quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een aparte toets. Elke vraag mocht ik beantwoorden met: Fawaka dan met deze koulovraag?
Wat zijn jouw extra vakken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:36 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Nope.
Engels, Nederlands, Wiskunde, Geschiedenis, Economie, Duits, Aardrijkskunde.
Volgend jaar sector Economie en Maatschappij doen op HAVO.
Ze kent zeker alleen maar aftrekken? De slet..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn zus moet dit jaar examens doen voor Mavo.
vraagt ze zo aan mij: wat is vermenigvuldigen en wat is vereenvoudigen ookalweer?
Zonde, ik heb daar hulp mee nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:36 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Nope.
Engels, Nederlands, Wiskunde, Geschiedenis, Economie, Duits, Aardrijkskunde.
Volgend jaar sector Economie en Maatschappij doen op HAVO.
Heerlijk manquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een aparte toets. Elke vraag mocht ik beantwoorden met: Fawaka dan met deze koulovraag?
Na eerste jaar op de middelbare school ga je nooit meer hoofdrekenen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn zus moet dit jaar examens doen voor Mavo.
vraagt ze zo aan mij: wat is vermenigvuldigen en wat is vereenvoudigen ookalweer?
en ditquote:
What do you need to know ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zonde, ik heb daar hulp mee nodig
Waar woon je?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zometeen naar The Avengers in IMAX 3D, zo'n zin in
Nogals moet je kunnen hoofdrekenen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na eerste jaar op de middelbare school ga je nooit meer hoofdrekenen.
[..]
en dit
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoofdreken is makkelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nogals moet je kunnen hoofdrekenen hoor
Laat gaan joh... Ik had een 1 voor Duits grammatica examen. Maar dat was uit protest..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eens 9.7 voor mijn wiskunde examen, kwam net tijd te kort dus gokte ik het laatste antwoord 19 en het was 20 ..![]()
Nog steeds boos om.
blijf effe zitten na credits komt nog extra stukjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan je daar wel mee helpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet zo allemaal uit m'n hoofdsowieso met dat erfelijke gedoe, dna shit enzo.
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:39 schreef mrstylo het volgende:
Had voor Bio een vier maar kan DV wel helpen.
http://www.bioplek.org/quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet zo allemaal uit m'n hoofdsowieso met dat erfelijke gedoe, dna shit enzo.
Mijn Frans op de eerste middelbare school: 10.. 7.2.. daarna niet meer boven de 4.5 uitgekomenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Laat gaan joh... Ik had een 1 voor Duits grammatica examen. Maar dat was uit protest..![]()
Ben ik nog steeds trots op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |