Ja tweede keer alquote:
Watquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
En ik keek ook teveel door de zijkant van mijn raam, de vorige zei juist dat ik dat meer moest doen
Nu vroeg ze wat verwacht je daar te zien? Ik zeg ja dode hoek kijken of er nog wat aankomt gewoon volgens protocol dus, zei ze dat je daar alleen gras ziet en dat dat dus nergens voor nodig is
lekker voor jequote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:56 schreef Roburtt het volgende:
een verslag van 2000 woorden over een onderwerp dat je niet kent schrijven is niet te doen
Levensbeschouwing?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:56 schreef Roburtt het volgende:
een verslag van 2000 woorden over een onderwerp dat je niet kent schrijven is niet te doen
ga andere rijschool danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik wist echt gewoon zeker dat ik geslaagd was, want die twee dingen waren de enige die anders gekund hadden. Opdrachten gewoon prima uitgevoerd, in de stad geen problemen ofzo en dan gaat ze alsnog over die twee dingen zeuren
Ga ik nu ook doen, al is het puur om de mening van een andere instructeur te krijgen. Zelf vind ik dat ik gewoon goed rijdt. Ik volg gewoon hun regels en dan gaan ze tegen elkaar in pratenquote:
jij moet hem ook maken kutjochquote:
bedrijfskundequote:
Jullie zitten bij elkaar op school?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Bedrijfsmanagement
zoals paternalisme
wtf?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
En ik keek ook teveel door de zijkant van mijn raam, de vorige zei juist dat ik dat meer moest doen
Nu vroeg ze wat verwacht je daar te zien? Ik zeg ja dode hoek kijken of er nog wat aankomt gewoon volgens protocol dus, zei ze dat je daar alleen gras ziet en dat dat dus nergens voor nodig is
ja hij zit achter mequote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jullie zitten bij elkaar op school?
heeft geen zin, kun je nog dezelfde examinators krijgen..quote:
Ja inderdaad. Zij zei dat ik beter die tijd kon besteden aan in de achteruitkijkspiegel te kijken want er komt toch niks van rechts terwijl er nog een vluchtstrook naast was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wtf?
ookal is dr gras, mij is geleerd at je ALTIJD moet kijken.
vrouwelijke examinator
Inderdaad en straks krijg ik ook nog een andere auto waarin ik examen moet doen, deze zet ik nu overal gewoon weg.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft geen zin, kun je nog dezelfde examinators krijgen..
hoeft jullie fucking klas hem niet meer te maken?quote:
Komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja en upc is nog steeds down, nu wil ik gaan sippen dronken worden en slapen
Ben er helemaal doorheen
#firstworldproblems
hoi sab xoxoxoquote:
Nooo Pimmetjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
En weer gezakt
Echt flikkers daar bij het CBR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |