SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf daar om lachenquote:
Je zou maar in die bus gezeten hebbenquote:
Ik heb begrepen dat ze de schoenenwave niet meer gaan doen. Voortaan doen ze de Plopdansquote:
quote:
hun gaan tenminste wel naar de uitwedstrijden. helaas zijn dat ze dan ook allemaalquote:
Met dat lelijk hoofd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die jongen rechtsonderin met rood wit gestreept shirt en donker halflang haar is zo ongemakkelijkhij weet niet wat hij moet doen.
Idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef Caland het volgende:
Wat ik niet snap, in zo'n bus zitten 50 man. En niet één iemand die even opstaat en zegt, jongens... waar de kanker zijn jullie mee bezig?
stadionverbod allesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
goffedomme mijn wijf weg, 3000euro schuld
Hebben geen leider niks. Allemaal kneusjes die voor het eerst de stad uit komen en denken dat ze Ultras zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef Caland het volgende:
Wat ik niet snap, in zo'n bus zitten 50 man. En niet één iemand die even opstaat en zegt, jongens... waar de kanker zijn jullie mee bezig?
Het ergste is nog dat ze er trots op lijken te zijn. Komen ze 's avonds thuis:quote:
Feyenoord heeft het trouwste publiek.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Er durfde laatst een gozer bij SV of VI te beweren dat PSV de beste supporters had
nee, volendam heeft dit.quote:
bij SV was het niet iig, of het moet waterreus geweest zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Er durfde laatst een gozer bij SV of VI te beweren dat PSV de beste supporters had
Was een lastige lyric ja, veel variatiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vlak voor dat filmpje zijn ze een halfuur bezig geweest met het instuderen van de lyrics en de dansjes.
Denk eerder fc ossquote:
Jawel dit is prachtigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
HOU NOU EENS OP JONGENS DIT IS HELEMAAL NIET LEUK
ja, klopt! oss daarna volendam daarna haarlem daarna cambuur en daarna pas feijenoord.quote:
sta je in het filmpje?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Dat wilde hij wel, maar hij kreeg z'n veters niet los.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef Caland het volgende:
Ben jij die jongen met die bril?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Een leider hoeft toch ook niet. En die truerige ultras-zooi al helemaal niet. Gewoon iemand met gezond verstandquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hebben geen leider niks. Allemaal kneusjes die voor het eerst de stad uit komen en denken dat ze Ultras zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |