geen idee ik zag hem ooit FOK!ken en toen vroeg ik hee wie ben jij op FOK! ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zijn jullie er achter gekomen da jullie allebei zaten te fokken?
ga buiten school iets halen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan niet anders bij de automaten hiero
en onafscheidelijk sindsdien.. wat romantischquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
geen idee ik zag hem ooit FOK!ken en toen vroeg ik hee wie ben jij op FOK! ofzo
Ja kan toch niet, zit al in de collegezaalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga buiten school iets halen..
[..]
en onafscheidelijk sindsdien.. wat romantisch
ja, dan kun je ook niks in een automaat pakken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja kan toch niet, zit al in de collegezaal
Nee ik ben bang voor hemquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga buiten school iets halen..
[..]
en onafscheidelijk sindsdien.. wat romantisch
Jawel due staat naast de deur en nee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan kun je ook niks in een automaat pakken.
en trouwens, je kunt toch gewoon uit de collegezaal lopen?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
En weer gezakt
Echt flikkers daar bij het CBR
Haha faalquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
En weer gezakt
watquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
En weer gezakt
what went wrong?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
En weer gezakt
jij maakt echt problemen die er niet zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel due staat naast de deur en nee.
schooi bij je klasgenoten..quote:
Ja zo voelt het welquote:
Vrouwelijke examinator?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja zo voelt het wel
Eerst ging alles perfect, ik kon na 23 lessen op maar het CBR denk daar anders over
Deze keer deed ik alles goed behalve 2 discutabele dingen. Een glasbak stond voor het stoplicht, dus ik wachtte even kijken of er er nog voor kon, toen zei ze dat ik dat meteen al moest doen omdat die glasbakwagen toch niet vooruit zou rijden.
En tweede ding was dat ik op de snelweg anders moest invoegen, er kwamen zegmaar 2 banen samen, omdat er niks achter mij zat dacht ik dan voeg ik meteen in maar daar dacht zij anders over, zij wilde dat ik rechts aanhield en dus trok aan mijn stuur zodat ik die kant op ging. Even later was de situatie nog precies hetzelfde dus zeg ik tegen haar dat dat dus gewoon gekund had en daarmee ging ze akkoord. Maakt ze er later toch weer een punt van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |