf bezig zijn dan de wedstrijd. Maar dat kan persoonlijk zijn, ik kan goed 20 minuten mijn bek dichthuoden in het stadion omdat ik gespannen zit te kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Alsof jullie naar Ajax wedstrijden gaan. Zeg niet dat er geen sfeer is maar totaal niet mijn sfeer. Wat wel een pluspunt is dat iedereen daar staat en niet veel mensen weggaan voor tijd. Maar goed Zuid-Amerikaanse sfeer blijft in mijn ogen het mooiste.
Geniale column hierover van Sjoerd Mossou.quote:90 minuten in blote bast? Geef mij maar de Engelse stiltes
We dronken een grote pils en daarna nog één. In The Green, vlakbij het stadion van Queens Park Rangers in West-Londen, op de hoek van Uxbridge Road. Verschaald bier en Engels voetbal: soms is het leven, in al zijn eenvoud, oneindig mooi.
Daarom bestelden we vlug nog vijf pils. Over de charme van voetbal in Groot-Brittannië is al veel geschreven. Het is authentiek zeggen ze - en puur. Tegenwoordig moet je vooral in de lagere divisies zijn, want de Premier League is van plastic en klatergoud. Juist daaronder, bij Luton Town of Stockport County, ruikt het voetbal nog zoals het hoort. Naar rottend beton en mannenzweet.
Het is een hardnekkig misverstand dat het publiek in Engelse stadions negentig minuten lang tekeer gaat. Dat doet het niet namelijk. Nooit. Het zijn juist de stiltes die het hem doen, van mensen die massaal hun adem inhouden - om het daarna hartstochtelijk uit te brullen. Woeste golven van geluid zijn het, op Loftus Road of op Griffin Park. Meedeinend op het ritme van de wedstrijd.
Wie het bedacht heeft weet ik niet, maar in Nederland is de laatste jaren het idee ontstaan dat supporters een hele wedstrijd lang horen te zingen. Met een trommel liefst, van begin tot einde. Monotoon en onophoudelijk, als een soort zangkoor. Stilvallen is verboden. Bij FC Twente doen ze het ongeveer zo - en bij Ajax ook, in VAK410. Het is een poging tot de Argentijnse stijl, met hier en daar wat Duitse en Italiaanse invloeden. Je hebt er een paar dirigenten voor nodig die de toon zetten. En vlagvertoon. Bij sommige clubs starten ze zelfs een bandje met muziek, na een doelpunt. De bedoeling is dan dat iedereen mee gaat zingen. Ik ga het hier niet afkraken, dat zou te cynisch zijn. Ik vind het er persoonlijk wat gekunsteld uitzien, witbleke jongens in hun blote bast die net doen alsof ze Argentijntjes zijn, maar alles is beter dan die doodstille Arena van vroeger. En met de sfeer bij FC Twente is, laat dat gezegd zijn, weinig mis.
Maar toch. Niet zo lang geleden was ik bij Schalke 04, niet de minste club als het om hartstocht en clubtrouw gaat. Een prachtig legioen in Königsblau is het, maar wel een publiek dat zich volledig laat regisseren. IJshockeytunes uit de boxen. Mannen met vlaggen die op vaste momenten beginnen te zwaaien, keurig verdeeld langs de tribunes, op precies vijfentwintig meter van elkaar. En van die schijtlollige mascottes.
Geregisseerde voetbalbeleving, ik heb er niets mee. We zijn bang geworden voor stiltes, lijkt het wel. Het moet en het zal gezellig zijn.
Eén of andere marketingmeneer van PSV overwoog pas doodserieus om bij een vrije trap voortaan orgelmuziek uit de speakers te laten schallen, om de spanning op te voeren. En afgelopen week nog was de 'manager operations' van NEC op de televisie, die vertelde hoe hij 'de wedstrijdbeleving in de Goffert tot het hoogste level wilde optimaliseren'. Heel gek, maar mijn nekharen gingen er van overeind staan. Spontaan gebeurde dat.
Behalve Zuid 1 en Vak410 zijn er ook weinig fanatieke fans in de arena dat klopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, en wat vak 410 doet is misschien leuk voor vak 410 maar ik kan me niet voorstellen dat de rest van het stadion erop zit te wachten. Het lijken me vooral ijdeltuiten die meer met zichzelf bezig zijn dan de wedstrijd. Maar dat kan persoonlijk zijn, ik kan goed 20 minuten mijn bek dichthuoden in het stadion omdat ik gespannen zit te kijken.
De ontlading na zo'n moment van stilte is dan vaak wel heel lekker.
Ik ben een van de weinige mensen die vak410 echtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:32 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Behalve Zuid 1 en Vak410 zijn er ook weinig fanatieke fans in de arena dat klopt.
Ze hebben daar ook regelmatig sfeeracties... over zichzelf.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, en wat vak 410 doet is misschien leuk voor vak 410 maar ik kan me niet voorstellen dat de rest van het stadion erop zit te wachten. Het lijken me vooral ijdeltuiten die meer met zichzelf bezig zijn dan de wedstrijd. Maar dat kan persoonlijk zijn, ik kan goed 20 minuten mijn bek dichthuoden in het stadion omdat ik gespannen zit te kijken.
De ontlading na zo'n moment van stilte is dan vaak wel heel lekker.
Dat die gozers van 410 op het podium daar stonden het publiek aan te wakkeren vond ik zelf maar kinderachtig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige mensen die vak410 echtvind als ajacied.
Amenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Geniale column hierover van Sjoerd Mossou.
Ik vond het echt fucking zieligquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat die gozers van 410 op het podium daar stonden het publiek aan te wakkeren vond ik zelf maar kinderachtig.
Dani is niet kinderachtig hoor, goede gast is hetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat die gozers van 410 op het podium daar stonden het publiek aan te wakkeren vond ik zelf maar kinderachtig.
Afhaalchinees werd helemaal boos op met van: je moet eens zien hoeveel ze voor de club beteken etcquote:
Ooit een keer een filmpje gezien van die gozer. Is 'ie door het gras koprollen aan het maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dani is niet kinderachtig hoor, goede gast is het
Wij van wc eend..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef Rens-Reith het volgende:
Dus de sfeer die er was in Manchester 90 minuten lang was ook slecht. Die engelse sfeer kwam er niet echt uit anders.
Het is ook niet zo dat alleen de Vak410 sfeer geweldig is, maar ik ben er wel fan van. Ook vind ik het prachtig als oud-Amsterdamse nummers massaal gezongen worden. In tegenstelling tot bij andere clubs is er bij Ajax wel afwisseling.
Hij is best groot en sterkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit een keer een filmpje gezien van die gozer. Is 'ie door het gras koprollen aan het maken.
Heeft Vitesse fans/supporters?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Op 2.45, krijgt die gast een asbak tegen zijn hasses
Ik vind hem helemaal niet kinderachtig hoor. Meer in de zin van op het podium gaan staan in het hoekje en de sfeer op gang te krijgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dani is niet kinderachtig hoor, goede gast is het
Ja welke club nou het beste sfeer heeft ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat alweer veel te lang over voetbal hier..
Blijkbaarquote:
Ach Dani is de protege van Sven, dat was de echte leiderquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Heil de grote leider zullen we maar zeggen.
Dat is ook geen discussie, het is allang duidelijk hoe dat zit. .quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja welke club nou het beste sfeer heeft ofzo
Alsof mij dat ook een kankermoer uitmaakt
Doodgeschoten door een andere Ajax-Hooligan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach Dani is de protege van Sven, dat was de echte leider
Ah, dat ooohhhhh PIZZA was dus helemaal niet voor Verhoeven bedoeld?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach Dani is de protege van Sven, dat was de echte leider
Ja maar als je het verhaal niet weet moet je er ook niet over beginnen kneusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doodgeschoten door een andere Ajax-Hooligan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dat ooohhhhh PIZZA was dus helemaal niet voor Verhoeven bedoeld?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dat ooohhhhh PIZZA was dus helemaal niet voor Verhoeven bedoeld?
Leuk stukjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Geniale column hierover van Sjoerd Mossou.
zoquote:
Je hebt al moeite met een korfbal bal, hoe ga je dat doen danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik maar eens AK erbij moet pakken
quote:Rick Halman: verraden door een pizza
Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink schrijft: Rick Halman was de meest gezochte crimineel van Nederland, maar hij heeft zich nog aardig lang schuil weten te houden. In Hilversum. Net als Dino Soerel: in een kamertje. Geblindeerd, weggestopt. Hoeveel bewegingsvrijheid hij had (en nam) is nog niet bekend. Veel mensen denken dat een voortvluchtig persoon meteen de benen neemt naar een ver land, maar in de praktijk kun je je beter verstoppen op een plek waar je de situatie goed kent. Nog afgezien van het gedoe met paspoorten als je wil vliegen.
Waar Dino door verraad werd ontmaskerd zou een pizza Halman de das hebben omgedaan. Dat is nogal betrekkelijk: de Amsterdamse recherche observeerde het verdachte pand al. Toen er iemand met een pizzadoos naar binnen ging en snel zonder eten naar buiten kwam, ging de politie ervan uit dat er nog iemand in de woning was. Dat was de directe aanleiding. Halman wordt verdacht van (betrokkenheid bij) twee moorden: eentje na een ‘verkeersruzie’ voor een café in De Pijp en de liquidatie van mede-hooligan Sven Westendorp.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt al moeite met een korfbal bal, hoe ga je dat doen dan
Ik moest hard op lachenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind der weinig aangeef der een bril en kut kleding en je hebt Amy Farrah Fowler
kut voor je.. én psv'er en nou ook nog s homoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind der weinig aangeef der een bril en kut kleding en je hebt Amy Farrah Fowler
Hoop dat ie kanker krijgt en een pijnlijke dood heeft Rickquote:
Krijgt hij ook wel in de Bijlmer Bajesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoop dat ie kanker krijgt en een pijnlijke dood heeft Rick
Vond het altijd maar een stakker
Zal ie niet geplaatst wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:43 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Krijgt hij ook wel in de Bijlmer Bajes
Jammer me vader heeft daar tijdje gewerkt, als je weet wie daar allemaal inzitten.quote:
Zijn toch allemaal stakkers joh. Ook die gozer die is afgeknald.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoop dat ie kanker krijgt en een pijnlijke dood heeft Rick
Vond het altijd maar een stakker
die hamburger was wel goed of niequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Jezus die 9gag achtige kankerplaatjes elke keer komen ook mijn strot uit
Sven was een goede bekende van mijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal stakkers joh. Ook die gozer die is afgeknald.
Wat dat betreft ruimt het elkaar op.
Sven was zeker geen stakker. Verder ook nog een groot graffiti artiest. Grondlegger kan ik wel zeggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal stakkers joh. Ook die gozer die is afgeknald.
Wat dat betreft ruimt het elkaar op.
goeie woordspelling debiel. ga lekker buitenspelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)__doodpesten___.html
Bangalijsten serieus nemen
Tsja, uiteindelijk heeft het toch weinig meer met voetbal te maken. Hebben allemaal genoeg op hun kerfstok. Wat dat aangaat mis je er niet veel mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Sven was zeker geen stakker. Verder ook nog een groot graffiti artiest. Grondlegger kan ik wel zeggen.
Selfmade miljonair met zijn Ticket Unlimited, niks mis meequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, uiteindelijk heeft het toch weinig meer met voetbal te maken. Hebben allemaal genoeg op hun kerfstok. Wat dat aangaat mis je er niet veel mee.
groot graffiti artiest als in elk andere stuk van iemand verneuken door er AFCA op te kalken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Sven was zeker geen stakker. Verder ook nog een groot graffiti artiest. Grondlegger kan ik wel zeggen.
Praat niet over dingen als je er niks vanaf weetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
groot graffiti artiest als in elk andere stuk van iemand verneuken door er AFCA op te kalken?
Ik noem dat soort mensen als ze mocro zijn of neger gwn stakker, sven ook dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Selfmade miljonair met zijn Ticket Unlimited, niks mis mee
Kijk eerst deze docu maar eens:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
groot graffiti artiest als in elk andere stuk van iemand verneuken door er AFCA op te kalken?
ik weet er veel van steven, ik zie veel mooie stukken verneukt worden door kiddos met hun afca tag.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Praat niet over dingen als je er niks vanaf weet
Dat is toch niet hem of wel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik weet er veel van steven, ik zie veel mooie stukken verneukt worden door kiddos met hun afca tag.
Betrokken bij drugshandel, oplichterij en moord. Dat ticket unlimited was ook zo louche als het maar zijn kan trouwens.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Selfmade miljonair met zijn Ticket Unlimited, niks mis mee
Waarom zit je te geilen op je eigen ras?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij is wel lievv
Achja, als je zo miljonair kan wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Betrokken bij drugshandel, oplichterij en moord. Dat ticket unlimited was ook zo louche als het maar zijn kan trouwens.
Dat heet money laundryquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Betrokken bij drugshandel, oplichterij en moord. Dat ticket unlimited was ook zo louche als het maar zijn kan trouwens.
Steven, blijf rustig hé.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch niet hem of wel?
Het gaat toevallig over iemand die ik persoonlijk ken dus hou die wijsneus opmerkingen voor je dan
Kijk die documentaire maar en kom dan oordelen
Ja want wit/netjes miljonair worden is stukken moeilijker..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja, als je zo miljonair kan worden
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zit je te geilen op je eigen ras?
blankenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zit je te geilen op je eigen ras?
Precies. Maar dan moet je ook niet raar gaan kijken als je een keer de ultieme prijs daarvoor moet betalen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja, als het is omdat je zogenaamd geklikt heb wat niet waar is, dan is dat wel apartquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Maar dan moet je ook niet raar gaan kijken als je een keer de ultieme prijs daarvoor moet betalen.
Heb jij een egale huid? ff kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja want als je een egale huid hebt, heb je meteen een plamuurlaag
Jij hebt ook een egale huid?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
14 jaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euhh...waarom heb je 2 zoenende boys op je fobo staan?
In dat wereldje zal dat wel normaal zijn. Kan me voorstellen dat je dan sowieso para als de tering bent (no pun intented)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja, als het is omdat je zogenaamd geklikt heb wat niet waar is, dan is dat wel apart
what de fuckquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Euhh...waarom heb je 2 zoenende boys op je fobo staan?
Dat para gebeuren viel reuze mee, geloof me maarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
In dat wereldje zal dat wel normaal zijn. Kan me voorstellen dat je dan sowieso para als de tering bent (no pun intented)
Even kijken.quote:
Karma he, oneerlijk rijk worden om vervolgens oneerlijk alles te verliezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja, als het is omdat je zogenaamd geklikt heb wat niet waar is, dan is dat wel apart
Gaat niet alleen over Sven hoor maar gewoon over graffiti scene in Amsterdamquote:
Nou je hebt anders wel aardig wat make-up op.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hee fokkie de fok.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou je hebt anders wel aardig wat make-up op..
Ik?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou je hebt anders wel aardig wat make-up op..
Natuurlijk, waarom niet hé? Waarom niet de maatschappij naar de kanker helpen. Áls je maar miljonair kan worden, toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je fotoboek foto's vertellen wat anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik?ik draag amper makeup wijsneus.
Hij is via TU miljonair geworden en niet zo zeer met drugs handel hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, waarom niet hé? Waarom niet de maatschappij naar de kanker helpen. Áls je maar miljonair kan worden, toch?
Ik begon je net een genuanceerde gozer te vinden, maar met deze kansloze opmerking vervliegt dat als sneeuw voor de zon
Je wordt geil van 2 zoenende boys? Ach...het zal wel logica zijn aangezien mannen vaak ook geil worden van 2 vrouwen die met elkaar bezig zijn?quote:
Waardoor krijg je die indruk danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je fotoboek foto's vertellen wat anders.
... "Het enige wat ik draag is" [5 items verder]quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waardoor krijg je die indruk danhet enige wat ik draag is eyeliner, mascara, oogpotlood en op 1 foto lippenstift.
Echt hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... "Het enige wat ik draag is" [5 items verder]
Vrouwenlogica.
homofiel zijn is toch hartstikke normaal tegenwoordig? Veel meisjes drijven weg over dat soort plaatjes, ze kunnen er tenminste steeds vaker eerlijk voor uit komenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wordt geil van 2 zoenende boys? Ach...het zal wel logica zijn aangezien mannen vaak ook geil worden van 2 vrouwen die met elkaar bezig zijn?
Als je dat al een plamuurlaag vindt, fine.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouwenlogica.
oh wacht, nu krijgen we te horen dat jouw vriendin niks draagt en de lekkerste ever is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouwenlogica.
Kom eens puur natuur dan. Als je durft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je dat al een plamuurlaag vindt, fine.
Je moet gewoon eerlijk kunnen zijn over dat soort dingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef Bieks het volgende:
[..]
homofiel zijn is toch hartstikke normaal tegenwoordig? Veel meisjes drijven weg over dat soort plaatjes, ze kunnen er tenminste steeds vaker eerlijk voor uit komen
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh wacht, nu krijgen we te horen dat jouw vriendin niks draagt en de lekkerste ever is.
Het internet is kapot.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrouwenlogica.
Mij hoorde je niet over plamuurlaag. Je draagt gewoon veel make-up.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je dat al een plamuurlaag vindt, fine.
Alleen mascara.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh wacht, nu krijgen we te horen dat jouw vriendin niks draagt en de lekkerste ever is.
Mwahquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mij hoorde je niet over plamuurlaag. Je draagt gewoon veel make-up.
Veel?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mij hoorde je niet over plamuurlaag. Je draagt gewoon veel make-up.
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegenwoordig neemt iedereen Barbie van O o gersoo als voorbeeld. Allemaal een plamuurlaag. tyfuslelijk
sowieso, maarja ik ben heel open wat dat soort dingen betreft. Snap sowieso die bekrompen reacties niet, en wel gewoon piemel in de aanslag als 2 meisjes bezig zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet gewoon eerlijk kunnen zijn over dat soort dingen.
Die anderen doen EXTREEM veel. Jij doet 'gewoon' veel./quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Veel?dit is weinig in vergelijking met wat sommige meisjes dagelijks op hun gezicht smeren.
Ze doet 2 kleine dingen meer dan jouw vriendin, echt veel zegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen mascara.
En die is wel fapulicious ja.
Oke, als jij dat veel vindt. Ik zit er niet mee, ik weet dat het weinig is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die anderen doen EXTREEM veel. Jij doet 'gewoon' veel./
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |