pijn in mijn hart voor de mensheidquote:
Hallo, sinds wanneer ben jij een Sone CJ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:55 schreef ChocolateJesus. het volgende:
behalven sommige mensen uit azie omdat
eenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Hallo, sinds wanneer ben jij een Sone CJ?
Paypal converteert automatisch.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik wil iets op ebay kopen maar als ik met paypal wil betalen doet die site het niet
Op ebay staat dat het in GBP is en ik heb een euro rekening op paypal.
Ligt dat eraan dat ik geen GBP heb of is het iets anders?
watquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:03 schreef ChocolateJesus. het volgende:
kijk haar eten dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wanneer niet?quote:
HAHA GARPIG DEZE GARPquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben te lui om daar antwoord op te geven
graag :$quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
IF YOU'VE GOT EYES, LOOK AT ME NOW, BITCH
Ik kijk al naar je.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
IF YOU'VE GOT EYES, LOOK AT ME NOW, BITCH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk al naar je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Volgens mij is Chris Brown wel goed in bedOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
wie heeft bazeneten gemaakt? nou? zeg het maar jongens, zeg het maar
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij is heloef wel goed in bedC'est la vie
Ik ben heel slecht bezig vandaag.C'est la vie
ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef coban het volgende:
wie heeft bazeneten gemaakt? nou? zeg het maar jongens, zeg het maar![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef coban het volgende:
wie heeft bazeneten gemaakt? nou? zeg het maar jongens, zeg het maarquote:![]()
Hij is trouwens vast goed in SM, hij durft te meppen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij is Chris Brown wel goed in bedC'est la vie
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij krijgt voldoende nachtrust ja.C'est la vie
quote:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja zo voelt het wel
Eerst ging alles perfect, ik kon na 23 lessen op maar het CBR denk daar anders over
Deze keer deed ik alles goed behalve 2 discutabele dingen. Een glasbak stond voor het stoplicht, dus ik wachtte even kijken of er er nog voor kon, toen zei ze dat ik dat meteen al moest doen omdat die glasbakwagen toch niet vooruit zou rijden.
En tweede ding was dat ik op de snelweg anders moest invoegen, er kwamen zegmaar 2 banen samen, omdat er niks achter mij zat dacht ik dan voeg ik meteen in maar daar dacht zij anders over, zij wilde dat ik rechts aanhield en dus trok aan mijn stuur zodat ik die kant op ging. Even later was de situatie nog precies hetzelfde dus zeg ik tegen haar dat dat dus gewoon gekund had en daarmee ging ze akkoord. Maakt ze er later toch weer een punt vanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
En ik keek ook teveel door de zijkant van mijn raam, de vorige zei juist dat ik dat meer moest doen
Nu vroeg ze wat verwacht je daar te zien? Ik zeg ja dode hoek kijken of er nog wat aankomt gewoon volgens protocol dus, zei ze dat je daar alleen gras ziet en dat dat dus nergens voor nodig isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja tweede keer al
Haar mening staat ook gewoon recht tegenover mijn mening, mening van mij rij instructeur en de mening van mijn vorige rijexaminator. Die vond dat ik daar in moest halen, dat deed ik deze keer en dan is het nog niet goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik wist echt gewoon zeker dat ik geslaagd was, want die twee dingen waren de enige die anders gekund hadden. Opdrachten gewoon prima uitgevoerd, in de stad geen problemen ofzo en dan gaat ze alsnog over die twee dingen zeurenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zij zei dat ik beter die tijd kon besteden aan in de achteruitkijkspiegel te kijken want er komt toch niks van rechts terwijl er nog een vluchtstrook naast was.![]()
Zeker de hele nacht aan het fappen.quote:C'est la vie
Fapfapfapquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef Trollscience het volgende:
En de flexibiliteit van mijn kontje testen.
C'est la vie
klote man, ik wil daarom ook echt geen vrouwelijke examinatorquote:dat zijn meestal echt fucking emotionele domme wijven die alles precies zoals zij willen hebben gedaan moet zijn
tering man op 2 kleine dingetjes laten zakken
Ja ik vond dit echt belachelijk, die examinators staan lijnrecht tegenover elkaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:00 schreef coban het volgende:
[..]
klote man, ik wil daarom ook echt geen vrouwelijke examinatordat zijn meestal echt fucking emotionele domme wijven die alles precies zoals zij willen hebben gedaan moet zijn
tering man op 2 kleine dingetjes laten zakken
![]()
![]()
quote:Straks ga je nog vragen of ik nog boos op je ben.
NOU IK BEN WEL RAZEND!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Straks ga je nog vragen of ik nog boos op je ben.
![]()
Ik hou van fappen.quote:C'est la vie
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
pimmetje2010
Unfckingtitled
Dientje12
Trollscience
Spouwerranger
Dromenvangertje
SpaceInvaders
Beach
monkyyy
Dimens
FkTwkGs2012
Monopoly
gianni61
Id_do_her
heloef
Flippiee
ChocolateJesus.
2Happy4U
coban
Spaghettivreter
Smoofie
Henkie94
Oceanview
Snuf.
Bizznitch
napoleonfour
Klinkerbotsing
Robophatt
Nick-GizMo
cookie-monstaa
smitjew
stevenmac26
Roburtt
JanPiraat
IJsdraakje
Topiek
JApieman
wietparkiet
Drommeldaris
moneyfornothing
Dalando
Schenkstroop
Morgen-
speedking
Snowbells
Bieks
Oerbeer
leeell
gogosweden
Boterbartje![]()
Ik heb om 1 met roze glitters gevraagd, ik wacht nogquote:Kusje op.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
ik sta niet meer ingeschreven tokquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
P_z G, verman je en ga als een eckte man even pompen. Je moet even weer bij je zinnen komen![]()
GODVER
Vergeten dat ik mn moeder had beloofd mee te gaan sieraden maken bij een vriendin van haar. SIERADEN MAKEN![]()
![]()
HEEFT IE OOK GLITTERSquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb om 1 met roze glitters gevraagd, ik wacht nog
[..]
Kusje op.!!!!!!!!
![]()
Pownedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
GODVER
Vergeten dat ik mn moeder had beloofd mee te gaan sieraden maken bij een vriendin van haar. SIERADEN MAKEN![]()
![]()
![]()
![]()
Niet waar.quote:Je hebt denk ik een beetje gelijkquote:
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
wel vaakquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet waar.
[..]
Je hebt denk ik een beetje gelijk![]()
Waarover?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet waar.
[..]
Je hebt denk ik een beetje gelijkOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okequote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Omg Uft moest lachen door mij en P_Z!!!
is Unf weer op hosseltour?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
dus je probeert nu niet PZ, beach en pim te versieren?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hallo wij versieren haar wel jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je probeert nu niet PZ, beach en pim te versieren?![]()
![]()
Nee, ik versier nooitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je probeert nu niet PZ, beach en pim te versieren?
hihi hoi flipsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
Een halve surinamer in mocro modus. Het moet niet gekker worden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
Een halve surinamer in mocro modus. Het moet niet gekker worden
pim is half surinamer?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
Een halve surinamer in mocro modus. Het moet niet gekker worden
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
oke, carry on..quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
nee, ik weet nietquote:
van Unf wist ik het wel
Hoe heet een nigger die een hele kip opeet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
Beetje kip eten hier, beetje kip daar, ik eet de hele dag door kip.C'est la vie
Wij zijn broer en zus, lijkt me logisch dat ik ook half Surinamer ben tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik weet niet
van Unf wist ik het wel![]()
![]()
Iedereen weet dat jij nog een holle boom zou geven maar uft is een beetje boven je stand pikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zou het niet erg vinden om door uft gehosseld te wordenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij nog een holle boom zou geven maar uft is een beetje boven je stand piksteven
![]()
Ik weet niet, ik ben niet zo thuis in de kip etende negers wereldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe heet een nigger die een hele kip opeet?![]()
![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zou het niet erg vinden om door alles met een vagina gehosseld te wordenC'est la vie
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij nog een holle boom zou geven maar uft is een beetje boven je stand pik![]()
![]()
KLUIVERT AHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben niet zo thuis in de kip etende negers wereld
C'est la vie
dat zou niemand erg vindenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zou het niet erg vinden om door uft gehosseld te wordeneen vreetzakquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe heet een nigger die een hele kip opeet?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
HAHAHAHAHHA JA MANG KLUIVERTquote:![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wij zijn broer en zus, lijkt me logisch dat ik ook half Surinamer ben toch
Altijd, ben verkoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hey Dientje, heb je hard moeten werken?yo spleetoogquote:![]()
helemaal nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
genoeg gefokt voor vandaag kus tot de volgende keer![]()
Maar het begint pas net nu ik er benquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
![]()
oh ik wilde net beach 100 kilo aan aardigheid en liefde geven mja danniet heOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
kom maar op schoot bij fktwkgs zittenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef coban het volgende:
oh ik wilde net beach 100 kilo aan aardigheid en liefde geven mja danniet he![]()
![]()
kom jij maar op mijn schoot wat denk je wel niet ik ben geen 7 meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kom maar op schoot bij fktwkgs zitten
nee dan had het ook niet gehoeven nml. ;7quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
kom jij maar op mijn schoot wat denk je wel niet ik ben geen 7 meer![]()
Stevenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij nog een holle boom zou geven maar uft is een beetje boven je stand pik
wrm zo gemeen dangquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij nog een holle boom zou geven maar uft is een beetje boven je stand pik![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
kom jij maar op mijn schoot wat denk je wel niet ik ben geen 7 meer![]()
![]()
Is niet gemeen maar de harde waarheidquote:
Iemand moet het je vertellen en dan breng ik het slechte nieuws maarOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ohquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is niet gemeen maar de harde waarheid
Iemand moet het je vertellen en dan breng ik het slechte nieuws maar![]()
beter breng je hem een holle boom dangquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is niet gemeen maar de harde waarheid
Iemand moet het je vertellen en dan breng ik het slechte nieuws maar![]()
Mijn moeder was toch heel flink bezig met de internet te fixen op de pc in de keuken toch..
Maar ik drukte ondertussen een stekkertje erin en poef alles deed het, ging ze heel blij met een vreugde dans om me vader heen lopen die op de bank ligt en blij doen.
Dus ik had me mond maar gehouden en bleef op me scherm kijken
Moeders![]()
Hij gebruikt zijn gewoonlijke hand maar want ik denk dat een holle boom zelfs te hoog gegrepen is voor hemquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter breng je hem een holle boom dangOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
* SpaceInvaders pakt popcornquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn gewoonlijke hand maar want ik denk dat een holle boom zelfs te hoog gegrepen is voor hem![]()
wollahquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn gewoonlijke hand maar want ik denk dat een holle boom zelfs te hoog gegrepen is voor hem![]()
![]()
* SpaceInvaders schiet fkt doodquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
* FkTwkGs2012 pakt popcorn af en gaat bij tsjoban op schoot zitten
JE BLIJFT GODVERDOMME VAN MIJN POPCORN AF.![]()
Jaa sorry Gquote:
Maar iemand moet gewoon duidelijk voor je zijn
Andere mensen durven het niet te zeggen maar boeit het nietOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
nou nou nou je had me ook even eerst kunnen waarschuwen jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schiet fkt dood
JE BLIJFT GODVERDOMME VAN MIJN POPCORN AF.![]()
![]()
ja altijd haatliefde voor jou tochquote:oh geen pedo dus?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee dan had het ook niet gehoeven nml. ;7Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Lekker man, om 7:12 de trein en om 19:30 thuis komen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
nou ok als je 7 was geweest had het OOK gemogenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef coban het volgende:
[..]
ja altijd haatliefde voor jou toch
[..]
oh geen pedo dus?![]()
![]()
haha zo liefquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn moeder was toch heel flink bezig met de internet te fixen op de pc in de keuken toch..
Maar ik drukte ondertussen een stekkertje erin en poef alles deed het, ging ze heel blij met een vreugde dans om me vader heen lopen die op de bank ligt en blij doen.
Moeders
hai robo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef Robophatt het volgende:
Lekker man, om 7:12 de trein en om 19:30 thuis komenwil je dat?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
hoii
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
viespeuk ik mag van mijn moeder niet meer met je omgaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ok als je 7 was geweest had het OOK gemogen![]()
ik hak je ogen eruit
wat heb je in de tussentijd gedaan?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En anders doet een broer of neef dat wel voor jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
viespeuk ik mag van mijn moeder niet meer met je omgaan![]()
ik hak je ogen eruit
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Op school gezetenquote:
tuurlijk, ik heb backupmensenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En anders doet een broer of neef dat wel voor jeOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
boeiendquote:als dat er stond, hoefde ik het niet te vragen he..quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Omdat ik al mijn theorie vakken op 1 dag hebquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
precies, voorgoed.
[..]
Staat dat er dan?
[..]
heuj, waarom was je 12 uur lang weg dan?![]()
3 uur kunstgeschiedenis, dan vrij tot kwart voor 3 en dan nog psychologie en vakdidactiek.
Lekker dagje altijd, die dinsdag.
En toen miste ik mijn aansluiten
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef Dientje12 het volgende:
Moeders![]()
Have no fear, Monkyyy is here.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Als dat er had gestaan, had je het dan alsnog gevraagd of dat er staatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boeiend
[..]
als dat er stond, hoefde ik het niet te vragen he..Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:is dat een vraag?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als dat er had gestaan, had je het dan alsnog gevraagd of dat er staatReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Staat dat er dan of het een vraag isquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
zolang er geen vraagteken achter staat niet eigenlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat dat er dan of het een vraag isReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang er geen vraagteken achter staat niet eigenlijkOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
mensen die de hele tijd 9gag achtige plaatjes posten
kom op man, die shit is niet grappig
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
kom op man, die shit is niet grappig![]()
omdat de zinsopbouw een vraag suggereerdequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
jensen ackles is wel grappigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
kom op man, die shit is niet grappig
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Maar het was geen vraagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat de zinsopbouw een vraag suggereerdeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee niet, dus stoppen met die niet grappige plaatjes of flikker op naar 9gagquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
zeg dat dan meteen.quote:
maar nu is mijn vraag aan flips nog steeds onbeantwoordReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Je beantwoordt je eigen vraagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg dat dan meteen.
maar nu is mijn vraag aan flips nog steeds onbeantwoordOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
nee, en de vraag was ook aan flips, dus jij kunt rustig iemand anders gaan vervelenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Oke nou ben ik degene die mensen aan het vervelen is, geloof me maar, je hebt je eigen vraag al beantwoordquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, en de vraag was ook aan flips, dus jij kunt rustig iemand anders gaan vervelenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
o. je vindt het vast niet erg dat ik net ook met pz getrouwd ben tochquote:Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Voor eerst dat ik me vader gek zie worden dat we geen internet hebben, want nu kandie nie op wifi
Stel je voor al die mb's![]()
Nee hoor ga je gang schatjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:28 schreef coban het volgende:
[..]
o. je vindt het vast niet erg dat ik net ook met pz getrouwd ben toch![]()
![]()
nou, mij ben je wel aan het vervelen en nee, dat antwoord heb ik niet. als het antwoord er al is, waar staat het dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke nou ben ik degene die mensen aan het vervelen is, geloof me maar, je hebt je eigen vraag al beantwoordReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Negerschijt, ik begin mij nu alweer te irriteren aan dat heel facebook gebeuren
Mensen die constant janken over wie echte vrienden zijn
Mensen constant met spelletjes verzoeken
Mensen die constant janken over het weer
facebook is godverdomme geen twitter ofzo
ff mensen verwijderen
Als iemand antwoord met staat dat er dan, dan kan je er vanuit gaan dat ze het niet bedoeldquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, mij ben je wel aan het vervelen en nee, dat antwoord heb ik niet. als het antwoord er al is, waar staat het dan?
En dat ben jij degene die de volwassene moet zijn
Je bent zelf een autist.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik dacht dat autisten niet zo gauw vrienden maakten_!
![]()
Sinds zaterdag weer aangezet maar ik irriteer mij nu al weer helemaal dood aan al dat gelulquote:
Mensen vraagje.
Jimi Hendrix had zijn gitaar toch een naam gegeven? Zo ja, welke naam?
Vind ik leuk · · Delen · 3 minuten geleden in de buurt van Gorinchem, Zuid-
Het is toch godverdomme geen vraagboek
hiervoor heb ik je altijd bewonderdquote:
en met je aluminiumfolieportemonnee en bankpasOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Zo wat een dag, ben zelfs te lui om het bad aan te zetten, blijf denk lekker zitten war ik zit... pffff morgen weer een dag....
Vind ik leuk · · 19 minuten geleden ·
Ze het op twitter kut
ontvrienden heet dat tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Negerschijt, ik begin mij nu alweer te irriteren aan dat heel facebook gebeuren
Mensen die constant janken over wie echte vrienden zijn
Mensen constant met spelletjes verzoeken
Mensen die constant janken over het weer
facebook is godverdomme geen twitter ofzo
ff mensen verwijderen![]()
ik heb daarom ook permanent verwijderd, puur gelul en tijdverspilling manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds zaterdag weer aangezet maar ik irriteer mij nu al weer helemaal dood aan al dat gelulOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
ik ga er van uit dat ze het wel bedoeld, maar ik vraag om bevestiging.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als iemand antwoord met staat dat er dan, dan kan je er vanuit gaan dat ze het niet bedoeld
En dat ben jij degene die de volwassene moet zijn
maar goed, ik zal inderdaad de volwassene in deze zijn en je getroll niet verder voeden
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:33 schreef coban het volgende:
[..]
hiervoor heb ik je altijd bewonderd
en met je aluminiumfolieportemonnee en bankpas
heb je het al gelezen?![]()
Ik ga dat ook doen denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:33 schreef coban het volgende:
[..]
ik heb daarom ook permanent verwijderd, puur gelul en tijdverspilling manJa ik blijf bezig met ontvriendenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen vraagje.
Jimi Hendrix had zijn gitaar toch een naam gegeven? Zo ja, welke naam?
Vind ik leuk · · Delen · 3 minuten geleden in de buurt van Gorinchem, Zuid-
Het is toch godverdomme geen vraagboek![]()
![]()
Earn it.
Vind ik leuk · · 56 seconden geleden via BlackBerry ·
Deze dan
waar heb je het in godsnaam over man, je bent werkeloos
kun je dat er niet bijzetten als reactiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Earn it.
Vind ik leuk · · 56 seconden geleden via BlackBerry ·
Deze dan
waar heb je het in godsnaam over man, je bent werkeloos![]()
![]()
Heb erbij gezet:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kun je dat er niet bijzetten als reactie
Jij verdient niks, je krijgt het kwalOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oh laat ik maar geen statussen posten heb er ook wel een paar die dat doen, sommige zijn echt om van te walgen![]()
nee sorryquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:37 schreef coban het volgende:
fkt mag ik je wat vragen ja oke dankjewel
heb jij facebook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik begrijp de fun er ook niet van. ook twitter niet.te autistisch ofzo
![]()
![]()
oke goedzoquote:
volgende vraag
wat voor muziek luister je over het algemeen?
je mag best toegeven dat je stiekem k3 luistertOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
dank voor deze zeer interessante informatie, ik zal het in mijn langetermijnsgeheugen plaatsenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga even mijn schaamhaar scheren. brbOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
serieus ik snap twitter gewoon niet, heel veel mensen niet maar ik ga niet op fb zetten dat ik nu lekker aan het kakken ben en een donald duckie leesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik begrijp de fun er ook niet van. ook twitter niet.te autistisch ofzo
of mensen die elke dag neerzetten wat ze eten, who gives a fuck
k3quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:38 schreef coban het volgende:
[..]
oke goedzo
volgende vraag
wat voor muziek luister je over het algemeen?
je mag best toegeven dat je stiekem k3 luistert
kvk natuurlijk.![]()
![]()
ik eet vandaag brood met ei. is je levennu compleet nu je dit weet?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
serieus ik snap twitter gewoon niet, heel veel mensen niet maar ik ga niet op fb zetten dat ik nu lekker aan het kakken ben en een donald duckie lees
of mensen die elke dag neerzetten wat ze eten, who gives a fuckBacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
Dat je nog langer mag branden in hell jesusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:41 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
ik eet vandaag brood met ei. is je levennu compleet nu je dit weet?
Ik ben te puur, sexy en lief voor de hellquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je nog langer mag branden in hell jesus
dfhfghdfhBacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
kvk niet kennenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:40 schreef coban het volgende:
[..]
wat is kvk? naja volgende vraag
hoe oud ben je![]()
![]()
deze slaat nergens opquote:![]()
![]()
oke als jij het zegt dan zeg ik mijn leeftijd ook goede deal okOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
ok je hebt een puntquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef coban het volgende:
[..]
deze slaat nergens op![]()
![]()
oke als jij het zegt dan zeg ik mijn leeftijd ook goede deal ok![]()
ik ken jouw leeftijd al, geen deal.![]()
dat was een leugen je krijgt mijn echte leeftijd te wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok je hebt een punt![]()
ik ken jouw leeftijd al, geen deal.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
nee heb al geverifieerd naam adres geboortedatum alles klopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
dat was een leugen je krijgt mijn echte leeftijd te weten![]()
![]()
stel je voor, ik ga dood en dan zonder de meest belangrijkste vraag van mijn leven te kennen, hoe zou je je dan voelen hequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee heb al geverifieerd naam adres geboortedatum alles klopt.![]()
nu zeggen, nu. je krijgt 1 bord mercimek van mij als je zegtOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: